Dat is het !quote:
Verdomme ik heb ook altijd pech. Mot zeker op de vloer zitten omdat de bank stuk is.quote:
Ik sta mijn plaats gaarne aan u af.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verdomme ik heb ook altijd pech. Mot zeker op de vloer zitten omdat de bank stuk is.
Voor jou kan de komende tijd niet stuk gaan.quote:
Noem mij geen u.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik sta mijn plaats gaarne aan u af.
En ik doe het in mijn broek.quote:
Ik ben de nozem en jij de non.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik doe het in mijn broek.
Ben een angsthaas, u mag het weten
Oh wacht, ik heb nog niet ontbeten.
Ik wou dat ik hem zoenen konquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben de nozem en jij de non.
En zonder iets te vreten,quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik doe het in mijn broek.
Ben een angsthaas, u mag het weten
Oh wacht, ik heb nog niet ontbeten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En zonder iets te vreten,
In de ochtend doe je nog al eens wat vergeten.
Maar meestal is dat je geweten
En zou je beter moeten weten.
Nee, ik heb de tuin gedaan vanmorgen, was een beste klus, nu uitrusten.quote:
* Superbadeendje geeft jou eenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hem zoenen kon
Maar dat mag niet van de heer
Heb ik dat weer.
Sorry.quote:
Ok, sorry.quote:
Altijd pechquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hem zoenen kon
Maar dat mag niet van de heer
Heb ik dat weer.
Zeer netjes. En dat zeg ik omdat ik in mijn tuin nog net geen wilde dieren kan spotten momenteel. Het is een echte jungle.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, ik heb de tuin gedaan vanmorgen, was een beste klus, nu uitrusten.
Die schudde ik zo even uit de mouwquote:
Het was niet serieus hè.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje geeft jou een![]()
Ik ben een eersteklas droplulquote:
Sgoequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een eersteklas droplul![]()
Respecteer dat maar.
Gvd dus je komt dus ook niet bij mij op de bank zitten.quote:
Ik ben er net even langsgefietst. Het was inderdaad mijn beekje.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien is het daar wel. https://goo.gl/maps/k5H813eALn8aWS1y6
Smoesjes.quote:
Nee, en ik ben ook geen non. Sorry.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gvd dus je komt dus ook niet bij mij op de bank zitten.
Erg mooie foto'squote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er net even langsgefietst. Het was inderdaad mijn beekje.Op de driesprong staat nu inderdaad een bordje met Landgoed De Driesprong bij één van de hekken. Je kunt daar ook De Wildernis in richting Sterrenbos en naar Hof Espelo. Er is ook nog een landgoed naast De Wildernis met hek. Die wandeling langs de beek is heel mooi.
Nog wat foto's van net:
Hof Espelo:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste foto vind ik het mooist. Dat bankje vind ik een beetje raar, daar ontbreekt een poot of zie ik dat verkeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er net even langsgefietst. Het was inderdaad mijn beekje.Op de driesprong staat nu inderdaad een bordje met Landgoed De Driesprong bij één van de hekken. Je kunt daar ook De Wildernis in richting Sterrenbos en naar Hof Espelo. Er is ook nog een landgoed naast De Wildernis met hek. Die wandeling langs de beek is heel mooi.
Nog wat foto's van net:
Hof Espelo:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik, die fotografie als hobby er op nou houd en altijd gewoon eerlijk is.quote:
Mooie foto's vooral de laatste.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog wat foto's van net:
Hof Espelo:
[ afbeelding ]
Op het vliegveld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bankje hoort zo. Zal wel modern zijn. Ik vond het wel grappig dat de zon erin reflecteerde.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste foto vind ik het mooist. Dat bankje vind ik een beetje raar, daar ontbreekt een poot of zie ik dat verkeerd.
Het zijn ook telefoonkiekjes. Ik ben geen fotograaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik, die fotografie als hobby er op nou houd en altijd gewoon eerlijk is.
Nee die zijn niet bijzonder![]()
Sorry voor mijn eerlijkheid.
Ja die reflectie maakt het bijzonder, eigenlijk hadden ze de tekst ook nog weg moeten latenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bankje hoort zo. Zal wel modern zijn. Ik vond het wel grappig dat de zon erin reflecteerde.
Hoeft ook niet, op de pc kan je de foto ook makkelijk 180 graden draaienquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:56 schreef Five4Nine het volgende:
Al zijn foto's van een landschap erg lastig om jezelf te onderscheiden van anderen. Omdat er echt heeeeeeeeeel veel op elkaar lijken altijd.
Ga eens liggen, pak eens een reflectie, doe eens een korte scherpte diepte met je onderwerp onscherp op de achtergrond. Pak een zwart wit, ga op zijn kop staan.
Zo maar wat tips. Al was op zijn kop staan een grap natuurlijk.
Laat eens een foto zien die je gemaakt hebt, ben echt benieuwd.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:56 schreef Five4Nine het volgende:
Al zijn foto's van een landschap erg lastig om jezelf te onderscheiden van anderen. Omdat er echt heeeeeeeeeel veel op elkaar lijken altijd.
Ga eens liggen, pak eens een reflectie, doe eens een korte scherpte diepte met je onderwerp onscherp op de achtergrond. Pak een zwart wit, ga op zijn kop staan.
Zo maar wat tips. Al was op zijn kop staan een grap natuurlijk.
Nu, straks, dus over een paar vragen verder, schat ik in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |