Hmm niet echt mogelijk dus, stom.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan niet quoten uit het vorige topic. Dat ontspannen is net zo lastig als wanneer de tandarts zegt "ontspannen". Dus je wil wel, maar het lukt niet. Terugdenkend wist ik wat er ging gebeuren heb me echt niet ontspannen.
Zo, ik zit toch lekker te eten. Had bij de AH een magnetronmaaltijd stamppot rauwe andijvie meegenomen. Erg lekker (stiekem lekkerder dan die van mij)
Ik duim enorm voor jullie. Zou zo leuk zijn om te winnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Zaterdag trouwens uitslag van de brouwwedstrijd van Brand.
Verwacht er niet veel van, de top 10 weet het volgens mij al om er voor te zorgen dat ze ook echt aanwezig zijn.
Maar wordt sowieso een leuke dag met presentaties en workshops.
Over 2 maanden het NKdat is spannender.
Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik duim enorm voor jullie. Zou zo leuk zijn om te winnen
Wat staat er op?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook een zw/w PdeHoog hangen. Loop er meerdere keren langs en tis echt een kunstwerk dat me elke keer dat ik erbij stilsta, emotioneel raakt
Die hebben natuurlijk wel meer tijd, maar toch best wel hoog jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vertellen. Ik werd vandaag gebeld door de vrijwilligerscoördinator van de Zonnebloem en die vertelde me dat de gemiddelde leeftijd van de vrijwilligers rond de 65 lag. Dat verbaasde me wel. Ik had wel 50+ verwacht, maar niet dat het zó hoog zou zijn.
“We” staan toch voor, of ben jij voor tottenham?quote:
Ik postte om de 1-0 in deze wedstrijd. Ik ben niet per se voor Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
“We” staan toch voor, of ben jij voor tottenham?
Aha, duidelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik postte om de 1-0 in deze wedstrijd. Ik ben niet per se voor Ajax.
'Oh noh' is op meerdere manieren inzetbaar, trouwens. Dit was een...verbaasde. Want vlotte 1-0
Bij dit soort toernooien heb ik vooral clubs die ik het niet gun. En altijd een kleine voorliefde voor Engelse clubs. En sowieso altijd de underdogquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Normaal heb ik er ook niets mee, maar ben best wel chauvinistisch, Nederlandse ploeg en dan is het mij al goed (had iedere andere ploeg mogen zijn, sorry golfer)
J vindt voetbal voor het eerst in jaren weer eens leuk dus ik probeer ook wat enthousiasme op te brengen. Dat lukt best eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Normaal heb ik er ook niets mee, maar ben best wel chauvinistisch, Nederlandse ploeg en dan is het mij al goed (had iedere andere ploeg mogen zijn, sorry golfer)
Ik ben voor Arsenal dus tegen Tottenham. Dus voor Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij dit soort toernooien heb ik vooral clubs die ik het niet gun. En altijd een kleine voorliefde voor Engelse clubs. En sowieso altijd de underdog
Gisteren was voor mij dubbel win.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal dus tegen Tottenham. Dus voor Ajax.
Ik mocht van vriendinnen niet meer mee naar Feyenoord dus ik ben ook niet meer tegen Ajax. Zo makkelijkquote:
Apollo. Het paard dat 15+ jaar bij onze familie hoorde, niet lang voordat we hem helaas in moesten laten slapen. Die foto is zo mooi.quote:
Ik zou helemaal niet naar Feyenoord willen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mocht van vriendinnen niet meer mee naar Feyenoord dus ik ben ook niet meer tegen Ajax. Zo makkelijk
Ik heb een aantal vriendinnen die al jaren in vak S zaten, zij namen me wel eens mee. Maar toen ik me in een aangeschoten bui liet ontvallen dat het niet per definitie allemaal leuke mensen zijn in dat hoolivak, werd me door de nog aangeschotener vriendinnen de toegang tot De Kuip ontzegdquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niet naar Feyenoord willen.
Opgegroeid met een papa die voor Ajax was. Het is inderdaad heel makkelijk.
Hmm ik heb ict-cursussen gegeven voor vrijwilligers... die leeftijd verbaasd me minder.quote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vertellen. Ik werd vandaag gebeld door de vrijwilligerscoördinator van de Zonnebloem en die vertelde me dat de gemiddelde leeftijd van de vrijwilligers rond de 65 lag. Dat verbaasde me wel. Ik had wel 50+ verwacht, maar niet dat het zó hoog zou zijn.
Hehehehe. Mis je niks aanquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb een aantal vriendinnen die al jaren in vak S zaten, zij namen me wel eens mee. Maar toen ik me in een aangeschoten bui liet ontvallen dat het niet per definitie allemaal leuke mensen zijn in dat hoolivak, werd me door de nog aangeschotener vriendinnen de toegang tot De Kuip ontzegd
Ik heb ook echt helemaal niks met Feyenoordquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Neuh. 5 Wedstrijden en 3 open dagen waren geinig hoor maar ik geloof het wel.
Haha ik woon niet al te ver van de kuip.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook echt helemaal niks met FeyenoordVind het inderdaad 'allemaal' hooligans. Weet niet zo goed hoe dat komt. Indoctrinatie in de jeugd denk ik
Ja, en als je werkt dan is vrije tijd ook best kostbaar. Ik werd ook weer gevraagd om op mijn vaste vrije woensdagmiddag te komen helpen. Zou het best willen, maar die middag gebruik ik ook voor andere dingen (huisarts/fysio/boodschappen/naaiwerk of gewoon lekker lezen), dat ik me niet vast wilde leggen. Regelmatig binnen lopen om een handje te helpen prima, maar niet te vast (en eisend)quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik heb ict-cursussen gegeven voor vrijwilligers... die leeftijd verbaasd me minder.
Ergens ook niet heel gek want na je 65ste (67ste..) heb je nou eenmaal ineens een hoop tijd over en meeste mensen zijn dan nog best en willen niet thuis wegkwijnen bij de geraniums.
Herkenbaar hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, en als je werkt dan is vrije tijd ook best kostbaar. Ik werd ook weer gevraagd om op mijn vaste vrije woensdagmiddag te komen helpen. Zou het best willen, maar die middag gebruik ik ook voor andere dingen (huisarts/fysio/boodschappen/naaiwerk of gewoon lekker lezen), dat ik me niet vast wilde leggen. Regelmatig binnen lopen om een handje te helpen prima, maar niet te vast (en eisend)
Nou, dat kan ik me voorstellen. Ik ben alleenstaand, werk 34 uur (1 week 4 dagen andere week 4,5). Maar daarnaast help ik een aantal jonge mannen met hun HBO opleiding met de taal. Da's de ene week niet, en de andere week bijna iedere avond (vooral tegen de tentamentijd aan). En ik word veel gevraagd om op bezoek te komen om Nederlands te praten/oefenen. En dat bij mensen waar je niet na een uurtje thee drinken weg bent.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
“Je werkt toch maar 32 uur?”
Ja klopt... en dat heeft een reden....
Alleenstaande ouder en 32 uur werken plus regelmatig storingsdienst... is best pittig stiekem.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:48 schreef Lonaa het volgende:
https://112twente.nl/arti(...)t-mooie-wolkenpartij
Mooie herinnering dusquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Apollo. Het paard dat 15+ jaar bij onze familie hoorde, niet lang voordat we hem helaas in moesten laten slapen. Die foto is zo mooi.
Ik geloof in jequote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef golfer het volgende:
Prima ruststand. Straks nog 45 minuten met verhoogde hartslag door zien te komen.
Voor zover ik ooit helemaal opgeknapt ben, ja.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof in je
Ben je trouwens alweer helemaal opgeknapt?
Paardenquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Apollo. Het paard dat 15+ jaar bij onze familie hoorde, niet lang voordat we hem helaas in moesten laten slapen. Die foto is zo mooi.
Ik ben zo benieuwd wat je dan voor werk doetquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor.
“Je werkt toch maar 32 uur?”
Ja klopt... en dat heeft een reden....
Alleenstaande ouder en 32 uur werken plus regelmatig storingsdienst... is best pittig stiekem.
Ik vind het zo tof dat je dat doetquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou, dat kan ik me voorstellen. Ik ben alleenstaand, werk 34 uur (1 week 4 dagen andere week 4,5). Maar daarnaast help ik een aantal jonge mannen met hun HBO opleiding met de taal. Da's de ene week niet, en de andere week bijna iedere avond (vooral tegen de tentamentijd aan). En ik word veel gevraagd om op bezoek te komen om Nederlands te praten/oefenen. En dat bij mensen waar je niet na een uurtje thee drinken weg bent.
Ik was een vriend aan het pesten op fbquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hield gewoon in een keer zn mond.
Ik vrat n cracker.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was een vriend aan het pesten op fb
Costa Rica schijnt prachtig te zijn. Madagaskar ook.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef z80 het volgende:
Toch weer aan het kijken voor een vakantie dit jaar. Maar waarheen?
China? of de andere kant op. Cuba, Costa Rica?
Lastig, lastig.
Je kan ook naar Sri Lanka gaan.. is tegenwoordig ook enigszins risicovolquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef z80 het volgende:
Lastig, lastig.
Sri Lanka Trekt me niet. Niet zo zeer vanwege de aanslagen. Maar, weet niet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Je kan ook naar Sri Lanka gaan.. is tegenwoordig ook enigszins risicovol
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Cuba! Lijkt me zo'n ervaring!quote:Op woensdag 8 mei 2019 22:08 schreef z80 het volgende:
Lastig, lastig.
Vergeet helemaal te zeggen. Vanmiddag was een vriendin hier even en die zag het kaartje van A. Ze was er helemaal weg van, "zelden zo'n leuk kaartje gezien" was de reactie.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:28 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geweldige foto's van gezien van een oudcollega op sabatical. Leek me ook altijd geweldig, maar bij mij bleef/blijft Afrika toch meer trekken.quote:
Die was tofquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook een zw/w PdeHoog hangen. Loop er meerdere keren langs en tis echt een kunstwerk dat me elke keer dat ik erbij stilsta, emotioneel raakt
Waarvoor?quote:
quote:
Krijgt Bluezz onverdeelde aandacht voor haar verjaardag!quote:
Ajax liep twee keer te opvallend tijd te rekken en twee keer besluit de scheids tot extra speeltijd. Een paar seconden voor het fluitsignaal scoort Tottenham dus nu speelt Ajax geen Champions League finale.quote:
Dank uquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ajax liep twee keer te opvallen tijd te rekken en twee keer veluit de scheids tot verlening. Een paar seconden voor het fluitsignaal scoort Tottenham dus nu speelt Ajax geen Champions League finale.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Juichen zou wat ongepast zijn nu he? Sterker: ik zou mijn leven niet zeker zijn toch?
Vriend van mij (geen voetbal fan) had in de rust op fb een felicitatie gezet. Ik zei nog "niet jinxen". Wel dus.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Juichen zou wat ongepast zijn nu he? Sterker: ik zou mijn leven noet zeker zijn toch?
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Juichen zou wat ongepast zijn nu he? Sterker: ik zou mijn leven noet zeker zijn toch?
Wellicht komt er dan wat werk gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dat worden een hoop chagrijnige gezichten morgen op kantoor
Heerlijk stokenquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dank. Zo’n samenvatting is voor mij de leukste manier om foebal te ‘kijken’.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ajax liep twee keer te opvallend tijd te rekken en twee keer besluit de scheids tot extra speeltijd. Een paar seconden voor het fluitsignaal scoort Tottenham dus nu speelt Ajax geen Champions League finale.
Ja,dat zou lullig zijnquote:Op woensdag 8 mei 2019 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, ik heb echt niks met voetbal. Tenzij er moou aanvallend gespeeld wordt. Dan waardeer zelfs ik voetbal. Deze pot niet gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vriend van mij (geen voetbal fan) had in de rust op fb een felicitatie gezet. Ik zei nog "niet jinxen". Wel dus.
Bij ons zitten of vrouwen die voetbal maar niets vinden, of buitenlanders die voetbal ook niets vinden. Voorheen nog wel fanatieke voetbalfans, maar nu ben ik geloof ik de enige die niet tegen is.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Dan zal ik het laten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja,dat zou lullig zijn
Ik vind het echt wel sneu. Vooral voor golfer.
Hoezo, die heeft toch wel iets meer geestelijke capaciteit dan de gemiddelde voetbalfan? Als iemand blij is met de winst van Tottenham mag dat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja,dat zou lullig zijn
Ik vind het echt wel sneu. Vooral voor golfer.
Neuh. Ze gaan een paar uur lopen zeiken en duidelijk maken dat zij een veel betere coach zijn dan whoever nu de coach is.quote:
Nee. Dat is PSV dit seizoen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:07 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, normaal flikt Ajax zoiets, op het laatst nog even scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |