O die kende ik nog niet, dankjewel papa Kwarkquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iets met uitdoelpunten. Zal je pappa je ooit nog wel uitleggen.
Ja de strafschoppen komen na de reclame tochquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Ey maar boys kijk normaal geen voetbal maar dacht dat de totale score van 2 wedstrijden geldt? Dacht dat er verlenging zou komen?
Achjaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ook jij moet inzien dat als je het tegen de Graafschap laat liggen je het al helemaal niet verdient.
Misschien heeft hij een gouden pik, misschien heeft zij een extra chromosoom, je weet het niet en zult het nooit te weten komenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij vragen ons oprecht af hoe iemand bij hem kan zijn en zelfs een kind van hem heeft
Daarom speculeer ik er graag overquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een gouden pik, misschien heeft zij een extra chromosoom, je weet het niet en zult het nooit te weten komen
Is goed cronometer ;pquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Agressieve triggered voetbal mensen
Stabiele mensen
Weinig stabiliteit hier in de sc hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Stabiele mensen
Waar val jij dan onder hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Stabiele mensen
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren. Volgens een grote massa zijn zowel de spurs alsook LFC chokers die geen prijzen gaan winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet aan te tonen dat Spuds chokers zijn van de bovenste plank
Is je energie niet waard snoesjequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom speculeer ik er graag over
Hij doet toch ook gek
Ja daghoor. Mensen die spullen gooien sporen niet. Gewoon wegwezen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We makken het vlak voor dat moment weer goed
Voetbal is toch afgelopen haha
Zeker omdat Ajax..... ach laat ook maarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weinig stabiliteit hier in de sc hoor
Verstandig.quote:
Maar ben je stabielquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben vrij kalm en toerekeningsvatbaar van aard.
Klopp verliest alleen maar finales, maar kom op Tottenhamquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren. Volgens een grote massa zijn zowel de spurs alsook LFC chokers die geen prijzen gaan winnen.
Penalty shootout van een paar uur dan maar?
Lijkt me mooi als je echt eens laat zien wat je over hem denkt hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een kusje op je neus vanuit Tottenham
Haagsie is een prima kerel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als je echt eens laat zien wat je over hem denkt haha
Maar ben bang dat je in deze rol blijft, anders is de chat achter de schermen niet te harden ;p
wrm zou je je uit de tent laten lokken door dat soort mensen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen morgen een ban te pakken hebben
Omdat we carenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou je je uit de tent laten lokken door dat soort mensen?
Het is een beetje alsof rapper Sjors je collega is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als je echt eens laat zien wat je over hem denkt haha
Maar ben bang dat je in deze rol blijft, anders is de chat achter de schermen niet te harden ;p
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof rapper Sjors je collega is.
Ik ga er gewoon vanuit dat die spullen die jij maakt tegen een stootje kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daghoor. Mensen die spullen gooien sporen niet. Gewoon wegwezen.
Deze vind ik wel aardig gevondenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof rapper Sjors je collega is.
Hij schijnt onder haags_kwartiertje te postenquote:
Pas nou op, voor je het weet lig je op de keienquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij schijnt onder haags_kwartiertje te posten
Ja maakt niet uit. Als je met spullen gooit kun je dingen niet handelen en dan is het gewoon exit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat die spullen die jij maakt tegen een stootje kunnen
topvent danquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij schijnt onder haags_kwartiertje te posten
Gewoon een mongool die alles loopt uit te lokkenquote:
Daar maak ik me niet zo druk omquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas nou op, voor je het weet lig je op de keien
Wat een lelijke nerdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Die Fabinho heeft overigens wel 'n lekker mokkel hey
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |