Heb je muziek op je elektrieke fiets?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man bent. Anders had ik ook een duwtje gegeven.
Ik was serieus even muziek aan het luisteren.
Dan kan ik echt in trance raken soms.
Hij staat hard! en ik ga ook niet stil zitten dan omdat het zo ritmisch is met vaak ook een goede melodie. Dan moet ik bewegen. Dat gaat automatisch.quote:
Absoluutquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanavond weer aan de shoarma zeker?
Wat raar. Normale mensen hebben dat niet. Heb je het daar wel eens met je huisarts over gehad?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hij staat hard! en ik ga ook niet stil zitten dan omdat het zo ritmisch is met vaak ook een goede melodie. Dan moet ik bewegen. Dat gaat automatisch.
Als je zo reageert ben ik meteen klaar met jouquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat raar. Normale mensen hebben dat niet. Heb je het daar wel eens met je huisarts over gehad?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:27 schreef Five4Nine het volgende:
Hij staat hard! en ik ga ook niet stil zitten dan omdat het zo ritmisch is met vaak ook een goede melodie. Dan moet ik bewegen. Dat gaat automatisch.
Lijkt iets op Gilles de la Trompet.quote:
Je voelt een liedje opkomen?quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lijkt iets op Gilles de la Trompet.
Ik wist hetquote:
quote:
Nou ja, zeg. Ik probeer je alleen maar te waarschuwen voor de gevaren die muziek met zich meebrengt.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:30 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je zo reageert ben ik meteen klaar met jou![]()
Scrutinizer.
Er komt geen enkel serieus antwoord meer van mij naar jou
Braaf gewacht tot vandaagquote:
Oh, dat is weinig, ik drink gewoon door en voor pijn heb ik iets anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Braaf gewacht tot vandaag
Vorige week toen mijn rug het meest zeurde iedere dag een borrel gehad
jij bent er zo 1 die alleen bijna alles goed vind wat muziek betreft wat gemaakt is met fysieke instrumenten.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Ik probeer je alleen maar te waarschuwen voor de gevaren die muziek met zich meebrengt.
Ik vind dat iedere dag drinken voor mij iets teveel van het goede isquote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat is weinig, ik drink gewoon door en voor pijn heb ik iets anders.
Als je thuis niet feest, heeft weggaan ook geen zin, zei ooit een Chinese wijze man.
Je hebt me echt helemaal door.quote:Op vrijdag 10 mei 2019 23:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
jij bent er zo 1 die alleen bijna alles goed vind wat muziek betreft wat gemaakt is met fysieke instrumenten.
Dan kan ik je alvast teleur stellen want veel house muziek is ook gemaakt met fysieke instrumenten.
Gelukkig maar.quote:Maar ik ga hier verder niet op in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |