quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
Ben ik net bijgekomen, lees ik dit
Die was direct helemaal verliefd op je scooter.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan ben ik te druk met wielrenstalkstress!! Omg ik vergat helemaal te zaniken over een wielrenner die van de week in tegengestelde richting reed, mij voorbij ging en toen omdraaide en achter me aan ging fietsen NAHHHH
Je zat op mij te wachten gofferrrrrrrrrrrrrquote:
Tillyyyyyyyyyyyy ik heb een Sparta-met. Is dat cool ofniequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jullie autolijers weten niet wat voor leed je meemaakt op een scoot!
Ik moest heel lang nadenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Voor iemand die er net in zou vallen hier, is dit best een aparte post.
Ik dacht ik wacht het wel even af.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zat op mij te wachten gofferrrrrrrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jullie autolijers weten niet wat voor leed je meemaakt op een scoot!
Niet lang ik ben een detour gaan doen langs kleine takkepaadjes om ‘m af te schuddenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die was direct helemaal verliefd op je scooter.Hoelang bleef-ie plakken?
Zolang je het daarna maar in kleuren zagquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest heel lang nadenken.Ik weet niet of dat goed of slecht is.
Uhm een wat?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tillyyyyyyyyyyyy ik heb een Sparta-met. Is dat cool ofnie
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moest heel lang nadenken.Ik weet niet of dat goed of slecht is.
Reed je dan nog niet automatisch op je max dan? Ah je had zeker een opgevoerdequote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jawel, jaren brommert gereden en destijds hadden die wielrenners ook al het idee dat je voor hun mooi het tempo aan kon geven. Alleen deed ik dat een paar kilometer en gaf dan steeds een beetje gas bij.
![]()
Scrut is al de hele dag wegquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Waarschijnlijk goed. Dat moeten we maar even bij Scrut navragen.
Heb je die begrenzer er niet uit laten slopen gelijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reed je dan nog niet automatisch op je max dan? Ah je had zeker een opgevoerde
Even een brakecheck doenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan ben ik te druk met wielrenstalkstress!! Omg ik vergat helemaal te zaniken over een wielrenner die van de week in tegengestelde richting reed, mij voorbij ging en toen omdraaide en achter me aan ging fietsen NAHHHH
Ik reed alleen 's nachts loeihard, maar overdag meestal braaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reed je dan nog niet automatisch op je max dan? Ah je had zeker een opgevoerde
Ik ga even in de koelkast zitten.quote:
En dan? Moet ik naar de gevangenis straksquote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je die begrenzer er niet uit laten slopen gelijk?
Gun ze ook eens een pleziertje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet lang ik ben een detour gaan doen langs kleine takkepaadjes om ‘m af te schudden
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zolang je het daarna maar in kleuren zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |