SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker Oh.![]()
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij wel voor Ajax in de CL, Niek?![]()
Feyenoord.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Voor welke club ben jij eigenlijk, of heb je geen voorkeur?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.![]()
Voor wie ben je dan normaliter?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.![]()
Ik ben sinds januari 2010 clubloos.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigenlijk, of heb je geen voorkeur?![]()
Als je met je vinger over de TT schuift wordt hij in zijn geheel zichtbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een lange TT
Ik zie alleen "Ik heb het gevoel dat w" op mobiel.
Dit in tegenstelling tot deze p![]()
Ik had jou niet zo nationalistisch verwacht.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat alle Nederlandse ploegen ver komen in Europa, ook Feyenoord.Oh.![]()
Mobiele TT's zijn echt kut ja @Dannyquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een lange TT
Ik zie alleen "Ik heb het gevoel dat w" op mobiel.Oh.![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met je vinger over de TT schuift wordt hij in zijn geheel zichtbaar.
Dat wist ik niet, bedankt René!
Dit scheelt mij een hoop gedoe door eerst Automatisch draaien aan te zetten en daarna mijn scherm te draaien![]()
![]()
Plaatselijke HFC, toppertjes hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Graag gedaan maat.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik niet, bedankt René!
Dit scheelt mij een hoop gedoe door eerst Automatisch draaien aan te zetten en daarna mijn scherm te draaien![]()
![]()
#5MEI2005NEVERFORGETquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had jou niet zo nationalistisch verwacht.![]()
8 mei schijnt qua statistieken niet de beste dag voor Ajax te zijn, dus laten ze die cirkel vandaag maar doorbreken
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Zuidasquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:27 schreef PicoMMP het volgende:
@:Simmertje welke Loetje ga je?
Wij gaan waarschijnlijk naar die in de Pijp.maar is even handiger qua vervoer voor iedereen.
![]()
*opeensLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Swipen naar rechts over de TT.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:07 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een lange TT
Ik zie alleen "Ik heb het gevoel dat w" op mobiel.
GVD. Ik loop 3 jaar achter want GGMM zegt dit al.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2019 14:36:36 ]![]()
Alsnog bedanktquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Swipen naar rechts over de TT.
GVD. Ik loop 3 jaar achter want GGMM zegt dit al.![]()
![]()
Wat een onzin, regel dat even goed als modje ipv dit halve gedoken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je met je vinger over de TT schuift wordt hij in zijn geheel zichtbaar.
Ik heb er nooit gegeten maar ik hoor goede verhalen over de biefstuk.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zuidasmaar is even handiger qua vervoer voor iedereen.
Weet niet of dit voor elk filiaal geldt overigens.![]()
gedokenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat een onzin, regel dat even goed als modje ipv dit halve gedoken.![]()
![]()
ik ben er niet zo kapot van maar de meeste mensen wel, constante kwaliteit is wel hun krachtquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb er nooit gegeten maar ik hoor goede verhalen over de biefstuk.
Weet niet of dit voor elk filiaal geldt overigens.![]()
Op zo'n avond als vanavond zou voor mij de Febo ook prima zijn, maar vriendinlief wil ergens zitten.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er niet zo kapot van maar de meeste mensen wel, constante kwaliteit is wel hun kracht![]()
Kun je bij de Febo daar niet gewoon zitten dan?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op zo'n avond als vanavond zou voor mij de Febo ook prima zijn, maar vriendinlief wil ergens zitten.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hmm lekker paardenbiefstuk eten
Of was dat zon andere zogenaamde beroemde biefstuktent?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Neequote:Op woensdag 8 mei 2019 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kun je bij de Febo daar niet gewoon zitten dan?
Er staat één tafeltje![]()
![]()
dat was Piet de Leeuwquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:48 schreef fathank het volgende:
Hmm lekker paardenbiefstuk eten
Of was dat zon andere zogenaamde beroemde biefstuktent?![]()
die jus vind ik nou net niet te vretenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:51 schreef Simmertje het volgende:
Het gaat om de jus bij loetje, wit brood erbij bestellen zodat je kunt dopen![]()
![]()
Ik vind het ook niet zo bijzonder hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er niet zo kapot van maar de meeste mensen wel, constante kwaliteit is wel hun krachtOh.![]()
Oxazepam plzVoor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Ja, we weten het nu wel. Ik ga de autocorrectie niet checken. Vul het zelf maar in. Luilakken hier zegquote:![]()
neem d'r anders gelijk 30quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Boos?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, we weten het nu wel. Ik ga de autocorrectie niet checken. Vul het zelf maar in. Luilakken hier zeg![]()
ALL WE EVER HEAR FROM YOUFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Niks mis met paardenbiefstuk trouwensquote:. Paarden worden in Nederland niet gehouden voor de slacht, dus je hebt doorgaans een stuk vlees van een beest dat een goed leven heeft gehad. Helaas heeft de paardenslager hier enige tijd geleden z'n deuren gesloten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben sowieso al heel blij dat dit mooie seizoen niet verpest kan worden door de vuilste club van Europa, FC Barcelona. Eigenlijk is alles gewoon mooi nu, wat mij betreft.![]()
Wow. Een UI, voor een maand??? Een hele maand joh?quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
Als we de triple winnen neem ik een maand een Angerfist UI. @:onlogisch
Durfal. Benieuwd wat @GGMM vindt van deze gewaagde weddenschap.![]()
Niet zomaar een UI, maar een UI voor absolute proleten. Dat past totaal niet bij mij.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Een UI, voor een maand??? Een hele maand joh?
Durfal. Benieuwd wat @:GGMM vindt van deze gewaagde weddenschap.![]()
![]()
Nou ja, een dag lang moeten rondlopen met zo'n UI is al een ramp, dus ik vind dit wel gedurfd.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Een UI, voor een maand??? Een hele maand joh?
Durfal. Benieuwd wat @:GGMM vindt van deze gewaagde weddenschap.![]()
Fijn dat feyenoorders zich druk maken om weddenschappen op deze wedstrijddag.Groot fan van User Wotte![]()
Het valt nog mee Don. Bedankt!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Zijn de zenuwen er al mannen? Veel succes in elk geval!![]()
![]()
Paar biertjes gedronken, word al rustiger.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:10 schreef DonRaja het volgende:
Zijn de zenuwen er al mannen? Veel succes in elk geval!
Bedankt!![]()
Of zoals @GGMM zou zeggen; wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Paar biertjes gedronken, word al rustiger.
Bedankt!![]()
Geniet er van pik!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:12 schreef Tjacka het volgende:
Oké jongens. Ik wens jullie veel plezier ik ga aan de tap hangen.![]()
Fijne ouwe ouwe reus!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:12 schreef Tjacka het volgende:
Oké jongens. Ik wens jullie veel plezier ik ga aan de tap hangen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Dit had ik nou van jou niet verwacht.
Veel plezier Tjacka!!!quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:12 schreef Tjacka het volgende:
Oké jongens. Ik wens jullie veel plezier ik ga aan de tap hangen.![]()
Altijd dat gezeik om spelling, m'n vriendin is docente Nederlands en ik wordt er af en toe helemaal gek van als zei weer vervelent zit te doen over mijn speling. Terwijl ik prima kan schrijven.quote:![]()
Ik word ook steeds om mijn oren slagen met die 'zij'. (vooral door die kinderachtige Onlogisch)quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]Dit had ik nou van jou niet verwacht.
[..]
Veel plezier Tjacka!!!![]()
Pics van je vriendin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik om spelling, m'n vriendin is docente Nederlands en ik wordt er af en toe helemaal gek van als zei weer vervelent zit te doen over mijn speling.![]()
ik drink nooit bier ouwe reus.quote:
Whisky is mijn gif, en dat helaas nog niet vandaag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pics van je vriendin.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik om spelling, m'n vriendin is docente Nederlands en ik wordt er af en toe helemaal gek van als zei weer vervelent zit te doen over mijn speling. Terwijl ik prima kan schrijven.![]()
Dus dan doe je het maar terug?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word ook steeds om mijn oren slagen met die 'zij'. (vooral door die kinderachtige Onlogisch)![]()
Pics van je vriendin?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Altijd dat gezeik om spelling, m'n vriendin is docente Nederlands en ik wordt er af en toe helemaal gek van als zei weer vervelent zit te doen over mijn speling. Terwijl ik prima kan schrijven.![]()
Is dit net zo iets als een gevangenisbewaarster die een relatie krijgt met een gevangene?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nu ik erover nadenk is dit erg onvolwassen. Ik hou er mee op.quote:Wat denk je ervan vanavond maat?
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]goed met ballen welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik voorspel 1-1 (het wordt weer erg lastig)quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, nu ik erover nadenk is dit erg onvolwassen. Ik hou er mee op.Wat denk je ervan vanavond maat?
![]()
Denk je dat Ajax op voorsprong komt of dat de Speurs eerst op voorsprong komen?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voorspel 1-1 (het wordt weer erg lastig)![]()
volgens mij was dat geen teefje, ouwe rugridder dat je er bent.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat ridder?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens mij was dat geen teefje, ouwe rugridder dat je er bent.![]()
Dat denk ik wel ja. Het zou me echt ontzettend verbazen als ze gelijktijdig scoren.quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk je dat Ajax op voorsprong komt of dat de Speurs eerst op voorsprong komen?![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Het zou me echt ontzettend verbazen als ze gelijktijdig scoren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:44 schreef PicoMMP het volgende:
Wat moet je met Kane als je binnenkort Brobbey hebt?
@:poepz0r![]()
![]()
[..]
Dat denk ik wel ja. Het zou me echt ontzettend verbazen als ze gelijktijdig scoren.![]()
![]()
WELKE VAN DE TWEE SCOORT ER EERST DENK JE?quote:Op woensdag 8 mei 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik hoop toch wel Ajaxquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
WELKE VAN DE TWEE SCOORT ER EERST DENK JE?![]()
Spursquote:Op woensdag 8 mei 2019 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
WELKE VAN DE TWEE SCOORT ER EERST DENK JE?Helaas.quote:![]()
[..]
Dat denk ik wel ja. Het zou me echt ontzettend verbazen als ze gelijktijdig scoren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Als Tottenham niet scoort gaat Ajax naar de finale.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:ChampionsLeague twitterde op woensdag 08-05-2019 om 13:45:11This @AFCAjax team is special ?#UCL https://t.co/u0qrTcixSP reageer retweet
![]()
dit heb ik al eerder voorbij zien komenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hier gaat iets misquote:VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties Forumhop: Hop naar: