Maar doe zelf dan ook niet zo kansloosquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan jongens. Het is maar een spelletje.
Kansloze mongool loopt alles uit te lokkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Verwijder mijn posts eens niet, kanslozen
Hoezo plaats je er dan 20 posts over?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan jongens. Het is maar een spelletje.
Ik hoop het niet voor zijn vrouw en kindquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon zo is, net als dima.
Walgelijk gedrag weerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kansloze mongool loopt alles uit te lokken
Lekker zijn mod schap misbruiken
Zeker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je Tottenham eens goed in de anjer kunnen pieren strakjes?
Ik ben gewoon oprecht blij. Het is alsof ADO landskampioen is geworden.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo plaats je er dan 20 posts over?
dit soort uitspraken nog doen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou je Tottenham eens goed in de anjer kunnen pieren strakjes?
Dat is wel erg vroeg, hoezo?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zin om me te bezatten maar om 4 uur gaat de wekker
Denk dat wanneer zijn vrouw wakker wordt hij al achter zijn computer zit om te fokkenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor zijn vrouw en kind
Je zou daar maar naast wakker worden iedere dag
Denk dat ze allebei geen kans maken tegen Liverpool. Gisteren was de finale.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker.
Ben blij met dit resultaat. Spurs fileren we wel, vond Ajax spannender.
Hoop het voor jequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker.
Ben blij met dit resultaat. Spurs fileren we wel, vond Ajax spannender.
Ja, lul er maar omheenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op naar de finale. 1 juni
HUP LIVERPOOL @:vanillekwark
En aangezien dat nooit gaat gebeuren ga je maar juichen als anderen het niet goed doen? Wat een armoequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon oprecht blij. Het is alsof ADO landskampioen is geworden.
Whyquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
Zin om me te bezatten maar om 4 uur gaat de wekker
Denk je dat ze het wel best vindt omdat ze dan niet veel tijd met hem hoeft door te brengen waardoor het leven draaglijk blijft?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat wanneer zijn vrouw wakker wordt hij al achter zijn computer zit om te fokken
Hoi, jammer maat. Over 23 jaar vast weer een kans.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme man. Wat krankzinnig dit.
Voor niemand, gewoon kijken wie er wint straksquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:11 schreef Zosk het volgende:
Ik weet nu niet meer voor wie ik moet juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |