Sam heeft zelfs meer kills gemaakt dan Golden companyquote:Op maandag 13 mei 2019 14:36 schreef Barbusse het volgende:
Golden company turned into Molten company pretty fucking fast...
ik ging hard op juichenquote:Op maandag 13 mei 2019 14:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
heel de poort van binnenuit opblazen was a nice touch.
Na deze aflevering is dat wel overduidelijkquote:Op maandag 13 mei 2019 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop toch wel dat Dany nog even doodgaat de volgende aflevering.
misschien denk ze fuck it. jullie met jullie westeros, im off to the great grass sea met mijn dothrakisquote:Op maandag 13 mei 2019 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop toch wel dat Dany nog even doodgaat de volgende aflevering.
Ik hoop dat Arya het doet.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Na deze aflevering is dat wel overduidelijk
quote:Op maandag 13 mei 2019 14:39 schreef warp995 het volgende:
[..]
Sam heeft zelfs meer kills gemaakt dan het Golden company
Was gewoon een standaardtechniek hoor. Je kunt daar wel lacherig over doen maar was/ is in het lucht- en lucht grondgevecht een beproefd concept.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, er stond een zonnetje![]()
Ja, hij werd losgemaakt, maar hij is daarna gewoon uit dat kamp weggelopen toch.
Gewoon lui schrijverswerk in beide gevallen. (Er stond een zonnetje)
Tja, die van de 1e draak toch ook? 1 speertje door de lucht op een bewegend object..quote:Op maandag 13 mei 2019 14:35 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Ik dacht trouwens echt dat Drogon van links naar rechts (of andersom) over de Golden Company zou komen vliegen, maar heel de poort van binnenuit opblazen was a nice touch.
En dat was het wel weer met mijn positiviteit voor deze aflevering volgens mij
Nu is de dood van Rhaegal nog idioter trouwens
Sommigen dachten dat Arya Cersei ging doden en zijn het een hoop stenen die het doen. Ze heeft nog een paar ogen te goedquote:
Dat sowieso.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ach GGMM, laten we eerlijk zijn. Het zou sowieso echt onmogelijk zijn om met die slome dingen een vliegende draak neer te krijgen.
Heeft Dany groene ogen?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:42 schreef zipcon het volgende:
[..]
Sommigen dachten dat Arya Cersei ging doden en zijn het een hoop stenen die het doen. Ze heeft nog een paar ogen te goed
Grijs-blauwe ogen blijkbaar of blauw. In de boeken is het violet (maar die tellen hier nietquote:
Ja, D&D zijn iig wel consequent inconsequent.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach GGMM, laten we eerlijk zijn. Het zou sowieso echt onmogelijk zijn om met die slome dingen een vliegende draak neer te krijgen.
Zou wel lachen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:47 schreef Slayage het volgende:
zou bron zijn kasteel komen claimen straks?
quote:Op maandag 13 mei 2019 14:44 schreef Tyron het volgende:
die hele persoonlijke ontwikkeling van dany is de afgelopen afleveringen in het water gevallen omdat een vriendin stierf
uh ok
dom verhaal heeft got gekregen
Zie fragment in Tweet, zo ondenkbaar is het ook weer niet.twitter:chasedost twitterde op maandag 13-05-2019 om 14:05:05#GoTSpoilersY'all: This isn't Dany, she wouldn't do this.Me: On one hand, you're right. On the other…she told us who she is.#GameofThrones #Daenerys https://t.co/qKMf6KoZh1 reageer retweet
Sommige acteurs,,,zullen altijd zeggen dat iets goed is, of het beste... Zeg dan gewoon niks, want zo kan ik ze niet serieus nemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:57 schreef EP3 het volgende:
[..]
Sommige reacties zijn wel veelzeggend, idd:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |