je familiequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nu niet meer voor wie ik moet juichen
Misschien is dat beter iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor niemand, gewoon kijken wie er wint straks
Dit keur jij af?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit soort uitspraken nog doen?
Niemand. Wat boeit Liverpool of spurs nouquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nu niet meer voor wie ik moet juichen
IK HOOP DAT ADO FAILLIET GAATquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi, jammer maat. Over 23 jaar vast weer een kans.
Nja wat heb je er dan aan, denk dat ze zich enorm eenzaam voelt als je het zo invult.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat ze het wel best vindt omdat ze dan niet veel tijd met hem hoeft door te brengen waardoor het leven draaglijk blijft?
Zou best eens kunnen ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
IK HOOP DAT ADO FAILLIET GAAT
Grapje vriend.
Ja weet nietquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand. Wat boeit Liverpool of spurs nou
Dank, je bent een goede vriendquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ze allebei geen kans maken tegen Liverpool. Gisteren was de finale.
Fucking vet, de CL winnen trouwens. Ik steun je in de finale.
Klopt. Wel blij dat ik een fucking legendarische wedstrijd heb gezien. Beetje jammer wat het resultaat is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
Was wel een van de spannendste sportwedstrijden sinds de rapid tiebreaks bij Caruana - Carlsen vorig jaar.
Aan hem? Niet zoveel denk ikquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja wat heb je er dan aan, denk dat ze zich enorm eenzaam voelt als je het zo invult.
Het kan dooien het kan vriezenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Wel blij dat ik een fucking legendarische wedstrijd heb gezien. Beetje jammer wat het resultaat is.
Maar ja dat is voetbal.
Ik hoop je spullen zodat ze meteen ingepakt kunnen worden?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou echt van alles naar jouw hoofd gooien als je zo irritant op de bank zou doen
Ze zullen wel weer verliezen tegen de graafschap iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Straks heb je gewoon na 5 jaar alleen een knvb beker
Nee jouw troep, die rommel die jij altijd in elkaar timmert midden in de nachtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hoop je spullen zodat ze meteen ingepakt kunnen worden?
Denk dat ze zich er al jaren bij heeft neergelegd en de sleur heeft omarmdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat ze baalt? Misschien verdrietig is.
Haha dat was wel grappigquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer verliezen tegen de graafschap idd
Kasten kun je niet gooien als je kippenarmen hebt prof.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee jouw troep, die rommel die jij altijd in elkaar timmert midden in de nacht
Sowquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hoop je spullen zodat ze meteen ingepakt kunnen worden?
Moet jij eens opletten of mij dat luktquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kasten kun je niet gooien als je kippenarmen hebt prof.
geen reetquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand. Wat boeit Liverpool of spurs nou
Wel je eigen dan, want die heb je daarna toch niet meer nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten of mij dat lukt
Nee dat was Liverpool man.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Solotovski het volgende:
Kon een kleine glimlach niet onderdrukken maar wat eeuwig zonde.
Ajax is voor mij smaakmaker geweest deze CL
Wij vragen ons oprecht af hoe iemand bij hem kan zijn en zelfs een kind van hem heeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over de vrouw van verdrietje
ajax had vorige wedstrijd 6-0 moeten winnen en waren eerste helft heer en meester, lijkt me niet zo gek :squote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het wel grappig aan Nederland dat iedereen dan ook gewoon meteen verwacht dat Ajax het wel even gaat winnen. Is vaak zo, ook met het Nederlandse elftal.
Ja is wel echt apart als je Real, Juventus en Bayern pakt dat je dan niet kan winnen van Tottenham met een prima uitgangspositie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het wel grappig aan Nederland dat iedereen dan ook gewoon meteen verwacht dat Ajax het wel even gaat winnen. Is vaak zo, ook met het Nederlandse elftal.
Zelfs ik weet dit, goudvisquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Ey maar boys kijk normaal geen voetbal maar dacht dat de totale score van 2 wedstrijden geldt? Dacht dat er verlenging zou komen?
Ja maar ook jij moet inzien dat als je het tegen de Graafschap laat liggen je het al helemaal niet verdient.quote:
Iets met uitdoelpunten. Zal je pappa je ooit nog wel uitleggen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Ey maar boys kijk normaal geen voetbal maar dacht dat de totale score van 2 wedstrijden geldt? Dacht dat er verlenging zou komen?
Om me heen hoorde ik wel sceptische geluiden hoor. Ik had het idee dat we die finale sowieso gingen halen en dacht zeker bij die 2-0 dit geven we niet meer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |