Ik had niet door dat het al een ander plaatje wasquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, Tonja neemt tenminste de moeite voor een nieuw plaatje in de OP.
Dat kan dit topic nog niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Gewoon snel doorposten.. dan kan zo de frituur aan
Nee joh, gezellig doorgaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Mij boeit het niet. Trap maar een modje.
Soms gebeurt dat hier voor de grap, maar niet zo heel vaak.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik laats niet eens de tijd voor. Topickaper vond het leuk om mij voor te zijn.
Nee joh, mij boeit het verder ook niet, alleen een 'klaag-lapo' TT is een beetje, nouja, slecht dusquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee joh, deze is prima!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:58 schreef tonja het volgende:
Ik wil best wel plaatjes erbij zetten hoor. In de OP. Kom maar door met een url.
Dat !quote:
Daar gaan we Sas niet voor lastig vallenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al apen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Jaa ik zie ui's op de ipadmoet The greatest showman casten naar mn tv voor den aap
De volgende keer zal ik er een diep filosofische gedachte van makenquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee joh, mij boeit het verder ook niet, alleen een 'klaag-lapo' TT is een beetje, nouja, slecht dus
UTO-meet!quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Eventjes nog, ik moet morgenavond zuipen met @:prisha e.v.a.
Zinloos ookquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaan we Sas niet voor lastig vallen
je bent zelf een aapquote:
quote:
Of gewoon iets doms als 'lachen om pinguïns'quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
De volgende keer zal ik er een diep filosofische gedachte van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |