Eh...quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
Ik droomde over een vampier-apocalypse a la Van Helsing (serie).
quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz er zijn rellen in die andere slowchat
Dankje dat je dit weet even moet benoemenquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Godin van de singles, een hele fijne goedemorgen
Toch makkelijk. Knoflook, wijwater en een zilveren kruisquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
Ik droomde over een vampier-apocalypse a la Van Helsing (serie).
Sorry, je blijft voor mij een lieve meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankje dat je dit weet even moet benoemen
Ja in Van Helsing is het niet zo makkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch makkelijk. Knoflook, wijwater en een zilveren kruis
Heb de serie niet gezien, alleen de film. Die nog best OK was.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja in Van Helsing is het niet zo makkelijk.
Ik pas in een bikini dus jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je een beetje bikini fit voor Italië?
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik pas in een bikini dus ja
Maar t weer is nog niet echt bikiniproof
De Polen zullen je missenquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
22 mei
Even 2 weken vrij voor ik aan mn nieuwe baan begin
Mehquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
duh, bikini's gaan tot groot
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Alleen dan minder knap.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind je alleen maar onaantrekkelijk door je domme gelul of je wel in die en die jurk past en of de buurman drie straten verderop wel geïnteresseerd in je is.quote:
Wel een gave bikini.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze reactie viel te verwachtenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:13 schreef Faxie het volgende:
Oei shit Allures, MCH vindt je niet aantrekkelijk! Wat nu?![]()
Typisch, want dat vraag ik werkelijk nooitquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind je alleen maar onaantrekkelijk door je domme gelul of je wel in die en die jurk past en of de buurman drie straten verderop wel geïnteresseerd in je is.
Ik probeer er al achter te komen wat we er aan kunnen doen zoals je ziet. Want zo kan ik niet verder natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:13 schreef Faxie het volgende:
Oei shit Allures, MCH vindt je niet aantrekkelijk! Wat nu?![]()
Je las toch over alles heenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Typisch, want dat vraag ik werkelijk nooit
Misschien moeten we het dan eens hebben hoe jij aan die perceptie komt? En waarom mensen in een sc die je zegt allemaal toch niet te mogen je zo bezig houden
Je bent de laatste dagen sowieso extra zuur. Beetje stress op het werk of zo? Ruzie thuis? Vrouw mogelijk zwanger maar wil niet op een stokje plassen?
ja maar als jij me niet aantrekkelijk vind, dat doet wel pijn hoor. Nu heb je eindelijk ook mijn zwakke plek gevondenquote:
Stress door Ajax en nu een beetje boosheidquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:17 schreef Allures het volgende:
Maar serieus knul, wat is er? Je bent echt nogal nors de laatste dagen. Is het omdat je samzz binnenkort moet gaan missen en vind je her nu al lastig?
Wat heb ik er nu weer mee te makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:17 schreef Allures het volgende:
Maar serieus knul, wat is er? Je bent echt nogal nors de laatste dagen. Is het omdat je samzz binnenkort moet gaan missen en vind je her nu al lastig?
Om je mannen op te laten zetten later?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
Oh er woont een dierenpreparateur in de buurt. Eens kijken of ik daar eens mag langskomen om te kijken/leren.
Dat hebben ze zelf veroorzaakt door niet van PSV te winnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef Allures het volgende:
Ik was al niet meer voor Ajax sinds ze willem II niet lieten winnen dus ik zeg prima zo. Weten zij ook hoe het is
Lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
22 mei
Even 2 weken vrij voor ik aan mn nieuwe baan begin
Ik geef echt geen neuk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz er zijn rellen in die andere slowchat
Is het ook niet. MCH moet wel oppassen, anders begin ik een rel.quote:
Misschien moet je dit ook minder vaak zeggen. Je merkt toch dat MCH het bijna niet meer aan kan...quote:
Sorry Samzzquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. MCH moet wel oppassen, anders begin ik een rel.
Ik zal wel weer rekening houden met t zieltje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien moet je dit ook minder vaak zeggen. Je merkt toch dat MCH het bijna niet meer aan kan...
Gaat ie allemaal shit lopen stirren
Mooiquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Moet uit België komen, voor 5 euro gekocht.
tess holiday?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, TopVintage is NL.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben ze geen leuke vintage winkels in Nl?
Topvintage heeft ook mannen dacht ik? De grote concurrent, succubus, in ieder geval welquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben maar geluk met al die keuzes.
He bedanktquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Topvintage heeft ook mannen dacht ik? De grote concurrent, succubus, in ieder geval wel
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Topvintage heeft ook mannen dacht ik? De grote concurrent, succubus, in ieder geval wel
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe de neuk ziet mannen vintage kleding er uit eigenlijk?
Oud.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is wel heel selectiefquote:
Wel een paar maatjes kleiner dan hoe ik mij haar herinnerquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, gezien de tatoeages
https://www.succubus.nl/c(...)riant=14780503425082quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Overdag vooral wat kleding enzo inpakken denk ik. En einde van de middag naar Amsterdam voor een expositie.quote:
Hmmm.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmmm.
Kleren zeggen artritis, kop zegt fortnite.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmmm.
Kleren zeggen artritis, kop zegt fortnite.
Ga je als naaktmodel exposeren?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Overdag vooral wat kleding enzo inpakken denk ik. En einde van de middag naar Amsterdam voor een expositie.
Nou nee, ik leef niet zo het vrije levenquote:
Waar stonden jouw fotos ook alweer..quote:
Ik heb ondertussen wel een paar mooie foto's, maar die zijn niet voor het publiekquote:
Inpakken voor verkansie ?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Overdag vooral wat kleding enzo inpakken denk ik. En einde van de middag naar Amsterdam voor een expositie.
Voor mannen vind ik het er al snel oubollig uit zien, terwijl ik dat bij vrouwen niet heb.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:37 schreef steelhead het volgende:
Wel leuk die vintage kleding. Al vind ik het over het algemeen voor vrouwen het er wel
meer 'vintagie' eruit zien dan bij de heren.
Heb bij de heren kleding wel het idee, dat je met een beetje zoeken het meeste ook wel kunt vinden bij de H&M of C&A.
Ja dat ook. Laatst in de flat liep er een vrouw in een vintage outfit, haar ook helemaal gedaan, zag er leuk uit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mannen vind ik het er al snel oubollig uit zien, terwijl ik dat bij vrouwen niet heb.
Ja. Dat. Heel erg. En heeft een hele nare 'steampunk/hipster/kijk-mij-eens-bijzonder-zijn' walm over zich heen hangen die mij niet aan staat.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mannen vind ik het er al snel oubollig uit zien, terwijl ik dat bij vrouwen niet heb.
Hoiquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:40 schreef O_o_ het volgende:
Ik zie vrouwen toch het liefst met een aarsgewei.
Eerder onzekerheid over jezelfquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Dat. Heel erg. En heeft een hele nare 'steampunk/hipster/kijk-mij-eens-bijzonder-zijn' walm over zich heen hangen die mij niet aan staat.
En string boven haar broek uit?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:40 schreef O_o_ het volgende:
Zo'n leuk petje matcht wel met je baard anders.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Dat. Heel erg. En heeft een hele nare 'steampunk/hipster/kijk-mij-eens-bijzonder-zijn' walm over zich heen hangen die mij niet aan staat.
Liefst ook nog een lekkere muffintopquote:
Ach, iedereen moet gewoon lekker dragen wat ie wil, maar snap wel dat mensen er van opkijken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Krijg nu wel 00's vibe hier.quote:
Ja sowieso voor privé. Gewoon om te doen eens.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen wel een paar mooie foto's, maar die zijn niet voor het publiek. Behalve 1, die heeft KM als achtergrond op zijn telefoon maar is heel subtiel
Met als beroep barbier. Waar ze allemaal hetzelfde pompadour kapsel hebbenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ielquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Liefst ook nog een lekkere muffintop
Valt me tegen van jequote:
weet nog wel dat op de middelbare alle chicks dat hadden. Zat je daar kwijlend in de klas met een stijfjequote:
Ik mag dan wel oud zijn, maar niet zo oud.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n leuk petje matcht wel met je baard anders.
Ergens wel blij dat ik van 93 t/m 97 op de middelbare zat. Dat zou anders niet te doen zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iel
[..]
Valt me tegen van je
[..]
weet nog wel dat op de middelbare alle chicks dat hadden. Zat je daar kwijlend in de klas met een stijfje
Oh ja maar je moest achteraan sluiten. Nu ben je aan de beurtquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:44 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb zolang, zoveel avances gedaan, ik laat niet meer met mij sollen juffrouw.
In die periode zaten alle wijffies met kaalgeschoren zijkanten in trainingspak in de klas, lijkt mij ook niet te doen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:48 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ergens wel blij dat ik van 93 t/m 97 op de middelbare zat. Dat zou anders niet te doen zijn.
'Hey we moeten naar het andere lokaal'.
'Ja ff wachten'
Afgelikte boterhamquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja maar je moest achteraan sluiten. Nu ben je aan de beurt
Uiteindelijk zijn ze toch vrijwel allemaal hetzelfde, goed voorbeeld van hipster effect (https://www.technologyrev(...)up-looking-the-same/)quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De meeste niet gelukkig. Maar die waren er wel jah. Lekker hakkuh in de trainingspakkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:49 schreef O_o_ het volgende:
[..]
In die periode zaten alle wijffies met kaalgeschoren zijkanten in trainingspak in de klas, lijkt mij ook niet te doen.
Tja, was vroeger op lowlands ook wel, lekker de alto uithangen, met 50000 anderen. Mooi manquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn ze toch vrijwel allemaal hetzelfde, goed voorbeeld van hipster effect (https://www.technologyrev(...)up-looking-the-same/)
Neukteugelsquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Liefst ook nog een lekkere muffintop
Had mijn zus. zwaar overgewicht, broeken een paar maten te klein ook lekker laag uitgesneden en een aarsgeweiquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iel
[..]
Valt me tegen van je
[..]
weet nog wel dat op de middelbare alle chicks dat hadden. Zat je daar kwijlend in de klas met een stijfje
Sinds wanneer maakt jou dat wat uit.quote:
Mensen zonder zelfkennisquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Had mijn zus. zwaar overgewicht, broeken een paar maten te klein ook lekker laag uitgesneden en een aarsgewei
Ik zit hier midden in het spel van aantrekken en afstoten en kom jij weer met je grote muil.quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt jou dat wat uit.
Stap een over je grote trots heen.
Je wil haar toch nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik zit hier midden in het spel van aantrekken en afstoten en kom jij weer met je grote muil.
Wij hadden er eentje in de klas, zwaar obesitas en altijd op een seksuele manier aandacht vragenquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iel
[..]
Valt me tegen van je
[..]
Ik ben daar zo'n beetje de verpersoonlijking van.quote:
He bahquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Had mijn zus. zwaar overgewicht, broeken een paar maten te klein ook lekker laag uitgesneden en een aarsgewei
Die mensen hebben ook recht op seks!quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wij hadden er eentje in de klas, zwaar obesitas en altijd op een seksuele manier aandacht vragenen dan naar de volgende klas waggelen
Oh heyquote:Op donderdag 9 mei 2019 10:40 schreef O_o_ het volgende:
Dobbel steen community?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:11 schreef Halimede het volgende:
Dikke drama in de dobbelsteen community.
Hoe kan je drama hebben over dobbelstenenfucking nerds
D3, D4, D6, D10 en D20quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:27 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij wij dungeons & dragons nerds verzamelen vaak ook graag dobbelstenen
Dat is wel eventjes geleden ja!quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:29 schreef steelhead het volgende:
[..]
D3, D4, D6, D10 en D20. Al is D&D voor mij al lang geleden (90 t/m 96). Maar waar gaat de ruzie over?
Het is maar waar je ruzie over maakt. Persoonlijk is voor mij een dobbelsteen, een dobbelsteen, waar niet zo moeilijk over gedaan hoeft te worden. Voor Vampire the Masquerade, verkochten ze ook D10's in een mooi groenig kleurtje, maar wel extra dokken ervoor. Gewoon de goedkopere gepakt.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dat is wel eventjes geleden ja!
De eigenaar van een nieuw maar redelijk groot dobbelstenen merk had screenshots gepost in een van de communities waar te zien was hoe een moderator van een bepaalde community hun aan het shittalken was op whatsapp. Blijkbaar hadden ze hem daar het afgelopen jaar mee gechanteerd in ruil voor informatie over productontwikkelingen en fabriekscontacten van hun concurrenten etc. (waar hij over beschikt).
Sowieso zijn de 2 mensen die dat bedrijf runnen niet helemaal oké. Hun bedrijfsmodel is gebaseerd op FOMO, dus mensen kopen hun dobbelstenen (waar ze expres niet genoeg van laten produceren), omdat ze bang zijn dat ze op de tweedehandse markt er anders driedubbel zo veel voor moeten betalen. In plaats van dat ze er eerlijk voor uit komen dat ze dat expres zo doen, komen ze met smoesjes als "we moesten laatst belasting betalen, dus we konden niet genoeg dobbelstenen bestellen". Terwijl ze door hun rechtsvorm ongeveer 1% belasting hoeven af te dragen![]()
Ach ja. Ze maken wel leuke dobbelstenen.
Dat zou opzegging van appartement zijn, maar vanwege die onderhuur gaat het wat sneller. Dan kan ik vanaf volgende week (als hij in Antwerpen is) al daar wonen en de onderhuur meneer even testen zeg maar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja ahum.
Maar nu al? Datum was toch 1 juli?
Van waar naar waar ga je verhuizen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou opzegging van appartement zijn, maar vanwege die onderhuur gaat het wat sneller. Dan kan ik vanaf volgende week (als hij in Antwerpen is) al daar wonen en de onderhuur meneer even testen zeg maar.
Oh ik vind dobbelstenen met leuke kleurtjes en effecten wel leuk hoorquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:51 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het is maar waar je ruzie over maakt. Persoonlijk is voor mij een dobbelsteen, een dobbelsteen, waar niet zo moeilijk over gedaan hoeft te worden. Voor Vampire the Masquerade, verkochten ze ook D10's in een mooi groenig kleurtje, maar wel extra dokken ervoor. Gewoon de goedkopere gepakt.
Ja , AD&D 2nd edition. Nog met Thac0. Nog wel D&D 3.5 gekocht, maar nooit gespeeld. Jij speelt nog wel?
Ah wauw sneltreinvaart ineens. Spannend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou opzegging van appartement zijn, maar vanwege die onderhuur gaat het wat sneller. Dan kan ik vanaf volgende week (als hij in Antwerpen is) al daar wonen en de onderhuur meneer even testen zeg maar.
Van het ene appartement naar het andere. 1 wijkdeel verderopquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:55 schreef steelhead het volgende:
[..]
Van waar naar waar ga je verhuizen?
Ja, beetje eng is het welquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah wauw sneltreinvaart ineens. Spannend.
Van 5 stukken gelezen van zowel het player Handboek en The Monster manual. Het lijkt me meer gestroomlijnd, dan 3.5, Die laatste staat echt vol met tabellen. Wel mooie boeken trouwens van 5. En de draconomicon natuurlijk. Because Dragons's.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh ik vind dobbelstenen met leuke kleurtjes en effecten wel leuk hoor![]()
3.5 is nog steeds het meest populairst geloof ik, zelf heb ik alleen 5 gespeeld geloof ik, speel het nog niet heel lang!
hahaha touche. Ik dacht die gaat echt een heel eind verder wonen. Wel betere omgeving?quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Van het ene appartement naar het andere. 1 wijkdeel verderop
Hmm, vergelijkbaar, het is allebei niet het beste stadsdeelquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
hahaha touche. Ik dacht die gaat echt een heel eind verder wonen. Wel betere omgeving?
Probleemwijken Eindhovenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, vergelijkbaar, het is allebei niet het beste stadsdeel
Pepperspray, knuppel, etcquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, vergelijkbaar, het is allebei niet het beste stadsdeel
En kogelvrijvest onder een harnas.quote:
Maar wel 20 van die waterpijp zaken om de hoekquote:
Wow heb ik nooit echt gespeeld. Ik probeer met DnD wat af te wisselen, en omdat we vaak korte campagnes spelen roll ik ook regelmatig een character. Inclusief naam. Dus dan heb je een Dark Elf warlock genaamd Oolah Lah, of een Half Orc ranger genaamd Baggi Pantsquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Van 5 stukken gelezen van zowel het player Handboek en The Monster manual. Het lijkt me meer gestroomlijnd, dan 3.5, Die laatste staat echt vol met tabellen. Wel mooie boeken trouwens van 5. En de draconomicon natuurlijk. Because Dragons's.
Speelde altijd een Dwarven Fighter. Daarna ook een dwarven warrior in wow en dwarven guardian in lotro. Al is wow voor mij ook al weer een tijd geleden.
Dus je gaat van Woensel zuid naar Woensel noord?quote:Op donderdag 9 mei 2019 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wel 20 van die waterpijp zaken om de hoek
Ja je kunt idd alle kanten opquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wow heb ik nooit echt gespeeld. Ik probeer met DnD wat af te wisselen, en omdat we vaak korte campagnes spelen roll ik ook regelmatig een character. Inclusief naam. Dus dan heb je een Dark Elf warlock genaamd Oolah Lah, of een Half Orc ranger genaamd Baggi Pantsleuke verhalen en avonturen waren dat
Limbeek naar Hemelrijkenquote:Op donderdag 9 mei 2019 12:57 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dus je gaat van Woensel zuid naar Woensel noord?.
Ach als je zelf maar een fijne leef omgeving kan inrichten. En zolang je zelf geen last hebt van dat soort zaken.
Nee, ik heb gewoon geen zin om te werkenquote:
Ow gewoon geen zinneritus. Nog een halve dag. Bijna weekend.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon geen zin om te werken.
Gelukkig is mijn grootste taak (en meteen meest kutte taak) bijna klaar.
Ja dat heb ik vanochtend dus gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:24 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow gewoon geen zinneritus. Nog een halve dag. Bijna weekend.
Dat laatste scheelt al vaak. De grootste kut dingen in de ochtend wegwerken en
de rest van de dag lekker rustig aan.
Zetten we een project voor je op: Help Samzz de dag doorquote:
Neu, dat hoeft niet. Vermaak me wel met FOK! en ca 16u ga ik rijden, dus prima.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:26 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zetten we een project voor je op: Help Samzz de dag door.
Nog met de paardjes geknuffeld?
Bedoelde daar ook FOK! meequote:Op donderdag 9 mei 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, dat hoeft niet. Vermaak me wel met FOK! en ca 16u ga ik rijden, dus prima.
Daar helpt ook een goede plaat bij. Liefst een waarbij je zoiets krijgt van: 'ALLES MOET KAPOT"quote:
Haha, ik heb geen burenquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Bedoelde daar ook FOK! mee. Maar nog 2,5 uur. Is te doen. Goed plaatje opzetten.
Als je de buren wil vitten, iets snoeihard.
Dobbelstenenquote:Op donderdag 9 mei 2019 11:11 schreef Halimede het volgende:
Dikke drama in de dobbelsteen community.
Hoe kan je drama hebben over dobbelstenenfucking nerds
beetje rammsteinquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:35 schreef steelhead het volgende:
[..]
Daar helpt ook een goede plaat bij. Liefst een waarbij je zoiets krijgt van: 'ALLES MOET KAPOT"![]()
Ik speel 5th edition. 1x per maand ongeveer.quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:51 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het is maar waar je ruzie over maakt. Persoonlijk is voor mij een dobbelsteen, een dobbelsteen, waar niet zo moeilijk over gedaan hoeft te worden. Voor Vampire the Masquerade, verkochten ze ook D10's in een mooi groenig kleurtje, maar wel extra dokken ervoor. Gewoon de goedkopere gepakt.
Ja , AD&D 2nd edition. Nog met Thac0. Nog wel D&D 3.5 gekocht, maar nooit gespeeld. Jij speelt nog wel?
Deftones op het moment. 2de plaat. Daarvoor Foofighter en Tool.quote:
Is dat wat VtM V5? Lees er veel commentaar erover.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel 5th edition. 1x per maand ongeveer.
En Vampire: The Masquerade V5. Ook 1x per maand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2019 11:58 schreef Halimede het volgende:
[..]
Oh ik vind dobbelstenen met leuke kleurtjes en effecten wel leuk hoor![]()
Ben alleen op kantoor, dus muziek lekker hardquote:
Zeker. Vind t erg fijn spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:41 schreef steelhead het volgende:
[..]
Is dat wat VtM V5? Lees er veel commentaar erover.
Als ze holo waren, waren ze nog meer awesomequote:
Ik speel Thör Ashflayer, inmiddels level 5 Human Eldritch Knight.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:04 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ja je kunt idd alle kanten op. Een Halfling Barbarian bv
. En dan vooral de dingen doen die tegen de DM ingaan. Wel een beetje een goede DM? Was vergeten hoe gezellig zulke avonden waren.
Wat staat erop? Straks geen piep in de oren hequote:Op donderdag 9 mei 2019 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben alleen op kantoor, dus muziek lekker hard.
quote:
Kan zijn dat sommigen graag het oude systeem willen houden. Net als van d&d 3.5 naar 4.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker. Vind t erg fijn spelen.
We spelen al zeker 6 jaar de oude. 1x de nieuwe gespeeld (Requiem) maar dat vonden we niet zo.
En V5 combineert t beste van beide methoden. Is nu pas uit en we spelen het nu voor t eerst. Bevalt goed.
Dat laatste ken ik niet. Het is voor mij ook al lang geleden. Deed nog AD&D. V3.5 wel de boeken van, maar nooit gespeeld.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik speel Thör Ashflayer, inmiddels level 5 Human Eldritch Knight.
Ben de burgemeester van Phandalin geworden(we spelen Lost mines of Phandelver)
En daarom zijn de clans en de wereld zo goed als terug van de oude, en hebben ze een paar game mechanics die wel werkten in Requiem er in gegooid. Ik vind t echt fijn werken nu. Vooral t systeem met hunger dice ipv bloodpool is leuk. En amalgam (combi) disciplines en hoe Potence nu werkt o.a..quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:49 schreef steelhead het volgende:
[..]
Kan zijn dat sommigen graag het oude systeem willen houden. Net als van d&d 3.5 naar 4.
Requiem is wel grappig, maar de wereld van VtM is gewoon leuk.
I knowquote:Nieuwe Bloodlines komt er ook aan.
Nee, zo hard nu ook weer nietquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:47 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat staat erop? Straks geen piep in de oren he
Inmiddels heeft 1 van onze designer geeks een LCD scherm in een tafel ingebouwd, en hebben we dus digitale maps met onze characters en alle tegenstanders er opquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:50 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik niet. Het is voor mij ook al lang geleden. Deed nog AD&D. V3.5 wel de boeken van, maar nooit gespeeld.
Combi disciplines waren er wel, maar dat was wel een gestuntel soms. Hoe werkt Potence nu?quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daarom zijn de clans en de wereld zo goed als terug van de oude, en hebben ze een paar game mechanics die wel werkten in Requiem er in gegooid. Ik vind t echt fijn werken nu. Vooral t systeem met hunger dice ipv bloodpool is leuk. En amalgam (combi) disciplines en hoe Potence nu werkt o.a..
[..]
I know
Dat is wel ultra geekyquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels heeft 1 van onze designer geeks een LCD scherm in een tafel ingebouwd, en hebben we dus digitale maps met onze characters en alle tegenstanders er op![]()
Wowquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels heeft 1 van onze designer geeks een LCD scherm in een tafel ingebouwd, en hebben we dus digitale maps met onze characters en alle tegenstanders er op![]()
Gaafquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cake by the Ocean opgezocht. Daar kun je goed op Jonassenquote:Op donderdag 9 mei 2019 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, zo hard nu ook weer niet.
Ik heb een mix opstaan, nu komt cake by the ocean voorbij.
Wat is dit? Nerd SC?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Eindelijk m’n nieuwe laptop. Dat scherm![]()
De zanger is er een van de Jonas Brothers.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:00 schreef Samzz het volgende:
Wat is Jonassen?
En ik heb een snaaibui. Gelukkig straks nog even rijden en met de mannen wandelen
.
Aaaaaah. Alles klar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:05 schreef steelhead het volgende:
[..]
De zanger is er een van de Jonas Brothers.
Jonassen is dat een iemand je bij de benen pakt en een ander bij de armen en dan heen en weer slingert.
Zei al, slechte grapquote:
Tja een wereldje op zich. AD&D, VtM, Magic the Gathering, Warhammer, etc.quote:
Warhammer 40k wel eens gedaan/verzameld. Kostte flink wat toenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:09 schreef steelhead het volgende:
[..]
Tja een wereldje op zich. AD&D, VtM, Magic the Gathering, Warhammer, etc.
Ik ken het ook al sinds 1991/1992.
Daarentegen snap ik niks van voetbal of auto's oid.
Dat was idd dure shit van Games Workshop.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Warhammer 40k wel eens gedaan/verzameld. Kostte flink wat toen
Dit hele forum is nerd. Want fok.quote:
Af en toe meer het FvD forumquote:
Ook gewoon met specifieke krachten ipv gewoonweg strength omhoog.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:53 schreef steelhead het volgende:
[..]
Combi disciplines waren er wel, maar dat was wel een gestuntel soms. Hoe werkt Potence nu?
Jazeker. En Requiem ook. Maar Bloodlines was leuker.quote:De originele ook gespeeld van bloodlines? Speel die nog regelmatig, wel helemaal upgedate met de Unofficial patch.
Jonas in de Walvisquote:
Om de hoek van waar ik woon zit een Games Workshop winkel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:19 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat was idd dure shit van Games Workshop.
Gelukkig is er voor Fantasy nu Total war Warhammer. Scheelt heel veel knaken.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Eindelijk m’n nieuwe laptop. Dat scherm![]()
Ik zat al te zoeken of er een soort DnD sub forum of topic was, maar kon t niet vinden.quote:
In GAM niet?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken of er een soort DnD sub forum of topic was, maar kon t niet vinden.
Nee, of ik kijk er echt giga overheenquote:
Dat maakt het idd wel leuker. Neem aan dat het ook voor Celerity en Fortitude geld.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook gewoon met specifieke krachten ipv gewoonweg strength omhoog.
En daarnaast is er meer keuze. Zo zijn er bv 2 level 1 Auspex keuzes. Zo is er meer variatie mogelijk.
[..]
Jazeker. En Requiem ook. Maar Bloodlines was leuker.
Dat kan echt niet meerquote:
Transformers zijn vet. Geef je geen ongelijk.quote:
Had het ook al gezocht, volgens mij is er zelfs niks voor bordspellen.quote:
Collectiblesquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan echt niet meer![]()
Dat is speelgoed ipv spellen
quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:25 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat maakt het idd wel leuker. Neem aan dat het ook voor Celerity en Fortitude geld.
Ja idd. Heeft daarna (zeker door de patch) wele cht een cult status gekregen.quote:Ow ja Requiem, was Christoph wel beuh na een tijd. Bloodlines was zoveel beter. Alleen jammer dat het door Activison gerushd de winkel in kwam.
Daar heb ik er ook wel een aantal vanquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:26 schreef steelhead het volgende:
[..]
Transformers zijn vet. Geef je geen ongelijk.
Behalve Bayformers dan.
Dat zou in MEN moeten staan dan.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Had het ook al gezocht, volgens mij is er zelfs niks voor bordspellen.
Ja, zat er al aan te denkenquote:
Jawel, dat welquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Had het ook al gezocht, volgens mij is er zelfs niks voor bordspellen.
Doenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zat er al aan te denken
Gewoon voor alles RPG Pen & Paper related.
Dungeons & Dragons, White Wolf, Pathfinder weet ik t allemaal.
Maar hoort ie dan in GAM?quote:
Das wel mooi. Volgens mij is WW ook niet meer een eigen bedrijf. Ik weet dat het een tijdje van Pathfinder was, maar volgens mij nu ook niet meer. Maar wel leuk dat er new life in zit, or unlifequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja idd. Heeft daarna (zeker door de patch) wele cht een cult status gekregen.
Maar dat deel 2 er nu aankomt (en ook voor de PS4) had ik niet verwacht.
White wolf heeft met V5 en dit spel nu echt Vampire nieuw leven ingeblazen.
Maar goed ook, ze waren op sterven na dood.
[ afbeelding ]
Inmiddels heb ik alle boeken binnen
Transformersquote:
Zeker. De boeken zijn niet aan te slepen!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:31 schreef steelhead het volgende:
[..]
Das wel mooi. Volgens mij is WW ook niet meer een eigen bedrijf. Ik weet dat het een tijdje van Pathfinder was, maar volgens mij nu ook niet meer. Maar wel leuk dat er new life in zit, or unlife.
Nu doe je toch wel af. Gewoon Bayformers hebben.quote:
Ja ik weet, nog steeds Held By Customs. Al een week of zoquote:
"Autobots, roll out!"quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nu doe je toch wel af. Gewoon Bayformers hebben.
In werkelijkheid als ik er een in mijn handen zou krijgen zou ik het constant transformeren. Met 80's cartoon geluidje erbij. krkrkrokokkrkok.
Zou het uitbreiden met magic en warhammer. Beetje algemeen Fantasy topic.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zat er al aan te denken
Gewoon voor alles RPG Pen & Paper related.
Dungeons & Dragons, White Wolf, Pathfinder weet ik t allemaal.
Fantasy Forum. FAF.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zou het uitbreiden met magic en warhammer. Beetje algemeen Fantasy topic.
Ow nicequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker. De boeken zijn niet aan te slepen!
Heb onlangs ook een kickstarter gefund:
[ afbeelding ]
GAM ja, Magic staat daar ook.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hoort ie dan in GAM?
Is dat niet alleen elektronisch?
Dat is met die dingen van mij niet echt handig. Sommigen ben je onderhand een uur mee bezig als je nog niet goed weet hoe het moetquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nu doe je toch wel af. Gewoon Bayformers hebben.
In werkelijkheid als ik er een in mijn handen zou krijgen zou ik het constant transformeren. Met 80's cartoon geluidje erbij. krkrkrokokkrkok.
Snap niet dat dat zo lang duurt. Heb ik nooit...quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ik weet, nog steeds Held By Customs. Al een week of zo
"Someday I will be leader Rumble, you'll do what I say."quote:
Ik weet zeker dat er een Bordspel topic wwas, maar ik kan t NERGENS meer vinden.quote:
Stiekem zijn ze ermee aan het spelenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Snap niet dat dat zo lang duurt. Heb ik nooit...
Ik heb de tijd daarmeequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is met die dingen van mij niet echt handig. Sommigen ben je onderhand een uur mee bezig als je nog niet goed weet hoe het moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, pew pew met Megatronquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze ermee aan het spelen
Gewoon FaF aanmakenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er een Bordspel topic wwas, maar ik kan t NERGENS meer vinden.
Niet in MyAct, niet met die bagger zoekmachine, niet in GAM of MEN .... wtf?
GAM / Centraal Bordspeltopic #7 Game on!quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er een Bordspel topic wwas, maar ik kan t NERGENS meer vinden.
Niet in MyAct, niet met die bagger zoekmachine, niet in GAM of MEN .... wtf?
Originele G1 modellen in doos zijn wel aardig aan de prijs ja. Maar G1 speelgoed doet me niet zoveel. Ik verzamel eigenlijk alleen masterpieces en 3rd parties.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:36 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ik heb de tijd daarmee. Geloof wel dat jij de wat duurdere modellen hebt. Al zal een G1 Optimus in 'prime' condition volgens mij tegenwoordig ook wel wat kosten.
Ja zoietsquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zou het uitbreiden met magic en warhammer. Beetje algemeen Fantasy topic.
Voor mij zou het ook puur nostalgie zijn. Al zijn die masterpieces wel ontzettend mooi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Originele G1 modellen in doos zijn wel aardig aan de prijs ja. Maar G1 speelgoed doet me niet zoveel. Ik verzamel eigenlijk alleen masterpieces en 3rd parties.
En dat ik dan nog zelf de TT was ook hequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
GAM / Centraal Bordspeltopic #7 Game on!
Per ongeluk ontvolgd?quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ik dan nog zelf de TT was ook he
Waarom kon ik die nou nergens vinden?!
Gewoon voorlopig D&D en Vampire plaatjes die je hier heb gebruikt erin zetten. Later met meer tijd er iets moois van maken.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets
Alleen heb de tijd niet voor een OP e.d.
Ik denk t. Maar ook in GAm zelf niet.quote:
Ja, daar begon het hier ook mee.... nostalgiequote:Op donderdag 9 mei 2019 14:39 schreef steelhead het volgende:
[..]
Voor mij zou het ook puur nostalgie zijn. Al zijn die masterpieces wel ontzettend mooi.
OIquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Gewoon FaF aanmaken. Inclusief SC.
Lego Transformersquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:41 schreef Faxie het volgende:
Zelfde met Lego. Leek me wel weer eens leuk om een model in elkaar te zetten....
Dat was ook als reactie op wat jij voorgesteld had.quote:
Ohquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:42 schreef steelhead het volgende:
[..]
Dat was ook als reactie op wat jij voorgesteld had.
Lego is ook wel mooi spul, maar daar zou ik liever wel de wat oudere dingen van hebben. Harry Potter en Starwars lego trekt me dan weer niet zo.quote:Op donderdag 9 mei 2019 14:41 schreef Faxie het volgende:
Zelfde met Lego. Leek me wel weer eens leuk om een model in elkaar te zetten....
Die zijn ook niet meer te betalenquote:Op donderdag 9 mei 2019 14:43 schreef steelhead het volgende:
[..]
Lego is ook wel mooi spul, maar daar zou ik liever wel de wat oudere dingen van hebben. Harry Potter en Starwars lego trekt me dan weer niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |