"lachen om pinguïns"was een betere TT geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, ik moest alleen even lachen om een gifje van BDS
Irritant is dat hè, ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat ik mijn eerste post van de dag zet en meteen de lapo heb.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, ik moest alleen even lachen om een gifje van BDS
Had gekaapt dan!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
"lachen om pinguins"was een betere TT geweest
Van mij mag ie. Trek maar een mod aan zijn of haar taasquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
"lachen om pinguins"was een betere TT geweest
D. post deze wel heel snel vol kan hij zijn tt alsnog doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Van mij mag ie. Trek maar een mod aan zijn of haar taas
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant is dat hè, ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat ik mijn eerste post van de dag zet en meteen de lapo heb.
Dat was niet mijn TT, maar eentje die ik voor haar bedachtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. post deze wel heel snel vol kan hij zijn tt alsnog doen
Neh, Tonja neemt tenminste de moeite voor een nieuw plaatje in de OP.quote:
Ik had ook al een plaatje voor de nieuwe OP klaar staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze niet had willen openen had ik het gedaan
Daar kreeg ik laats niet eens de tijd voor. Topickaper vond het leuk om mij voor te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Tonja neemt tenminste de moeite voor een nieuw plaatje in de OP.
Ik had een TT, jij een plaatjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook al een plaatje voor de nieuwe OP klaar staan.
Ik had niet door dat het al een ander plaatje wasquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Tonja neemt tenminste de moeite voor een nieuw plaatje in de OP.
Dat kan dit topic nog niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Gewoon snel doorposten.. dan kan zo de frituur aan
Nee joh, gezellig doorgaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Mij boeit het niet. Trap maar een modje.
Soms gebeurt dat hier voor de grap, maar niet zo heel vaak.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik laats niet eens de tijd voor. Topickaper vond het leuk om mij voor te zijn.
Nee joh, mij boeit het verder ook niet, alleen een 'klaag-lapo' TT is een beetje, nouja, slecht dusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee joh, deze is prima!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:58 schreef tonja het volgende:
Ik wil best wel plaatjes erbij zetten hoor. In de OP. Kom maar door met een url.
Dat !quote:
Daar gaan we Sas niet voor lastig vallenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al apen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Jaa ik zie ui's op de ipadmoet The greatest showman casten naar mn tv voor den aap
De volgende keer zal ik er een diep filosofische gedachte van makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, mij boeit het verder ook niet, alleen een 'klaag-lapo' TT is een beetje, nouja, slecht dus
UTO-meet!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Eventjes nog, ik moet morgenavond zuipen met @:prisha e.v.a.
Zinloos ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan we Sas niet voor lastig vallen
je bent zelf een aapquote:
quote:
Of gewoon iets doms als 'lachen om pinguïns'quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik er een diep filosofische gedachte van maken
Ja, zij moet elke morgen opstaan en als eerst de bank in orde maken.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Of gewoon iets doms als 'lachen om pinguïns'
Nee dan moet ik je teleurstellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
En kan niet verwachten dat je ze tot die tijd aan zal houden, natuurlijk
Maatjes voor het levenquote:
Wil ik ook!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb oude kaas, met Franse mosterd erbij.
oojeeeeheee die is al opquote:
Het lijkt of ie er nog is, maar dat is fake...quote:
Dat as het vorige topic!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Let je wel op?
Aardbeien, Filet americain, Sushi...
Feest ze morgen !!!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
Mensons, een fijne voortzetting. Ik moet morgen vreselijk zuipen en feesten dus ik ga uit voorzorg mijn mandje opzoeken.
![]()
![]()
![]()
Dag, veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
Mensons, een fijne voortzetting. Ik moet morgen vreselijk zuipen en feesten dus ik ga uit voorzorg mijn mandje opzoeken.
![]()
![]()
![]()
Truste! En fijne dag morgen!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Veel plezier morgenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:15 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Beetje als een kunstfruitschaal?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het lijkt of ie er nog is, maar dat is fake...
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.quote:
Zet hem maar wat harder danquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.
Ik was serieus even muziek aan het luisteren.
Dan kan ik echt in trance raken soms.
Vanavond weer aan de shoarma zeker?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.
Ik was serieus even muziek aan het luisteren.
Dan kan ik echt in trance raken soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |