Doe ze de groetenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
Mensons, een fijne voortzetting. Ik moet morgen vreselijk zuipen en feesten dus ik ga uit voorzorg mijn mandje opzoeken.
![]()
![]()
![]()
Heb je muziek op je elektrieke fiets?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.
Ik was serieus even muziek aan het luisteren.
Dan kan ik echt in trance raken soms.
Hij staat hard! en ik ga ook niet stil zitten dan omdat het zo ritmisch is met vaak ook een goede melodie. Dan moet ik bewegen. Dat gaat automatisch.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond weer aan de shoarma zeker?
Wat raar. Normale mensen hebben dat niet. Heb je het daar wel eens met je huisarts over gehad?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij staat hard! en ik ga ook niet stil zitten dan omdat het zo ritmisch is met vaak ook een goede melodie. Dan moet ik bewegen. Dat gaat automatisch.
Als je zo reageert ben ik meteen klaar met jouquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat raar. Normale mensen hebben dat niet. Heb je het daar wel eens met je huisarts over gehad?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
Hij staat hard! en ik ga ook niet stil zitten dan omdat het zo ritmisch is met vaak ook een goede melodie. Dan moet ik bewegen. Dat gaat automatisch.
Lijkt iets op Gilles de la Trompet.quote:
Je voelt een liedje opkomen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijkt iets op Gilles de la Trompet.
Ik wist hetquote:
quote:
Nou ja, zeg. Ik probeer je alleen maar te waarschuwen voor de gevaren die muziek met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je zo reageert ben ik meteen klaar met jou![]()
Scrutinizer.
Er komt geen enkel serieus antwoord meer van mij naar jou
Braaf gewacht tot vandaagquote:
Oh, dat is weinig, ik drink gewoon door en voor pijn heb ik iets anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Braaf gewacht tot vandaag
Vorige week toen mijn rug het meest zeurde iedere dag een borrel gehad
jij bent er zo 1 die alleen bijna alles goed vind wat muziek betreft wat gemaakt is met fysieke instrumenten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Ik probeer je alleen maar te waarschuwen voor de gevaren die muziek met zich meebrengt.
Ik vind dat iedere dag drinken voor mij iets teveel van het goede isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat is weinig, ik drink gewoon door en voor pijn heb ik iets anders.
Als je thuis niet feest, heeft weggaan ook geen zin, zei ooit een Chinese wijze man.
Je hebt me echt helemaal door.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
jij bent er zo 1 die alleen bijna alles goed vind wat muziek betreft wat gemaakt is met fysieke instrumenten.
Dan kan ik je alvast teleur stellen want veel house muziek is ook gemaakt met fysieke instrumenten.
Gelukkig maar.quote:Maar ik ga hier verder niet op in
Netjes, dan houden we dit daarbijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt me echt helemaal door.
[..]
Gelukkig maar.
Er was ooit een vrouwtje op de Wallen, die me vroeg: even trekken voor een geeltje?quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
Mario was toch degene van handgemakte musik?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was ooit een vrouwtje op de Wallen, die me vroeg: even trekken voor een geeltje?
Ik zei : Nee, het gaat me snel genoeg zo.
Dat kan ik mij geheel voorstellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat iedere dag drinken voor mij iets teveel van het goede is
Wil het beperken tot het weekend, maar met mijn rug, en niet hoeven te werken, was het 'prettig'
Heb je het Max Tailleur moppenboek er weer bij gepakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was ooit een vrouwtje op de Wallen, die me vroeg: even trekken voor een geeltje?
Ik liep over de wallen, zag een leuke dame, klopte op het raam en vroeg: "wat kost dat?"quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat kwam in mij op n.a.v. het *duwtje* wat D. voorstelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je het Max Tailleur moppenboek er weer bij gepakt?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liep over de wallen, zag een leuke dame, klopte op het raam en vroeg: "wat kost dat?"
"50 euro"zei ze
Ook niet duur, voor dubbel glas, dacht ik
Ik heb trouwens geen boek van Max, bedenk ik mij nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek van Maxquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen boek van Max, bedenk ik mij nu.
Een geeltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb destijds de Geinlijn wel eens gebeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, maar ik kan ook echt niet lachen om belegen moppen.
Het is hier ook niet altijd om te lachen. Ik doe slechts een poging om mijzelf te vermaken. Indien anderen dat leuk vinden, is dat over het algemeen meegenomen, zoals kitten-foto's bijv.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, maar ik kan ook echt niet lachen om belegen moppen.
Ja ik ook. Samen met m'n vader op de ouwe draaischijftelefoonquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb destijds de Geinlijn wel eens gebeld.
Neem mijn reacties ook vooral niet te serieus zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is hier ook niet altijd om te lachen. Ik doe slechts een poging om mijzelf te vermaken. Indien anderen dat leuk vinden, is dat over het algemeen meegenomen, zoals kitten-foto's bijv.
Als ik in de buurt van de telefoon kwam, kreeg ik een opdonder.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Samen met m'n vader op de ouwe draaischijftelefoon![]()
Maarja, toen was ik 10. Of zo.
Ik vind het flauw genoeg om om te lachen hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is hier ook niet altijd om te lachen. Ik doe slechts een poging om mijzelf te vermaken. Indien anderen dat leuk vinden, is dat over het algemeen meegenomen, zoals kitten-foto's bijv.
Post maar wat voor 549, dan hoort die ook eens goede handgemakte muziek.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik zit in musical land hierbest mooie nummers ook
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neem mijn reacties ook vooral niet te serieus zou ik zeggen.
Op vrijdag 10 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat praatte Max hard, hč?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, moet nog een paar afleveringen. Nikssss spoileren aub!quote:
Draaischijftelefoonquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Haha. Ik geef jou een hand. Maar als het om muziek of films of series gaat ben ik altijd serieus.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Neem mijn reacties ook vooral niet te serieus zou ik zeggen.
Apple-angstquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Post maar wat voor 549, dan hoort die ook eens goede handgemakte muziek.
[/quote
Ben al blij dat ik tekst in die iPad krijg
Dan was G.B.J. Hilterman goed aan te horen.quote:
Ik ben moslima, ik geef mannen geen handquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:51 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Ik geef jou een hand. Maar als het om muziek of films of series gaat ben ik altijd serieus.
Aflevering 8 geloof ikquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, moet nog een paar afleveringen. Nikssss spoileren aub!
Las vanavond dat ze seizoen 2 al aan het opnemen zijn.
Heb je 'm al af?
volgens mij is dit voor mijn tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan was G.B.J. Hilterman goed aan te horen.
Die was zelfs voor mijn ouders te rechts.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan was G.B.J. Hilterman goed aan te horen.
Geel hesjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben moslima, ik geef mannen geen hand
Mijn ouders waren erg rechts en zaten voor in de kerk.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die was zelfs voor mijn ouders te rechts.
Dat zgn lachpubliek, nu je het zegt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja? Dat weet ik niet meer zo goed eigenlijk. Weet wel dat er een lachband achter zat.
Ja, ze deden voorkomen of hij de mop in een kroeg vertelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja? Dat weet ik niet meer zo goed eigenlijk. Weet wel dat er een lachband achter zat.
Ja hij pakt goed op weer nu, vond alleen die vrachtwagen aflevering wat saaiigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, ik zit bij 6 geloof ik. Vind 'm nog steeds leuk.
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ze deden voorkomen of hij de mop in een kroeg vertelde.
Nah ja, ik vond die aflevering vrij raar eigenlijk. Het verloop ervan ook. Naja zal niet teveel schrijven ivm spoilers voor chufi.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij pakt goed op weer nu, vond alleen die vrachtwagen aflevering wat saaiig
quote:
Ow, da's weer te hip voor mijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerst Our planet af kijken, daarna GoT 8. Misschien Undercover nog. Time flies.
Our Planet is mooiquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
Eerst Our planet af kijken, daarna GoT 8. Misschien Undercover nog. Time flies.
Ja maar nu is die weer gaaf, ze spelen echt grappigquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, ik vond die aflevering vrij raar eigenlijk. Het verloop ervan ook. Naja zal niet teveel schrijven ivm spoilers voor chufi.
Maar de minste was 't wel so far inderdaad.
Mee eens, en de stem van David.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Our Planet is mooi![]()
En triest.
En confronterend.
Maar vooral mooi.
/einde gedicht.
Ik zit nog steeds Lola Palmer te luisteren. En na deze set zet ik deze set aan van haar.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Post maar wat voor 549, dan hoort die ook eens goede handgemakte muziek.
[/quote
Ben al blij dat ik tekst in die iPad krijg
Ik kan niet tegen dierenleedquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Our Planet is mooi![]()
En triest.
En confronterend.
Maar vooral mooi.
/einde gedicht.
Is de natuurquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dierenleeder zijn al lijstjes gepost door Netflix, met hoe je de ergste scenes kan slippen
Ik ook niet. Gewoon keihard door de serie heen janken.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dierenleeder zijn al lijstjes gepost door Netflix, met hoe je de ergste scenes kan slippen
Ik heb daar geen last van, dat is het leven, ben wel onder de indruk van de reportage en de beeldkwaliteit. Ik zie het liefst 4kUHD, van over de hele wereld.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gewoon keihard door de serie heen janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |