Nah... dank je welquote:Op maandag 13 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
FANNt
blij dat je er bent
Zo dan, alsjeblieft.
gōhquote:Op maandag 13 mei 2019 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het mag geen eens, het moet een geaarde leiding zijn met stalen mantel.
Zoutquote:
Op een hart afdeling komt er geen zout in.quote:
Aan de andere kant is het weer zo dat als je flink zweet, je zoveel zout kan verliezen dat je jezelf beroerd kan gaan voelen. Vaker van je flots afkomen dus.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja sindsdien neem ik alles een korreltje zout, ook de dokters
Jawel hoor .....quote:Op maandag 13 mei 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een hart afdeling komt er geen zout in.
Succes en later, Scrut.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens gaan bewegen. Sinassnippers eraf trainen![]()
Later
Blijkbaarquote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel hoor .....![]()
dat is bij iedereen weer anders....
Ik heb weer als een idioot lopen schoonmaken vannacht... ik kon niet slapenquote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het weer zo dat als je flink zweet, je zoveel zout kan verliezen dat je jezelf beroerd kan gaan voelen. Vaker van je flots afkomen dus.
Laters! Vreetzakquote:Op maandag 13 mei 2019 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet maar eens gaan bewegen. Sinassnippers eraf trainen![]()
Later
Te laatquote:
Ja, je bent wel erg veel met schoonmaak bezig. Jammer dat je niet in de buurt woont.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb weer als een idioot lopen schoonmaken vannacht... ik kon niet slapen
Dat zou tijd worden, het is ook erg matjes allemaal daar in het zuiden geweestquote:Op maandag 13 mei 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
Oops.... hittegolf Spanje ESF komt er aan. Bijna 40 graden
[ afbeelding ]
Het is gewoon extreem, van koud en warm door elkaarquote:Op maandag 13 mei 2019 19:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden, het is ook erg matjes allemaal daar in het zuiden geweest
Heerlijk!quote:Op maandag 13 mei 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
Oops.... hittegolf Spanje ESF komt er aan. Bijna 40 graden
[ afbeelding ]
Week in Sevilla geweest en een weekje in Nice maar overal hetzelfde weer als hierquote:Op maandag 13 mei 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is gewoon extreem, van koud en warm door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |