Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:
Nog twee ronden he chef.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Oh ja er is Eredivisie morgen, dacht dat het al afgelopen was
Prima quote makker.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
En vaak onder de noemer van die ene TT.DE VBL-SC
jij zit hier netquote:Op zaterdag 11 mei 2019 13:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.
En vaak onder de noemer van die ene TT.DE VBL-SC
Broodje gegrilde kalkoenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Harriequote:
Pizzaquote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lijkt mij ook wel tof ja.quote:
Je mag je hand nu weer uit m'n shirt halen, hoorquote:
Spelbreker.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag je hand nu weer uit m'n shirt halen, hoor.
Ik vind een stukje chocolade wel lekker.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Blijf maar zitten schat, de thee komt eraan. Anders nog iets?
Pompoensoep en pizzabrood.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een stukje chocolade wel lekker.
Hoequote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:09 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds februari al geen chocolade meer gehad. Kill me now.
Howquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:09 schreef Jojoortje het volgende:
Sinds februari al geen chocolade meer gehad. Kill me now.
Wat een enorme faal.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef Saind het volgende:
![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
![]()
![]()
@:caland @:ggmm @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Die deurklinkquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef Saind het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
@:caland @:ggmm @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus
Ik eet nu een kiwi, GGMM. Jij al nieuwe gehaald?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:34 schreef GGMM het volgende:
Overduidelijk dat je mijn reactie hebt gequote en er verder niet naar gekeken hebt.
Schaamteloos.
Waarom vpn nodig danquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit een partij te kutten met mijn VPN, vrienden. Niet te geloven.
Opschepper.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Werken in het weekendquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Ik torrent steeds zonder, is dat zo onverstandig als dat de betere torrentsite beweerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:47 schreef Buitendam het volgende:
Tering wat domquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:32 schreef Saind het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou het niet doen. Of het echt consequenties gaat hebben weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik torrent steeds zonder, is dat zo onverstandig als dat de betere torrentsite beweerd?
nog netflix tip?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Of het echt consequenties gaat hebben weet ik niet.
Dit is best wel slechtquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:02 schreef Doublepain het volgende:
@:karina en ik gaan hier altijd los op
Ik kan elke dag na half 6 of zo dus geef maar een gilquote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Met Karina wil ik wel een keer een patatje etenwoont niet ver van mij. @:karina laat me maar weten wanneer
top! ik dm je ergens volgende week wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan elke dag na half 6 of zo dus geef maar een gil
is goed. donderdag wordt trouwens wel lastig bedenk ik mequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
top! ik dm je ergens volgende week wel.
ja anders zien we wel joh ik moet me nog voorbereiden aan die business-coursequote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
is goed. donderdag wordt trouwens wel lastig bedenk ik memaandag en dinsdag en ik denk woensdag kan wel. maar ik ben weer weg, ga zo beetje series kijken
quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja anders zien we wel joh ik moet me nog voorbereiden aan die business-course
heb wel een beetje stress
Als marketingstudent ben ik van mening dat Rituals een sterk merk heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:48 schreef Elan het volgende:
Smooth Roland
Zo doe je dat dus zonder gedoe met rituals pakketjes opsturen @:scrummie2.0
Net gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied
van Rituals kan je wel makkelijk een SWOT-analyse maken
Matig. Wees gewoon een vent.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:51 schreef onlogisch het volgende:
WAT IS HET TOCH FIJN OM MOD TE ZIJN.
@:PicoMMP @:Mansjester
tja dat is toch wel weer de Feyenoord supporter in je, zelf kansloos maar liever FC Oogaids uit Eindhoven kampioen, Liverpool zou mooi zijn maar denk het ook niet, maar de CL moet wel kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het zou een prima dag zijn als vandaag zowel Ajax als City het kampioenschap verspelen.
Het zal wel een kut dag worden.
CL zijn ze wel verplicht eigenlijk. Mooi hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja dat is toch wel weer de Feyenoord supporter in je, zelf kansloos maar liever FC Oogaids uit Eindhoven kampioen, Liverpool zou mooi zijn maar denk het ook niet, maar de CL moet wel kunnen.
Zou toch lachen zijn als ajax geen kampioen wordt.quote:Op zondag 12 mei 2019 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja dat is toch wel weer de Feyenoord supporter in je, zelf kansloos maar liever FC Oogaids uit Eindhoven kampioen, Liverpool zou mooi zijn maar denk het ook niet, maar de CL moet wel kunnen.
Laten we hopen voor PSV maatquote:Op zondag 12 mei 2019 10:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het zou een prima dag zijn als vandaag zowel Ajax als City het kampioenschap verspelen.
Het zal wel een kut dag worden.
dat heeft hij nooit gezegdquote:Op zondag 12 mei 2019 11:16 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zou toch lachen zijn als Ajax geen kampioen wordt.
Dan had Cruijff toch gelijk. Zakken geld worden geen kampioen
Bayern gaat ook choken volgende week.quote:Op zondag 12 mei 2019 11:16 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Zou toch lachen zijn als ajax geen kampioen wordt.
Dan had cruijff toch gelijk. Zakken geld worden geen kampioen
quote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef Saind het volgende:
Wel goed dat Ed nu uitvindingen ontwikkelt in een iteratief proces
Korte sprints welquote:Op zondag 12 mei 2019 12:32 schreef Saind het volgende:
Wel goed dat Ed nu uitvindingen ontwikkelt in een iteratief proces
lekker man niets mis mee maatjequote:Op zondag 12 mei 2019 18:12 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga zo godsgruwelijk veel patat naar binnen stouwen dat ik er vannacht niet van kan slapen.
Jij bent echt triest bezigquote:Op zondag 12 mei 2019 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat het de SC was maar het is een clubtopic.
Heb je al een Ajax tattoo?quote:
quote:
Ga je gang, niemand zal het je kwalijk nemen na de 0-2 tegen ADO.quote:
bedanktquote:Op zondag 12 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
@:smoofie @:tarado @:jancees @:rensajacied @:el-stinho @:afcniels @:karina @:onlogisch gefeliciteerd
De rest zijn wannabe's, doe ik niks mee
Dat was wel erg, allerlei mensen die nog nooit een voetbalwedstrijd hadden gezien en opeens al hun leven lang fanatiek Ajax-supporter waren. Ik begon bijna te hopen op een verlies afgelopen woensdag.quote:Op zondag 12 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
@:smoofie @:tarado @:jancees @:rensajacied @:el-stinho @:afcniels @:karina @:onlogisch gefeliciteerd
De hoeveelheid toegenomen Ajaxshirts in de gym was ook triestquote:Op zondag 12 mei 2019 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat was wel erg, allerlei mensen die nog nooit een voetbalwedstrijd hadden gezien en opeens al hun leven lang fanatiek Ajax-supporter waren. Ik begon bijna te hopen op een verlies afgelopen woensdag.
Op mijn werk had zelfs iemand die volgens mij nog nooit een wedstrijd op tv heeft gezien opeens een Ajax vlag hangen op zijn kamer (tot de dag na de wedstrijd natuurlijk).quote:Op zondag 12 mei 2019 20:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De hoeveelheid toegenomen Ajaxshirts in de gym was ook triest
Walgelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op mijn werk had zelfs iemand die volgens mij nog nooit een wedstrijd op tv heeft gezien opeens een Ajax vlag hangen op zijn kamer (tot de dag na de wedstrijd natuurlijk).
Dankje! Ik moet donderdag werken op het Leidseplein (in de stadsschouwburg) dat wordt leukquote:Op zondag 12 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Is dat een tippelzone?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje! Ik moet donderdag werken op het Leidseplein (in de stadsschouwburg) dat wordt leuk
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja de schouwburg is een tippelzone tegenwoordigmalle
Dit kun je hem moeilijk kwalijk nemen, hij komt nooit verder dan de Bloedstraat.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ja de schouwburg is een tippelzone tegenwoordigmalle
bah viesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit kun je hem moeilijk kwalijk nemen, hij komt nooit verder dan de Bloedstraat.
Dankjequote:Op zondag 12 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
lulquote:Op zondag 12 mei 2019 20:13 schreef Doublepain het volgende:
Tja, het is een obsessie van hem, hij denkt de hele dag maar aan 1 lichaamsdeel.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bommel speelde een meter of 15, 20 verder voorhuid dan Cocu.
Lol waar het hart van vol van is iddquote:Op zondag 12 mei 2019 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, het is een obsessie van hem, hij denkt de hele dag maar aan 1 lichaamsdeel.
[..]
Ik ben benieuwd naar volgend jaar, bij Ajax vertrekt de helft, PSV moet een heleboel vervangen dat het net niet is en Feyenoord heeft helemaal weinig.quote:
Ik heb er zin in, veel spelers weg en veel jeugd dat klaarstaatquote:Op zondag 12 mei 2019 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar volgend jaar, bij Ajax vertrekt de helft, PSV moet een heleboel vervangen dat het net niet is en Feyenoord heeft helemaal weinig.
Voor Ajax zal het wel minder worden dan dit jaar, maar ze hebben in ieder geval geld zat om wat leuks terug te kopen.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er zin in, veel spelers weg en veel jeugd dat klaarstaat
Hoop dat Maxi eindelijk fit is, anders 10 miljoen weg
Wat moet jij mij hebben Niels? Karina valt louter op negers. Je maakt geen kans.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tja, het is een obsessie van hem, hij denkt de hele dag maar aan 1 lichaamsdeel.
[..]
Ja die gaan ziekelijk cashenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor Ajax zal het wel minder worden dan dit jaar, maar ze hebben in ieder geval geld zat om wat leuks terug te kopen.
Ze zouden nu toch wel een basis moeten hebben om zo’n 7 van de 10 keer kampioen te worden.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso dit hele seizoen is hilarisch geweest financieel
Het beste dat je nu kunt doen is een fles gootsteenontstopper achterover slaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:22 schreef SaferSephy het volgende:
Hier aan het wachten op studio voetbal, zit Claudia de fucking brei te kwijlen met puistige kutpubers over sexuele geaardheid. Wat een aids tv.
Idd wat een ellende. “Knuffelen jullie nog met jullie ouders?”quote:Op zondag 12 mei 2019 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het beste dat je nu kunt doen is een fles gootsteenontstopper achterover slaan.
Donequote:Op zondag 12 mei 2019 22:04 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Bedank hier vPersie
Hebben jullie hem al bedankt?
Zwarte schoenenquote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:
newport goden.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/nocontextfooty/status/1127675101976178688
Looolquote:Op zondag 12 mei 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Aardige Eurotourquote:Op zondag 12 mei 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Word alleen niet warm van de constant goede runs van White. Voor de rest prima variatie idd.quote:
En eens een keer van Gerwen die niet gelukkig was.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word alleen niet warm van de constant goede runs van White. Voor de rest prima variatie idd.
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 12-05-2019 om 22:59:48Erg jammer dat de sympathieke Hughes met 7-1 van Wright heeft verloren in de halve finale van ET6. Ik had Hughes vandaag zeker wel de ET6 titel gegund. Waarom gaat er verdomme de tering klote tyfus nou nooit eens een ET precies zoals ik dat wil #rtl7darts reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 12-05-2019 om 23:26:54Erg teleurstellend dat de irritante en saaie klootzak White ET6 heeft gewonnen. Ik hoop dat White snel zijn armen breekt zodat hij een aantal maanden niet meer kan darten. Ik baal er echt erg van wat White gepresteerd heeft de laatste weken #rtl7darts reageer retweet
Volgens mij heeft Ado zelden zo'n gemakkelijke middag in de Kuip gehad als gister.quote:
er zinken veel schepen ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 08:27 schreef Smoofie het volgende:
Na werk weer game of plotholes kijken. Wat een genot is dat zinkend schip
paste wel bij het afscheid van Gio, vond het wel koddig dat ze die prijzen weer uit het kastje hadden gehaaldquote:Op maandag 13 mei 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ado zelden zo'n gemakkelijke middag in de Kuip gehad als gister.
Mja. Gefeliciteerd nog.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ado zelden zo'n gemakkelijke middag in de Kuip gehad als gister.
Ach, dan leek het tenminste nog ergens op.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
paste wel bij het afscheid van Gio, vond het wel koddig dat ze die prijzen weer uit het kastje hadden gehaald
wel een gentleman die Gio, omscholen en directeur maken van Feyenoordquote:Op maandag 13 mei 2019 09:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach, dan leek het tenminste nog ergens op.
Die erehaag voor RvP vond ik dan wel weer mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mja. Gefeliciteerd nog.
Het was dan ook echt waardeloos. Maar gelukkig konden de spelers na afloop nog lachen.
Oh zeker, volgens mij vonden ze het een mooi afscheid en dan is het ook prima natuurlijk. Doet zo'n uitslag niet veel aan af wat mij betreft, alleen was een 5-0 met 3 keer Van Persie wat fijner geweest.quote:Op maandag 13 mei 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die erehaag voor RvP vond ik dan wel weer mooi.
Welk merk? En heb je een beetje fatsoenlijke pijltjes?quote:
welke software gebruik je voor het maken van die korte gifjes als soort van screenshot?quote:Op maandag 13 mei 2019 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welk merk? En heb je een beetje fatsoenlijke pijltjes?
23g Adrian Lewis gen 3quote:Op maandag 13 mei 2019 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
HLB.bequote:Op maandag 13 mei 2019 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
NWS / Driejarige jongetje ondergaat geslachtsoperatie
Wat een land joh
tegenwoordig merk je dat je alsnog je shit af moet hebben en ziek zijn geen excuus isquote:
ik zit met een doos tissues naast me en een handdoek op mijn hoofd te werkenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tegenwoordig merk je dat je alsnog je shit af moet hebben en ziek zijn geen excuus is
Ligt er maar aan hoe belangrijk je deadlines voor jezelf maaktquote:Op maandag 13 mei 2019 11:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tegenwoordig merk je dat je alsnog je shit af moet hebben en ziek zijn geen excuus is
Uni's blinken niet uit in flexibele deadlines.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:43 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe belangrijk je deadlines voor jezelf maakt
Je zit er vrijwillig hequote:Op maandag 13 mei 2019 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uni's blinken niet uit in flexibele deadlines.
wil op zich wel eens klaar zijn hoor.quote:
Mijn vrouw is volgende maand eindelijk klaarquote:Op maandag 13 mei 2019 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wil op zich wel eens klaar zijn hoor.
Ja, daarom. Hier 3k ofzo. Maar okay, ik ben dan ook niet ziek.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:49 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mijn vrouw is volgende maand eindelijk klaar
Scheelt toch al snel een rug of 15 per jaar al met al
3k plus misgelopen salaris door later afstuderenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, daarom. Hier 3k ofzo. Maar okay, ik ben dan ook niet ziek.
Jup, pensioengat dit dat.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
3k plus misgelopen salaris door later afstuderen
lol, hoezo niet danquote:Op maandag 13 mei 2019 11:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Heeft mijn vrouw geen last van
Gaat toch niet werken
quote:Uit het bericht van RTL Nieuws blijkt dat "vele duizenden Nederlanders" actief zijn in de veertien onderzochte netwerken. Wereldwijd hebben de netwerken "honderdduizenden leden".
Vraag: Moet de Nederlandse overheid volgens jou (extra) stappen ondernemen om misbruikvideo's op te sporen en offline te halen?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nu.nl/interne(...)eeld-op-darkweb.html
Best eng.
[..]
Behoorlijk ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vraag: Moet de Nederlandse overheid volgens jou (extra) stappen ondernemen om misbruikvideo's op te sporen en offline te halen?
Wat een nietszeggende vraag trouwens.
Ben hier op tegen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vraag: Moet de Nederlandse overheid volgens jou (extra) stappen ondernemen om misbruikvideo's op te sporen en offline te halen?
Wat een nietszeggende vraag trouwens.
ik schrik wel van de aantallen die het blijkbaar interessant vindenquote:Op maandag 13 mei 2019 14:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ben hier op tegen.
Je bent een katholiek of je bent het niet.
winmau en heb rvb pijlen (omdat er rvb op stond)quote:Op maandag 13 mei 2019 09:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die tikt mijn oma over een jaar aanquote:Op maandag 13 mei 2019 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
verbaasde mij ook, 97 is toch wel een leeftijd
Hoiquote:Op maandag 13 mei 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schrik wel van de aantallen die het blijkbaar interessant vinden
Ik vind het allemaal maar ziekelijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dat heb ik ook wel eens bij die netwerken die wel eens opgerold worden, waar honderden mensen bij betrokken zijn. Er zijn blijkbaar meer pedo's dan het lijkt.
Die naam ken ik wel, maar ik zou niet iets kunnen noemen dat ze ooit gedaan heeft.quote:
Er is geen bal op de TVquote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die naam ken ik wel, maar ik zou niet iets kunnen noemen dat ze ooit gedaan heeft.
Tja. Mensen doen graag of het een katholiek probleem is maar in andere omgevingen net zo veel.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dat heb ik ook wel eens bij die netwerken die wel eens opgerold worden, waar honderden mensen bij betrokken zijn. Er zijn blijkbaar meer pedo's dan het lijkt.
Dat ken ik welquote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is geen bal op de TV
alleen een film met doris day
doe maar
wtf ben jij een extreem nakomertje of watquote:Op maandag 13 mei 2019 15:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Die tikt mijn oma over een jaar aan
Die gaat de 100 halen volgens mij, onkruid enzo
Gefeliciteerd makkerquote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar ziekelijk.
Haags en z'n meningenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is niet alleen een katholiek probleem echter dat onder het tapijt ervan vegen welquote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tja. Mensen doen graag of het een katholiek probleem is maar in andere omgevingen net zo veel.
Omgevingen waar veel mannen zijn
M'n opa is al 11 jaar dood en was ook 96quote:Op maandag 13 mei 2019 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
wtf ben jij een extreem nakomertje of wat
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat moet wel, ik heb er zelf alleen nog nooit over gehoord in mijn eigen omgeving. Dan komt het een beetje raar over dat er toch zoveel moeten zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tja. Mensen doen graag of het een katholiek probleem is maar in andere omgevingen net zo veel.
Omgevingen waar veel mannen zijn
Nee. Dat is is een kenmerk van hiërarchie.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is niet alleen een katholiek probleem echter dat onder het tapijt ervan vegen wel
Ah das iets ouder dan de mijne was. 1914quote:Op maandag 13 mei 2019 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n opa is al 11 jaar dood en was ook 96
1912 die gek, voor de eerste wereldoorlog
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is geen bal op de TV
alleen een film met doris day
doe maar
mijn opa exporteerde kaas naar Rusland voor het communistisch wasquote:Op maandag 13 mei 2019 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah das iets ouder dan de mijne was. 1914
lol zijn je ouders 70 ofzoquote:Op maandag 13 mei 2019 15:16 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n opa is al 11 jaar dood en was ook 96
1912 die gek, voor de eerste wereldoorlog
Dat is ook kut.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn ene had kanker
de ander is ziek en beginnend dement
Dat is nog niet echt een groot succes geloof ikquote:
Jij werkt in finance toch.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is nog niet echt een groot succes geloof ik
Het gaat meer om het gevoel dat mensen ergens bij hebben dan concrete cijfers, helemaal bij iets nieuws is het toch een beetje gokken wat er in de toekomst gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij werkt in finance toch.
Hoe kunnen bedrijven die nooit winst hebben gemaakt en volgens de ceo potentieel nooit winst gaan maken gewaardeerd maken op 80bio.
En initieel zelfs op 130 oid
Maar tochquote:Op maandag 13 mei 2019 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het gaat meer om het gevoel dat mensen ergens bij hebben dan concrete cijfers, helemaal bij iets nieuws is het toch een beetje gokken wat er in de toekomst gaat gebeuren.
Spotify ook nog nooit winstquote:Op maandag 13 mei 2019 15:40 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Jij werkt in finance toch.
Hoe kunnen bedrijven die nooit winst hebben gemaakt en volgens de ceo potentieel nooit winst gaan maken gewaardeerd maken op 80bio.
En initieel zelfs op 130 oid
Stelling: tech is een grotere bubbel dan crypto.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Spotify ook nog nooit winst
Snapchat ook niet volgens mij
Facebook doet het wel aardig op wat privacy issues naquote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Stelling: tech is een grotere bubbel dan crypto.
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Facebook heeft ook iets erg interessants als onderpand.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Facebook doet het wel aardig op wat privacy issues na
Uber niet?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:53 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Facebook heeft ook iets erg interessants als onderpand.
Data
FB was 104B bij beursgang in 2014 lees ikquote:Op maandag 13 mei 2019 15:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Niet genoeg om 80 miljard ipo te verdedigen imho
Mocht uber zelfrijdende auto's van de grond krijgen ben je wel spekkoperquote:Op maandag 13 mei 2019 15:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
FB was 104B bij beursgang in 2014 lees ik
Gek ja van uber
Stond geloof ik laatst in het advocatenblad; Bij veel mensen komt het voort uit hun pornoverslaving en zoeken steeds naar meer extremere dingen of echt puur uit verzameldrang. Paar mensen zijn dan ook echt pedofiel en weten niet hoe ze daarmee om kunnen gaan (het was daarom niet geweldig dat martijn weg ging, omdat ze daar wel degelijk hulp kregen aangeboden). Denk ook niet dat je daar echt iets tegen kan doen, je zult je toch echt moeten richten op de makers.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schrik wel van de aantallen die het blijkbaar interessant vinden
als de auto industrie zich er serieus mee gaat bemoeien is dat gauw afgelopen, kijk naar Tesla die bestaan over 10 jaar ook niet meer, tenminste niet zelfstandig.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:01 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mocht uber zelfrijdende auto's van de grond krijgen ben je wel spekkoper
Benieuwd of King Roland hier een swot van kan maken
Dacht dat Toyota er samen met uber wel mee bezig is.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
als de auto industrie zich er serieus mee gaat bemoeien is dat gauw afgelopen, kijk naar Tesla die bestaan over 10 jaar ook niet meer, tenminste niet zelfstandig.
Hoeveel weet jij eigenlijk van de AVG/GDPR jc?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
FB was 104B bij beursgang in 2014 lees ik
Gek ja van uber
Goed zo, makker. We kunnen weer trots zijn op het feit dat je geen smerige goorzak bent.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:14 schreef GGMM het volgende:
Vandaag bij de tandarts geweest.
Tandvlees waar m'n verstandskies zat is uitstekend hersteld, 0 gaatjes.
@:el-stinho
Ik las ooit ergens iets dat Apple een soort van shuttle dienst zou willen maken in de toekomst, met Apple autootjes, die je dan kan 'delen' om zo efficiënt mogelijk meerdere mensen op hun bestemmingen te krijgen.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:01 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mocht uber zelfrijdende auto's van de grond krijgen ben je wel spekkoper
Benieuwd of King Roland hier een swot van kan maken
Ik weet niet precies hoe uber het voor zich ziet. Lijkt me ook iets in die richting ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik las ooit ergens iets dat Apple een soort van shuttle dienst zou willen maken in de toekomst, met Apple autootjes, die je dan kan 'delen' om zo efficiënt mogelijk meerdere mensen op hun bestemmingen te krijgen.
Bedoel je dan zoiets voor Uber?
Niet zoveelquote:Op maandag 13 mei 2019 16:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoeveel weet jij eigenlijk van de AVG/GDPR jc?
Ik lees nu crypto voor dummiesquote:Op maandag 13 mei 2019 15:52 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |