Maar ze gebruiken wel ineens dat blauwe filter wat ze ook met scenes in het noorden doen.quote:
toen the mountain zei die already, dacht ik, "eigenlijk is hij allang dood", walking deadquote:Op maandag 13 mei 2019 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
- De Berg kan simpelweg niet dood op een normale manier? \
good guy jon as ever. proberen het slachten/rape te voorkomen, ook al moet hij een manschap van hemzelf afmaken. wat dat betreft een echte stark.quote:- De emotie bij Jon in de stad vond ik dan wel weer mooi gedaan.
Dat dacht ik ook. Martha noemde Varys haarquote:Op maandag 13 mei 2019 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat meisje was toch een nieuwe 'little spider' van Varys? Die je eerder in de aflevering zag (al was dat op Dragon Stone)
Ja natuurlijk, ze geven Bran totaal geen aandacht en nu zou hij dat paard gewarged hebben? Als dat zo is zou ik dat extreem dom vinden.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Also, het paard zou door Bran gestuurd kunnen zijn (gewarged)
quote:Op maandag 13 mei 2019 14:10 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]
Bran zag dit dus al even aankomen.
Hoezo verdient hij een redemption?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:56 schreef warp995 het volgende:
[..]
Omdat ze hem nu een matige afgeraffelde redemption geven, waarom dan niet gewoon de redemption geven die hij verdient? Zijn arc afronden waar 7 seizoenen lang naar toegwerkt wordt. En als je hem geen redemption geeft, verzin dan wat anders, maar zorg ervoor dat het schrijfwerk daar naartoe logisch is opgebouwd.
En hij vond het kennelijk wel bestquote:Op maandag 13 mei 2019 14:10 schreef Justevo het volgende:
[ afbeelding ]
Bran zag dit dus al even aankomen.
Ah, er stond een zonnetjequote:Op maandag 13 mei 2019 13:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Lastig mikken tegen een fel zonnetje in. Jaime loopt weg uit gevangenschap? Hij is bevrijd. Zoals in deze serie al tientallen keren is gebeurd met tal van karakters. Lul niet zo onwijs dom.
quote:Op maandag 13 mei 2019 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mooi logo heeft/had de golden company trouwens.
Wanneer had Bran hem vergeven?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:14 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Hoezo verdient hij een redemption?
Hij heeft gevochten tegen de NK, goed van hem. Bran heeft hem vergeven. Na Brienne wist ie weer dat hij alleen bij Cersei wilt zijn en de rest hem niets kan schelen. Dat is gelukt. Klaar. Ik zie het probleem niet.
Ach GGMM, laten we eerlijk zijn. Het zou sowieso echt onmogelijk zijn om met die slome dingen een vliegende draak neer te krijgen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, er stond een zonnetje![]()
Ja, hij werd losgemaakt, maar hij is daarna gewoon uit dat kamp weggelopen toch.
Gewoon lui schrijverswerk in beide gevallen. (Er stond een zonnetje)
toen hij ervoor koos om niet te vertellen dat hij uit het raam werd geduwd en even later hun gesprek. je kan ook impliciet iemand vergeven zonder de woorden "ik vergeef je" te opperenquote:
Was er geen film waar een blinkend schild dan werd gebruikt tegen een monster? Hercules tegen een hydra/medusa of iets dergelijks.quote:
Kostuum en design zijn bij GoT wel dik in orde, ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mooi logo heeft/had de golden company trouwens.
Lijkt mij meer op een verkapt 'ik zie het door de vingers, er zijn andere prioriteiten'quote:Op maandag 13 mei 2019 14:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
toen hij ervoor koos om niet te vertellen dat hij uit het raam werd geduwd en even later hun gesprek. je kan ook impliciet iemand vergeven zonder de woorden "ik vergeef je" te opperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |