Thanks. maar ik ga het niet kijken nog. Na het eindequote:Op maandag 13 mei 2019 13:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moh ik kon hier wel eea uithalen wat ze er zelf van vonden:
Arme Ser Barristan Selmy
Symbolisch voor wat? Denk niet dat D&D het zo diep bedoeld hebbenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Paard was vreemd, maar meer symbolisch vond ik. Dus niet heel erg dat het niet kan/klopt wat mij betreft.
Ze kan ook zonder paard weg, ze was ook in 10 minuten (zo voelde het) van de gate naar de Red Keep gelopen
Ipv "you'll die by the hands of the Valonqar" "You'll die ín the hands of the Valonqar"?quote:Op maandag 13 mei 2019 11:35 schreef FruitofUtopia het volgende:
[..]
En de profetie dan? Wie was de Valonqar?
Nou: (kijk wat het meisje steeds vast heeft)quote:Op maandag 13 mei 2019 13:02 schreef warp995 het volgende:
[..]
Symbolisch voor wat? Denk niet dat D&D het zo diep bedoeld hebben
hoe dat dan?quote:Op maandag 13 mei 2019 09:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Zal 'm eens aanslingeren ook al weet ik alles nu toch al
*Steekt hand op*quote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Oh en, nee Liegebeest je bent gek dat je uit die scene met Jaime en Brienne haalde dat hij teruggaat naar Cersei. Hij gaat haar vermoorden!![]()
Warg dan die fucking draakquote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Also, het paard zou door Bran gestuurd kunnen zijn (gewarged)
Volgens mij kan dat niet. Lore wise zijn draken volgens mij slimmer dan mensen (of iig hetzelfde niveau). Bran heeft nooit intelligente wezens overgenomen (Hodor had nogal zijn beperkingen :p )quote:
Als Drogon zo slim was had hij ook wel kunnen bedenken dat zijn acties niet handig waren.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Lore wise zijn draken volgens mij slimmer dan mensen (of iig hetzelfde niveau). Bran heeft nooit intelligente wezens overgenomen (Hodor had nogal zijn beperkingen :p )
Maar wat maakt hem dat uit?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als Drogon zo slim was had hij ook wel kunnen bedenken dat zijn acties niet handig waren.
Oh scherp van je, die laatste shot wist ik ook niet precies wat ik erin moest zien. Ja, makes sense.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou: (kijk wat het meisje steeds vast heeft)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou hij heeft wel lekker veel geroosterde hapjesquote:Op maandag 13 mei 2019 13:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Als Drogon zo slim was had hij ook wel kunnen bedenken dat zijn acties niet handig waren.
Arya heeft nu een nieuw doel natuurlijk, die heeft gezien wat Dany allemaal gedaan heeft.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:04 schreef YT123 het volgende:
Ze hadden Arya inderdaad gewoon dood moeten laten gaan hier. Dat zou ook wel een sterk einde voor haar zijn geweest: ze had lang en gelukkig met Gendry of met haar familie in Winterfell kunnen leven, maar ze wilde per se wraak nemen en dat zou haar fataal zijn geworden. Had ook wel de reactie van Jon willen zien als hij ontdekt dat Arya verbrand is door Dany.
slimpiequote:Op maandag 13 mei 2019 13:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Omdat ik hier dus al aan het lezen was.
ik kon dit meisje niet direct plaatsen. ik dacht aan dat meisje in winterfell met de grayscale gezicht en davos, maar dat was zij niet, maar er werd (mi) wel een link gelegd naar davos met dat paardje.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nou: (kijk wat het meisje steeds vast heeft)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2019 10:40 schreef EP3 het volgende:
Deze aflevering was iig n stuk rauwer. Deed weer n beetje aan the good old days denken.
Zeker beter dan episode 3 en 4.
Vuur? Had zij niet ook zo'n speelgoedbeest ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik kon dit meisje niet direct plaatsen. ik dacht aan dat meisje in winterfell met de grayscale gezicht en davos, maar dat was zij niet, maar er werd (mi) wel een link gelegd naar davos met dat paardje.
why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |