Eh...quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
Ik droomde over een vampier-apocalypse a la Van Helsing (serie).
quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz er zijn rellen in die andere slowchat
Dankje dat je dit weet even moet benoemenquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Godin van de singles, een hele fijne goedemorgen
Toch makkelijk. Knoflook, wijwater en een zilveren kruisquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
Ik droomde over een vampier-apocalypse a la Van Helsing (serie).
Sorry, je blijft voor mij een lieve meidquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dankje dat je dit weet even moet benoemen
Ja in Van Helsing is het niet zo makkelijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch makkelijk. Knoflook, wijwater en een zilveren kruis
Heb de serie niet gezien, alleen de film. Die nog best OK was.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja in Van Helsing is het niet zo makkelijk.
Ik pas in een bikini dus jaquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je een beetje bikini fit voor Italië?
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik pas in een bikini dus ja
Maar t weer is nog niet echt bikiniproof
De Polen zullen je missenquote:Op donderdag 9 mei 2019 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
22 mei
Even 2 weken vrij voor ik aan mn nieuwe baan begin
Mehquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
duh, bikini's gaan tot groot
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Alleen dan minder knap.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben jij dit?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind je alleen maar onaantrekkelijk door je domme gelul of je wel in die en die jurk past en of de buurman drie straten verderop wel geïnteresseerd in je is.quote:
Wel een gave bikini.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze reactie viel te verwachtenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:13 schreef Faxie het volgende:
Oei shit Allures, MCH vindt je niet aantrekkelijk! Wat nu?![]()
Typisch, want dat vraag ik werkelijk nooitquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind je alleen maar onaantrekkelijk door je domme gelul of je wel in die en die jurk past en of de buurman drie straten verderop wel geïnteresseerd in je is.
Ik probeer er al achter te komen wat we er aan kunnen doen zoals je ziet. Want zo kan ik niet verder natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:13 schreef Faxie het volgende:
Oei shit Allures, MCH vindt je niet aantrekkelijk! Wat nu?![]()
Je las toch over alles heenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Typisch, want dat vraag ik werkelijk nooit
Misschien moeten we het dan eens hebben hoe jij aan die perceptie komt? En waarom mensen in een sc die je zegt allemaal toch niet te mogen je zo bezig houden
Je bent de laatste dagen sowieso extra zuur. Beetje stress op het werk of zo? Ruzie thuis? Vrouw mogelijk zwanger maar wil niet op een stokje plassen?
ja maar als jij me niet aantrekkelijk vind, dat doet wel pijn hoor. Nu heb je eindelijk ook mijn zwakke plek gevondenquote:
Stress door Ajax en nu een beetje boosheidquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:17 schreef Allures het volgende:
Maar serieus knul, wat is er? Je bent echt nogal nors de laatste dagen. Is het omdat je samzz binnenkort moet gaan missen en vind je her nu al lastig?
Wat heb ik er nu weer mee te makenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:17 schreef Allures het volgende:
Maar serieus knul, wat is er? Je bent echt nogal nors de laatste dagen. Is het omdat je samzz binnenkort moet gaan missen en vind je her nu al lastig?
Om je mannen op te laten zetten later?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:18 schreef Samzz het volgende:
Oh er woont een dierenpreparateur in de buurt. Eens kijken of ik daar eens mag langskomen om te kijken/leren.
Dat hebben ze zelf veroorzaakt door niet van PSV te winnenquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef Allures het volgende:
Ik was al niet meer voor Ajax sinds ze willem II niet lieten winnen dus ik zeg prima zo. Weten zij ook hoe het is
Lekker!quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
22 mei
Even 2 weken vrij voor ik aan mn nieuwe baan begin
Ik geef echt geen neuk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 07:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammz er zijn rellen in die andere slowchat
Is het ook niet. MCH moet wel oppassen, anders begin ik een rel.quote:
Misschien moet je dit ook minder vaak zeggen. Je merkt toch dat MCH het bijna niet meer aan kan...quote:
Sorry Samzzquote:Op donderdag 9 mei 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het ook niet. MCH moet wel oppassen, anders begin ik een rel.
Ik zal wel weer rekening houden met t zieltje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien moet je dit ook minder vaak zeggen. Je merkt toch dat MCH het bijna niet meer aan kan...
Gaat ie allemaal shit lopen stirren
Mooiquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. Moet uit België komen, voor 5 euro gekocht.
tess holiday?quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:03 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, TopVintage is NL.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
Hebben ze geen leuke vintage winkels in Nl?
Topvintage heeft ook mannen dacht ik? De grote concurrent, succubus, in ieder geval welquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben maar geluk met al die keuzes.
He bedanktquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Topvintage heeft ook mannen dacht ik? De grote concurrent, succubus, in ieder geval wel
Kloptquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Topvintage heeft ook mannen dacht ik? De grote concurrent, succubus, in ieder geval wel
quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe de neuk ziet mannen vintage kleding er uit eigenlijk?
Oud.quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is wel heel selectiefquote:
Wel een paar maatjes kleiner dan hoe ik mij haar herinnerquote:Op donderdag 9 mei 2019 09:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, gezien de tatoeages
https://www.succubus.nl/c(...)riant=14780503425082quote:Op donderdag 9 mei 2019 09:52 schreef HostiMeister het volgende:
Overdag vooral wat kleding enzo inpakken denk ik. En einde van de middag naar Amsterdam voor een expositie.quote:
Hmmm.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmmm.
Kleren zeggen artritis, kop zegt fortnite.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hmmm.
Kleren zeggen artritis, kop zegt fortnite.
Ga je als naaktmodel exposeren?quote:Op donderdag 9 mei 2019 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Overdag vooral wat kleding enzo inpakken denk ik. En einde van de middag naar Amsterdam voor een expositie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |