quote:
Glaasje whiskey dan, of kan je dat niet aan?quote:
Graagquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glaasje whiskey dan, of kan je dat niet aan?
Mag het ook van mevrouw Amphorapotje? Die is best wel streng.quote:
Ik mag geen sterke drank meer....quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glaasje whiskey dan, of kan je dat niet aan?
Die is werken tot 22.45, let's party.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag het ook van mevrouw Amphorapotje? Die is best wel streng.
Dan houden we het lekker bij een biertje vanavond.quote:
Sterkte, ik ken dat wel.quote:
Als de kat van huis is dan dansen de muizen op tafel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is werken tot 22.45, let's party.
mijn pc was 2 weken kapoet,italie lopt maar de praten de hele dag kijk ik nietquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
En weer doorvolg je nog soapseries ?
Net als op het schoolplein...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:04 schreef markdeajaxfan het volgende:
En weer doorvolg je nog soapseries ?
Geen idee, zal wel een 40+ psychose zijn.quote:
Ik ook niet, kan ik nu weer doorgaan met mijn pogingen om jou belachelijk te maken?quote:
Ze moeten een boomhut bouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt 4 nieuwe zijn in camping?
Ik weet niet waarover je het had dus het was een grapje van mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee in italie moeten ze helemal niks en deze grande fratello hefft geen spelen
Nee, maar ook geen camping , gewoon heel andere decoratie...quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bedoelt 4 nieuwe zijn in camping?
En zwemmenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:17 schreef mario390 het volgende:
in elke big brother zijn spelen maar niet in italie
dat enige wat ze doen koken en opeten
van clouseauquote:
Idd, Herman van Veen had ook een mooi nummer met fiets.quote:
quote:
Dat had je meteen moeten raden.Nu is je kans op de bank voor de komende 6 maanden verspeeld.quote:
Oh ik hoef op de bank hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat had je meteen moeten raden.Nu is je kans op de bank voor de komende 6 maanden verspeeld.
quote:
Die bank heeft toch al een afdruk van jou kont.quote:
Ik zakte zelfs iets doorquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bank heeft toch al een afdruk van jou kont.
Goedenavond.quote:
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |