duizenden vouwfietsen erbij proppen in de treinenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
vouwfietsje mee, uitstappen in Haarlem en laatste stuk fietsen
detailquote:Op maandag 13 mei 2019 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
duizenden vouwfietsen erbij proppen in de treinen
zal weinig met de prins te maken hebben denk ik hoor, dat zal meer een toevalligheidje zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef VarkensHart het volgende:
Belachelijk om in deze tijd dat er zo wordt gehamerd op het milieu zo een vervuilend evenement hierheen te halen. En dan nog Zandvoort ook IPV assen waar de infrastructuur vele malen beter is.
Alleen maar omdat die prins band heeft met Zandvoort.
WEG MET F1 IN NL
natuurlijk heeft het er mee te maken, dat ze uiteindelijk wel met de centen moeten komen is een ander verhaalquote:Op maandag 13 mei 2019 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal weinig met de prins te maken hebben denk ik hoor, dat zal meer een toevalligheidje zijn
of hij moet er zelf geld in gestoken hebben maar dat zal wel niet
Leggen we de FOK!stok vast aan een paaltje op het circuit! (en daarna hebben we weer dagenlange discussies, tot aan doodsverwensingen toe, over of de stok al dan niet reglementair verplaatst is)quote:Op maandag 13 mei 2019 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Lijkt erop dat ik hoe dan ook ga
Had dit jaar naar Duitsland gewild, maar dat gaat wsl niet door. Er is dus geld over en gezien ik Spa wel gezien heb, Duitsland verdwijnt en Silverstone duur is, en iedereen gehypet is, blijft deze over.
Haha, viesmadquote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef VarkensHart het volgende:
Belachelijk om in deze tijd dat er zo wordt gehamerd op het milieu zo een vervuilend evenement hierheen te halen. En dan nog Zandvoort ook IPV assen waar de infrastructuur vele malen beter is.
WEG MET F1 IN NL
madquote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef VarkensHart het volgende:
WEG MET F1 IN NL
Jij kan zo een AirBnb starten daar.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:51 schreef golfer het volgende:
Wij wonen in Bloemendaal ook vlakbij het circuit en bij ons kan je voor 5.000 euro een kamer huren.
Zandvoort wordt iets duurder:
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/jKNqFPgKUNL8Hcwf2_76er_I41E=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)2e81b.png]afbeelding[/url] ]
ja maar weinigquote:Op maandag 13 mei 2019 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk heeft het er mee te maken, dat ze uiteindelijk wel met de centen moeten komen is een ander verhaal
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:51 schreef golfer het volgende:
Wij wonen in Bloemendaal ook vlakbij het circuit en bij ons kan je voor 5.000 euro een kamer huren.
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/jKNqFPgKUNL8Hcwf2_76er_I41E=/fit-in/658x369/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)2e81b.png]afbeelding[/url] ]
je zou eens moeten weten in wat voor bochten mensen zich wringen om wat met die familie te maken te hebbenquote:Op maandag 13 mei 2019 18:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar weinig
we kennen die gast in Nederland zelf al nauwelijks
Kijk, de prins heeft natuurlijk een naam te verliezen. Als hij verliest, verliest de naam Van Oranje, en verliest ook Willem-Alexander dus. Genoeg motivatie voor de prins om pas naar buiten te komen met de berichten als alles al heel zeker is. Hij is geen venture-capitalist.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
zal weinig met de prins te maken hebben denk ik hoor, dat zal meer een toevalligheidje zijn
of hij moet er zelf geld in gestoken hebben maar dat zal wel niet
Zo dan. Lekker voor die mensen in die aftandse flatjes langs de boulevard en dat bizarre hotel annex appartementencomplex annex artsenpost.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:51 schreef golfer het volgende:
F1 wagens zijn veel minder vervuilend dan al die diesels en benzinewagens die in Nederland rondrijden. Zelfs minder dan de meeste hybridewagens aangezien ze een effectiviteit van meer dan 50% hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef VarkensHart het volgende:
WEG MET F1 IN NL
Viel tijdens de A1GP en Jumbo racedagen ook wel mee. Slechts 3 uur over het stuk Zandvoort - Haarlem gedaanquote:Op maandag 13 mei 2019 19:55 schreef Snowsquall het volgende:
Dat wordt genieten op Google Maps naar de files loeren. Mensen uitgedroogd in de files, GRIP 3 situatie![]()
Al kreeg ik de kaarten voor niks dan ging ik er nog niet naartoe!! Ik kijk mooi vanachter de TV
same for me , ik sla komend jaar mocht die er komen even hoe nederland dit oplostquote:Op maandag 13 mei 2019 19:58 schreef franklop het volgende:
Ik kijk het het eerste jaar wel aan, daarna wellicht eens kijken.
Ik heb 30jr geleden die ervaring al gehad....een uur later en 1000meter verder.......We zijn omgedraaid en sindsdien bestaat Circuit Zandvoort niet meer voor mij.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Viel tijdens de A1GP en Jumbo racedagen ook wel mee. Slechts 3 uur over het stuk Zandvoort - Haarlem gedaan
Dan kijk je dus ook niet op TV neem ik aan, aangezien het zo opzichtig niet meer bestaat voor jequote:Op maandag 13 mei 2019 19:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik heb 30jr geleden die ervaring al gehad....een uur later en 1000meter verder.......We zijn omgedraaid en sindsdien bestaat Circuit Zandvoort niet meer voor mij.
Wel op TV maar ga er beslist niet naartoe met zo'n dagen. Het is hier in het Oosten goed toevenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kijk je dus ook niet op TV neem ik aan, aangezien het zo opzichtig niet meer bestaat voor je
Ja, vastquote:Op maandag 13 mei 2019 20:25 schreef bianconeri het volgende:
Al die artikelen van de NOS nu zucht....
Wel 1 terechte en dat is het verkeersprobleem. Misschien gaan ze heel Zandvoort wel platgooien zodat het circuit kan uitbreiden, er een snelweg langs kan en het treinspoor uitgebreid kan worden.
Ok, we zullen je niet missenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Wel op TV maar ga er beslist niet naartoe met zo'n dagen. Het is hier in het Oosten goed toeven
Nee goh.... Ik denk vast dat ze Zandvoort gaan platleggenquote:
dat geloof ik best ja maar voor de F1 is het maar een kleine vis lijkt me hoor, dat zal niet meespelen in de keuze Zandvoort/Assenquote:Op maandag 13 mei 2019 18:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kijk, de prins heeft natuurlijk een naam te verliezen. Als hij verliest, verliest de naam Van Oranje, en verliest ook Willem-Alexander dus. Genoeg motivatie voor de prins om pas naar buiten te komen met de berichten als alles al heel zeker is. Hij is geen venture-capitalist.
Prins Bernhard's huisjesmelkerfonds?quote:
Wie zou dat nou worden, wat een spanning!quote:
Het is zeker als het officieel bekend is gemaakt (door de F1-organisatie dus).quote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef golfer het volgende:
Het is zeker:
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Heineken, dat had op iedereen na nou helemaal niemand verwacht!quote:
Schokkend, ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heineken, dat had op iedereen na nou helemaal niemand verwacht!
Ik had het niet verwacht gezien het feit dat in Nederland relatief weinig te halen valt. Met Vietnam ook als nieuwkomer en potentiële groeimarkt leek mij dat een logischere keuze. Maar goed, soms is het niet erg om het een keer fout te hebbenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef VarkensHart het volgende:
WEG MET F1 IN NL
Aan de andere kant hebben ze nu wel een circuit wat goed vol zal zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef ETA het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht gezien het feit dat in Nederland relatief weinig te halen valt. Met Vietnam ook als nieuwkomer en potentiële groeimarkt leek mij dat een logischere keuze. Maar goed, soms is het niet erg om het een keer fout te hebben
Die TT hier heeft gelektquote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn letterlijk maar 2 wegen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:53 schreef YebCar het volgende:
Alleen autos toelaten voor bewoners en pashouders van het evenement.
Alle anderen vanaf haarlem in pendelbussen laten rijden of fietsen.
Zandvoort is wat dat betreft makkelijk te blokkeren met N200 en N201 en de kleine toegangwegen heb je max 20 mannetjes nodig.
quote:
F1 valt wel mee, vorig jaar bij Spa geweest en dan zijn de andere race-klasses luider dan de F1quote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef golfer het volgende:
Maar tegen die tijd weer oordoppen kopen. Bij DTM is het bij ons al niet te harden en wat ik mij herinner van de vroegere F1's op Zandvoort was het geluid nog veel heftiger bij ons te horen.
De nieuwe F2 auto's ook niet meer.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef Blik het volgende:
[..]
F1 valt wel mee, vorig jaar bij Spa geweest en dan zijn de andere race-klasses luider dan de F1
Die zijn misschien inderdaad met de moderne auto's minder lawaaiig als 36 jaar geleden.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:55 schreef Blik het volgende:
F1 valt wel mee, vorig jaar bij Spa geweest en dan zijn de andere race-klasses luider dan de F1
Turbomotoren zijn veel stiller dan die V10's hoor...of V8quote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef golfer het volgende:
Maar tegen die tijd weer oordoppen kopen. Bij DTM is het bij ons al niet te harden en wat ik mij herinner van de vroegere F1's op Zandvoort was het geluid nog veel heftiger bij ons te horen.
Ik heb ooit mijn anti-slip certificaat gehaald op Zandvoort bij Rob Slotemaker en toen was er een 16-jarig ventje bij die ook al heel goed kom autorijden en slippen: Jantje Lammers.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:41 schreef roninho het volgende:
En dan gewoon Jan Lammers als directeur.... hoe vaak is die man nou al niet failliet gegaan?!?
Ik had al paar maanden terug ontdekt dat de domeinnamen van heinekendutchgp waren geregistreerd door de club die ook de hosting van Heineken doetquote:
Allemaal geen last van. Ik slaap bij vrienden die in Zandvoort wonen. Lopend naar de Gp straks dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:45 schreef golfer het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=facebook
Ach, gewoon een herhaling/samenvatting van wat er de afgelopen weken al geplaatst isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:45 schreef golfer het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)&utm_source=facebook
Scheelt dat 4/5 mei geen weekend is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:23 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het weekend 4/5 mei word, dat weekend is er voor zowel de NS als bij de politie al veel capaciteit nodig voor de festivals.
Beter in je agenda kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:23 schreef raptorix het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het weekend 4/5 mei word, dat weekend is er voor zowel de NS als bij de politie al veel capaciteit nodig voor de festivals.
Dit is een behoorlijk domme opmerking, wat dat betreft schrijnend dat je het over het tanende niveau bij de media hebt terwijl je zelf een artikel niet kunt interpreteren.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef bianconeri het volgende:
Hahahaha het niveau bij NOS en andere media daalt ook met de dag.
HET IS OFFICIEEL. HET IS ZEKER.
En dan in het artikel zeggen: Op dinsdag zou bekend gemaakt worden dat....
Zucht.....
Als 4/5 de komende jaren weer in een weekend valt (2023), zal het zeker weten in een ander weekend zijn. Je wil niet 100k mensen op 5-5 extra door Haarlem laten komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 06:23 schreef raptorix het volgende:
Is er op die site straks de presco?quote:
Ook een cookie button maar die zie ik op de site niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat in de source.
En eveneens dat ene Fabian de website maakt.
Klopt tevens staat er al een cookie muur in, maar die staat nog op verborgenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat in de source.
En eveneens dat ene Fabian de website maakt.
Welke revival?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Een website die het ineens doet met zo'n 'stay tuned'-boodschap. Doet me denken aan de revival van de A1GP jaren geleden.
Had een aantal sponsoren verwacht, maar FEBO zat daar niet bijquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FEBO(rechts)
en dus Heineken, Talpa, VolkerWessels
Ja, precies.quote:
Naar alle waarschijnlijkheid zal Spanje sneuvelen voor Zandvoort. Maar wie weet... Kan zomaar zijn dat ze de kalender uitbreiden naar 23.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
Welk circuit gaat sneuvelen als Zandvoort op de kalender komt? Of maken ze het seizoen gewoon een wedstrijd langer?
Er is volgens mij al bevestigd dat er ook volgend jaar 21 races zijn. Spanje en Duitsland zouden verdwijnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:18 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid zal Spanje sneuvelen voor Zandvoort. Maar wie weet... Kan zomaar zijn dat ze de kalender uitbreiden naar 23.
GA, en dan in de Audi S-bocht op de duin. Omdat ik daar al 30 jaar zit. Je kunt ze dan de hunzerug op zien komen, zo richting het Scheivlak, en dan na een tijdje komen ze voor langs de Audi S-bocht in, waar altijd wel wat gebeurt. Het is te hopen dat ze daar een tribune naast bouwen zodat we aan de overkant ook een scherm hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Er vanuit gaande dat het doorgaat, voor welke plaats(en) op het circuit zou je een kaartje kopen en waarom?
Scheelt dat er in de F1 nooit wat gebeurt. Als de zon schijnt word je tenminste nog een beetje bruin en mocht je genoeg hebben van de karavaan kun je zo naar het strand lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:27 schreef TagForce het volgende:
[..]
GA, en dan in de Audi S-bocht op de duin. Omdat ik daar al 30 jaar zit. Je kunt ze dan de hunzerug op zien komen, zo richting het Scheivlak, en dan na een tijdje komen ze voor langs de Audi S-bocht in, waar altijd wel wat gebeurt. Het is te hopen dat ze daar een tribune naast bouwen zodat we aan de overkant ook een scherm hebben.
Er is meer dan alleen de F1 op zo'n GP dag, hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:33 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Scheelt dat er in de F1 nooit wat gebeurt. Als de zon schijnt word je tenminste nog een beetje bruin en mocht je genoeg hebben van de karavaan kun je zo naar het strand lopen.
<Zucht>quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:39 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat wel leuke beelden geven zo vanuit de lucht van de kust, duinen. Goede promo voor Nederland. Dat had je in Assen niet gehad.
Ik niet, omdat er geen ruimte is, ten eerste zullen alle boxen bezet zijn, daarnaast word het al enorm krap vanwege alle materiaal trucs.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:36 schreef TagForce het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen de F1 op zo'n GP dag, hoor
Ik verwacht dat we gewoon de Porsche Supercup, F3, F2, en de F1 gaan zien.
Daar heb ik inderdaad al een paar keer eerder gestaan, an sich een goede plek.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:27 schreef TagForce het volgende:
[..]
GA, en dan in de Audi S-bocht op de duin. Omdat ik daar al 30 jaar zit. Je kunt ze dan de hunzerug op zien komen, zo richting het Scheivlak, en dan na een tijdje komen ze voor langs de Audi S-bocht in, waar altijd wel wat gebeurt. Het is te hopen dat ze daar een tribune naast bouwen zodat we aan de overkant ook een scherm hebben.
Tarzanbocht, omdat altijd Tarzanbochtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Er vanuit gaande dat het doorgaat, voor welke plaats(en) op het circuit zou je een kaartje kopen en waarom?
De eigenaar van FEBO racet zelf ook veel op CPZquote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:09 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Had een aantal sponsoren verwacht, maar FEBO zat daar niet bij
Zal Volkerwessels de aanbesteding g krijgen voor het vastgoed rondom de GP?
Er zijn dit jaar al hekken geplaatst van Tarzan naar Scheivlak tot Masters bocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:52 schreef Smacked_Actor het volgende:
Zou het zo zijn dat ze een soort van Monaco 'setup' gaan gebruiken voor wat betreft pitboxen en andere logistieke zaken? Ben nooit in Monaco geweest maar lijkt me nog krapper dan Zandvoort.
En aan de achterkant mogen ze ook wel hekken plaatsen, vooralsnog kan je ten alle tijden gratis het circuit op.
Lekkere onderbouwing!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit is een behoorlijk domme opmerking, wat dat betreft schrijnend dat je het over het tanende niveau bij de media hebt terwijl je zelf een artikel niet kunt interpreteren.
Ja nu je het zegt, waar in Monaco staat alles eigenlijk? De motorhomes staan veel op pontons in de haven, maar de rest?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:52 schreef Smacked_Actor het volgende:
Zou het zo zijn dat ze een soort van Monaco 'setup' gaan gebruiken voor wat betreft pitboxen en andere logistieke zaken? Ben nooit in Monaco geweest maar lijkt me nog krapper dan Zandvoort.
En aan de achterkant mogen ze ook wel hekken plaatsen, vooralsnog kan je ten alle tijden gratis het circuit op.
Drama.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekkere onderbouwing!
Er staat toch echt heel duidelijk in de titel dat het allemaal officieel is blah blah.
Terwijl je dan al in eerste alinea leest er gaat dinsdag bekend gemaakt worden dat de GP er gaat komen, hebben ze dan gehoord.
Oftewel het is helemaal nog niet officieel.
Ze delen nu toch ook al boxen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik niet, omdat er geen ruimte is, ten eerste zullen alle boxen bezet zijn, daarnaast word het al enorm krap vanwege alle materiaal trucs.
Wordt het echt een optocht?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:33 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Scheelt dat er in de F1 nooit wat gebeurt. Als de zon schijnt word je tenminste nog een beetje bruin en mocht je genoeg hebben van de karavaan kun je zo naar het strand lopen.
Dat iets niet bekend is gemaakt wil niet zeggen dat het niet al officieel is. Je bent weer de dramaqueen aan het uithangen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekkere onderbouwing!
Er staat toch echt heel duidelijk in de titel dat het allemaal officieel is blah blah.
Terwijl je dan al in eerste alinea leest er gaat dinsdag bekend gemaakt worden dat de GP er gaat komen, hebben ze dan gehoord.
Oftewel het is helemaal nog niet officieel.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat iets niet bekend is gemaakt wil niet zeggen dat het niet al officieel is. Je bent weer de dramaqueen aan het uithangen.
Het is wel degelijk officieel. De contracten zijn getekend. Het is echter nog niet officieel naar buiten gebracht, maar het feit dat er overal op Zandvoort nu allemaal borden worden gehangen met een officieel FIA F1 logo zegt wel degelijk dat het officieel isquote:
Is het niet zo dat een circuit bepaalt of hij mee wil doen? Dus er vele miljoenen over heeft om zich in te kopen voor het seizoen. Of bepaalt Formule 1 ( organisatie ) juist op welke circuits gereden wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 09:16 schreef onlogisch het volgende:
Welk circuit gaat sneuvelen als Zandvoort op de kalender komt? Of maken ze het seizoen gewoon een wedstrijd langer?
Doe effe een foto?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:14 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het is wel degelijk officieel. De contracten zijn getekend. Het is echter nog niet officieel naar buiten gebracht, maar het feit dat er overal op Zandvoort nu allemaal borden worden gehangen met een officieel FIA F1 logo zegt wel degelijk dat het officieel is
Paar pagina's terug staat er nog één.quote:
THX!quote:
Krijg de foto niet mee, Maar Lammers met Chase Cary met uitzicht op de Tarzanbocht met het Dutch GP logotwitter:raceliefhebber twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 10:21:01#f1 #zandvoort #dutchgp nog even wachten https://t.co/GYJUguweQZ reageer retweet
Zeker gaaf, maar no fucking way dat ik er heen ga. Dat gaat echt een chaos worden qua drukte en allesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind dit toch wel retegaaf hoor, had zoiets echt nooit kunnen dromen toen ik naar dingen als de Pinksterraces enzo stond te kijken
Max die de Ferrari en Mercedes achter zich laat in 2020... dromen mag. (voornamelijk de Mercedes dan)quote:
Jaaaaquote:
Het hoeft ook niet, we hebben FOK! toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker gaaf, maar no fucking way dat ik er heen ga. Dat gaat echt een chaos worden qua drukte en alles
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet, we hebben FOK! toch?
Dat het officieel isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:33 schreef vosss het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk zeggen over een klein half uurtje op die persco? Volgens mij weten we alles al toch?
Contract voor 3 jaar met optie voor 2 jaar extra
Baan wordt op een paar punten nog aangepast
Logistiek gaat drama worden
Wat nog meer?
Het drama van de love parade is ook alweer 10 jaar geleden inmiddelsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, al die herrie, het bizarre circus met al die kolosale motorhomes, zoveel uitstoot van uitlaatgassen, stukken rubber vliegen door de lucht, en dan die gigantische menigte...
daar zal en moet ik bij zijn
twitter:maartenedel twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 10:19:18Iedereen maakt zich op voor de persconferentie voor de #dutchgrandprix in #Zandvoort. Begint om 11 uur, maar op verzoek van de FOM niet live te volgen. Beelden volgen dus zsm. #F1 https://t.co/UUsJyrMqqK reageer retweet
Ah, je komt dus ook voor de Porsche Supercup?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, al die herrie, het bizarre circus met al die kolosale motorhomes, zoveel uitstoot van uitlaatgassen, stukken rubber vliegen door de lucht, en dan die gigantische menigte...
daar zal en moet ik bij zijn
Nou ja, er is nog niks officieel bevestigd, best handig om dat even te doenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:33 schreef vosss het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk zeggen over een klein half uurtje op die persco? Volgens mij weten we alles al toch?
Contract voor 3 jaar met optie voor 2 jaar extra
Baan wordt op een paar punten nog aangepast
Logistiek gaat drama worden
Wat nog meer?
FOMquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:35 schreef Pino112 het volgende:
twitter:maartenedel twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 10:19:18Iedereen maakt zich op voor de persconferentie voor de #dutchgrandprix in #Zandvoort. Begint om 11 uur, maar op verzoek van de FOM niet live te volgen. Beelden volgen dus zsm. #F1 https://t.co/UUsJyrMqqK reageer retweet
Maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
FOM![]()
![]()
Een persconferentie niet live mogen volgen, man man man.
De livestream op youtube mogen we niet gebruikenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:35 schreef Pino112 het volgende:
Que? Wat is dan die livestream van NH nieuws?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:35 schreef Pino112 het volgende:
Nou ja, wereldnieuws in Nederland natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:40 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor gelul? Zend dat gewoon integraal uit man. Dit is wereldnieuws. En het beste wat Nederland de laatste 30 jaar overkomen is. Stelletje vuile hondenlullen![]()
WERELDNIEUWS IN NEDERLAND!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, wereldnieuws in Nederland natuurlijk.
Ik vind het zo fijn dat je hondenlullen met de nieuwe spelling schrijftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:40 schreef vosss het volgende:
Wat is dit nou weer voor gelul? Zend dat gewoon integraal uit man. Dit is wereldnieuws. En het beste wat Nederland de laatste 30 jaar overkomen is. Stelletje vuile hondenlullen![]()
Ok point takenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, er is nog niks officieel bevestigd, best handig om dat even te doen
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je hondenlullen met de nieuwe spelling schrijft
Found it:quote:
Ditquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker gaaf, maar no fucking way dat ik er heen ga. Dat gaat echt een chaos worden qua drukte en alles
Op FOK is het nog altijd hont.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het zo fijn dat je hondenlullen met de nieuwe spelling schrijft
Niet meerquote:
niet meer beschikbaarquote:
Die zetten hier ook de TV voor aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:51 schreef Maanvis het volgende:
Hoe kijkt ISIS eigenlijk tegen dergelijke evenementen aan? Ik weet dat GP's ook in moslimlanden verreden worden, maar is er bij Zandvoort een risico?
Yo hee, Yo hoo, Yo fucking allah ackbarquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:51 schreef Maanvis het volgende:
Hoe kijkt ISIS eigenlijk tegen dergelijke evenementen aan? Ik weet dat GP's ook in moslimlanden verreden worden, maar is er bij Zandvoort een risico?
Buiten bij de ingang links. Neem je voor mij ook een kroketje mee:?quote:
iets met open net bij een groot evenement in Nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ziggo heeft toch de rechten ook volgend jaar? Talpa is dus 'zomaar' een sponsor?
Heldquote:
stilte voor de stormquote:
F1 blijft bij Ziggo, maar een groot sportevenement in Nederland moet wettelijk op een open kanaal uitgezonden worden... Enter Talpa.quote:
BROEK UIT BROEK UIT.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Had Helene niet wat appetijtelijkers kunnen aantrekken?
Niks is ook goedquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grab it!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon dat hele huis verhuren man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:06 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws dat de F1 definitief terugkeert naar mijn dorp.
Nu nog even de logeerkamer bij mijn ouders reserveren voor dat weekend.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:06 schreef DaMart het volgende:
Goed nieuws dat de F1 definitief terugkeert naar mijn dorp.
Nu nog even de logeerkamer bij mijn ouders reserveren voor dat weekend.
Ik woon er nu sinds 2,5 jaar niet meer, maar het blijft toch mijn dorpquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik ben er net vorige maand gaan wonen. Ontzorgen is vooruitzien.
VSC.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk liever naar die treinen dan naar die autootjes die achter elkaar aan rijden.
Is niet vreemd hoor, de kalender is nog niet bekend voor volgend seizoen. Meestal is die pas na de zomerstop bekend, dus komt goed!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:10 schreef TjjWester het volgende:
Is het nu definitief rond of vindt zandvoort vooral dat het rond is? Dat geen datum gedoe is vreemd.
Dat wordt pas bekend als alle andere data van de racekalender vastgelegd zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:10 schreef TjjWester het volgende:
Is het nu definitief rond of vindt zandvoort vooral dat het rond is? Dat geen datum gedoe is vreemd.
Die cookiemelding is er alleen bij elke paginaquote:
Ze staan op een podium de race bekend te maken. Welk vreemd gedoe?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:10 schreef TjjWester het volgende:
Asielzoekerscentrum.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:12 schreef bianconeri het volgende:
We gaan niet naar Zandvoort, maar naar Zandervoort.
Geen idee waar dat is, maar goed. Nederlandse GP in Zandervoort.
Maar de f1 organisatie heeft definitief ingestemd?? Ik las op een andere website dat het gezien moet worden als een aankondiging dat de nederlandse partijen een akkoord hebben bereikt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:11 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Is niet vreemd hoor, de kalender is nog niet bekend voor volgend seizoen. Meestal is die pas na de zomerstop bekend, dus komt goed!
Ziggo is van Liberty Media, en wie is de eigenaar van de F1?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Toch wel sneu. Ziggo doet alles voor en met de F1, is er een persco over een Nederlandse GP staat Talpa op het podium...
https://www.formula1.com/(...)ZB6mXdD1VPyHiNx.htmlquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar de f1 organisatie heeft definitief ingestemd?? Ik las op een andere website dat het gezien moet worden als een aankondiging dat de nederlandse partijen een akkoord hebben bereikt.
Zal wel te maken hebben met Open Net bij een groot evenement in Nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Toch wel sneu. Ziggo doet alles voor en met de F1, is er een persco over een Nederlandse GP staat Talpa op het podium...
bianconeri met de nuancequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef bianconeri het volgende:
Maar ja nu is het officieel. Niet van die mensjes die er al mee aankwamen.
Tijd om Zandvoort plat te gooien en het hele circuit kapot te maken zodat het F1 waardig is en zodat het bereikbaar is.
Ziggo is er voor Maxquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
okquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef bianconeri het volgende:
Maar ja nu is het officieel. Niet van die mensjes die er al mee aankwamen.
Tijd om Zandvoort plat te gooien en het hele circuit kapot te maken zodat het F1 waardig is en zodat het bereikbaar is.
Zelfs bianconeri noemt het officieel. DIT KAN NIET MEER MISquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:13 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Maar de f1 organisatie heeft definitief ingestemd?? Ik las op een andere website dat het gezien moet worden als een aankondiging dat de nederlandse partijen een akkoord hebben bereikt.
quote:
Ze maken het nou zelf officieel.Dat is het moment dat het officieel is. Drama queen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfs bianconeri noemt het officieel. DIT KAN NIET MEER MIS
inb4 totale chaosquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:15 schreef rubbereend het volgende:
/iedereen mag op zijn eigen manier komen
Hopelijk zijn er genoeg helispots.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:15 schreef rubbereend het volgende:
Ze maken het bekend. Niet officieel. Getekend is er immers al lange tijd geleden gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze maken het nou zelf officieel.Dat is het moment dat het officieel is. Drama queen.
Allemaal een drone meenemen en vanaf de duinen kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:15 schreef rubbereend het volgende:
Het maakt me geen barst uit zolang het maar gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze maken het bekend. Niet officieel. Getekend is er immers al lange tijd geleden gebeurd.
Kijk een boom, ga die maar knuffelen...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mileuonvriendelijke geldverspilling is het. Ga weg met die vieze vervuilers uit de duinen.
GROENSTE GP VAN DE KALENDER. Goed voor het milieu op wereldschaalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mileuonvriendelijke geldverspilling is het. Ga weg met die vieze vervuilers uit de duinen.
Er hangt vast wel ergens een warmtepomp. Problem solved.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
GROENSTE GP VAN DE KALENDER. Goed voor het milieu op wereldschaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |