Pas opmet wat je zegtquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan vast niet slechter dan aflevering 3 & 4.
Zelfs de acteurs vinden het niks. Lolquote:
5 en 6 lijken wel ineens werelds door 7 en 8.quote:
Maar waarom wordt komende aflevering nog slechter?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zelfs de acteurs vinden het niks. Lol
Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.quote:
Ik geloof niet dat HBO veel geld aan mij zal verdienenquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom wordt komende aflevering nog slechter?
Ach, er zijn nog hordes mensen die het helemaal geweldig vinden. Dat is waar HBO geld aan verdiend.
Ik vond dat gewoon prima seizoenen, met hun problemen maar dat hadden de eerdere seizoenen ook wel.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
5 en 6 lijken wel ineens werelds door 7 en 8.
Muah de laatste twee episodes hebben vrij veel kritiek gekregen, ook relatief lage cijfers op imdb.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, er zijn nog hordes mensen die het helemaal geweldig vinden. Dat is waar HBO geld aan verdiend.
Brb, even Tim Kuijk bellen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat HBO veel geld aan mij zal verdienen
I'm just in it for the memesquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.
Drogon!quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het boeit me toch geen reet, geef toch om geen enkel personage meer. Ik hoop voor de memes maar dat er nog meer grote onzin komt.
Het einde is toch waar je jaren naartoe werkt. Als dat ook al verneukt wordt is iedereen helemaal mad.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop voor betjes nog bepaalde zake.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde is toch pas de week erna?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:26 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Het einde is toch waar je jaren naartoe werkt. Als dat ook al verneukt wordt is iedereen helemaal mad.
Zoals?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik hoop voor betjes nog bepaalde zake.
Oh nouja Cersei en mad Dany is voor mij nog het enige boeiende eigenlijk.quote:
Moffenhoerquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als GoT afgelopen is wordt je hoofd kaalgeschoren?
Ik zie dit nu pas.quote:Op donderdag 9 mei 2019 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je deze reacties ziet van de acteurs over dit seizoen merk je ook wel dat zij er zwaar ontevreden over zijn.
Jon ruler. Draak dood. Dany dood.quote:
Jon wordt nooit ruler natuurlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Jon ruler. Draak dood. Dany dood.
Ze nemen later dit jaar de pilot op, dus dan beoordelen en de rest van de afleveringen bestellen door HBO en dan zal het wel begin 2021 komen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat is de planning qua uit zenden van de spinn of?
Zal wel Sansa. Typische D en D rotzooi.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jon wordt nooit ruler natuurlijk.
Want dat vinden D&D te voorspelbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |