Netjes, dan houden we dit daarbijquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt me echt helemaal door.
[..]
Gelukkig maar.
Er was ooit een vrouwtje op de Wallen, die me vroeg: even trekken voor een geeltje?quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
Mario was toch degene van handgemakte musik?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was ooit een vrouwtje op de Wallen, die me vroeg: even trekken voor een geeltje?
Ik zei : Nee, het gaat me snel genoeg zo.
Dat kan ik mij geheel voorstellen.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat iedere dag drinken voor mij iets teveel van het goede is
Wil het beperken tot het weekend, maar met mijn rug, en niet hoeven te werken, was het 'prettig'
Heb je het Max Tailleur moppenboek er weer bij gepakt?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er was ooit een vrouwtje op de Wallen, die me vroeg: even trekken voor een geeltje?
Ik liep over de wallen, zag een leuke dame, klopte op het raam en vroeg: "wat kost dat?"quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat kwam in mij op n.a.v. het *duwtje* wat D. voorstelde.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb je het Max Tailleur moppenboek er weer bij gepakt?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik liep over de wallen, zag een leuke dame, klopte op het raam en vroeg: "wat kost dat?"
"50 euro"zei ze
Ook niet duur, voor dubbel glas, dacht ik
Ik heb trouwens geen boek van Max, bedenk ik mij nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb wel een boek van Maxquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen boek van Max, bedenk ik mij nu.
Een geeltje.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:40 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb destijds de Geinlijn wel eens gebeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, maar ik kan ook echt niet lachen om belegen moppen.
Het is hier ook niet altijd om te lachen. Ik doe slechts een poging om mijzelf te vermaken. Indien anderen dat leuk vinden, is dat over het algemeen meegenomen, zoals kitten-foto's bijv.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nee, maar ik kan ook echt niet lachen om belegen moppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |