"lachen om pinguïns"was een betere TT geweestquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, ik moest alleen even lachen om een gifje van BDS
Irritant is dat hè, ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat ik mijn eerste post van de dag zet en meteen de lapo heb.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, ik moest alleen even lachen om een gifje van BDS
Had gekaapt dan!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
"lachen om pinguins"was een betere TT geweest
Van mij mag ie. Trek maar een mod aan zijn of haar taasquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
"lachen om pinguins"was een betere TT geweest
D. post deze wel heel snel vol kan hij zijn tt alsnog doenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Van mij mag ie. Trek maar een mod aan zijn of haar taas
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant is dat hè, ik heb zelf ook al een paar keer gehad dat ik mijn eerste post van de dag zet en meteen de lapo heb.
Dat was niet mijn TT, maar eentje die ik voor haar bedachtquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
D. post deze wel heel snel vol kan hij zijn tt alsnog doen
Neh, Tonja neemt tenminste de moeite voor een nieuw plaatje in de OP.quote:
Ik had ook al een plaatje voor de nieuwe OP klaar staan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze niet had willen openen had ik het gedaan
Daar kreeg ik laats niet eens de tijd voor. Topickaper vond het leuk om mij voor te zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Tonja neemt tenminste de moeite voor een nieuw plaatje in de OP.
Ik had een TT, jij een plaatjequote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook al een plaatje voor de nieuwe OP klaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |