verlengingquote:Op zondag 12 mei 2019 14:33 schreef Collide het volgende:
Is het vandaag 96 minuten lang of maar 90 minuten lang voor de club uit Amsterdam?
Beetje matig jaquote:Op zondag 12 mei 2019 14:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zo'n schakelprogramma is ook mensonterend
dat ie maar weer snel korfbal mag gaan fluitenquote:
quote:
Ik dacht jij gunt PSV dat wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overleg eerst even met mij voordat je dit soort dingen roept
quote:
voor?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:11 schreef Longcat. het volgende:
Gaat die scheids ooit nog geel geven aan ajax?
Ik gun jullie de 2e plaatsquote:Op zondag 12 mei 2019 15:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik dacht jij gunt PSV dat wel.
Zo ken ik jou.
Dit had ik stiekem wel verwacht.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gun jullie de 2e plaatsEn hopelijk halen jullie CL.
Maar ik wil toch wel heel graag dat Ajax kampioen wordt hoor!
Ik hoop dat jij een uiterst mild kriebelhoestje krijgt.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente direct weer degradeert.
Waarom nu weer persoonlijk?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een uiterst mild kriebelhoestje krijgt.
Nice, nice.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom nu weer persoonlijk?
Dan hoop ik dat jij diarree krijgt.
@Zipportal keurt deze post goedquote:
Stukjes gluten boh.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom nu weer persoonlijk?
Dan hoop ik dat jij diarree krijgt.
Daar moet ik dan wel om gniffelen.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
Hahaha, Feyenoord achter in de afscheidswedstrijd van Van Persie.
Drie weken diarree. Van het niveau "ik kan niet meer normaal zitten en afvegen gaat ook niet meer, ik kan hooguit deppen met een nat washandje want mijn anus voelt aan als een ontplofte egel die net een strijker heeft gegeten".quote:
Geheel in stijl.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
Henk krijgt gelijk.quote:
Ziedend.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij leest alleen de columns van Henk als het je uitkomt.
Alsof Ajax überhaupt geluk heeft. Utrecht heeft buiten de lange bal op Kerrek niets te bieden.quote:
Na speelronde 34 gewoon de club op slot gooien en er mee stoppen. Wordt niets meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
geen klassieker meer?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Na speelronde 34 gewoon de club op slot gooien en er mee stoppen. Wordt niets meer.
Nee, leuk dat je eens in de 4 jaar wint ofzo, maar je had na het kampioenschap al moeten stoppen. Meer haal je er niet uitquote:
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Na speelronde 34 gewoon de club op slot gooien en er mee stoppen. Wordt niets meer.
Als je zelf je jeugdspelers niet meer kan behouden voor de grote concurrent houdt het echt op hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.
Stamball volgend seizoen zonder Van Persie terwijl Berghuis ook doodmoe van alle onzin is. Lekker man.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je zelf je jeugdspelers niet meer kan behouden voor de grote concurrent houdt het echt op hoor.
ja dat licht ging ook niet goed dit seizoenquote:Op zondag 12 mei 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Opdoeken die boel, uit dat licht, weg met die handel.
De verkeersleiding in Utrecht runt de organisatie nog beter dan dat van Feyenoord.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stamball volgend seizoen zonder Van Persie terwijl Berghuis ook doodmoe van alle onzin is. Lekker man.
Prettige tweede helft makker.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De verkeersleiding in Utrecht runt de organisatie nog beter dan dat van Feyenoord.
chanantquote:
"Grote concurrent"quote:Op zondag 12 mei 2019 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je zelf je jeugdspelers niet meer kan behouden voor de grote concurrent houdt het echt op hoor.
Hoiquote:
Jeetje.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Drie weken diarree. Van het niveau "ik kan niet meer normaal zitten en afvegen gaat ook niet meer, ik kan hooguit deppen met een nat washandje want mijn anus voelt aan als een ontplofte egel die net een strijker heeft gegeten".
Wat was er woensdag?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
net goed, ze genoten iets teveel van woensdag in Rotterdam
Dat ze volgend jaar maar lekker mogen genieten van het aids-voetbal van Japie.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
net goed, ze genoten iets teveel van woensdag in Rotterdam
Volgend jaar gaat het nog veel slechter worden denk ik.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord
Wat een parodie op een voetbalclub is dat toch
genotquote:Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat ze volgend jaar maar lekker mogen genieten van het aids-voetbal van Japie.
Volgens Krabbie is de selectie van Feyenoord 20 miljoen waardquote:Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat het nog veel slechter worden denk ik.
Ik denk dat hij in centen denkt.quote:Op zondag 12 mei 2019 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens Krabbie is de selectie van Feyenoord 20 miljoen waard
Tikkie terug Jaapquote:Op zondag 12 mei 2019 15:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat ze volgend jaar maar lekker mogen genieten van het aids-voetbal van Japie.
Per stuk?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens Krabbie is de selectie van Feyenoord 20 miljoen waard
Wat deed hij?quote:
Dat zou best wel eens kunnenquote:Op zondag 12 mei 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
Ajax heeft nu wel een hele grote kans om kampioen te worden.
Dit blijft toch wel een van mijn meest favoriete foto's aller tijden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer was dit?quote:Op zondag 12 mei 2019 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van mijn meest favoriete foto's aller tijden.
[ afbeelding ]
Verloren bekerfinale toen hij afscheid nam dacht ik.quote:
u zei?quote:Op zondag 12 mei 2019 15:59 schreef Vollenhoven het volgende:
Dit Ajax gaat zo instorten met al dat balbezit van Utrecht en onnodig druk zetten en vechtvoetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |