Hmm niet echt mogelijk dus, stom.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan niet quoten uit het vorige topic. Dat ontspannen is net zo lastig als wanneer de tandarts zegt "ontspannen". Dus je wil wel, maar het lukt niet. Terugdenkend wist ik wat er ging gebeuren heb me echt niet ontspannen.
Zo, ik zit toch lekker te eten. Had bij de AH een magnetronmaaltijd stamppot rauwe andijvie meegenomen. Erg lekker (stiekem lekkerder dan die van mij)
Ik duim enorm voor jullie. Zou zo leuk zijn om te winnenquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:21 schreef Sarabi het volgende:
Zaterdag trouwens uitslag van de brouwwedstrijd van Brand.
Verwacht er niet veel van, de top 10 weet het volgens mij al om er voor te zorgen dat ze ook echt aanwezig zijn.
Maar wordt sowieso een leuke dag met presentaties en workshops.
Over 2 maanden het NKdat is spannender.
Thanksquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik duim enorm voor jullie. Zou zo leuk zijn om te winnen
Wat staat er op?quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb ook een zw/w PdeHoog hangen. Loop er meerdere keren langs en tis echt een kunstwerk dat me elke keer dat ik erbij stilsta, emotioneel raakt
Die hebben natuurlijk wel meer tijd, maar toch best wel hoog jaquote:Op woensdag 8 mei 2019 20:59 schreef Myraela het volgende:
Ohja, dat wilde ik nog vertellen. Ik werd vandaag gebeld door de vrijwilligerscoördinator van de Zonnebloem en die vertelde me dat de gemiddelde leeftijd van de vrijwilligers rond de 65 lag. Dat verbaasde me wel. Ik had wel 50+ verwacht, maar niet dat het zó hoog zou zijn.
“We” staan toch voor, of ben jij voor tottenham?quote:
Ik postte om de 1-0 in deze wedstrijd. Ik ben niet per se voor Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
“We” staan toch voor, of ben jij voor tottenham?
Aha, duidelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik postte om de 1-0 in deze wedstrijd. Ik ben niet per se voor Ajax.
'Oh noh' is op meerdere manieren inzetbaar, trouwens. Dit was een...verbaasde. Want vlotte 1-0
Bij dit soort toernooien heb ik vooral clubs die ik het niet gun. En altijd een kleine voorliefde voor Engelse clubs. En sowieso altijd de underdogquote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Normaal heb ik er ook niets mee, maar ben best wel chauvinistisch, Nederlandse ploeg en dan is het mij al goed (had iedere andere ploeg mogen zijn, sorry golfer)
J vindt voetbal voor het eerst in jaren weer eens leuk dus ik probeer ook wat enthousiasme op te brengen. Dat lukt best eigenlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Aha, duidelijk.
Normaal heb ik er ook niets mee, maar ben best wel chauvinistisch, Nederlandse ploeg en dan is het mij al goed (had iedere andere ploeg mogen zijn, sorry golfer)
Ik ben voor Arsenal dus tegen Tottenham. Dus voor Ajax.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij dit soort toernooien heb ik vooral clubs die ik het niet gun. En altijd een kleine voorliefde voor Engelse clubs. En sowieso altijd de underdog
Gisteren was voor mij dubbel win.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben voor Arsenal dus tegen Tottenham. Dus voor Ajax.
Ik mocht van vriendinnen niet meer mee naar Feyenoord dus ik ben ook niet meer tegen Ajax. Zo makkelijkquote:
Apollo. Het paard dat 15+ jaar bij onze familie hoorde, niet lang voordat we hem helaas in moesten laten slapen. Die foto is zo mooi.quote:
Ik zou helemaal niet naar Feyenoord willen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik mocht van vriendinnen niet meer mee naar Feyenoord dus ik ben ook niet meer tegen Ajax. Zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |