Het lijkt of ie er nog is, maar dat is fake...quote:
Dat as het vorige topic!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Let je wel op?
Aardbeien, Filet americain, Sushi...
Feest ze morgen !!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
Mensons, een fijne voortzetting. Ik moet morgen vreselijk zuipen en feesten dus ik ga uit voorzorg mijn mandje opzoeken.
![]()
![]()
![]()
Dag, veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
Mensons, een fijne voortzetting. Ik moet morgen vreselijk zuipen en feesten dus ik ga uit voorzorg mijn mandje opzoeken.
![]()
![]()
![]()
Truste! En fijne dag morgen!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beetje als een kunstfruitschaal?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het lijkt of ie er nog is, maar dat is fake...
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.quote:
Zet hem maar wat harder danquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.
Ik was serieus even muziek aan het luisteren.
Dan kan ik echt in trance raken soms.
Vanavond weer aan de shoarma zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.
Ik was serieus even muziek aan het luisteren.
Dan kan ik echt in trance raken soms.
Doe ze de groetenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |