abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 19:49:20 #1
35723 crew  GGMM
pi_186701441
0s.gif




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 8 mei 2019 @ 19:51:53 #2
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_186701520

Als we nu iedere keer deze muziek op zetten als we zeiken over GoT, beetje onheilspellend sfeertje, wordt het allemaal nog net wat spannender hopelijk.
Flesje bier
pi_186701629
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186701726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

https://screenrant.com/game-thrones-director-jon-ghost-goodbye/

Blijkbaar heel lastig, dat geloof ik wel maar als je twee jaar hebt om dit voor te bereiden en allemaal andere zaken wel uit je computer tovert moet een direwolf toch ook wel lukken.
Dit is dan wel weer matig.

Sowieso vind ik David Nutter niet zo'n geweldige regisseur. Deze episode zaten meerdere momenten waarbij de regie steken heeft laten vallen.
  Moderator woensdag 8 mei 2019 @ 20:04:07 #5
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_186701962
Vrijwel alles verwijderd hier, want het waren alleen maar aanvallen naar elkaar. Ik heb in de 20 jaar dat ik hier rondhang zelden zulk kleutergedrag gezien van users en mods. Kap nou gewoon eens met dat gezeik op elkaar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_186701981
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

https://screenrant.com/game-thrones-director-jon-ghost-goodbye/

Blijkbaar heel lastig, dat geloof ik wel maar als je twee jaar hebt om dit voor te bereiden en allemaal andere zaken wel uit je computer tovert moet een direwolf toch ook wel lukken.
wat een bullshit dit zeg.

"He felt that, ultimately, keeping Ghost and Jon separate worked better for the scene. He went on to say that the limitations led to a scene that "played out much more powerfully," with Jon and Ghost simply turning away from each other"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:06:05 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186702040
Laten we aub. weer wat inhoudelijk reageren mensen! Er zijn hier soms echt leuke discussies met leuke invalshoeken.

Ik vond aflevering 3 prima, aflevering 4 niet. Anderen hebben het weer andersom. Uiteindelijk is het ook een kwestie van smaak en hangt het ook af van je verwachtingen (hoe hoog of laag maakt niet uit). Het is maar net waar je je aan stoort of wil storen :)
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 20:07:44 #8
35723 crew  GGMM
pi_186702097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:
Laten we aub. weer wat inhoudelijk reageren mensen! Er zijn hier soms echt leuke discussies met leuke invalshoeken.

Ik vond aflevering 3 prima, aflevering 4 niet. Anderen hebben het weer andersom. Uiteindelijk is het ook een kwestie van smaak en hangt het ook af van je verwachtingen (hoe hoog of laag maakt niet uit). Het is maar net waar je je aan stoort of wil storen :)
Ik wil vooral gewoon mogen vinden wat ik wil.

Hoe dan ook: benieuwd hoe ze de boel afronden. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:07:50 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186702100
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef Mike het volgende:
[modbreak]Vrijwel alles verwijderd hier, want het waren alleen maar aanvallen naar elkaar. Ik heb in de 20 jaar dat ik hier rondhang zelden zulk kleutergedrag gezien van users en mods. Kap nou gewoon eens met dat gezeik op elkaar.[/modbreak]
Ik kan wel wat linkjes van POL FC opzoeken mocht je dit record graag verbroken zien? Daar is dit nog niks bij.
Laffe huichelaar
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:11:13 #10
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186702220
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:
Laten we aub. weer wat inhoudelijk reageren mensen! Er zijn hier soms echt leuke discussies met leuke invalshoeken.

Ik vond aflevering 3 prima, aflevering 4 niet. Anderen hebben het weer andersom. Uiteindelijk is het ook een kwestie van smaak en hangt het ook af van je verwachtingen (hoe hoog of laag maakt niet uit). Het is maar net waar je je aan stoort of wil storen :)
Wat een inhoudelijk sterke post die veel toevoegt. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:11:30 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186702232
quote:
"Since the direwolves are kind of CG creations, we felt it best to keep it as simple as possible."
Bovenstaande is gewoon hun voornaamste reden neem ik aan. Rest wat hij noemt is gewoon dikke bullshit en het proberen goed te praten. Als je met zo'n budget en team al geen geld/tijd kan vrij maken voor een relatief simpele scene van 3 seconden waar Jon Ghost een aai over zijn boleltje geeft doe je toch echt iets verkeerd hoor.

quote:
"He felt that, ultimately, keeping Ghost and Jon separate worked better for the scene." He went on to say that the limitations led to a scene that "played out much more powerfully."
Ja, daarom valt bijna iedereen over de scene. Als hij serieus denkt dat dit beter was om het gevoel van de scene over te brengen is het uitermate ongeschikt als schrijver.

quote:
argued that the solemn goodbye was perfectly in character for Jon
Ook dit klopt wat mij betreft niet. Kom op man, als iemand een freaking carebear is is dat Jon wel.
  woensdag 8 mei 2019 @ 20:12:52 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186702278
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:
Laten we aub. weer wat inhoudelijk reageren mensen! Er zijn hier soms echt leuke discussies met leuke invalshoeken.

Ik vond aflevering 3 prima, aflevering 4 niet. Anderen hebben het weer andersom. Uiteindelijk is het ook een kwestie van smaak en hangt het ook af van je verwachtingen (hoe hoog of laag maakt niet uit). Het is maar net waar je je aan stoort of wil storen :)
Aflevering 3 was gewoon te makkelijk. Ze wilden volgensm ij gewoon heel graag van die Walking Dead verhaallijn af om zich weer hierop te kunnen storten omdat er hier wat meer te halen was en dat merk je.

Uiteindelijk heeft die hele zombieverhaallijn maar heel weinig inhoud en achterliggend verhaal. Dat is in het spel der tronen natuurlijk heel anders, daar heeft men zoveel ingestoken.

Dan vind ik elke afsluiting al mooi. Je hebt hier al heel veel dingen langs zien komen. Sansa op de troon, Cercei die overwint, Danaerys die alles afbrandt en wint, of gek wordt en Jon die haar afmaakt etc etc etc. Ik vind het allemaal wel prima want het kan allemaal.

Daarom ben ik ook wat vergevingsgezinder over ep 4 denk ik. De Walkers moesten echt nog uitgewerkt worden dit seizoen en dat is niet gebeurd. De rest is alleen nog afwerken en niet meer bouwen
Laffe huichelaar
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 20:13:07 #13
35723 crew  GGMM
pi_186702287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Bovenstaande is gewoon hun voornaamste reden neem ik aan. Rest wat hij noemt is gewoon dikke bullshit en het proberen goed te praten. Als je met zo'n budget en team al geen geld/tijd kan vrij maken voor een relatief simpele scene van 3 seconden waar Jon Ghost een aai over zijn boleltje geeft doe je toch echt iets verkeerd hoor.
[..]

Ja, daarom valt bijna iedereen over de scene. Als hij serieus denkt dat dit beter was om het gevoel van de scene over te brengen is het uitermate ongeschikt als schrijver.
[..]

Ook dit klopt wat mij betreft niet. Kom op man, als iemand een freaking carebear is is dat Jon wel.
Dit, ja.
Zwak die excuses die ook nergens op slaan. Het lukte ze gewoon niet. Kan gebeuren, niks mis mee, maar het is zeker niet passend bij Jon z'n karakter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:16:19 #14
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186702398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit, ja.
Zwak die excuses die ook nergens op slaan. Het lukte ze gewoon niet. Kan gebeuren, niks mis mee, maar het is zeker niet passend bij Jon z'n karakter
Als ze het nou gewoon bij eerste zin hadden gelaten had ik er minder problemen mee gehad. Nu is het gewoon dom lullen om het goed te praten.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 20:18:27 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186702465
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

wat een bullshit dit zeg.

"He felt that, ultimately, keeping Ghost and Jon separate worked better for the scene. He went on to say that the limitations led to a scene that "played out much more powerfully," with Jon and Ghost simply turning away from each other"
Much more powerfully _O-

Nul emotie te zien en dat noemt hij powerful _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:19:32 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186702497
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Aflevering 3 was gewoon te makkelijk. Ze wilden volgensm ij gewoon heel graag van die Walking Dead verhaallijn af om zich weer hierop te kunnen storten omdat er hier wat meer te halen was en dat merk je.

Uiteindelijk heeft die hele zombieverhaallijn maar heel weinig inhoud en achterliggend verhaal. Dat is in het spel der tronen natuurlijk heel anders, daar heeft men zoveel ingestoken.

Dan vind ik elke afsluiting al mooi. Je hebt hier al heel veel dingen langs zien komen. Sansa op de troon, Cercei die overwint, Danaerys die alles afbrandt en wint, of gek wordt en Jon die haar afmaakt etc etc etc. Ik vind het allemaal wel prima want het kan allemaal.

Daarom ben ik ook wat vergevingsgezinder over ep 4 denk ik. De Walkers moesten echt nog uitgewerkt worden dit seizoen en dat is niet gebeurd. De rest is alleen nog afwerken en niet meer bouwen
Snap de frustratie van aflevering 3 wel bij mensen, maar zelf had ik dat dus niet echt, omdat ik geen verwachtingen had omtrent een diepgaand verhaal van de Night King of White Walkers. Arya vond ik een prima personage om de Night King te doden en kon ook redelijk goed door plot armor en belachelijke siege tactics kijken :P

Aflevering 4 vond ik gewoon heel raar. Te snel, teveel teleporten, te domme acties en veel dingen die niet passen bij de personages. Alleen Tyrion en Varys waren geloofwaardig in de gesprekken en handelingen.

Vooral Cersei en Jon gingen out of character.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 20:21:37 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186702551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Snap de frustratie van aflevering 3 wel bij mensen, maar zelf had ik dat dus niet echt, omdat ik geen verwachtingen had omtrent een diepgaand verhaal van de Night King of White Walkers. Arya vond ik een prima personage om de Night King te doden en kon ook redelijk goed door plot armor en belachelijke siege tactics kijken :P

Aflevering 4 vond ik gewoon heel raar. Te snel, teveel teleporten, te domme acties en veel dingen die niet passen bij de personages. Alleen Tyrion en Varys waren geloofwaardig in de gesprekken en handelingen.

Vooral Cersei en Jon gingen out of character.
Dat teleporten viel ook wel mee toch? Wellicht een beetje tov elkaar, maar uiteindelijk is het gros van zo'n reis gewoon rete-oninteressant :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186702582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]


Aflevering 4 vond ik gewoon heel raar. Te snel, teveel teleporten, te domme acties en veel dingen die niet passen bij de personages. Alleen Tyrion en Varys waren geloofwaardig in de gesprekken en handelingen.


Met als dieptepunt de scene met Bronn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:29:04 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186702769
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat teleporten viel ook wel mee toch? Wellicht een beetje tov elkaar, maar uiteindelijk is het gros van zo'n reis gewoon rete-oninteressant :+
Ik heb mij vooral gestoord aan het stukje nadat ze in Kings Landing aankomen.

Rond 50 minuten ze je de schepen voor het eerst , waarna een gesprek tussen Tyrion en Varys plaatsvindt van een paar minuten. Dan gaat er rond 53 minuten een draak dood uit het niets, een minuut later zijn alle schepen van Dany kapot, valt er een mast op Tyrion en vijf seconden later spoelen ze op een strand, inclusief Tyrion die net een dikke vette mast op zijn kop heeft gekregen. Nog een paar seconden later zijn Euron en Missandei al bij Cersei.

0 uitleg, 0 uitwerking.

Ik heb mij aan die vijf minuten meer gestoord dan alle afgelopen afleveringen samen :P Echt in vijf minuten gingen ze van afscheid nemen in Winterfell naar een dode Rhaegal, geen vloot meer en Missandei die was gevangen genomen.
pi_186702827
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 18:36 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Het kwam alleen niet zo sterk over als de makers gehoopt hadden :D
Ik dacht gelijk dat er een draak aan zou komen, dat gebeurde normaal als Dany Dracarys zei. Nu gebeurde er helemaal niets, dat was bijna ongemakkelijk om naar te kijken. :'(
Missandei is dan ook geen Targ en die draken luisteren dus niet naar haar. Dacht dat dat wel duidelijk was.
Verder kon natuurlijk niemand haar horen op die afstand. Leuk dat ze haar stem versterkten, maar dat sloeg nergens op. Zoals de rest van de aflevering.
pi_186702828
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Snap de frustratie van aflevering 3 wel bij mensen, maar zelf had ik dat dus niet echt, omdat ik geen verwachtingen had omtrent een diepgaand verhaal van de Night King of White Walkers. Arya vond ik een prima personage om de Night King te doden en kon ook redelijk goed door plot armor en belachelijke siege tactics kijken :P

Aflevering 4 vond ik gewoon heel raar. Te snel, teveel teleporten, te domme acties en veel dingen die niet passen bij de personages. Alleen Tyrion en Varys waren geloofwaardig in de gesprekken en handelingen.

Vooral Cersei en Jon gingen out of character.
Ik vond Tyrion en Varys ook niet geloofwaardig.
Tyrion zou slim moeten zijn maar iedereen keer weer zijn het ook zijn plannen die niet werken.

En Varys is dit seizoen alleen maar dingen aan het doen/zeggen die 180 graden anders zijn van wat hij eerst deed/hoe hij dacht.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 20:32:29 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186702878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vond Tyrion en Varys ook niet geloofwaardig.
Tyrion zou slim moeten zijn maar iedereen keer weer zijn het ook zijn plannen die niet werken.

En Varys is dit seizoen alleen maar dingen aan het doen/zeggen die 180 graden anders zijn van wat hij eerst deed/hoe hij dacht.
Wat deed/zei Varys nu zo anders dan? Dat hij zich tegen Daenerys keert als blijkt dat zij misschien wel op het punt staat volle bak gek te worden is niet zo raar of onverwacht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186702910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Snap de frustratie van aflevering 3 wel bij mensen, maar zelf had ik dat dus niet echt, omdat ik geen verwachtingen had omtrent een diepgaand verhaal van de Night King of White Walkers. Arya vond ik een prima personage om de Night King te doden en kon ook redelijk goed door plot armor en belachelijke siege tactics kijken :P

Aflevering 4 vond ik gewoon heel raar. Te snel, teveel teleporten, te domme acties en veel dingen die niet passen bij de personages. Alleen Tyrion en Varys waren geloofwaardig in de gesprekken en handelingen.

Vooral Cersei en Jon gingen out of character.
Ik had ook geen verwachtingen, maar vond het toch een kut aflevering wat betreft geloofwaardigheid. Het was puur visuals en verder onlogische en onredelijke bagger.

En hoezo was Jon ooc? Hij gedroeg zich toch gewoon weer als een totaalmongool? :D ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:36:00 #24
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186702972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:31 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik vond Tyrion en Varys ook niet geloofwaardig.
Tyrion zou slim moeten zijn maar iedereen keer weer zijn het ook zijn plannen die niet werken.

En Varys is dit seizoen alleen maar dingen aan het doen/zeggen die 180 graden anders zijn van wat hij eerst deed/hoe hij dacht.
Hmm, niet mee eens.

Tyrion zou inderdaad slim moeten zijn, maar jij zegt zelf al dat hij constant domme dingen doet. Dat doet hij nu weer. Hij wil het nog steeds te mooi oplossen en wil nog steeds niet dat Cersei of onschuldige mensen doodgaan. Dit doet hij al seizoenen lang, dus past prima in het rijtje van al zijn andere acties / domme dingen.

Varys doet ook niet heel veel anders. Hij zegt vanaf het begin al dat het hem niet uitmaakt wie de koning(in) is. Hij is één van de weinige personages die zich echt aanpast aan de situatie. Hij kijkt wie er kan winnen, wie goed zou zijn voor de realm etc. Dat doet hij nu weer. Varys ziet Dany de plank keer op keer misgaan en heeft ook door dat ze doordraait. Jon is op dit moment de betere kandidaat en daar staat Varys ook voor.

Ook dat Tyrion naar Cersei loopt terwijl die hem ieder moment kan doodschieten past gewoon bij hem. Dit heeft hij eerder gedaan. Iedereen denk dat Tyrion slim is, maar hij doet keer op keer heel consequent domme dingen :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 20:37:20 #25
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186703008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:33 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Ik had ook geen verwachtingen, maar vond het toch een kut aflevering wat betreft geloofwaardigheid. Het was puur visuals en verder onlogische en onredelijke bagger.

En hoezo was Jon ooc? Hij gedroeg zich toch gewoon weer als een totaalmongool? :D ;)
_O-

Ging mij in dit geval bijvoorbeeld over dat stukje met Ghost en de uitleg die D&D daarbij gaven. Geen afscheid nemen van Ghost, want dat zou bij Jon passen ... hoe dan?
pi_186703384
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:36 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hmm, niet mee eens.

Tyrion zou inderdaad slim moeten zijn, maar jij zegt zelf al dat hij constant domme dingen doet. Dat doet hij nu weer. Hij wil het nog steeds te mooi oplossen en wil nog steeds niet dat Cersei of onschuldige mensen doodgaan. Dit doet hij al seizoenen lang, dus past prima in het rijtje van al zijn andere acties / domme dingen.

Varys doet ook niet heel veel anders. Hij zegt vanaf het begin al dat het hem niet uitmaakt wie de koning(in) is. Hij is één van de weinige personages die zich echt aanpast aan de situatie. Hij kijkt wie er kan winnen, wie goed zou zijn voor de realm etc. Dat doet hij nu weer. Varys ziet Dany de plank keer op keer misgaan en heeft ook door dat ze doordraait. Jon is op dit moment de betere kandidaat en daar staat Varys ook voor.

Ook dat Tyrion naar Cersei loopt terwijl die hem ieder moment kan doodschieten past gewoon bij hem. Dit heeft hij eerder gedaan. Iedereen denk dat Tyrion slim is, maar hij doet keer op keer heel consequent domme dingen :P
Het is niet Dany die de plank misslaat maar haar adviseurs. Wat zij in Essos heeft gedaan is juist goed voor de realm.
Dat Dany 'mad' wordt is heel logisch nadat ze 'haar' dothraki/unsullied/draken/vrienden heeft verloren mede dankzij de slechte adviezen.
En Varys zegt zo veel tegenstrijdige dingen. Eerst zeurt ie dat Robert niet goed is voor de realm, maar probeert hij Dany's broer aan de troon te helpen.
  woensdag 8 mei 2019 @ 21:09:38 #27
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186704419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:48 schreef opreis het volgende:
Eerst zeurt ie dat Robert niet goed is voor de realm, maar probeert hij Dany's broer aan de troon te helpen.
Hij probeerde de Targaryens weer aan de troon te helpen.
Onder dat huis had Westeros 300 jaar vrede op een paar uitzonderingen na.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186705165
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 20:06 schreef Kyran het volgende:
Ik vond aflevering 3 prima, aflevering 4 niet. Anderen hebben het weer andersom. Uiteindelijk is het ook een kwestie van smaak en hangt het ook af van je verwachtingen (hoe hoog of laag maakt niet uit). Het is maar net waar je je aan stoort of wil storen :)
Ik vond 4 beter te pruimen dan 3. Maar dat laatste idd. Stoorde me in 3 aan battle tactics, enkel sidechars die doodgaan (wel op een moooie passende manier maar toch) de obvious plotarmor. Vond de Arya killt de NK wel mooi gebracht.

Aflevering 4 vond ik het begin wel mooi (de Starbucks beker viel mij in eerste instantie niet op) maar again battle tactics bij een plotselinge Euron. En dan het einde... Onderhandelen met Cersei terwijl die zich nergens aan houdt (meest recent de wight showen in de Dragon pitt en dan nu dit) Missandei doodt.. Mja deed me niks. Varys en Tyrion was wel weer zoals vanouds.

Enfin aflevering 5 gaat de siege of Kings Landing inhouden denk ik dan. Waarbij duidelijk is dat Daenerys zich geen moment druk maakt om de common folks in flee bottom en Cersei evenmin want menselijk schild. En na vorige keer is de draak ontwaakt en zoals broertje Viserys al zei belooft dat weinig goeds.

Want we hebben natuurlijk Bran zijn visioen van een draakje diens schaduw over de daken van Kings Landing tegoed. En het visioen van Daenerys waarbij de troonzaal met de iron throne volledig in as gelegd is. En oh Cersei heeft al eerder bij de battle of black water gezegd.. Steek alle wildfire maar aan. Aka mad queen vs mad queen. En het thema is burn 'em all.

Ik ga meer genieten van Cleganebowl in de tussentijd (it's happening) en Arya/Jaime die onderweg zijn. Ben benieuwd of Jaime probeert eigenhandig Cersei om te leggen (Maggy de frog / valonquar profetie) of Cersei probeert te beschermen. Daarbij dodelijk gewond raakt door de Hound en/of Arya. Cersei die burn em all zegt en Jaime die een queen slayer momentje heeft.

Maar eerst zal Varys wel eraan gaan wegens zijn complotjes. (Plus hij zou sterven in Westeros aldus Mel) Grey Worm gaat op een kamikaze actie door het weg zien vallen van zijn liefje Missandei. Misschien dat Michiel Huisman nog onderweg is om te knokken tegen de golden compagny. Of dat House Martell/Tyrell zich laten zien op het strijdtoneel. Zoals Tywin bij Blackwater op het laatste moment kwam binnen stormen.

Ach ja.. Genoeg leuks om nog naar uit te kijken. Ondanks lame battle tactics en plot devices voor het mooie plaatje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joosie200 op 08-05-2019 21:36:10 ]
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 21:37:38 #29
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186705503
Denk zelf inderdaad Varys vermoord door Dany i.v.m. verraad.

Cersei vs. Dany met de battle of the mad queens.

Cleganebowl en waarschijnlijk Hound die wint, maar zelf ook dodelijk gewond raakt en Arya hem dan wel uit zijn lijden verlost en niet achterlaat zoals vorige keer?

Jaime gaat Cersei doden denk ik.

Jon zal een doorgedraaide Dany wel eens kunnen gaan doden. Misschien omdat zij Sansa gaat bedreigen?

Verwacht ook nog dat er ergens of iemand opduikt om te komen helpen of dat de Golden Company Cersei gaat verraden.

Benieuwd of Tyrion het overleeft.

Jon op de troon zou voor de hand liggen, Sansa zou ik wat raar vinden, maar verder dan die twee kom ik ook niet.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 21:39:36 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186705623
Daenerys kwam toch niet om serieus te onderhandelen joh :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 21:40:42 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186705673
Oh ja, die Golden Company. Toch alvast drie afleveringen overleeft zonder dat ze in beeld waren *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186705700
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Daenerys kwam toch niet om serieus te onderhandelen joh :+
Gaf ze ook aan. Gevalletje.. Aan mij lag het niet. Dat ze het als excuus gebruikt om geheel Kings Landing in lichte laaie te zetten is meer bewijs van mad queen vs mad queen :P
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 21:44:21 #33
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186705808
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:40 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, die Golden Company. Toch alvast drie afleveringen overleeft zonder dat ze in beeld waren *O*
Ja, ze hebben die Harry gast toch niet voor niks in aflevering 1 geïntroduceerd denk ik dan. Mag toch hopen dat die nog een rol gaat spelen, anders was het weer totaal nutteloos. Hadden ze beter wat geld en tijd in Ghost kunnen stoppen :D
pi_186705940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, ze hebben die Harry gast toch niet voor niks in aflevering 1 geïntroduceerd denk ik dan. Mag toch hopen dat die nog een rol gaat spelen, anders was het weer totaal nutteloos. Hadden ze beter wat geld en tijd in Ghost kunnen stoppen :D
Die is er voor Cersei en haar battle moet nog komen ;)
Geduld jongens!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 21:48:51 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186705982
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, ze hebben die Harry gast toch niet voor niks in aflevering 1 geïntroduceerd denk ik dan. Mag toch hopen dat die nog een rol gaat spelen, anders was het weer totaal nutteloos. Hadden ze beter wat geld en tijd in Ghost kunnen stoppen :D
Bij Harry hoop ik van harte dat het totaal voor niks was, maar het lijkt me sterk. Harry Strickland, rot toch op man.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 21:50:02 #36
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186706027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:47 schreef Poes. het volgende:

[..]

Die is er voor Cersei en haar battle moet nog komen ;)
Geduld jongens!
I know! Denk alleen dus niet dat die echt betrouwbaar is en Cersei wel eens zou kunnen verraden door toedoen van Varys ofzo :D
pi_186706038
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

I know! Denk alleen dus niet dat die echt betrouwbaar is en Cersei wel eens zou kunnen verraden door toedoen van Varys ofzo :D
Nee joh, het zijn geen oathbreakers.

Van de wiki;
''Harry is portly, with a big round head, mild grey eyes and thinning grey hair that he brushes sideways to cover up a bald spot. He likes elephants.[3]''

_O-
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 mei 2019 @ 21:51:05 #38
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186706068
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

I know! Denk alleen dus niet dat die echt betrouwbaar is en Cersei wel eens zou kunnen verraden door toedoen van Varys ofzo :D
Maar de Golden Company staat er juist om bekend nooit een contract te verbreken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 21:52:39 #39
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186706129
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar de Golden Company staat er juist om bekend nooit een contract te verbreken.
Ja, en alles wat ze zo vaak herhalen gaat verbroken worden :D

Crypts zijn safe v2.0
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 21:56:00 #40
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186706248
Iets over aflevering 5 trailer, dus alleen lezen als je de trailer gezien hebt / wil zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186706600
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 21:56 schreef Kyran het volgende:
Iets over aflevering 5 trailer, dus alleen lezen als je de trailer gezien hebt / wil zien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186707043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 22:29:07 #43
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186707779
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Megaaaa Flaaaaare
pi_186707993
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:29 schreef Kyran het volgende:

[..]


Megaaaa Flaaaaare
De tering :D
pi_186710078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 22:05 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dragon armor? :7
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 mei 2019 @ 23:23:50 #46
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186710604
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van memes etc maar deze was wel _O_
pi_186710763
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Kyran het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van memes etc maar deze was wel _O_
:')
  donderdag 9 mei 2019 @ 00:46:31 #48
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186713141
Trouwens Jon gaf wel aandacht aan Ghost, het is een wolf/hond, die hebben maar 1 blik nodig. Aaien over de bol is nergens voor nodig als je een goeie band met je dier hebt.
pi_186713147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Kyran het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van memes etc maar deze was wel _O_
_O-
pi_186713176
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
Trouwens Jon gaf wel aandacht aan Ghost, het is een wolf/hond, die hebben maar 1 blik nodig. Aaien over de bol is nergens voor nodig als je een goeie band met je dier hebt.
Ach logisch toch dat Jon zijn vakanties gaat doorbrengen bij de wildlings. Never say goodbye
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:03:12 #51
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186713388
Moest lachen.

Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186713451
Een tomato score van 57% de laatste EP _O-

Ik denk dat dat voor het eerst is zon lage score :{

https://www.rottentomatoes.com/tv/game-of-thrones/s08/e04
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:12:54 #53
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186713518
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:07 schreef Slayage het volgende:
Een tomato score van 57% de laatste EP _O-

Ik denk dat dat voor het eerst is zon lage score :{

https://www.rottentomatoes.com/tv/game-of-thrones/s08/e04
Ja, want Rotten tomato is de graadmeter. 8)7
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 9 mei 2019 @ 01:17:49 #54
319979 Fok-it
All is well
pi_186713575
Ghost hoort in het noorden. Het is een direwolf, geen labrador.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:26:29 #55
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186713688
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Ghost hoort in het noorden. Het is een direwolf, geen labrador.
^O^
pi_186713788
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
Ghost hoort in het noorden. Het is een direwolf, geen labrador.
Dat zei ned ook de eerste aflevering van het eerste seizoen toen jon de wolven vond. Dat weerhield jon niet om 8 seizoenen lang met hem aan te pappen. Dit seizoen kwam ghost gewoon als fan service terug terwijl ze er eigenlijk helemaal geen trek in hadden. En met zo'n l verhaal willen ze uiteindelijk af zijn vam hem voor de laatste twee EPS. Pis off...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 9 mei 2019 @ 01:39:57 #57
319979 Fok-it
All is well
pi_186713842
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat zei ned ook de eerste aflevering van het eerste seizoen toen jon de wolven vond. Dat weerhield jon niet om 8 seizoenen lang met hem aan te pappen.
Ja heb je Jon in al die seizoenen ook maar 1 keer in het zuiden gezien dan? :')

Ga lekker plaatjes posten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_186713851
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:12 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, want Rotten tomato is de graadmeter. 8)7
Rotten tomatoes is een goede graadmeter. Kijk maar naar de cijfers van de vorige seizoenen. Bijna alle EPS sterke cijfers. De eerste drie EPS van dit seizoen hadden een score van respectievelijk 92, 88 en 72. Hoewel ik de 72 van EP 3 aan de lage kant vind, vind ik de 57 van de laatste EP terecht.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:42:37 #59
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186713868
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Rotten tomatoes is een goede graadmeter. Kijk maar naar de cijfers van de vorige seizoenen. Bijna alle EPS sterke cijfers. De eerste drie EPS van dit seizoen hadden een score van respectievelijk 92, 88 en 72. Hoewel ik de 72 van EP 3 aan de lage kant vind, vind ik de 57 van de laatste EP terecht.
Leuk voor je, maar ik vorm liever mijn eigen mening :)
pi_186713880
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja heb je Jon in al die seizoenen ook maar 1 keer in het zuiden gezien dan? :')

Ga lekker plaatjes posten
The North waar ned naar refereerde was voorbij the wall kip.

Met je ghost is geen labrador. Hij is 8 seizoenen lang geen labrador en als hij naar kings landing zou gaan is hij een labrador? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186713898
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Leuk voor je, maar ik vorm liever mijn eigen mening :)
Ik had deze EP al beoordeeld met crap van de hoogste graad voor game of thrones standaarden. Ik zie nu pas dat rottentomatoes mijn mening deelt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:46:32 #62
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186713902
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

The North waar ned naar refereerde was voorbij the wall kip.

Met je ghost is geen labrador. Hij is 8 seizoenen lang geen labrador en als hij naar kings landing zou gaan is hij een labrador? :')
Ghost is zeker geen labradoodle
  donderdag 9 mei 2019 @ 01:47:39 #63
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_186713914
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik had deze EP al beoordeeld met crap van de hoogste graad voor game of thrones standaarden. Ik zie nu pas dat rottentomatoes mijn mening deelt.
Achja, dan verschillen we van mening.
  donderdag 9 mei 2019 @ 07:36:53 #64
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_186714884
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Harvest89 het volgende:
Moest lachen.

[ afbeelding ]
:D

Dit seizoen is echt het niveau van the walking dead. Het is dit ik weet dat dit de laatste paar eps zijn anders was ik afgekapt
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_186714942
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:03 schreef Harvest89 het volgende:
Moest lachen.

[ afbeelding ]
Ervan uitgaande dat ze nog zwanger is. Anders vind ik die wijntjes bad writing.
pi_186714954
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
Trouwens Jon gaf wel aandacht aan Ghost, het is een wolf/hond, die hebben maar 1 blik nodig. Aaien over de bol is nergens voor nodig als je een goeie band met je dier hebt.
Dat is in andere afleveringen wel anders geweest.
  donderdag 9 mei 2019 @ 07:56:45 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186715037
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 07:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:D

Dit seizoen is echt het niveau van the walking dead. Het is dit ik weet dat dit de laatste paar eps zijn anders was ik afgekapt
Als seizoen 1 dit niveau had was ik in seizoen 1 al gestopt. Wat een bagger en wat een slechte schrijvers. Ik kan er nog steeds niet bij dat ze in al hun arrogantie niet hebben besloten om meer schrijvers en wat experts in te huren. Nu zijn ze voor goedkope fanservice en tegelijkertijd off screen belangrijke ontwikkelingen gegaan. Fuck al die season 1 references en laat zien hoe Arya en Sansa weten via the Bran 9000 dat Jon een Targaryen is.
pi_186715058
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

Rotten tomatoes is een goede graadmeter. Kijk maar naar de cijfers van de vorige seizoenen. Bijna alle EPS sterke cijfers. De eerste drie EPS van dit seizoen hadden een score van respectievelijk 92, 88 en 72. Hoewel ik de 72 van EP 3 aan de lage kant vind, vind ik de 57 van de laatste EP terecht.
92/88 snap ik.
72/57 zou ik omdraaien though :P
mag het weten
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 08:05:30 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186715105
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 07:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Als seizoen 1 dit niveau had was ik in seizoen 1 al gestopt. Wat een bagger en wat een slechte schrijvers. Ik kan er nog steeds niet bij dat ze in al hun arrogantie niet hebben besloten om meer schrijvers en wat experts in te huren. Nu zijn ze voor goedkope fanservice en tegelijkertijd off screen belangrijke ontwikkelingen gegaan. Fuck al die season 1 references en laat zien hoe Arya en Sansa weten via the Bran 9000 dat Jon een Targaryen is.
Nou ja:

- Jon is een Targaryen
- OMGWTFBBQ
- Haha ja, nou dan weten jullie dat.

Ik had het liever wel gezien hoor, maar een groot gemis dat we niet letterlijk de woorden horen vind ik het nou ook weer niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 08:11:39 #70
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_186715150
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 08:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja:

- Jon is een Targaryen
- OMGWTFBBQ
- Haha ja, nou dan weten jullie dat.

Ik had het liever wel gezien hoor, maar een groot gemis dat we niet letterlijk de woorden horen vind ik het nou ook weer niet.
Maar hetzelfde gebeurt weer met Sansa naar Tyrion. Ze laten alle sterke dialogen vallen voor coole actie scènes die eigenlijk gewoon achterlijk zijn.

Hoe kun je nou een fucking vloot over het hoofd zien als je in de lucht vliegt :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 9 mei 2019 @ 08:21:01 #71
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186715235
Ook vrij amateuristisch dat we niet eens de reactie van Arya en Sansa hebben gezien als Jon ze het nieuws vertelt dat ie een Targaryan is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Moderator donderdag 9 mei 2019 @ 08:42:05 #72
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186715428
Niemand komt op de troon :)
  donderdag 9 mei 2019 @ 09:00:36 #73
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186715633
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 08:39 schreef xminator het volgende:

[..]

(knip)
Gast... gebruik op z'n minst spoiler tags met waarschuwing, idioot :|W
pi_186715699
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef Zeroku het volgende:
Ook vrij amateuristisch dat we niet eens de reactie van Arya en Sansa hebben gezien als Jon ze het nieuws vertelt dat ie een Targaryan is.
Gewoon een gemiste kans, dit had best interessante scene kunnen zijn.
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 10:16:49 #75
35723 crew  GGMM
pi_186716898
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:12 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ja, want Rotten tomato is de graadmeter. 8)7
Uh... ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 9 mei 2019 @ 11:00:35 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_186717563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 09:06 schreef opreis het volgende:

[..]

Gewoon een gemiste kans, dit had best interessante scene kunnen zijn.
Met goede schrijvers wel ja.
pi_186717609
Ik heb in een overmoedige bui de eerste 5 boeken gekocht van deze serie. Kan iemand mij gerustellen en zeggen dat het een goed idee was? 4000 bladzijden...
pi_186717633
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb in een overmoedige bui de eerste 5 boeken gekocht van deze serie. Kan iemand mij gerustellen en zeggen dat het een goed idee was? 4000 bladzijden...
Er is niks mis met de boeken, je moet alleen hopen dat die dikke de laatste nog gaat schrijven.
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 11:07:00 #79
35723 crew  GGMM
pi_186717665
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb in een overmoedige bui de eerste 5 boeken gekocht van deze serie. Kan iemand mij gerustellen en zeggen dat het een goed idee was? 4000 bladzijden...
Dat was een geweldig idee, het zijn erg goede boeken.

(Alleen is de serie half af en is de kans dat die ooit nog afgemaakt wordt nihil.)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186718343
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2019 08:21 schreef Zeroku het volgende:
Ook vrij amateuristisch dat we niet eens de reactie van Arya en Sansa hebben gezien als Jon ze het nieuws vertelt dat ie een Targaryan is.
Hij heeft het ze niet verteld, dat mocht namelijk niet van zijn draak. Hij heeft het Bran laten vertellen. :+
BFF met GGMM
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:02:27 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186718614
Ik vond het daar vooral bijzonder dat Arya, Sansa en Bran vragen om te praten met Jon terwijl ze nog binnen alleen zijn, en ineens besloten ze toch maar om dat te bewaren om naar buiten te gaan in de Godswood _O- Moeten ze Bran weer meekrijgen met die kutrolstoel.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 12:05:02 #82
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186718649
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond het daar vooral bijzonder dat Arya, Sansa en Bran vragen om te praten met Jon terwijl ze nog binnen alleen zijn, en ineens besloten ze toch maar om dat te bewaren om naar buiten te gaan in de Godswood _O- Moeten ze Bran weer meekrijgen met die kutrolstoel.
Praat wel lekkerder daar toch, beetje in de frisse lucht, niemand die ineens door de deur komt stormen. Godswood is een heerlijke chillplek _O_

Ze hadden wel rap al die dode en dode ondode troep opgeruimd daar, flink de swiffer doorheen gehaald zo te zien.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:08:25 #83
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186718710
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Praat wel lekkerder daar toch, beetje in de frisse lucht, niemand die ineens door de deur komt stormen. Godswood is een heerlijke chillplek _O_

Ze hadden wel rap al die dode en dode ondode troep opgeruimd daar, flink de swiffer doorheen gehaald zo te zien.
Ja maar als je dringend iets wil zeggen doe je dat toch meteen en ga je niet eerst nog een wandeling van 5 minuten maken om tot die tijd het er niet over te hebben.

Maar goed dat hoort bij film natuurlijk, maar ik vond het wel opvallend.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 12:10:17 #84
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186718735
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja maar als je dringend iets wil zeggen doe je dat toch meteen en ga je niet eerst nog een wandeling van 5 minuten maken om tot die tijd het er niet over te hebben.

Maar goed dat hoort bij film natuurlijk, maar ik vond het wel opvallend.
Ik weet het niet hoor, als ik het echt ergens over wil hebben met iemand terwijl er anderen in de buurt zijn die ik er niet bij wil hebben zou ik wellicht ook zeggen 'joh we gaan ff een rondje wandelen, wil het even ergens over hebben' :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:10:50 #85
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186718744
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:10 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, als ik het echt ergens over wil hebben met iemand terwijl er anderen in de buurt zijn die ik er niet bij wil hebben zou ik wellicht ook zeggen 'joh we gaan ff een rondje wandelen, wil het even ergens over hebben' :P
In de godswood kan niemand zich verstoppen inderdaad ;)
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 12:13:41 #86
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186718787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In de godswood kan niemand zich verstoppen inderdaad ;)
Men kan er alleen vanaf 85 meter aan komen springen ja :+

Maar nee, ik begrijp dit ook wel buiten 'dat is film' om, ik zou het zelf namelijk ook doen als ik mijn zussen ging vertellen dat ik niet hun halfbroer ben, maar de zoon van hun tante en van de zoon van de koning die iedereen wilde verbranden wat betekent dat ik zelf mijn eigen tante - tevens de door hen weinig geaccepteerde koningin - aan heb liggen duwen. Wil je wel ff een rustig plekje voor hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186718794
Ze hadden de verhaallijn van Cersei gewoon vorig seizoen al af moeten sluiten. Slaat nergens op dat het opblazen van de Sept nul gevolgen voor haar had en Daenerys had zo'n gigantisch voordeel qua leger en draken dat ze haar makkelijk had kunnen verslaan.

Dan had dit seizoen de focus volledig op de strijd met de white walkers kunnen liggen. Nu zijn ze heel geforceerd het leger van Daenerys zwakker aan het maken zodat het een gelijke strijd is.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 12:14:56 #88
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186718814
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef YT123 het volgende:
Ze hadden de verhaallijn van Cersei gewoon vorig seizoen al af moeten sluiten. Slaat nergens op dat het opblazen van de Sept nul gevolgen voor haar had en Daenerys had zo'n gigantisch voordeel qua leger en draken dat ze haar makkelijk had kunnen verslaan.

Dan had dit seizoen de focus volledig op de strijd met de white walkers kunnen liggen. Nu zijn ze heel geforceerd het leger van Daenerys zwakker aan het maken zodat het een gelijke strijd is.
Tja, als Lyanna Mormont drie draken had was de serie na seizoen twee al klaar :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 12:15:57 #89
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186718837
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Men kan er alleen vanaf 85 meter aan komen springen ja :+

Maar nee, ik begrijp dit ook wel buiten 'dat is film' om, ik zou het zelf namelijk ook doen als ik mijn zussen ging vertellen dat ik niet hun halfbroer ben, maar de zoon van hun tante en van de zoon van de koning die iedereen wilde verbranden wat betekent dat ik zelf mijn eigen tante - tevens de door hen weinig geaccepteerde koningin - aan heb liggen duwen. Wil je wel ff een rustig plekje voor hebben.
Ach het maakt ook niet heel veel uit natuurlijk. Dat we de reacties niet zagen was dan minder.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef YT123 het volgende:
Ze hadden de verhaallijn van Cersei gewoon vorig seizoen al af moeten sluiten. Slaat nergens op dat het opblazen van de Sept nul gevolgen voor haar had en Daenerys had zo'n gigantisch voordeel qua leger en draken dat ze haar makkelijk had kunnen verslaan.

Dan had dit seizoen de focus volledig op de strijd met de white walkers kunnen liggen. Nu zijn ze heel geforceerd het leger van Daenerys zwakker aan het maken zodat het een gelijke strijd is.
Of ze hadden die verhaallijnen parallel aan elkaar moeten laten lopen.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:25:12 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_186719844
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 11:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij heeft het ze niet verteld, dat mocht namelijk niet van zijn draak. Hij heeft het Bran laten vertellen. :+
Daarmee heeft ie nog een escape clausule.
"Nee schatje, echt niet. Ik heb t ze niet verteld! Ja, dat hun broer nou eenmaal de three eyed raven is, dat kun je MIJ niet kwalijk nemen! En dat Sansa t dan weer doorverteld aan...."

:D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:26:46 #91
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_186719869
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:13 schreef YT123 het volgende:
Ze hadden de verhaallijn van Cersei gewoon vorig seizoen al af moeten sluiten. Slaat nergens op dat het opblazen van de Sept nul gevolgen voor haar had en Daenerys had zo'n gigantisch voordeel qua leger en draken dat ze haar makkelijk had kunnen verslaan.

Dan had dit seizoen de focus volledig op de strijd met de white walkers kunnen liggen. Nu zijn ze heel geforceerd het leger van Daenerys zwakker aan het maken zodat het een gelijke strijd is.
Ik las gister een tweet, dat GOT nu ongeveer is dat in boek 6 Harry Potter Voldemort al heeft omgelegd, en dat in boek 7 het eindgevecht dan een potje Quidditch is tegen de evil Slytherin :D

Vond t een rake vergelijking.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:32:07 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186719957
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik las gister een tweet, dat GOT nu ongeveer is dat in boek 6 Harry Potter Ginny Voldemort al heeft omgelegd, en dat in boek 7 het eindgevecht dan een potje Quidditch is tegen de evil Slytherin :D

Vond t een rake vergelijking.
Fixed
Oh.
pi_186719985
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fixed
Qua uiterlijk eerder Dobbey.
BFF met GGMM
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:34:09 #94
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186719990
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 23:23 schreef Kyran het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van memes etc maar deze was wel _O_
:D!
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:36:53 #95
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_186720040
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fixed
O ja, dat was t :D Nou nee, in mijn bericht stond Hermione.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 13:38:44 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186720075
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja, dat was t :D Nou nee, in mijn bericht stond Hermione.
Dat was op zich net zo prima geweest als Arya vs Night King :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:38:54 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186720080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O ja, dat was t :D Nou nee, in mijn bericht stond Hermione.
Ja weet ik, maar Ginny nog toepasselijker eigenlijk. In de boeken werd die ineens ook neergezet als het type "badass" vrouw ;(
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:42:52 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_186720151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 12:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Tja, als Lyanna Mormont drie draken had was de serie na seizoen twee al klaar :+
Vermoedelijk was die in seizoen 2 5 ofzo
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 13:43:34 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186720161
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vermoedelijk was die in seizoen 2 5 ofzo
Ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:44:50 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186720183


Als je deze reacties ziet van de acteurs over dit seizoen merk je ook wel dat zij er zwaar ontevreden over zijn. _O-
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 13:58:19 #101
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186720436
Ik vind het wel grappig dat die grote hoofdpersonen nog steeds niet doorhebben dat het niet om hun draait. Ze zijn maar een radartje in het verhaal dat GRRM wilde vertellen (al valt dat met deze serie nog af te vragen hoeveel van de schrijver komt).
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_186720800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:58 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het wel grappig dat die grote hoofdpersonen nog steeds niet doorhebben dat het niet om hun draait. Ze zijn maar een radartje in het verhaal dat GRRM wilde vertellen (al valt dat met deze serie nog af te vragen hoeveel van de schrijver komt).
:')
Natuurlijk draait het boek voor een groot deel om Jon. Wat denk jij dan? Dat het uiteindelijk allemaal over nog te introduceren karakters gaat?
pi_186721115
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_186721636
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er professioneel uit.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:09:07 #105
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186721744
Jon en Daenerys (of ik bedoelde eigenlijk hun acteurs) dachten altijd dat ze superspeciaal waren en nu hun karakters misschien het loodje leggen of toch niet de grote verlosser zijn, gaan ze nu in de media lopen huilen. Kansloos.

Sowieso hadden veel meer mensen al keihard af moeten vallen, maar blijkbaar moest iedereen zn 5 seconds of fame tot het allerlaatst uitknijpen. Dat staat mij tegen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:10:49 #106
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186721770
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:09 schreef VeX- het volgende:
Jon en Daenerys (of ik bedoelde eigenlijk hun acteurs) dachten altijd dat ze superspeciaal waren en nu hun karakters misschien het loodje leggen of toch niet de grote verlosser zijn, gaan ze nu in de media lopen huilen. Kansloos.

Maar dat is het punt helemaal niet.

Ze vonden waarschijnlijk het script al heel teleurstellend, net zoals de meeste kijkers dit seizoen heel erg matig vinden.
Oh.
pi_186721805
alaynestoned twitterde op maandag 22-04-2019 om 05:45:48 got daenerys not making any sense for almost 2 minutes https://t.co/mWRSkYvjJp reageer retweet
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:13:18 #108
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186721820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar dat is het punt helemaal niet.

Ze vonden waarschijnlijk het script al heel teleurstellend, net zoals de meeste kijkers dit seizoen heel erg matig vinden.
Dat is afwachten en dat zou kunnen maar ik heb het idee dat het ook gewoon hun eigen ego is die het niet trekt dat hun karakters niet het einde krijgen dat ze willen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_186722001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:13 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat is afwachten en dat zou kunnen maar ik heb het idee dat het ook gewoon hun eigen ego is die het niet trekt dat hun karakters niet het einde krijgen dat ze willen.
Heb je daar nog een reden voor? We kunnen toch allemaal zien dat de kwaliteit van GoT in rap tempo keldert? Lijkt me logisch dat je dat als acteur ook jammer vindt. Jouw uitleg dat ze hun rol opeens niet groot of goed genoeg vinden, is mogelijk maar heel vergezocht. Daarom ben ik wel benieuwd wat je aanwijzingen hiervoor zijn.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:25:02 #110
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186722039
Ik denk dat het feit dat je als relatief onbekende acteur of actrice 8 seizoenen lang n tamelijk belangrijke rol hebt mogen vertolken in 1 van de meest succesvolle en monumentale series ooit wel iets zwaarder weegt, eerlijk gezegd.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:28:40 #111
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722110
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:13 schreef VeX- het volgende:

[..]

Dat is afwachten en dat zou kunnen maar ik heb het idee dat het ook gewoon hun eigen ego is die het niet trekt dat hun karakters niet het einde krijgen dat ze willen.
Die indruk heb ik totaal niet.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:28:41 #112
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722111
Ik denk dat die reacties echt niet zijn omdat ze doodgaan of niet op de troon komen. Denk je echt dat het ze boeit? Ze hebben het al gemaakt in die wereld en hebben genoeg geld om nooit meer te hoeven werken.

Bij reactie van Emilia dacht ik eerst nog ze is gewoon aan het trollen, omdat het niet goed afloopt met Dany. Bij Jon was het echt wel oprecht volgens mij en lijkt het er meer op dat hij niet blij is met wat voor kwaliteit er geleverd is.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:30:04 #113
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:28 schreef Kyran het volgende:
Ik denk dat die reacties echt niet zijn omdat ze doodgaan of niet op de troon komen. Denk je echt dat het ze boeit? Ze hebben het al gemaakt in die wereld en hebben genoeg geld om nooit meer te hoeven werken.

Bij reactie van Emilia dacht ik eerst nog ze is gewoon aan het trollen, omdat het niet goed afloopt met Dany. Bij Jon was het echt wel oprecht volgens mij en lijkt het er meer op dat hij niet blij is met wat voor kwaliteit er geleverd is.
De blik die Emilia en die acteur van Grey Worm uitwisselden zegt ook wel genoeg _O- en Maisie Williams en Sophie Turner hebben ook al dingen gezegd over hoe ze wisten dat dit einden niet goed zou worden ontvangen.
Oh.
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 15:32:24 #114
35723 crew  GGMM
pi_186722170
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dit ziet er professioneel uit.
Dat zou niet zo veel uitmaken als het in ieder geval nog grappig was.

Maar dat is het ook niet!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:33:23 #115
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_186722183
Al een tijd niet op FOK! geweest, maar ik neem aan dat ook hier seizoen 8 als teleurstellend is ervaren tot zover...

De boeken zijn zojuist aangekomen, ik zou de serie niet eens meer durven aanraden na dit gebeuren.
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:33:33 #116
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722189
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Heb je daar nog een reden voor? We kunnen toch allemaal zien dat de kwaliteit van GoT in rap tempo keldert? Lijkt me logisch dat je dat als acteur ook jammer vindt. Jouw uitleg dat ze hun rol opeens niet groot of goed genoeg vinden, is mogelijk maar heel vergezocht. Daarom ben ik wel benieuwd wat je aanwijzingen hiervoor zijn.
Nou ja, ik denk dat zo'n Harington best wel graag voor altijd te zien was geweest in hét moment van de serie, ipv Williams :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:34:40 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722206
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:33 schreef darkmond het volgende:
Al een tijd niet op FOK! geweest, maar ik neem aan dat ook hier seizoen 8 als teleurstellend is ervaren tot zover...

De boeken zijn zojuist aangekomen, ik zou de serie niet eens meer durven aanraden na dit gebeuren.
Niet bij iedereen, maar bij het gros wel ja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186722259
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:33 schreef darkmond het volgende:
Al een tijd niet op FOK! geweest, maar ik neem aan dat ook hier seizoen 8 als teleurstellend is ervaren tot zover...

dat is nog een understatement... het is hier een dagelijkse circlejerk van verzuurde (ex-)fans die hele epistels schrijven hoe verschrikkelijk het allemaal is...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:38:19 #119
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186722262
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:33 schreef darkmond het volgende:
Al een tijd niet op FOK! geweest, maar ik neem aan dat ook hier seizoen 8 als teleurstellend is ervaren tot zover...

De boeken zijn zojuist aangekomen, ik zou de serie niet eens meer durven aanraden na dit gebeuren.
Er zijn wel n aantal aarzelende kanttekeningen gemaakt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:40:30 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722300
quote:
6s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat is nog een understatement... het is hier een dagelijkse circlejerk van verzuurde (ex-)fans die hele epistels schrijven hoe verschrikkelijk het allemaal is...
Ohja het ligt er weer aan dat mensen zuur zijn.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:41:36 #121
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722326
Trouwens, iemand die verwacht dat er opeens meer draken zijn?

Ik heb al sinds aflevering 1 het gevoel dat ze in de intro hinten naar meer draken :D
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:42:15 #122
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:41 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, iemand die verwacht dat er opeens meer draken?

Ik heb al sinds aflevering 1 het gevoel dat ze in de intro hinten naar meer draken :D
Dat zou ik wel héél kut vinden _O-

Of nou ja, groot fan van draken, maar niet als ze er nu ineens bij gaan komen, op z'n Euron's.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186722341
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ohja het ligt er weer aan dat mensen zuur zijn.
wat ligt daar aan?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:42:55 #124
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722348
Dan wordt het echt zo'n Dragonball Z-gevecht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:43:21 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722357
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat zou ik wel héél kut vinden _O-

Of nou ja, groot fan van draken, maar niet als ze er nu ineens bij gaan komen, op z'n Euron's.
Ik vind het raar dat ze in de intro vier draken laten zien, snap niet zo goed waar dat vandaan komt of wat het moet voorstellen.

Gecombineerd met instagram post van Euron + Euron die relatief verbaasd omhoog kijkt in de trailer hou ik het niet voor onmogelijk :P
pi_186722359
hoe planten draken zich eigenlijk voort? ja met eieren... maar moeten die eieren ook bevrucht worden?

drogon is toch een tijdje in de oude (draken)stad Valyria geweest? wie weet wat ie daar allemaal heeft uitgespookt...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:43:43 #127
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:41 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, iemand die verwacht dat er opeens meer draken zijn?

Ik heb al sinds aflevering 1 het gevoel dat ze in de intro hinten naar meer draken :D
Zonder foreshadowing ineens een hoop draken.

Weet je, doe maar gewoon ook. Het hoeft toch nergens meer op te slaan.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:44:09 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat ze in de intro vier draken laten zien, snap niet zo goed waar dat vandaan komt of wat het moet voorstellen.

Gecombineerd met instagram post van Euron + Euron die relatief verbaasd omhoog kijkt in de trailer hou ik het niet voor onmogelijk :P
Die draken in de intro (op die 'ring') slaan waarschijnlijk toch gewoon op de Doom of Valyria? :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:44:11 #129
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186722374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:41 schreef Kyran het volgende:
Trouwens, iemand die verwacht dat er opeens meer draken zijn?

Ik heb al sinds aflevering 1 het gevoel dat ze in de intro hinten naar meer draken :D
Alles is nu mogelijk. Dus waarom niet.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:44:29 #130
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722377
quote:
6s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wat ligt daar aan?
Het is ontzettend makkelijk om mensen met kritieken alleen af te doen als zuur, i.p.v. inhoudelijk in te gaan op die kritiek of het te respecteren.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:44:46 #131
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722385
quote:
6s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:43 schreef Nielsch het volgende:
hoe planten draken zich eigenlijk voort? ja met eieren... maar moeten die eieren ook bevrucht worden?

drogon is toch een tijdje in de oude (draken)stad Valyria geweest? wie weet wat ie daar allemaal heeft uitgespookt...
Nee, hebben geen bevruchting nodig.

Drogon is inderdaad in Valyria geweest en daar gezien door Jorah, is enige die nog leeft, en we zien 4 draken (1 grote, 3 kleine) in de intro. Misschien dat er 3 nieuwe zijn?
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:45:29 #132
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722396
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:44 schreef EP3 het volgende:

[..]

Alles is nu mogelijk. Dus waarom niet.
Ik hoop dat Drogon uiteindelijk Lord of the Reach wordt.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:45:55 #133
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722405
Dothraki! Unsullied! Draken! Daenarys is oppermachtig.
*gros van dat allemaal dood*
Cersei is oppermachtig!
*twee draken over*
Daenerys is oppermachtig!
*ballista's schieten draak dood*
Cersei is oppermachtig!
*meer draken uit het niks*
Daenarys is oppermachtig!
*Golden Company met Harry fucking Strickland meldt zich*
Gelijke strijd

Dragonball of Thrones *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186722410
ik denk trouwens dat rhaegal ook nog leeft... ja een pijl in zijn borst en door z'n keelzak maar dat hoeft toch niet dodelijk te zijn? kan ook dat ie gewoon het water indook voor cover... hij is nu z'n wonden aan t likken en komt gewoon weer terug.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:46:39 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, hebben geen bevruchting nodig.

Drogon is inderdaad in Valyria geweest en daar gezien door Jorah, is enige die nog leeft, en we zien 4 draken (1 grote, 3 kleine) in de intro. Misschien dat er 3 nieuwe zijn?
Welke draken bedoelen jullie dan? Die gewoon in die graphic in de Red Keep te zien zijn? Of op die ringen?
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:46:54 #136
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722423
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Drogon uiteindelijk Lord of the Reach wordt.
En Ser Pounce wordt Warden of the North. Met Nymeria als Lady of Winterfell.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:47:04 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722427
quote:
6s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef Nielsch het volgende:
ik denk trouwens dat rhaegal ook nog leeft... ja een pijl in zijn borst en door z'n keelzak maar dat hoeft toch niet dodelijk te zijn? kan ook dat ie gewoon het water indook voor cover... hij is nu z'n wonden aan t likken en komt gewoon weer terug.
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186722431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:44 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, hebben geen bevruchting nodig.

Drogon is inderdaad in Valyria geweest en daar gezien door Jorah, is enige die nog leeft, en we zien 4 draken (1 grote, 3 kleine) in de intro. Misschien dat er 3 nieuwe zijn?
ik denk dat die grote dany moet voorstellen (mother of dragons) en dan haar 3 kleine draakjes
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:47:23 #139
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_186722433
Kit Harrington ging ook miepen dat Arya en niet hij de Night King mocht doden omdat hij daarvoor zo gehyped werd als de grote held. En volgens mij vind Emilia Clarke het ook niet leuk dat Daenerys als Mad Queen geportreteerd wordt. Die had misschien liever een Yess queen slay einde gezien.

Het zijn maar acteurs die een rolletje spelen (ongeacht hoe groot hun fanbase nu is). Zij hebben helemaal niet een extra bijzonder inzicht op hoe een karakter is of hoort te zijn en hoe het karakter eindigt. GRRM (of D&D) zet de grote lijnen uit en daar heb je je als acteur of als kijker maar aan te houden. Als hun kritiek daarmee samenhangt dan heb ik daar dus geen boodschap aan. Als het puur gaat om dat de plot zelf gewoon slecht is, dan is het een ander verhaal. Dat moet de tijd uitwijzen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:47:34 #140
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722437
Balerion leeft nog en komt iedereen verbranden en zit op de Iron Throne!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:47:37 #141
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722439
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En Ser Pounce wordt Warden of the North. Met Nymeria als Lady of Winterfell.
Ser Pounce is al off-screen vermoord.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 15:47:56 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186722448
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ser Pounce is al off-screen vermoord.
:o :o

WTF, kutserie. Ik haak af.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:48:38 #143
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722464
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zonder foreshadowing ineens een hoop draken.

Weet je, doe maar gewoon ook. Het hoeft toch nergens meer op te slaan.
Hey don't blame :P Er was een soort van foreshadowing toch met Jorah die Drogon in Valyria ziet in ieder geval :D
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:49:08 #144
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722474
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:47 schreef VeX- het volgende:
Kit Harrington ging ook miepen dat Arya en niet hij de Night King mocht doden omdat hij daarvoor zo gehyped werd als de grote held. En volgens mij vind Emilia Clarke het ook niet leuk dat Daenerys als Mad Queen geportreteerd wordt. Die had misschien liever een Yess queen slay einde gezien.

Het zijn maar acteurs die een rolletje spelen (ongeacht hoe groot hun fanbase nu is). Zij hebben helemaal niet een extra bijzonder inzicht op hoe een karakter is of hoort te zijn en hoe het karakter eindigt. GRRM (of D&D) zet de grote lijnen uit en daar heb je je als acteur of als kijker maar aan te houden. Als hun kritiek daarmee samenhangt dan heb ik daar dus geen boodschap aan. Als het puur gaat om dat de plot zelf gewoon slecht is, dan is het een ander verhaal. Dat moet de tijd uitwijzen.
Een acteur kan best zijn personage zo goed kennen, en de motivaties, dat diegene aanvoelt dat het gedrag heel erg out of character is ineens.

Net zoals Maisie Williams die Terminator-achtervolging met The Waif in seizoen 6 zelfs nog moest afvlakken omdat die mensen het nog spectaculairder (en dommer) wilde maken.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:49:47 #145
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Welke draken bedoelen jullie dan? Die gewoon in die graphic in de Red Keep te zien zijn? Of op die ringen?
Op de ring.

@Nielsch Ja, dat is ook enige andere wat ik kan voorstellen :P
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:49:58 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722498
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:48 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hey don't blame :P Er was een soort van foreshadowing toch met Jorah die Drogon in Valyria ziet in ieder geval :D
Waarom is dat foreshadowing?

Dat was alleen voor een cool shot van een draak die daar vliegt en zodat Tyrion het voor de eerste keer zag.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:51:03 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:49 schreef Kyran het volgende:

[..]

Op de ring.

@:Nielsch Ja, dat is ook enige andere wat ik kan voorstellen :P
Pics? Volgens mij zijn dat van momenten die in de serie al zijn geweest, net als dat er één moment slaat op de Red Wedding.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:52:19 #148
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186722550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:43 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat ze in de intro vier draken laten zien, snap niet zo goed waar dat vandaan komt of wat het moet voorstellen.

Gecombineerd met instagram post van Euron + Euron die relatief verbaasd omhoog kijkt in de trailer hou ik het niet voor onmogelijk :P
Hopelijk hooguit een metafoor voor Daenarys, mother of dragons.

Tijdens een visioen van Bran was er ook een (grote?) draak te zien die over King's Landing vliegt, maar ik hoop dat dat gewoon Drogon is. Plotseling een vierde mega-draak erbij is wel erg lame.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:52:42 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722557
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom is dat foreshadowing?

Dat was alleen voor een cool shot van een draak die daar vliegt en zodat Tyrion het voor de eerste keer zag.
Omdat Valyra toch zo groot en welvarend was door het gebruik van draken? Wat is Drogon daar gaan doen eigenlijk? Helemaal geen reden voor gegeven, dus zou mij met huidige schrijfstijl niets verbazen als hij daar wat eitjes heeft gekwakt :P
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:55:56 #150
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186722616
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]

:o :o

WTF, kutserie. Ik haak af.
:D! Heb jij deze al gezien? Speciaal voor jou :P:

  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:55:57 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722617
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Pics? Volgens mij zijn dat van momenten die in de serie al zijn geweest, net als dat er één moment slaat op de Red Wedding.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:57:12 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:52 schreef Kyran het volgende:

[..]

Omdat Valyra toch zo groot en welvarend was door het gebruik van draken? Wat is Drogon daar gaan doen eigenlijk? Helemaal geen reden voor gegeven, dus zou mij met huidige schrijfstijl niets verbazen als hij daar wat eitjes heeft gekwakt :P
Drogon had net de puberteit achter de rug, dus ik zag het als het equivalent van gaan backpacken in ZO-Azië.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:57:42 #153
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_186722647
1 grote en 3 kleintjes. Ojee...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 15:57:53 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722651
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Drogon had net de puberteit achter de rug, dus ik zag het als het equivalent van gaan backpacken in ZO-Azië.
_O-
  donderdag 9 mei 2019 @ 15:58:56 #155
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:55 schreef Kyran het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat staat voor de geboorte van de originele drie draken, en dan is de grote draak Dany ;)
Oh.
pi_186722695
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Drogon had net de puberteit achter de rug, dus ik zag het als het equivalent van gaan backpacken in ZO-Azië.
En daar ging mn koffie, *proest*
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_186722698
In seizoen 7 hebben de maesters het erover dat maester lodos had voorspeld dat aegon the conquerer zou worden verslagen door The drowned God.

In geval van prophecy: Zou dit dan slaan op daenerys the conquerer of aegon targaryan?
pi_186722704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat staat voor de geboorte van de originele drie draken, en dan is de grote draak Dany ;)
Dat denk ik idd ook. Ben zelf wel fan van de video's van Alt Shift X, zie eerste minuut:
pi_186722724
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:00 schreef Kaarslichthouder het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook. Ben zelf wel fan van de video's van Alt Shift X, zie eerste minuut:
Niet geklikt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 16:02:02 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186722729
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:00 schreef Kaarslichthouder het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook. Ben zelf wel fan van de video's van Alt Shift X, zie eerste minuut:
Ah nice! Thanks, hopen dat dat het is inderdaad :P
pi_186722757
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 14:33 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
I'd watch that :Y
  donderdag 9 mei 2019 @ 16:03:59 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186722770
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 16:00 schreef Kaarslichthouder het volgende:

[..]

Dat denk ik idd ook. Ben zelf wel fan van de video's van Alt Shift X, zie eerste minuut:
Ja, jammer dat ze altijd pas op de zondag erna komen. Maar kwaliteit maken kost nu eenmaal tijd (behalve voor seizoen 8)
Oh.
pi_186722896
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:42 schreef heywoodu het volgende:
Dan wordt het echt zo'n Dragonball Z-gevecht.
Dat kan niet, daar zijn niet genoeg afleveringen voor ;)
pi_186724850
quote:
Op maandag 20 mei 19.30 uur kun je het slot van Game of Thrones in 1 van de 19 Pathé bioscopen door heel Nederland gratis kijken. De laatste gratis kaarten worden vrijdagochtend 10 mei weggegeven via de app en website van Pathé. Het exacte tijdstip is niet bekend gemaakt. Wees er snel bij, dit zal bizar snel op zijn.
  donderdag 9 mei 2019 @ 18:14:13 #165
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186724966
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Die actie voor Ziggo/Vodafone klanten was ook al zo'n grandioos succes. 50 minuten website niet bereikbaar en vervolgens alles opeens uitverkocht..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_186724971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:04 schreef Poes. het volgende:

[..]

Nederlanders zijn over het algemeen iets minder fucking retarded dan Amerikanen, maar dan nog is er geen haar op mijn hoofd dat erover piekert om daar heen te gaan. Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van word :{

[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Liegebeest op 09-05-2019 18:35:27 ]
pi_186725329
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:14 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Nederlanders zijn over het algemeen iets minder fucking retarded dan Amerikanen, maar dan nog is er geen haar op mijn hoofd dat erover piekert om daar heen te gaan. Ik geloof niet dat ik daar gelukkig van word :{
Ik ook niet, maar er was wel wat animo hier in het topic :Y
pi_186725392
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 15:45 schreef heywoodu het volgende:
Dothraki! Unsullied! Draken! Daenarys is oppermachtig.
*gros van dat allemaal dood*
Cersei is oppermachtig!
*twee draken over*
Daenerys is oppermachtig!
*ballista's schieten draak dood*
Cersei is oppermachtig!
*meer draken uit het niks*
Daenarys is oppermachtig!
*Golden Company met Harry fucking Strickland meldt zich*
Gelijke strijd

Dragonball of Thrones *O*
Vijand Cersei vermoordt beste vriendin van Dany, Dany flipt m en verandert in Super Saiyan Dragon God
pi_186725464
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 18:38 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

Vijand Cersei vermoordt beste vriendin van Dany, Dany flipt m en verandert in Super Saiyan Dragon God
Dat klinkt beter dan wat we nu hebben :X
pi_186729651
Maandag wordt het grootste dieptepunt ooit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186729674
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Maandag wordt het grootste dieptepunt ooit.
Ik dacht dat we de bodem van de put al bereikt hadden :'(
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:13:52 #172
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186729689
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Maandag wordt het grootste dieptepunt ooit.
Het kan vast niet slechter dan aflevering 3 & 4.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:13:57 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186729692
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Maandag wordt het grootste dieptepunt ooit.
Hoe dat zo?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:14:59 #174
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_186729709
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Maandag wordt het grootste dieptepunt ooit.
Dat wordt de maandag daarop waarschijnlijk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:16:13 #175
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186729745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het kan vast niet slechter dan aflevering 3 & 4.
D&D: "Hold my beer"
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:16:59 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186729765
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

D&D: "Hold my beer"
BEST SEASON EVAH
Oh.
pi_186729824
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het kan vast niet slechter dan aflevering 3 & 4.
Pas opmet wat je zegt
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186729847
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Zelfs de acteurs vinden het niks. Lol
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186729863
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

BEST SEASON EVAH
5 en 6 lijken wel ineens werelds door 7 en 8.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:20:29 #180
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186729874
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

BEST SEASON EVAH
EVAAH EVAAAAH
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:20:45 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186729883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Zelfs de acteurs vinden het niks. Lol
Maar waarom wordt komende aflevering nog slechter?

Ach, er zijn nog hordes mensen die het helemaal geweldig vinden. Dat is waar HBO geld aan verdiend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:21:07 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186729896
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:18 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Pas opmet wat je zegt
Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 21:21:37 #183
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186729915
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar waarom wordt komende aflevering nog slechter?

Ach, er zijn nog hordes mensen die het helemaal geweldig vinden. Dat is waar HBO geld aan verdiend.
Ik geloof niet dat HBO veel geld aan mij zal verdienen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:23:24 #184
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186729967
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

5 en 6 lijken wel ineens werelds door 7 en 8.
Ik vond dat gewoon prima seizoenen, met hun problemen maar dat hadden de eerdere seizoenen ook wel.

Dacht bij seizoen 7 dat het niet slechter kon, maar zie daar seizoen 8.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:24:33 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar waarom wordt komende aflevering nog slechter?

Ach, er zijn nog hordes mensen die het helemaal geweldig vinden. Dat is waar HBO geld aan verdiend.
Muah de laatste twee episodes hebben vrij veel kritiek gekregen, ook relatief lage cijfers op imdb.

Alleen die Burlington Bar mensen vinden het geweldig, al denk ik als die de bar uitlopen en nadenken over de afleveringen dat ze ook zien wat er allemaal niet klopt.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:25:03 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186730019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat HBO veel geld aan mij zal verdienen :+
Brb, even Tim Kuijk bellen.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.
I'm just in it for the memes ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186730039
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.
Drogon!
pi_186730070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar waarom wordt komende aflevering nog slechter?

Ach, er zijn nog hordes mensen die het helemaal geweldig vinden. Dat is waar HBO geld aan verdiend.
Het einde is toch waar je jaren naartoe werkt. Als dat ook al verneukt wordt is iedereen helemaal mad.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 21:26:59 #189
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186730074
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Brb, even Tim Kuijk bellen.
En als GoT afgelopen is wordt je hoofd kaalgeschoren?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186730091
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.
Ik hoop voor betjes nog bepaalde zake.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:27:42 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186730100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Het einde is toch waar je jaren naartoe werkt. Als dat ook al verneukt wordt is iedereen helemaal mad.
Einde is toch pas de week erna?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:28:21 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Ik hoop voor betjes nog bepaalde zake.
Zoals?
Oh.
pi_186730135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Einde is toch pas de week erna?
Oh nouja Cersei en mad Dany is voor mij nog het enige boeiende eigenlijk.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 21:29:08 #194
58651 crew  murp
murp
pi_186730143
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En als GoT afgelopen is wordt je hoofd kaalgeschoren?
Moffenhoer :o
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 21:29:15 #195
35723 crew  GGMM
pi_186730148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:


Als je deze reacties ziet van de acteurs over dit seizoen merk je ook wel dat zij er zwaar ontevreden over zijn. _O-
Ik zie dit nu pas.

Auw.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186730159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zoals?
Jon ruler. Draak dood. Dany dood.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186730187
Wat is de planning qua uit zenden van de spinn of?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 21:31:13 #198
35723 crew  GGMM
pi_186730205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:29 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Jon ruler. Draak dood. Dany dood.
Jon wordt nooit ruler natuurlijk.

Want dat vinden D&D te voorspelbaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:32:10 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730231
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is de planning qua uit zenden van de spinn of?
Ze nemen later dit jaar de pilot op, dus dan beoordelen en de rest van de afleveringen bestellen door HBO en dan zal het wel begin 2021 komen.
Oh.
pi_186730237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jon wordt nooit ruler natuurlijk.

Want dat vinden D&D te voorspelbaar.
Zal wel Sansa. Typische D en D rotzooi.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:32:45 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730245
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jon wordt nooit ruler natuurlijk.

Want dat vinden D&D te voorspelbaar.
Jon wordt acteur bij die toneelvereniging in Braavos.

Subverted expectations.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 21:34:18 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186730279
Nou zie ik elke optie als uiteindelijke leider/leidster wel vooral afgezeken worden, maar met welke optie zou er dan wel een heel klein beetje tevredenheid zijn? Jon of Daenerys zou vrij voorspelbaar zijn ja, maar dat was Jon die de Night King doodde ook en dat wilden ook vrij veel mensen schijnbaar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:35:04 #203
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_186730302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Zal wel Sansa. Typische D en D rotzooi.
Nah, Hot Pie zal de troon overnemen en een parlementaire democratie stichten. Veel minder voorspelbaar.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:39:23 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730410
quote:
11s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou zie ik elke optie als uiteindelijke leider/leidster wel vooral afgezeken worden, maar met welke optie zou er dan wel een heel klein beetje tevredenheid zijn? Jon of Daenerys zou vrij voorspelbaar zijn ja, maar dat was Jon die de Night King doodde ook en dat wilden ook vrij veel mensen schijnbaar.
In elk geval hadden Jon en Bran een grotere rol moeten spelen bij het doden van de Night King, hun hele verhaallijn sinds S1 ging daarover (oké bij Bran werd dat pas duidelijk rond S3). Jon kwam ervoor terug uit de dood, en Bran moest en zou training volgen bij de 3ER volgens Jojen en Meera Reed want hij was de enige hoop die ze hadden om de WW's te verslaan. En er waren genoeg mogelijkheden om hier iets creatiefs op te verzinnen, Bran die het verleden wil beïnvloeden of zelf de NK is en Jon die hem dan op een bepaalde manier moet vernietigen. De manier waarop kan nog steeds verrassend genoeg zijn.
Oh.
pi_186730418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:29 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Jon ruler. Draak dood. Dany dood.
Ha, die bets heb ik ook staan. Zou me een paar mooie flessen wijn op moeten leveren :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:41:28 #206
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730458
quote:
11s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:34 schreef heywoodu het volgende:
Nou zie ik elke optie als uiteindelijke leider/leidster wel vooral afgezeken worden, maar met welke optie zou er dan wel een heel klein beetje tevredenheid zijn? Jon of Daenerys zou vrij voorspelbaar zijn ja, maar dat was Jon die de Night King doodde ook en dat wilden ook vrij veel mensen schijnbaar.
Prima vraag. Ik vind het lastig.

Cersei moet en gaat gewoon dood.

Dany draait door en gaat ook dood.

Jon is een optie, maar voorspelbaar.

Sansa hoor je overal terugkomen en is één van de personages die wel echt groei heeft laten zien. Ik weet alleen niet of ze geschikt is, met haar ikke ikke ikke (lees Starks) en de rest mag stikke attitude.

Jon is altijd even dom, Cersei en Dany worden alsmaar gekker, Tyrion wordt alsmaar dommer. Arya gaat het nooit doen, Jaime is ook niet geschikt, dus blijft weinig over behalve Sansa. Of het moet echt totaal iemand anders gaan worden. Misschien Gendry nu hij officieel een Baratheon is? Zou ik ook slap vinden. Wat ze ook doen het gaat een shitstorm opleveren.

Edit: of gewoon Varysgod natuurlijk _O_
  Forum Admin donderdag 9 mei 2019 @ 21:41:50 #207
58651 crew  murp
murp
pi_186730466
Tyrion op de troon. Let maar op
pi_186730506
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef murp het volgende:
Tyrion op de troon. Let maar op
Die doet alles verkeerd. Klinkt wel goed dus.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186730531
quote:
2s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef murp het volgende:
Tyrion op de troon. Let maar op
Nee hoor :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186730534
Troon opheffen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:44:51 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prima vraag. Ik vind het lastig.

Cersei moet en gaat gewoon dood.

Dany draait door en gaat ook dood.

Jon is een optie, maar voorspelbaar.

Sansa hoor je overal terugkomen en is één van de personages die wel echt groei heeft laten zien. Ik weet alleen niet of ze geschikt is, met haar ikke ikke ikke (lees Starks) en de rest mag stikke attitude.

Jon is altijd even dom, Cersei en Dany worden alsmaar gekker, Tyrion wordt alsmaar dommer. Arya gaat het nooit doen, Jaime is ook niet geschikt, dus blijft weinig over behalve Sansa. Of het moet echt totaal iemand anders gaan worden. Misschien Gendry nu hij officieel een Baratheon is? Zou ik ook slap vinden. Wat ze ook doen het gaat een shitstorm opleveren.

Edit: of gewoon Varysgod natuurlijk _O_
Gendry is een Baratheon wanneer Daenerys de Queen is ja, anders heeft die legitimatie geen enkele waarde. _O-
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:45:42 #212
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730566
Dit soort discussies vind ik ook meteen minder leuk, omdat hier mensen zitten die de leaks hebben gelezen en dus al meer weten (als het klopt). Als die dan iets zeggen wil ik het meteen niet meer weten.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:45:59 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730573
Zie Gendry al aankomen bij Storms End zonder leger en zonder bewijs van zijn afkomst "Ja ik ben hier nu de Lord" _O- ja hij gaat het vast heel goed doen daar.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:46:51 #214
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730592
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie Gendry al aankomen bij Storms End zonder leger en zonder bewijs van zijn afkomst "Ja ik ben hier nu de Lord" _O- ja hij gaat het vast heel goed doen daar.
_O-

Godver man, wie moet het dan worden ZEG DAN ZEG DAN!!!

o|O B:)B
pi_186730601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef Kyran het volgende:
Dit soort discussies vind ik ook meteen minder leuk, omdat hier mensen zitten die de leaks hebben gelezen en dus al meer weten (als het klopt). Als die dan iets zeggen wil ik het meteen niet meer weten.
Tenzij je nog precies weet wie de leaks hebben gelezen maakt dat toch niet uit? ;)
pi_186730645
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Tenzij je nog precies weet wie de leaks hebben gelezen maakt dat toch niet uit? ;)
Nouja firefox las ze wel en zegt nu gewoon wat. Leakes kloppen sws want wedden kan niet meer.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:49:17 #217
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730649
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Tenzij je nog precies weet wie de leaks hebben gelezen maakt dat toch niet uit? ;)
DAt scheelt dan nog ja, iedere keer als ik iemand iets zie posten denk ik meteen WAS DAT NOU IEMAND DIE DE LEAKS HAD GELEZEN!!!! Gelukkig heb ik niet echt opgelet vorige keer _O-
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:49:32 #218
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186730655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zie Gendry al aankomen bij Storms End zonder leger en zonder bewijs van zijn afkomst "Ja ik ben hier nu de Lord" _O- ja hij gaat het vast heel goed doen daar.
Gendry Rivers, ben nog steeds mad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:50:32 #219
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nouja firefox las ze wel en zegt nu gewoon wat. Leakes kloppen sws want wedden kan niet meer.
Ben benieuwd of Unibet mijn Rhaegal bet uit gaat keren _O- Had per ongeluk één van die uitgelekte beelden gezien, omdat ik dom genoeg was om te klikken. Paar minuten later was bet offline.
pi_186730687
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gendry Rivers, ben nog steeds mad.
Hoeveel verdienen die D&D eigenlijk voor die rotzooi?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186730712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Unibet mijn Rhaegal bet uit gaat keren _O- Had per ongeluk één van die uitgelekte beelden gezien, omdat ik dom genoeg was om te klikken. Paar minuten later was bet offline.
÷D hoeveel krijg je anders
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:51:45 #222
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730721
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gendry Rivers, ben nog steeds mad.
Het was ook zo'n TOTAAL onnodige fout. Dat zinnetje voegde niks toe en ze hadden het met gemak weg kunnen later zonder ook maar iets in te leveren aan de scene zelf. Echt belachelijk.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:51:47 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gendry Rivers, ben nog steeds mad.
Daaraan merk je wel dat ze het script gewoon in één keer geschreven hebben zonder nog een paar keer te herschrijven. Zoveel simpele zaken die zo makkelijk opgelost konden worden.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:51:49 #224
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186730727
Bran wordt ruler. De eckte eindbaas.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:52:11 #225
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_186730743
Een bitchfight tussen Dany en Cersei. Aan de haren trekken enzo; KUTWIJF, VUILE HOER!! Krabben en spugen hahaha. Dat zou mooi zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:52:39 #226
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

÷D hoeveel krijg je anders
Mocht maar ¤25.12 ;( @ 1.60.
pi_186730762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Hoeveel verdienen die D&D eigenlijk voor die rotzooi?
Verdienen of krijgen?
De Lannister, daenerys en jon krijgen geloof ik 5 ton per aflevering, dus d&d zullen ook wel zoiets of meer krijgen.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:52:57 #228
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730765
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Zeroku het volgende:
Bran wordt ruler. De eckte eindbaas.
Bran zien we gewoon niet meer deze serie. _O-

Of in een eindmontage in de laatste aflevering waarin hij zit te bingewatchen in de godswood.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:52:58 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186730767
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:50 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Hoeveel verdienen die D&D eigenlijk voor die rotzooi?
Geen idee.
Zal wel typische Hollywood constructie zijn met schimmige bonussen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186730781
Mogelijk dat er gewoon een Henry op de troon komt. Of helemaal niemand omdat KL volledig verwoest is.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:53:41 #231
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730801
D&D kregen gewoon een blanco cheque van HBO voor dit laatste seizoen om het zo perfect mogelijk af te sluiten.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 21:54:10 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186730819
quote:
7s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In elk geval hadden Jon en Bran een grotere rol moeten spelen bij het doden van de Night King, hun hele verhaallijn sinds S1 ging daarover (oké bij Bran werd dat pas duidelijk rond S3). Jon kwam ervoor terug uit de dood, en Bran moest en zou training volgen bij de 3ER volgens Jojen en Meera Reed want hij was de enige hoop die ze hadden om de WW's te verslaan. En er waren genoeg mogelijkheden om hier iets creatiefs op te verzinnen, Bran die het verleden wil beïnvloeden of zelf de NK is en Jon die hem dan op een bepaalde manier moet vernietigen. De manier waarop kan nog steeds verrassend genoeg zijn.
Bran die de NK zelf was had ik echt honderd keer kutter en vreemder gevonden dan dit. Maar goed, dat dit zo'n 'hier wordt niemand het over eens'-ding is weten we beiden wel denk ik :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:54:21 #233
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_186730824
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bran zien we gewoon niet meer deze serie. _O-

Of in een eindmontage in de laatste aflevering waarin hij zit te bingewatchen in de godswood.
Gewoon met z'n vintage rolstoel de troon op. Mark my words.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:55:01 #234
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186730842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Het was ook zo'n TOTAAL onnodige fout. Dat zinnetje voegde niks toe en ze hadden het met gemak weg kunnen later zonder ook maar iets in te leveren aan de scene zelf. Echt belachelijk.
Ik ben wel blij dat er langzamerhand steeds meer mensen mijn mening delen. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:55:32 #235
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bran die de NK zelf was had ik echt honderd keer kutter en vreemder gevonden dan dit. Maar goed, dat dit zo'n 'hier wordt niemand het over eens'-ding is weten we beiden wel denk ik :+
Dat had in elk geval een belangrijk plotpunt kunnen uitleggen waarom de NK Bran kon aanraken in dat visioen.

Nee wat we gekregen hebben is echt de slechtst mogelijke optie als het om het doden van de NK gaat. Nja behalve als hij was uitgegleden over een stuk glad ijs en zijn nek had gebroken.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:56:10 #236
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186730893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat er langzamerhand steeds meer mensen mijn mening delen. :)
Het is dit seizoen dan ook slechter dan ooit.

Jij had de kritiek al op seizoen 5 & 6, maar toen waren dit soort fouten zeker niet zo frequent.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 21:57:23 #237
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186730921
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nouja firefox las ze wel en zegt nu gewoon wat. Leakes kloppen sws want wedden kan niet meer.
Dat je niet meer kan wedden zegt natuurlijk niks over of leaks wel of niet kloppen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 21:58:33 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186730946
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het is dit seizoen dan ook slechter dan ooit.

Jij had de kritiek al op seizoen 5 & 6, maar toen waren dit soort fouten zeker niet zo frequent.
Achteraf gezien vielen die nog mee, inderdaad.
Daar kun je ook goede dingen in ontdekken (behalve Dorne, lol)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 21:58:49 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186730954
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat had in elk geval een belangrijk plotpunt kunnen uitleggen waarom de NK Bran kon aanraken in dat visioen.

Nee wat we gekregen hebben is echt de slechtst mogelijke optie als het om het doden van de NK gaat. Nja behalve als hij was uitgegleden over een stuk glad ijs en zijn nek had gebroken.
Dat de Night King Bran aan kon raken vond ik zelf niet vreemder dan het hele terug in de tijd reizen en in Hodor van tig jaar geleden wargen die daardoor de Hodor van nu werd omdat de Hodor van nu de deur tegenhield doordat de Hodor van toen bezeten werd door Bran. Rare magie is raar, tja.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186730956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat je niet meer kan wedden zegt natuurlijk niks over of leaks wel of niet kloppen :D
Dat denk ik wel. Die bookies weten alles.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:59:06 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730959
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ben wel blij dat er langzamerhand steeds meer mensen mijn mening delen. :)
Nou ja ik vond aflevering 3 nog steeds prima, 1 was saai, 2 was ok, 3 was goed, 4 was dieptepunt voor mij van hele serie.

Bij 3 kon ik veel dingen nog beredeneren, 4 niet meer.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 21:59:38 #242
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186730974
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Die bookies weten alles.
Dat is echt zo'n foute aanname die veel mensen doen. Bookies weten niet altijd veel of meer dan de rest. Ze reageren gewoon op geld wat binnenkomt.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:00:02 #243
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186730989
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Achteraf gezien vielen die nog mee, inderdaad.
Daar kun je ook goede dingen in ontdekken (behalve Dorne, lol)
Niet overdrijven joh.
Er zitten ook goede dingen in dit seizoen.
Zijn we Podricks song nu al vergeten?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 22:00:03 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186730991
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat denk ik wel. Die bookies weten alles.
Nee hoor, die hebben gewoon geen zin in onnodig risico. Er zijn uiteraard mensen die 100% zeker weten hoe het is afgelopen, dan moet je als bookmaker niet meer willen dat er nog op ingezet kan worden, zeker niet nu meer en meer mensen dat via via op een of andere manier te horen zullen krijgen. En ja, misschien zijn leaks wel waar, dan wil je als bookmaker ook dat risico niet lopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_186731004
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Achteraf gezien vielen die nog mee, inderdaad.
Daar kun je ook goede dingen in ontdekken (behalve Dorne, lol)
Alleen Stannis zijn plot was ook pure onzin. Daar zag je hun eigen shrijfwerk al. Maar de domste beslissing is het inkorten van de episodes. Heel veel had voorkomen kunnen worden. Al boeit het ze nu ook geen kut meer.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:00:55 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731015
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Niet overdrijven joh.
Er zitten ook goede dingen in dit seizoen.
Zijn we Podricks song nu al vergeten?
Verhaaltechnisch.
Laat je nou niet verlijden tot het denken dat 2 mooie of stoere scenes een goede aflevering maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186731019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n foute aanname die veel mensen doen. Bookies weten niet altijd veel of meer dan de rest. Ze reageren gewoon op geld wat binnenkomt.
Nouja wel qua leakes lijkt mij. Als die fout zijn moet je ze juist laten betten.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:01:20 #248
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731025
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Achteraf gezien vielen die nog mee, inderdaad.
Daar kun je ook goede dingen in ontdekken (behalve Dorne, lol)
Ja en Arya met haar messteken, maar dat waren nog incidenten. Zelfs de dialogen waren nog iets beter, al werden het in S6 al teveel "Because you've got no balls"-grappen.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 22:01:55 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186731038
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nouja wel qua leakes lijkt mij. Als die fout zijn moet je ze juist laten betten.
Ja, maar als ze het niet weten nemen ze dus geen risico en halen ze het offline.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:02:17 #250
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731046
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:59 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja ik vond aflevering 3 nog steeds prima, 1 was saai, 2 was ok, 3 was goed, 4 was dieptepunt voor mij van hele serie.

Bij 3 kon ik veel dingen nog beredeneren, 4 niet meer.
Ik vond de eerste 3 erg goed, vierde viel een beetje tegen, dus hopen dat de laatste twee het verhaal weer wat omhoog brengen. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:02:57 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731070
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat de Night King Bran aan kon raken vond ik zelf niet vreemder dan het hele terug in de tijd reizen en in Hodor van tig jaar geleden wargen die daardoor de Hodor van nu werd omdat de Hodor van nu de deur tegenhield doordat de Hodor van toen bezeten werd door Bran. Rare magie is raar, tja.
Muah we wisten dat Bran en Hodor een connectie hadden, en daardoor was het een timeloop dat het altijd zo moest zijn. Werd ook uitgelegd met "The ink is dry", dus dat viel prima te verklaren.

Maar we weten dus nog steeds niet waarom de NK Bran kon aanraken en waarom hij dan ineens die cave binnen kon. Ik snap dat jij niet zo geïnteresseerd bent in dat magische aspect, maar ik wel :)
Oh.
pi_186731080
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en Arya met haar messteken, maar dat waren nog incidenten. Zelfs de dialogen waren nog iets beter, al werden het in S6 al teveel "Because you've got no balls"-grappen.
Lekker 20 minuten verneuken aan Tormund, Euron en Tyrion aids grappen en belangrijke dingen skippen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 22:03:56 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186731098
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah we wisten dat Bran en Hodor een connectie hadden, en daardoor was het een timeloop dat het altijd zo moest zijn. Werd ook uitgelegd met "The ink is dry", dus dat viel prima te verklaren.

Maar we weten dus nog steeds niet waarom de NK Bran kon aanraken en waarom hij dan ineens die cave binnen kon. Ik snap dat jij niet zo geïnteresseerd bent in dat magische aspect, maar ik wel :)
Oh ik ook wel hoor, alleen neem ik wat meer genoegen met 'magische dingen werken op rare manieren' :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 22:04:00 #254
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186731099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Lekker 20 minuten verneuken aan Tormund, Euron en Tyrion aids grappen en belangrijke dingen skippen.
Iedere keer als iemand Euron zegt moet ik lachen. Wat een kut personage is dat zeg.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:04:06 #255
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731105
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Alleen Stannis zijn plot was ook pure onzin. Daar zag je hun eigen shrijfwerk al. Maar de domste beslissing is het inkorten van de episodes. Heel veel had voorkomen kunnen worden. Al boeit het ze nu ook geen kut meer.
Domste wat de schrijvers hebben gedaan voor mij was Shireen op de brandstapel gooien. Daar door ben ik een van mijn favoriete personages gaan haten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 22:04:35 #256
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186731117
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Iedere keer als iemand Euron zegt moet ik lachen. Wat een kut personage is dat zeg.
Zo ongeveer het enige waar we het hier allemaal over eens zijn volgens mij. Wat dat betreft is Euron toch wel bijzonder, hij verenigt ons O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:04:43 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731120
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Alleen Stannis zijn plot was ook pure onzin. Daar zag je hun eigen shrijfwerk al. Maar de domste beslissing is het inkorten van de episodes. Heel veel had voorkomen kunnen worden. Al boeit het ze nu ook geen kut meer.
Al snap ik dat met Stannis wel, want hoe had jij dat willen zien? Dat hij won van Ramsay en Roose in S5 en daarna in S6 de baas in Winterfell was en weer naar het zuiden trok?
Oh.
pi_186731121
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Domste wat de schrijvers hebben gedaan voor mij was Shireen op de brandstapel gooien. Daar door ben ik een van mijn favoriete personages gaan haten.
Dat is niet slim van jou. Haat D&D
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 mei 2019 @ 22:05:16 #259
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_186731139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Domste wat de schrijvers hebben gedaan voor mij was Shireen op de brandstapel gooien. Daar door ben ik een van mijn favoriete personages gaan haten.
Daardoor vond ik een van mijn sufste personages nóg suffer, kutStannis :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:06:16 #260
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat is niet slim van jou. Haat D&D
Nadat ik die reactie had geplaatst viel me in dat haar dood ook door Martin bevestigd is volgens mij. In het boek zal ze dus waarschijnlijk ook branden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186731190
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Al snap ik dat met Stannis wel, want hoe had jij dat willen zien? Dat hij won van Ramsay en Roose in S5 en daarna in S6 de baas in Winterfell was en weer naar het zuiden trok?
Hij had nog wel veel meer steun, maar winnen hoeft niet. Alleen dit sloeg nergens op. Stannis was juist niet zo extreem bezeten. In de serie al vanaf het begin. Had hem dan gewoon dood laten gaan in een gevecht ofzo.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186731192
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nouja firefox las ze wel en zegt nu gewoon wat. Leakes kloppen sws want wedden kan niet meer.
Ik zeg noch de waarheid, noch een leugen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:07:14 #263
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731199
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh ik ook wel hoor, alleen neem ik wat meer genoegen met 'magische dingen werken op rare manieren' :)
Niks mis met sommige zaken als mysterie te hebben, maar als verder niemand Bran ziet in zijn visioenen en de NK wel moet daar dus wel een verhaaltechnische oorzaak voor zijn zodat je daarna zegt "Ohja that makes sense". Nu is het gewoon lui schrijfwerk.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:03 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Lekker 20 minuten verneuken aan Tormund, Euron en Tyrion aids grappen en belangrijke dingen skippen.
"Where is the big woman?"

Dat subplot vond ik alleen op het allereerste begin leuk, maar daarna begonnen ze dat uit te melken :r
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:08:06 #264
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731228
Tormund is er wel een die er van HBO meer inmoest denk ik. Net als Bronn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:08:34 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731250
MAAR WAAR ZIJN MIJN BOBBY B EN KARL FOOKING TANNER?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:09:12 #266
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731275
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

Iedere keer als iemand Euron zegt moet ik lachen. Wat een kut personage is dat zeg.
Ik keek er ooit naar uit toen hij geïntroduceerd werd ;(

Maar die kerel heeft dus 0,0 karakterontwikkeling gehad. Ook iemand die gebaat was bij meer episodes.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:09:31 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731286
The fooking legend of gin alley.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:09:50 #268
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Verhaaltechnisch.
Laat je nou niet verlijden tot het denken dat 2 mooie of stoere scenes een goede aflevering maken.
Het is sinds het begin van seizoen 5 verhaaltechnisch niet goed meer.
Jullie hadden toen je verwachtingen drastisch naar beneden moeten gooien, dan zou er nu ook niet zo'n huilie hatetrain aan de gang zijn. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:09:50 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat is niet slim van jou. Haat D&D
Stannis gaat dit ook wel doen in de boeken, maar in een totaal andere context.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:10:24 #270
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_186731320
quote:
10s.gif Op donderdag 9 mei 2019 01:07 schreef Slayage het volgende:
Een tomato score van 57% de laatste EP _O-

Ik denk dat dat voor het eerst is zon lage score :{

https://www.rottentomatoes.com/tv/game-of-thrones/s08/e04
De resultaten van de Post Episode Survey op Reddit zijn nu ook gepubliceerd.
103.826 respondenten gaven S8E4 'The Last of the Starks' en Overall score van een 6.2, in lijn dus met Rotten Tomatoes.

===============



===============

Dat Jon tegenwoordig als een volstrekte onbekwame idioot wordt geschreven is kijkers dus ook niet ontgaan. _O-
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:11:49 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731372
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:07 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Hij had nog wel veel meer steun, maar winnen hoeft niet. Alleen dit sloeg nergens op. Stannis was juist niet zo extreem bezeten. In de serie al vanaf het begin. Had hem dan gewoon dood laten gaan in een gevecht ofzo.
Hij ging nu dood in een gevecht ;)

Maar hij is altijd een tragisch figuur geweest en gaat Shireen ook verbranden op een heel laag punt "A sacrifice is never easy, otherwise it's no true sacrifice". Dat hij in de boeken tot dusver zo geschreven is dat hij dit absoluut niet gaat doen maakt het krachtiger als hij uiteindelijk breekt.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:11:49 #272
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731373
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
MAAR WAAR ZIJN MIJN BOBBY B EN KARL FOOKING TANNER?
Foooookin legends!

You know how much they paid him to kill a man in King's Landing?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186731379
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

De resultaten van de Post Episode Survey op Reddit zijn nu ook gepubliceerd.
103.826 respondenten gaven S8E4 'The Last of the Starks' en Overall score van een 6.2, in lijn dus met Rotten Tomatoes.

[ afbeelding ]
Dat Jon tegenwoordig als een volstrekte onbekwame idioot wordt geschreven is kijkers dus ook niet ontgaan. _O-
Iedere karakter heeft op één of meerdere momenten echt ultra domme beslissingen genomen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_186731405
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stannis gaat dit ook wel doen in de boeken, maar in een totaal andere context.
Misschien dat het daar wel zin maakt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:12:48 #275
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731411
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tormund is er wel een die er van HBO meer inmoest denk ik. Net als Bronn.
Muah denk niet dat HBO zich daar heel erg mee bemoeit tbh, die laten dat wel vrij aan de makers.

D&D hebben alleen zelf gezegd dat ze sommige rollen groter hebben gemaakt omdat ze de acteurs zo tof vonden (Ellaria Sand bijvoorbeeld). En dat is ook zo met Bronn & The Hound natuurlijk.
Oh.
pi_186731431
Jon is sinds seizoen 6 al tering dom.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:14:16 #277
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731459
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Misschien dat het daar wel zin maakt.
Ja in een ultieme poging de White Walkers te stoppen oid.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:14:26 #278
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731465
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is sinds het begin van seizoen 5 verhaaltechnisch niet goed meer.
Jullie hadden toen je verwachtingen drastisch naar beneden moeten gooien, dan zou er nu ook niet zo'n huilie hatetrain aan de gang zijn. :P
Ik zeur dan ook zal sinds seizoen 5.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:11 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Foooookin legends!

You know how much they paid him to kill a man in King's Landing?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kingsguard van Jon.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 22:14:39 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186731473
Dat Sansa nu de slimste is van het stel zegt ook genoeg :P
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:14:46 #280
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731477
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Jon is sinds seizoen 6 al tering dom.
Jon is in de serie nooit de slimste geweest.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:15:11 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah denk niet dat HBO zich daar heel erg mee bemoeit tbh, die laten dat wel vrij aan de makers.

D&D hebben alleen zelf gezegd dat ze sommige rollen groter hebben gemaakt omdat ze de acteurs zo tof vonden (Ellaria Sand bijvoorbeeld). En dat is ook zo met Bronn & The Hound natuurlijk.
Stond laatst toch stukje daarover hier?
Dat er vanuit hogerop werd aangegeven welke karakters meer te doen moesten hebben omdat ze populair waren bij het publiek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_186731502
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja in een ultieme poging de White Walkers te stoppen oid.
Dat zal al logischer zijn
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:15:43 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731512
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef Kyran het volgende:
Dat Sansa nu de slimste is van het stel zegt ook genoeg :P
Wat voor slimme acties heeft ze gedaan dan?
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:16:39 #284
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_186731541
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat voor slimme acties heeft ze gedaan dan?
Arya zegt dat ze slim is.
En Dany zegt dat zijzelf slim is.

Dus moet het wel zo zijn. want girl power.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 22:16:50 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186731548
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat voor slimme acties heeft ze gedaan dan?
Zij is één van de weinige characters die niemand meer vertrouwt, terwijl de constant achter persoon X Y of Z aanhobbelt.
pi_186731551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jon is in de serie nooit de slimste geweest.
Nee maar achterlijk gaat ook wat ver. Stannis, Ranley en Tywin waren wel slim opzich qua mannen. Ned die Ranleys hulp afwijst. Never forget.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186731559
quote:
9s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat voor slimme acties heeft ze gedaan dan?
Zichzelf naar de hoogste zetel in het Noorden gezeurd.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:17:16 #288
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stond laatst toch stukje daarover hier?
Dat er vanuit hogerop werd aangegeven welke karakters meer te doen moesten hebben omdat ze populair waren bij het publiek.
Ik heb dat ook gelezen, maar geloof daar niet zo in eigenlijk. HBO stond altijd wel voor kwaliteit namelijk en geven veel vrijheid aan de makers. In The Wire lieten ze een seizoen lang ook het "hoofdpersonage" vrij weinig zien.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:17:59 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731593
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zij is één van de weinige characters die niemand meer vertrouwt, terwijl de constant achter persoon X Y of Z aanhobbelt.
Is niemand vertrouwen een teken van slimheid dan?

Weet ook niet wat haar motief of einddoel nu is.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:18:19 #290
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zeur dan ook zal sinds seizoen 5.

Is me nooit echt opgevallen.
Dan heb je wel jarenlange pijn achter de rug ja.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:19:32 #291
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731634
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Jon is in de serie nooit de slimste geweest.
Hij mag blij zijn met dat plotarmor. Anders was hij in seizoen 1 al opgehangen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:19:58 #292
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731641
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:16 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nee maar achterlijk gaat ook wat ver. Stannis, Ranley en Tywin waren wel slim opzich qua mannen. Ned die Ranleys hulp afwijst. Never forget.
Ranley _O-

Maar al die personages hebben wel hun fouten gemaakt, niks menselijks is ze vreemd natuurlijk. En de hulp afwijzen van Renly was vrij logisch van Ned, die wilde de troon opeisen terwijl hij niet aan hem behoorde.
Oh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 9 mei 2019 @ 22:20:39 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186731659
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Is niemand vertrouwen een teken van slimheid dan?

Weet ook niet wat haar motief of einddoel nu is.
Ik zeg ook niet dat ze super slim is he :P Ik zeg dat zij nu slimmer is dan de rest. Zoekt niet de dood op zoals de rest, vertrouwt niemand etc.

Jon die voor een draak gaat staan schreeuwen. Tyrion die voor Cersei gaat staan die al duidelijk heeft gemaakt hem te willen vermoorden. Dany die recht op tientallen schepen met ballistas vliegt. Jaime die toch teruggaat naar Kings Landing .... Sansa blijft redelijk geloofwaardig vergeleken met de rest.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:20:48 #294
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731666
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:17 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zichzelf naar de hoogste zetel in het Noorden gezeurd.
Nu nog een goede kerel zoeken om nieuwe Starks te maken (want Bran gaat het niet meer lukken, dus moeten de kinderen maar voor een keer de naam van de moeder aannemen).
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:21:40 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hij mag blij zijn met dat plotarmor. Anders was hij in seizoen 1 al opgehangen.
Muah in seizoen 1 was hij vooral aan het oefenen met Pyp en Grenn _O-
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:22:11 #296
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731710
In de serie zijn we eigenlijk weinig over Renly te weten gekomen naast zijn geaardheid.
Zou hij een goede koning geweest kunnen zijn? Wat denken jullie?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_186731748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nu nog een goede kerel zoeken om nieuwe Starks te maken (want Bran gaat het niet meer lukken, dus moeten de kinderen maar voor een keer de naam van de moeder aannemen).
Ik denk dat de makers daar niet meer in zullen springen in de laatste 2 afleveringen. Alleen Tyrion maakt in principe de grootste kans.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:23:28 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731749
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze super slim is he :P Ik zeg dat zij nu slimmer is dan de rest. Zoekt niet de dood op zoals de rest, vertrouwt niemand etc.

Jon die voor een draak gaat staan schreeuwen. Tyrion die voor Cersei gaat staan die al duidelijk heeft gemaakt hem te willen vermoorden. Dany die recht op tientallen schepen met ballistas vliegt. Jaime die toch teruggaat naar Kings Landing .... Sansa blijft redelijk geloofwaardig vergeleken met de rest.
Ja puur omdat ze geen doel meer heeft in het plot ja.
Oh.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:23:44 #299
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_186731753
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah in seizoen 1 was hij vooral aan het oefenen met Pyp en Grenn _O-
Hij probeerde Alliser Thorne neer te steken. :D
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 9 mei 2019 @ 22:24:48 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186731780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:22 schreef Harvest89 het volgende:
In de serie zijn we eigenlijk weinig over Renly te weten gekomen naast zijn geaardheid.
Zou hij een goede koning geweest kunnen zijn? Wat denken jullie?
Muah had wel veel toernooien georganiseerd dus was vast populair geweest bij veel commoners, maar denk dat hij in het echte regeren ook niet zo'n zin had en niet de harde beslissingen kon nemen.
Oh.
pi_186731826
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah had wel veel toernooien georganiseerd dus was vast populair geweest bij veel commoners, maar denk dat hij in het echte regeren ook niet zo'n zin had en niet de harde beslissingen kon nemen.
Wat dat betreft was baas Stannis meer geschikt als koning.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')