quote:
Glaasje whiskey dan, of kan je dat niet aan?quote:
Graagquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glaasje whiskey dan, of kan je dat niet aan?
Mag het ook van mevrouw Amphorapotje? Die is best wel streng.quote:
Ik mag geen sterke drank meer....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glaasje whiskey dan, of kan je dat niet aan?
Die is werken tot 22.45, let's party.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag het ook van mevrouw Amphorapotje? Die is best wel streng.
Dan houden we het lekker bij een biertje vanavond.quote:
Sterkte, ik ken dat wel.quote:
Als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is werken tot 22.45, let's party.
mijn pc was 2 weken kapoet,italie lopt maar de praten de hele dag kijk ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
En weer doorvolg je nog soapseries ?
Net als op het schoolplein...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
En weer doorvolg je nog soapseries ?
Geen idee, zal wel een 40+ psychose zijn.quote:
Ik ook niet, kan ik nu weer doorgaan met mijn pogingen om jou belachelijk te maken?quote:
Ze moeten een boomhut bouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt 4 nieuwe zijn in camping?
Ik weet niet waarover je het had dus het was een grapje van mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in italie moeten ze helemal niks en deze grande fratello hefft geen spelen
Nee, maar ook geen camping , gewoon heel andere decoratie...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt 4 nieuwe zijn in camping?
En zwemmenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:17 schreef mario390 het volgende:
in elke big brother zijn spelen maar niet in italie
dat enige wat ze doen koken en opeten
van clouseauquote:
Idd, Herman van Veen had ook een mooi nummer met fiets.quote:
quote:
Dat had je meteen moeten raden.Nu is je kans op de bank voor de komende 6 maanden verspeeld.quote:
Oh ik hoef op de bank hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had je meteen moeten raden.Nu is je kans op de bank voor de komende 6 maanden verspeeld.
quote:
Die bank heeft toch al een afdruk van jou kont.quote:
Ik zakte zelfs iets doorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bank heeft toch al een afdruk van jou kont.
Goedenavond.quote:
Hoiquote:
Dat is het !quote:
Verdomme ik heb ook altijd pech. Mot zeker op de vloer zitten omdat de bank stuk is.quote:
Ik sta mijn plaats gaarne aan u af.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verdomme ik heb ook altijd pech. Mot zeker op de vloer zitten omdat de bank stuk is.
Voor jou kan de komende tijd niet stuk gaan.quote:
Noem mij geen u.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta mijn plaats gaarne aan u af.
En ik doe het in mijn broek.quote:
Ik ben de nozem en jij de non.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik doe het in mijn broek.
Ben een angsthaas, u mag het weten
Oh wacht, ik heb nog niet ontbeten.
Ik wou dat ik hem zoenen konquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben de nozem en jij de non.
En zonder iets te vreten,quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik doe het in mijn broek.
Ben een angsthaas, u mag het weten
Oh wacht, ik heb nog niet ontbeten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En zonder iets te vreten,
In de ochtend doe je nog al eens wat vergeten.
Maar meestal is dat je geweten
En zou je beter moeten weten.
Nee, ik heb de tuin gedaan vanmorgen, was een beste klus, nu uitrusten.quote:
* Superbadeendje geeft jou eenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hem zoenen kon
Maar dat mag niet van de heer
Heb ik dat weer.
Sorry.quote:
Ok, sorry.quote:
Altijd pechquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hem zoenen kon
Maar dat mag niet van de heer
Heb ik dat weer.
Zeer netjes. En dat zeg ik omdat ik in mijn tuin nog net geen wilde dieren kan spotten momenteel. Het is een echte jungle.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, ik heb de tuin gedaan vanmorgen, was een beste klus, nu uitrusten.
Die schudde ik zo even uit de mouwquote:
Het was niet serieus hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje geeft jou een![]()
Ik ben een eersteklas droplulquote:
Sgoequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een eersteklas droplul![]()
Respecteer dat maar.
Gvd dus je komt dus ook niet bij mij op de bank zitten.quote:
Ik ben er net even langsgefietst. Het was inderdaad mijn beekje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het daar wel. https://goo.gl/maps/k5H813eALn8aWS1y6
Smoesjes.quote:
Nee, en ik ben ook geen non. Sorry.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gvd dus je komt dus ook niet bij mij op de bank zitten.
Erg mooie foto'squote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er net even langsgefietst. Het was inderdaad mijn beekje.Op de driesprong staat nu inderdaad een bordje met Landgoed De Driesprong bij één van de hekken. Je kunt daar ook De Wildernis in richting Sterrenbos en naar Hof Espelo. Er is ook nog een landgoed naast De Wildernis met hek. Die wandeling langs de beek is heel mooi.
Nog wat foto's van net:
Hof Espelo:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto vind ik het mooist. Dat bankje vind ik een beetje raar, daar ontbreekt een poot of zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er net even langsgefietst. Het was inderdaad mijn beekje.Op de driesprong staat nu inderdaad een bordje met Landgoed De Driesprong bij één van de hekken. Je kunt daar ook De Wildernis in richting Sterrenbos en naar Hof Espelo. Er is ook nog een landgoed naast De Wildernis met hek. Die wandeling langs de beek is heel mooi.
Nog wat foto's van net:
Hof Espelo:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik, die fotografie als hobby er op nou houd en altijd gewoon eerlijk is.quote:
Mooie foto's vooral de laatste.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog wat foto's van net:
Hof Espelo:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bankje hoort zo. Zal wel modern zijn. Ik vond het wel grappig dat de zon erin reflecteerde.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste foto vind ik het mooist. Dat bankje vind ik een beetje raar, daar ontbreekt een poot of zie ik dat verkeerd.
Het zijn ook telefoonkiekjes. Ik ben geen fotograaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik, die fotografie als hobby er op nou houd en altijd gewoon eerlijk is.
Nee die zijn niet bijzonder![]()
Sorry voor mijn eerlijkheid.
Ja die reflectie maakt het bijzonder, eigenlijk hadden ze de tekst ook nog weg moeten latenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bankje hoort zo. Zal wel modern zijn. Ik vond het wel grappig dat de zon erin reflecteerde.
Hoeft ook niet, op de pc kan je de foto ook makkelijk 180 graden draaienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:56 schreef Five4Nine het volgende:
Al zijn foto's van een landschap erg lastig om jezelf te onderscheiden van anderen. Omdat er echt heeeeeeeeeel veel op elkaar lijken altijd.
Ga eens liggen, pak eens een reflectie, doe eens een korte scherpte diepte met je onderwerp onscherp op de achtergrond. Pak een zwart wit, ga op zijn kop staan.
Zo maar wat tips. Al was op zijn kop staan een grap natuurlijk.
Laat eens een foto zien die je gemaakt hebt, ben echt benieuwd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:56 schreef Five4Nine het volgende:
Al zijn foto's van een landschap erg lastig om jezelf te onderscheiden van anderen. Omdat er echt heeeeeeeeeel veel op elkaar lijken altijd.
Ga eens liggen, pak eens een reflectie, doe eens een korte scherpte diepte met je onderwerp onscherp op de achtergrond. Pak een zwart wit, ga op zijn kop staan.
Zo maar wat tips. Al was op zijn kop staan een grap natuurlijk.
Nu, straks, dus over een paar vragen verder, schat ik in.quote:
Over 5 topics dus,quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nu, straks, dus over een paar vragen verder, schat ik in.
Fok! doet idd hier ook raar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen last van dat de quote-alert het niet doet?
Heb vandaag een stuk of 15 foto's gemaakt, waarbij bij een aantal een stuk wijsvinger te zien is.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien die je gemaakt hebt, ben echt benieuwd.
Test.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:02 schreef Recce het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen last van dat de quote-alert het niet doet?
Wij grote handenmannenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb vandaag een stuk of 15 foto's gemaakt, waarbij bij een aantal een stuk wijsvinger te zien is.![]()
Roxettequote:
Dat is momenteel heel lastig. Ik zal uitleggen waarom.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien die je gemaakt hebt, ben echt benieuwd.
Met je klusklauwenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb vandaag een stuk of 15 foto's gemaakt, waarbij bij een aantal een stuk wijsvinger te zien is.![]()
Ok, maar je kunt nu een foto van iets maken en dan uploaden, ik vroeg niet om je hele collectie.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat is momenteel heel lastig. Ik zal uitleggen waarom.
Ik had 1000+ foto's staan op Flickr.com. Uploads van een aantal jaren. Velen volgers en bijna alleen maar positieve reactie's. De negatieve pakte ik op als kritiek waar ik aan kon werken.
Toen had ik mijn smartphone gelinkt aan mijn Flickr account niet wetende dat er automatisch foto's die ik met mijn mobiel maakte werden geupload naar dat account. En een aantal van die waren blijkbaar tegen de richtlijnen in en als een echt Amerikaans preuts bedrijf werd mijn account zonder twijfel direct verwijderd. Ik had zelfs een PRO account.
Ik zit er wel weer over te denken om een nieuwe account aan te maken ooit maar ik zie nog even geen goed alternatief voor Flickr.com of ik ben er nog niet zeker van om daar weer naar terug te gaan aangezien ze dat allemaal verwijderd om echt een onzin reden.
En zo zit dat
quote:
Fijn !quote:
*proest*quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb zin om de sound of music te kijken.
Waar zou ik nu in godsnaam een foto van moeten maken?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt nu een foto van iets maken en dan uploaden, ik vroeg niet om je hele collectie.
Zo zou ik het precies aanpakken!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Waar zou ik nu in godsnaam een foto van moeten maken?
Weet je. Als jij nog lang genoeg online ben zorg ik dat ik hier gewoon zomaar en foto maak in de woonkamer. Maar geef mij even de tijd. Dan doe ik heb uploaden op iemand anders zijn Flickr account maar dan verwijder ik hem ook weer na een uur.
Wel jammer van de foto's, wel op letten als je foto's maakt van de bloei hèquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het was weer een behoorlijk debiele actie van me.
Gaat verder alles goed?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat hij hier ineens 1000 foto's neerplemptquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ok, maar je kunt nu een foto van iets maken en dan uploaden, ik vroeg niet om je hele collectie.
Idd!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom moeilijk doen als het zo ook kan.
Doe!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
De quotes bij mij werken! Wat grappig, jouw beekje! Ik ben vooral verbaasd dat ik hier al jaren woon, en zo dichtbij tussen onze steden zulke mooie natuur is. Volgende keer ronde anders, en dan langs Lonnekermeer en wildernisquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu deed-ie het wel! Ik had eerder @:Voxs bijna gemist toen ze me tagde.
Huh? Maak een foto met je smartphone, stuur hem naar je mail. Maak met gayzo een print en post het. Klaar, zo simpel, dat het zelfs mij lukt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Waar zou ik nu in godsnaam een foto van moeten maken?
Weet je. Als jij nog lang genoeg online ben zorg ik dat ik hier gewoon zomaar en foto maak in de woonkamer. en vanavond upload. Maar geef mij even de tijd. Dan doe ik hem uploaden op iemand anders zijn Flickr account maar dan verwijder ik hem ook weer na een uur.
Wat? Moet je een blauw oog of zo?quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel jammer van de foto's, wel op letten als je foto's maakt van de bloei hè
Heb je damesbezoek?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:10 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Idd!
Er zit nu nog iemand in de woonkamer hier die ik kan irriteren met een camere rondlopend voor de tv en zo dus ik wacht even tot zij naar bed is. Dan ga ik hier iets zoeken en dan post ik die ook.
En die wordt sowieso gemaakt met een Canon 7D
Wel graag 2 dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat? Moet je een blauw oog of zo?
Nee joh, maak een foto, upload naar imgur, post de link hier. Nog simpeler.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huh? Maak een foto met je smartphone, stuur hem naar je mail. Maak met gayzo een print en post het. Klaar, zo simpel, dat het zelfs mij lukt.
Zie je wel, het kan NOG makkelijkerquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee joh, maak een foto, upload naar imgur, post de link hier. Nog simpeler.
Ja, prachtig hè? En dat op loopafstand! Ik ben benieuwd of het Lonnekermeer al een beetje mooi is geworden, daar moet ik nog steeds gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
De quotes bij mij werken! Wat grappig, jouw beekje! Ik ben vooral verbaasd dat ik hier al jaren woon, en zo dichtbij tussen onze steden zulke mooie natuur is. Volgende keer ronde anders, en dan langs Lonnekermeer en wildernis![]()
Mooie foto's Hof Espelo
Jij hebt echt geen idee wat fotografie inhoud. Eigenlijk zou ik niets moeten posten. Een foto maak je met een fototoestel. Niet met een telefoonquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huh? Maak een foto met je smartphone, stuur hem naar je mail. Maak met gayzo een print en post het. Klaar, zo simpel, dat het zelfs mij lukt.
Ik zag een foto van de 'achtertuin' jaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is nog niets te ontdekken, buiten een veld zwarte aarde om, maar zal wel vlot opkomen met dit weertype.
Ik las shoarmahoerquote:
Nee, jij bent te leuk om er 2 te krijgen.quote:
Een sfeerimpressie kun je prima met een mobieltje maken, het is slechts een momentopname.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee wat fotografie inhoud. Eigenlijk zou ik niets moeten posten. Een foto maak je met een fototoestel. Niet met een telefoon
Da's de akker van de buurboer. Maar daar vlakbij ligt het veldje waar de bloemen op moeten komen. Waren wel zaadjes uit 2017, maar het zal wel loslopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag een foto van de 'achtertuin' ja
Hoe gaat het met Pip?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vandaag mijn broodjes pic gemaakt
Ook benieuwd. Ook nog door de villa 'wijk' bij de Uni gelopen, jemig wat een kasten van huizenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prachtig hè? En dat op loopafstand! Ik ben benieuwd of het Lonnekermeer al een beetje mooi is geworden, daar moet ik nog steeds gaan kijken.
Wil je een veer in je reet? Dan ff flink op die bank neerploffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, jij bent te leuk om er 2 te krijgen.
Do RE Miquote:
Nee jij bent lekker, je wordt van Fok! gepleurd, je account wordt geheel verwijderd, lol en je PRO-Flikkr account is ook weg, toch weer een nieuw Fok! account...na dan heb je wel heel veel pech, toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee wat fotografie inhoud. Eigenlijk zou ik niets moeten posten. Een foto maak je met een fototoestel. Niet met een telefoon
Een mobiel is zeer slecht voor fotografie als het gaat om lichtgevoeligheid. Ik hou van lenzen die veel licht op pakken ook al is er bijna geen licht. Dat kan met geen enkele telefoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Een sfeerimpressie kun je prima met een mobieltje maken, het is slechts een momentopname.
Volgens mij ging het over fotografiequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, je wordt van Fok! gepleurd, je account wordt geheel verwijderd, lol en je PRO-Flikkr account is ook weg, toch weer een nieuw Fok! account...na dan heb je wel heel veel pech, toch?
Bij Flickr hadden onderling vast al bekonkeld dat ze bij de 1000e foto de hele kliek zouden deleten.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker, je wordt van Fok! gepleurd, je account wordt geheel verwijderd, lol en je PRO-Flikkr account is ook weg, toch weer een nieuw Fok! account...na dan heb je wel heel veel pech, toch?
Het ging om wandelen en dat even laten zienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over fotografie
Waarom zeg je dan dat de foto's van @Recce niet goed zijn, terwijl ze met een smartfoon gemaakt zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een mobiel is zeer slecht voor fotografie als het gaat om lichtgevoeligheid. Ik hou van lenzen die veel licht op pakken ook al is er bijna geen licht. Dat kan met geen enkele telefoon.
Natuurlijk heb jij ook gelijk maar hij zal nooit zo mooi zijn als eind resultaat als je het gaat vergelijken met een goede camera.
Nee ik had het over The sound of music.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:18 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over fotografie
Ja dat. Het is geen wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ging om wandelen en dat even laten zienNiet om kunstfotografie.
Klopt en ik was kritisch iets wat iemand blijkbaar niet kan hebben. Ik ben juist iemand die punten altijd goed oppakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het ging om wandelen en dat even laten zienNiet om kunstfotografie.
Het was een mooie akker en een wijds gezicht.quote:
Wist ik dat ze met een smartphone waren gemaakt?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:19 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat de foto's van @:Recce niet goed zijn, terwijl ze met een smartfoon gemaakt zijn?
Jij wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wist ik dat ze met een smartphone waren gemaakt?
Ik vond ze niet mooi. Dat mag ik toch zeggen
Ja, daar staan inderdaad gigantische huizen! Ik ben daar wel eens bij mensen geweest die een verwarmd zwembad hadden dat van binnen naar buiten liep.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook benieuwd. Ook nog door de villa 'wijk' bij de Uni gelopen, jemig wat een kasten van huizen
Hoe kan je kritisch zijn op het feit dat iemand wandelde en geen camera bij zich had. Het zijn prima foto's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Klopt en ik was kritisch iets wat iemand blijkbaar niet kan hebben. Ik ben juist iemand die punten altijd goed oppakt.
Maar ja. Laten we dit vergeten.
Toch ga ik zo een aantal foto's maken gewoon hier in de saaie woonkamer
Ja hoor, dat mag je zeggen, hoewel het nergens voor nodig is. Je kan er ook voor kiezen om er niets over te zeggen als je steeds het zuur krijgt van andermans foto's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wist ik dat ze met een smartphone waren gemaakt?
Ik vond ze niet mooi. Dat mag ik toch zeggen
Dat wil ik!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar staan inderdaad gigantische huizen! Ik ben daar wel eens bij mensen geweest die een verwarmd zwembad hadden dat van binnen naar buiten liep.
Oh de luxury! Prachtig wonen daar.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar staan inderdaad gigantische huizen! Ik ben daar wel eens bij mensen geweest die een verwarmd zwembad hadden dat van binnen naar buiten liep.
Ok. Het zijn prima foto'squote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe kan je kritisch zijn op het feit dat iemand wandelde en geen camera bij zich had. Het zijn prima foto's.
Dat was ook precies wat ik wilde laten zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was een mooie akker en een wijds gezicht.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe kan je kritisch zijn op het feit dat iemand wandelde en geen camera bij zich had. Het zijn prima foto's.
Dat zei ik gisteren nog. Ik zeg altijd direct wat ik denk. Dat pakt vaak goed uit maar soms ook niet zoals nu. Ik ben te eerlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je zeggen, hoewel het nergens voor nodig is. Je kan er ook voor kiezen om er niets over te zeggen als je steeds het zuur krijgt van andermans foto's.
Hij had het over mijn foto, niet over dat flutding van jou!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was ook precies wat ik wilde laten zien.
Allebeiquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij had het over mijn foto, niet over dat flutding van jou!
Oh, nee, jouw foto was ruk! Zat totaal geen bezieling in en was gemaakt met lenzen die totaal niet lichtgevoelig waren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij had het over mijn foto, niet over dat flutding van jou!
tip: mensen zeggen vaak, wat een mooie foto's! omdat ze wat er óp staat mooi vinden. De natuur/iets anders. Natuurlijk zien ze dat het geen professionele foto's zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ok. Het zijn prima foto's![]()
Met excuses.
Ik zal nooit meer enkele vorm van commentaar geven op een foto.
Ik vind vanaf nu alles mooi
De lenskeuze leek mij ook iets verkeerd, de iso was dan weer wel goed gekozen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, nee, jouw foto was ruk! Zat totaal geen bezieling in en was gemaakt met lenzen die totaal niet lichtgevoelig waren.
Jij hebt echt engelengeduld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
tip: mensen zeggen vaak, wat een mooie foto's! omdat ze wat er óp staat mooi vinden. De natuur/iets anders. Natuurlijk zien ze dat het geen professionele foto's zijn
Ik zeg ook wel eens wat ik denk:quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren nog. Ik zeg altijd direct wat ik denk. Dat pakt vaak goed uit maar soms ook niet zoals nu. Ik ben te eerlijk.
No offence, please.
Zo'n zoet liedjequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Edelweiss.![]()
Het boeit mij echt niet met hoeveel pixels een foto is genomen. Ik vind hem mooi of niet.
Maar het diafragma hè? Dat blijft een punt van zorg.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De lenskeuze leek mij ook iets verkeerd, de iso was dan weer wel goed gekozen.
Man, dat is toch geen foto! KIJK dan toch!quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, nee, jouw foto was ruk! Zat totaal geen bezieling in en was gemaakt met lenzen die totaal niet lichtgevoelig waren.
Desondanks dat je ze zelf ontwikkelde, had die eerste foto, net iets te lang in de fixeer gelegen, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar het diafragma hè? Dat blijft een punt van zorg.
Logisch, ik ben er eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
Blijkbaar niet want het is een heel drama als mensen je proberen duidelijk te maken een paar leuke kiekjes niet als bloedserieuze artistieke kunst te interpreteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Klopt en ik was kritisch iets wat iemand blijkbaar niet kan hebben. Ik ben juist iemand die punten altijd goed oppakt.
Maar ja. Laten we dit vergeten.
Toch ga ik zo een aantal foto's maken gewoon hier in de saaie woonkamer
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Desondanks dat je ze zelf ontwikkelde, had die eerste foto, net iets te lang in de fixeer gelegen, maar dat is mijn mening.
En mooiquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Desondanks dat je ze zelf ontwikkelde, had die eerste foto, net iets te lang in de fixeer gelegen, maar dat is mijn mening.
Dat is absoluut niet zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens wat ik denk:
Mijn indruk is dat je je wilde profileren als gevorderd fotograaf en daar de foto's van Recce voor gebruikte.
Als het niet zo is dan heb ik niets gezegd
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Logisch, ik ben er een
True.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat wat minder![]()
Ik, als oud-fotograaf, kan en mag dat zeggen. Mag ik dat? Ja dat mag.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
En mooiIk heb altijd genoten van die film.
Nee, ik deed alleen zwart-wit, wat ik overigens een slechte benaming vond.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:30 schreef Recce het volgende:
[..]Kon je dat eigenlijk als hobbyist vroeger, kleurenfoto's zelf ontwikkelen?
Zuur.quote:
Altijd een magisch moment vond ik dat. Het langzaam tevoorschijn komen van het beeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, ik deed alleen zwart-wit, wat ik overigens een slechte benaming vond.
Denk niet zwart, denk niet wit...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zurig, vreemd. Niet bepaald gezond was hetquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk niet zwart, denk niet wit...
Dit hoorde bij elkaarquote:
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet azijn, andersoortig, voller. minder scherp.quote:
Hij kon ze in elk geval niet kwijtraken door ze enkel op flickr te bewaren.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen.Of een hobbyist zelf kleurenfoto's kon ontwikkelen. Volgens mij was dat vrij ingewikkeld.
Alleen voor diehards dusquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zurig, vreemd. Niet bepaald gezond was hetJe kon ook flink huiduitslag krijgen als je een beetje gevoelig was.
radseln!quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet azijn, andersoortig, voller. minder scherp.
*spreektinraadselen
Het ging wel, maar was een vrij dure procedure, qua materiaal. Op mijn 11e leerde ik het van een buurman. Heel leuk. Ook mooie *spiegelreflex* foto's aan over gehouden. Ach vroegah.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen.Of een hobbyist zelf kleurenfoto's kon ontwikkelen. Volgens mij was dat vrij ingewikkeld.
Ik kan erover mee praten, belichten en ontwikkelen.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan erover mee praten, belichten en ontwikkelen.
Leuk dat je dat zo vroeg leerde. Het was vast ook een foutgevoelige procedure, met kleuren? Elke kleur apart waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het ging wel, maar was een vrij dure procedure, qua materiaal. Op mijn 11e leerde ik het van een buurman. Heel leuk. Ook mooie *spiegelreflex* foto's aan over gehouden. Ach vroegah.
quote:
Ik zal kijken of er eentje voor hier ok is. Dat wordt dan wel morgen denk ik.quote:
Ik heb zelf nooit kleurenfoto's ontwikkeld helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo vroeg leerde. Het was vast ook een foutgevoelige procedure, met kleuren? Elke kleur apart waarschijnlijk?
Mijn overgrootvader was één van de eerste die foto's in Nederland maakte.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zo vroeg leerde. Het was vast ook een foutgevoelige procedure, met kleuren? Elke kleur apart waarschijnlijk?
Toen moest het onderwerp nog een minuut stilzitten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader was één van de eerste die foto's in Nederland maakte. ;D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Leuk was het, die rare rode lampjes, no offence mended, en die bakjes met ontwikkelaar en fixeer en dan maar turen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
Wij leerden het op school trouwens, foto's ontwikkelen. Ik vond het wel magisch.
Ah, dat is wel een leuk vak op school, lijkt me. Tenzij het kunstzinnig moet en je er een verhaal bij moet vertellen, daar zou ik iets minder goed in zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
Wij leerden het op school trouwens, foto's ontwikkelen. Ik vond het wel magisch.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Toch moet ik 5 gelijk geven in het feit dat je aandacht hoort te besteden aan het maken van een foto. Je ziel en zaligheid erin leggen. Hoe zeg je dat, ehm, een stukje van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Toch moet ik 5 gelijk geven in het feit dat je aandacht hoort te besteden aan het maken van een foto. Je ziel en zaligheid erin leggen. Hoe zeg je dat, ehm, een stukje van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik moet een pamperrrrrrrrrrrrrr
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet een pamperrrrrrrrrrrrrr
Minimaal, foto's binnen huis kon ook niet. Het waren ook voornamelijk portret foto's.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen moest het onderwerp nog een minuut stilzitten waarschijnlijk.
Kijk, dat is dan weer wel goed, daar moet dat getal het mee eens zijn. Je hebt gespeeld met de scherpte en diepte in de foto gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ging gelukkig voornamelijk om de techniek.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel een leuk vak op school, lijkt me. Tenzij het kunstzinnig moet en je er een verhaal bij moet vertellen, daar zou ik iets minder goed in zijn.
Handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik zeik haast in mijn broek van jouw humor, echt..quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel goed, daar moet dat getal het mee eens zijn. Je hebt gespeeld met de scherpte en diepte in de foto gemaakt.
Ja, helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer wel goed, daar moet dat getal het mee eens zijn. Je hebt gespeeld met de scherpte en diepte in de foto gemaakt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het ging gelukkig voornamelijk om de techniek.
Vingers?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, zo heb ik er nog een aantal.²
Ah, prima dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het ging gelukkig voornamelijk om de techniek.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:47 schreef TillyB het volgende:
Echt heel blij met alle natoer en omgevingsfoto’s hier btw, zo zie je nog eens wat als je nergens komt
Maar jij zit toch vaak op de scooter? Of ben je dan alleen uitlaatgassen aan het inhaleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:47 schreef TillyB het volgende:
Echt heel blij met alle natoer en omgevingsfoto’s hier btw, zo zie je nog eens wat als je nergens komt
Kappu nouquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor de afwisseling doe ik volgende keer er wat andere vingers bij.
Oh dus daar ben ik dus besmet geraakt.quote:
Okéquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Prima! In FOTO worden vaak ook mooie plaatjes gepost.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ik zal kijken of er eentje voor hier ok is. Dat wordt dan wel morgen denk ik.
Hou je bek man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dan ben ik te druk met wielrenstalkstress!! Omg ik vergat helemaal te zaniken over een wielrenner die van de week in tegengestelde richting reed, mij voorbij ging en toen omdraaide en achter me aan ging fietsen NAHHHHquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij zit toch vaak op de scooter? Of ben je dan alleen uitlaatgassen aan het inhaleren?
Voor iemand die er net in zou vallen hier, is dit best een aparte post.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor iemand die er net in zou vallen hier, is dit best een aparte post.
[..]
[..]
Nee, ik houd niet zo van agressief gedoe.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je met mij knokken?
Kom maar.
De mi..quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
Ben ik net bijgekomen, lees ik dit
Die was direct helemaal verliefd op je scooter.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan ben ik te druk met wielrenstalkstress!! Omg ik vergat helemaal te zaniken over een wielrenner die van de week in tegengestelde richting reed, mij voorbij ging en toen omdraaide en achter me aan ging fietsen NAHHHH
Je zat op mij te wachten gofferrrrrrrrrrrrrquote:
Tillyyyyyyyyyyyy ik heb een Sparta-met. Is dat cool ofniequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jullie autolijers weten niet wat voor leed je meemaakt op een scoot!
Ik moest heel lang nadenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht het wel even af.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zat op mij te wachten gofferrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jullie autolijers weten niet wat voor leed je meemaakt op een scoot!
Niet lang ik ben een detour gaan doen langs kleine takkepaadjes om ‘m af te schuddenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die was direct helemaal verliefd op je scooter.Hoelang bleef-ie plakken?
Zolang je het daarna maar in kleuren zagquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest heel lang nadenken.Ik weet niet of dat goed of slecht is.
Uhm een wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tillyyyyyyyyyyyy ik heb een Sparta-met. Is dat cool ofnie
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest heel lang nadenken.Ik weet niet of dat goed of slecht is.
Reed je dan nog niet automatisch op je max dan? Ah je had zeker een opgevoerdequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jawel, jaren brommert gereden en destijds hadden die wielrenners ook al het idee dat je voor hun mooi het tempo aan kon geven. Alleen deed ik dat een paar kilometer en gaf dan steeds een beetje gas bij.
![]()
Scrut is al de hele dag wegquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Waarschijnlijk goed. Dat moeten we maar even bij Scrut navragen.
Heb je die begrenzer er niet uit laten slopen gelijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reed je dan nog niet automatisch op je max dan? Ah je had zeker een opgevoerde
Even een brakecheck doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan ben ik te druk met wielrenstalkstress!! Omg ik vergat helemaal te zaniken over een wielrenner die van de week in tegengestelde richting reed, mij voorbij ging en toen omdraaide en achter me aan ging fietsen NAHHHH
Ik reed alleen 's nachts loeihard, maar overdag meestal braaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reed je dan nog niet automatisch op je max dan? Ah je had zeker een opgevoerde
Ik ga even in de koelkast zitten.quote:
En dan? Moet ik naar de gevangenis straksquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je die begrenzer er niet uit laten slopen gelijk?
Gun ze ook eens een pleziertje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet lang ik ben een detour gaan doen langs kleine takkepaadjes om ‘m af te schudden
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang je het daarna maar in kleuren zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |