Ik hoop je spullen zodat ze meteen ingepakt kunnen worden?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou echt van alles naar jouw hoofd gooien als je zo irritant op de bank zou doen
Ze zullen wel weer verliezen tegen de graafschap iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Straks heb je gewoon na 5 jaar alleen een knvb beker
Nee jouw troep, die rommel die jij altijd in elkaar timmert midden in de nachtquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hoop je spullen zodat ze meteen ingepakt kunnen worden?
Denk dat ze zich er al jaren bij heeft neergelegd en de sleur heeft omarmdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat ze baalt? Misschien verdrietig is.
Haha dat was wel grappigquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer verliezen tegen de graafschap idd
Kasten kun je niet gooien als je kippenarmen hebt prof.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee jouw troep, die rommel die jij altijd in elkaar timmert midden in de nacht
Sowquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik hoop je spullen zodat ze meteen ingepakt kunnen worden?
Moet jij eens opletten of mij dat luktquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kasten kun je niet gooien als je kippenarmen hebt prof.
geen reetquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niemand. Wat boeit Liverpool of spurs nou
Wel je eigen dan, want die heb je daarna toch niet meer nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten of mij dat lukt
Nee dat was Liverpool man.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Solotovski het volgende:
Kon een kleine glimlach niet onderdrukken maar wat eeuwig zonde.
Ajax is voor mij smaakmaker geweest deze CL
Wij vragen ons oprecht af hoe iemand bij hem kan zijn en zelfs een kind van hem heeftquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef Chloroform het volgende:
Waarom gaat het nog steeds over de vrouw van verdrietje
ajax had vorige wedstrijd 6-0 moeten winnen en waren eerste helft heer en meester, lijkt me niet zo gek :squote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het wel grappig aan Nederland dat iedereen dan ook gewoon meteen verwacht dat Ajax het wel even gaat winnen. Is vaak zo, ook met het Nederlandse elftal.
Ja is wel echt apart als je Real, Juventus en Bayern pakt dat je dan niet kan winnen van Tottenham met een prima uitgangspositie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind het wel grappig aan Nederland dat iedereen dan ook gewoon meteen verwacht dat Ajax het wel even gaat winnen. Is vaak zo, ook met het Nederlandse elftal.
Zelfs ik weet dit, goudvisquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Ey maar boys kijk normaal geen voetbal maar dacht dat de totale score van 2 wedstrijden geldt? Dacht dat er verlenging zou komen?
Ja maar ook jij moet inzien dat als je het tegen de Graafschap laat liggen je het al helemaal niet verdient.quote:
Iets met uitdoelpunten. Zal je pappa je ooit nog wel uitleggen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Ey maar boys kijk normaal geen voetbal maar dacht dat de totale score van 2 wedstrijden geldt? Dacht dat er verlenging zou komen?
Om me heen hoorde ik wel sceptische geluiden hoor. Ik had het idee dat we die finale sowieso gingen halen en dacht zeker bij die 2-0 dit geven we niet meer weg.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
O die kende ik nog niet, dankjewel papa Kwarkquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Iets met uitdoelpunten. Zal je pappa je ooit nog wel uitleggen.
Ja de strafschoppen komen na de reclame tochquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Goudenvis het volgende:
Achjaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ook jij moet inzien dat als je het tegen de Graafschap laat liggen je het al helemaal niet verdient.
Misschien heeft hij een gouden pik, misschien heeft zij een extra chromosoom, je weet het niet en zult het nooit te weten komenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wij vragen ons oprecht af hoe iemand bij hem kan zijn en zelfs een kind van hem heeft
Daarom speculeer ik er graag overquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een gouden pik, misschien heeft zij een extra chromosoom, je weet het niet en zult het nooit te weten komen
Is goed cronometer ;pquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Agressieve triggered voetbal mensen
Stabiele mensen
Weinig stabiliteit hier in de sc hoorquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Stabiele mensen
Waar val jij dan onder hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Stabiele mensen
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren. Volgens een grote massa zijn zowel de spurs alsook LFC chokers die geen prijzen gaan winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet aan te tonen dat Spuds chokers zijn van de bovenste plank
Is je energie niet waard snoesjequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daarom speculeer ik er graag over
Hij doet toch ook gek
Ja daghoor. Mensen die spullen gooien sporen niet. Gewoon wegwezen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
We makken het vlak voor dat moment weer goed
Voetbal is toch afgelopen haha
Zeker omdat Ajax..... ach laat ook maarquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weinig stabiliteit hier in de sc hoor
Verstandig.quote:
Maar ben je stabielquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben vrij kalm en toerekeningsvatbaar van aard.
Klopp verliest alleen maar finales, maar kom op Tottenhamquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren. Volgens een grote massa zijn zowel de spurs alsook LFC chokers die geen prijzen gaan winnen.
Penalty shootout van een paar uur dan maar?
Lijkt me mooi als je echt eens laat zien wat je over hem denkt hahaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een kusje op je neus vanuit Tottenham
Haagsie is een prima kerel.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als je echt eens laat zien wat je over hem denkt haha
Maar ben bang dat je in deze rol blijft, anders is de chat achter de schermen niet te harden ;p
wrm zou je je uit de tent laten lokken door dat soort mensen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Chloroform het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen morgen een ban te pakken hebben
Omdat we carenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou je je uit de tent laten lokken door dat soort mensen?
Het is een beetje alsof rapper Sjors je collega is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt me mooi als je echt eens laat zien wat je over hem denkt haha
Maar ben bang dat je in deze rol blijft, anders is de chat achter de schermen niet te harden ;p
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof rapper Sjors je collega is.
Ik ga er gewoon vanuit dat die spullen die jij maakt tegen een stootje kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daghoor. Mensen die spullen gooien sporen niet. Gewoon wegwezen.
Deze vind ik wel aardig gevondenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is een beetje alsof rapper Sjors je collega is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |