Hij schijnt onder haags_kwartiertje te postenquote:
Pas nou op, voor je het weet lig je op de keienquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij schijnt onder haags_kwartiertje te posten
Ja maakt niet uit. Als je met spullen gooit kun je dingen niet handelen en dan is het gewoon exit.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon vanuit dat die spullen die jij maakt tegen een stootje kunnen
topvent danquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hij schijnt onder haags_kwartiertje te posten
Gewoon een mongool die alles loopt uit te lokkenquote:
Daar maak ik me niet zo druk omquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pas nou op, voor je het weet lig je op de keien
Wat een lelijke nerdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Die Fabinho heeft overigens wel 'n lekker mokkel hey
[ afbeelding ]
Vind wel dat je veel van ons vraagt zoquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gwn kwestie van volwassen worden
Ja lekker politie aan de deur enzo super chill.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
Met spullen gooien is juist lekker rustgevend
Verschrikkelijke bril.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Die Fabinho heeft overigens wel 'n lekker mokkel hey
[ afbeelding ]
@Der_Mann kan wel tips geven, hij is een volwassen Mannquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel dat je veel van ons vraagt zo
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maakt niet uit. Als je met spullen gooit kun je dingen niet handelen en dan is het gewoon exit.
Je hebt mij nog niet overtuigdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zelfs zwanger werd ik niet labiel dus ik kan stellen van wel.
Hoe kom je daar dan bijquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
@:Der_Mann kan wel tips geven, hij is een volwassen Mann
Gezellig, misschien willen ze ook iets gooienquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja lekker politie aan de deur enzo super chill.
probeer jullie te beterenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind wel dat je veel van ons vraagt zo
Ik ken weinig mensen die minder volwassen zijn dan Herman en ik geef les aan pubersquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
@:Der_Mann kan wel tips geven, hij is een volwassen Mann
Er was ooit een item op de weblog, kijken of ik het nog kan vindenquote:
Thijsjequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit lijkt die voortvluchtige verdachte wel
Bestek in de gootsteen mikken, de afstandsbediening op de bank flikkeren, bloempot uit het raam, lekker manquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Hooguit de deur, of de bestekla doet het ook altijd lekkermaar verder meh.
[ afbeelding ]
Ze gedraagt zich vandaag echt niet als iemand die als stabiel gelabeld kan wordenquote:
Lekker wijf dat trouwensquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:34 schreef Myrr het volgende:
Hooguit de deur, of de bestekla doet het ook altijd lekkermaar verder meh.
[ afbeelding ]
Nobel strevenquote:
Als je het naast stimo legt valt dat heel goed meequote:Op woensdag 8 mei 2019 23:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich vandaag echt niet als iemand die als stabiel gelabeld kan worden
Jij gooit geld over de balkquote:
Gokjequote:
Stimo is gewoon een geval apartquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je het naast stimo legt valt dat heel goed mee
Vond Ziyech echt genieten vanavondquote:
Ben jij de slaappolitie ofzo :s wrom zit je me zo in de gaten te houden :squote:
Voetballen kan hij zeker jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond Ziyech echt genieten vanavond
Begin door hem Marokkanen weer een beetje te waarderen, ben benieuwd hoelang dit stand houdt haha
Precies! Mooi gezegdquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he
je deed er 4 jaar over nieuwe sneakers uit te zoeken
Weet je hoeveel schoenen hij afgelopen jaar gekocht heeft die hij niet heeft gedragenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he
je deed er 4 jaar over nieuwe sneakers uit te zoeken
En stonden je vrouw en kinderen ernaast te jankenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Al heb ze er 2 en zijn ze paars.
Lekker wijf
Ja als je niet gaat slapen ga ik je in de boeien slaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij de slaappolitie ofzo :s wrom zit je me zo in de gaten te houden :s
Ik lig al wel in bed overigens
Echt hèquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij de slaappolitie ofzo :s wrom zit je me zo in de gaten te houden :s
Ik lig al wel in bed overigens
Kloptquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond Ziyech echt genieten vanavond
Begin door hem Marokkanen weer een beetje te waarderen, ben benieuwd hoelang dit stand houdt haha
wtfquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:38 schreef Remqo het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)ew-met-der_mann.html
🙄quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoeveel schoenen hij afgelopen jaar gekocht heeft die hij niet heeft gedragen
Iddquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En stonden je vrouw en kinderen ernaast te janken
In dat geval blijf ik nog even wakkerquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja als je niet gaat slapen ga ik je in de boeien slaan
Waarom zouden ze dat doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen als het een voetballer is, hoop dat zwemmers ook kunnen zwemmen
tranen als glijmiddelquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je niet kan zwemmen verdrink je en als je niet kan voetballen dan ben je gewoon slecht dus wat probeer je te zeggen, pannenkoekquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen als het een voetballer is, hoop dat zwemmers ook kunnen zwemmen
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |