Valverde godquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Download die vrije trap van Messi maar een paar keerdat is ook het enige positieve wat de club kan bewaren voor dit seizoen.
Oh en de La Liga titel![]()
![]()
![]()
Hoe triest het ook is. Volgend seizoen weer een kans jongens
AC Milan 4-0 in finale 1994. Geniaal doelpunt van Savicevic.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:55 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoe vaak is het nou gebeurd dat Barca in de CL keihard eraf ging, uit?
PSG
Liverpool
Roma
Wie vergeet ik?
Iets langer geleden, Bayern Munchen 2013. 0-3 thuis, 4-0 uit verloren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:55 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoe vaak is het nou gebeurd dat Barca in de CL keihard eraf ging, uit?
PSG
Liverpool
Roma
Wie vergeet ik?
twitter:elchiringuitotv twitterde op woensdag 08-05-2019 om 00:59:57📊¿Te HAS ALEGRADO de la ELIMINACIÓN del BARÇA hoy? ¡Participa! #ChiringuitoBarcelona reageer retweet
En daar staat?quote:Op woensdag 8 mei 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
Spanje vond het niet zo erg ..twitter:elchiringuitotv twitterde op woensdag 08-05-2019 om 00:59:57📊¿Te HAS ALEGRADO de la ELIMINACIÓN del BARÇA hoy? ¡Participa! #ChiringuitoBarcelona reageer retweet
Want het is de schuld van een aanvaller als een ploeg 4 doelpunten toestaat? Heeft volgens mij best een behoorlijke wedstrijd gespeeld. Paar keer een medespeler met een goede steekbal 1 op 1 voor de keeper gezet.quote:Op woensdag 8 mei 2019 07:32 schreef chufi het volgende:
Die had dopingcontrole en kon niet plassen... uiteindelijk liep ie langs de pers zonder commentaar... en werd met een busje naar het vliegveld gebracht omdat de rest al met de spelersbus was vertrokken..
Heel Spanje wacht op een verklaring/excuus van hem...
Bakkes over CR7, anders weet ik je wel te vindenquote:Op woensdag 8 mei 2019 07:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die kan nu mooi samen huilen met CR. Laatstgenoemde stond dat al een ronde te doen.
quote:Op woensdag 8 mei 2019 10:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkes over CR7, anders weet ik je wel te vinden
2 doelpunten van suarez in de CL in 2 jaar tijd ook welquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
in 8 jaar tijd 1 CL met Messi in je ploeg is toch wel weinig hoor
Afhankelijk zijn van de grillen van je beste speler is dan ook niet echt handig.quote:Op woensdag 8 mei 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
Barca heeft in 2011 en in 2015 nog de CL gewonnen. Niet 1x maar 2x dus in 8 jaar tijdquote:Op woensdag 8 mei 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
Niet als je ziet hoe de rest speelt.quote:Op woensdag 8 mei 2019 21:21 schreef frosty87 het volgende:
[..]
Barca heeft in 2011 en in 2015 nog de CL gewonnen. Niet 1x maar 2x dus in 8 jaar tijd![]()
Alsnog te weinig inderdaad.
Dat hoeft hij helemaal niet, er staat meer dan prima team bij Barçaquote:Op donderdag 9 mei 2019 16:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Messi kan het niet allemaal alleen en sinds Neymar weg is gegaan moet hij het wel alleen doen.
Meer dan prima inderdaad, maar zeker niet excellent zoals het jaren is geweest (en nu ook nog wordt verwacht). Arthur is (nog) geen Iniesta. Vidal is zéker geen Xavi. Idem geldt voor de vergelijking Dembele - Neymar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 17:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat hoeft hij helemaal niet, er staat meer dan prima team bij Barça.
Hij is nog niet getransfereerd hequote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef TATW het volgende:
[..]
Meer dan prima inderdaad, maar zeker niet excellent zoals het jaren is geweest (en nu ook nog wordt verwacht). Arthur is (nog) geen Iniesta. Vidal is zéker geen Xavi. Idem geldt voor de vergelijking Dembele - Neymar.
Overigens ben ik van mening dat één van de grootste pijnpunten bij Sergi Roberto ligt. Sinds Dani Alves is vertrokken is die ploeg nagenoeg vleugellam aan één kant.
Trouwens is al bekend wanneer Frenkie zich gaat melden? Heeft net zijn laatste pot voor Ajax gespeeld maar Barca speelt natuurlijk nog de bekerfinale over een ruime week.
1 juliquote:Op woensdag 15 mei 2019 23:01 schreef TATW het volgende:
[..]
Meer dan prima inderdaad, maar zeker niet excellent zoals het jaren is geweest (en nu ook nog wordt verwacht). Arthur is (nog) geen Iniesta. Vidal is zéker geen Xavi. Idem geldt voor de vergelijking Dembele - Neymar.
Overigens ben ik van mening dat één van de grootste pijnpunten bij Sergi Roberto ligt. Sinds Dani Alves is vertrokken is die ploeg nagenoeg vleugellam aan één kant.
Trouwens is al bekend wanneer Frenkie zich gaat melden? Heeft net zijn laatste pot voor Ajax gespeeld maar Barca speelt natuurlijk nog de bekerfinale over een ruime week.
Hij kon er ook vrij weinig aan doen dat de vleugels er niks van baktenquote:Op donderdag 9 mei 2019 17:02 schreef PSVCL het volgende:
De schuld afschuiven op Valverde![]()
Met een 3-0 voorsprong moeten de ervaren spelers van Barca dit gewoon over de streep trekken,heb je geen coach voor nodig.
ja reken jij frenkie gelijk rijk met een basisplek?quote:Op woensdag 8 mei 2019 13:57 schreef Komakie het volgende:
Valverde is ook een angsthaas.
Middenveld met Rakitic, Vidal en Busquets is gewoon te verdedigend.
Had met Arthur vanaf het begin gespeeld. Heb je nog een beetje creativiteit op het middenveld. Dat angsthazige gedoe kost veel te veel punten.
Volgend jaar een middenveld met Arthur - Busquets - De Jong
Ik verwacht eigenlijk wel dat hij vrij snel een basisplaats gaat hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja reken jij frenkie gelijk rijk met een basisplek?
Jij weet namelijk al wie de trainer volgend jaar is?quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel dat hij vrij snel een basisplaats gaat hebben
Nee hoezo?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij weet namelijk al wie de trainer volgend jaar is?
Als Valverde blijft zitten, zal de beste man er niet voor schromen om voetbal op de bank te zetten tenzij Rakitic (waar al geruchten over gaan) weggaat. Dat hebben we allemaal gezien in de middenveldskeuze tegen Liverpool. Sowieso moet hij zich maar snel zien te redden in een elftal zonder al teveel structuur en of principes in het geval dat die angsthaas als coach aanblijft.quote:
ze zullen toch wel wat spelers van waarde moeten verkopen als ze De Jong, De Ligt en Griezmann ophalen, is toch zo'n 300 miljoenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Valverde blijft zitten, zal de beste man er niet voor schromen om voetbal op de bank te zetten tenzij Rakitic (waar al geruchten over gaan) weggaat. Dat hebben we allemaal gezien in de middenveldskeuze tegen Liverpool. Sowieso moet hij zich maar snel zien te redden in een elftal zonder al teveel structuur en of principes in het geval dat die angsthaas als coach aanblijft.
Ik, met de nadruk op ik, ga niet enorm veel van hem verwachten in het geval dat die droeftoeter aanblijft. Mocht Valverde ontslagen worden, weten we behoudens een berichtje over Koeman ook vrij weinig wie de opvolger wordt. Er heersen nog veel vraagtekens bij Barça op beleidsmatig gebied.
Sommige treinen komen maar een keer voorbijquote:Op donderdag 16 mei 2019 15:22 schreef Twiitch het volgende:
Lees bij de NOS dat Koeman gespot is in Barcelona. Zou het wel kut vinden als hij Oranje dumpt. Aan de andere kant, Barca komt geen tweede keer langs.
Zou Koeman daar niet gewoon een huis hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:22 schreef Twiitch het volgende:
Lees bij de NOS dat Koeman gespot is in Barcelona. Zou het wel kut vinden als hij Oranje dumpt. Aan de andere kant, Barca komt geen tweede keer langs.
Dat klopt. Vooralsnog lijkt er niet enorm veel te gaan gebeuren.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou Koeman daar niet gewoon een huis hebben?
twitter:barcacentre twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:02:45Koeman is in Barcelona to buy a new home and he has not spoken with anyone within Barça. The club are betting on Valverde. [@sinconcesiones] reageer retweet
Gelukkig. Wat hadden we anders nog gehad. Cocu?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat klopt. Vooralsnog lijkt er niet enorm veel te gaan gebeuren.
Bartomeu heeft zich gecommitteerd aan Valverde: Barcelona
Bartomeu: Valverde is the coach Barcelona want, we're only halfway through a big project
https://www.marca.com/en/(...)a474162638b4589.html
entwitter:barcacentre twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:02:45Koeman is in Barcelona to buy a new home and he has not spoken with anyone within Barça. The club are betting on Valverde. [@:sinconcesiones] reageer retweet
Ik hou overigens nog een slag om de arm tot na de bekerfinale, maar zou me verbazen als ze hem alsnog ontslaan na zes maanden te roepen dat hij de man is voor ook het volgende seizoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gelukkig. Wat hadden we anders nog gehad. Cocu?
Barcelona is de laatste jaren een echte koopclub geworden, daar waar Real Madrid de laatste jaren de hand op de knip lijkt te hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zullen toch wel wat spelers van waarde moeten verkopen als ze De Jong, De Ligt en Griezmann ophalen, is toch zo'n 300 miljoen
ze hebben ook beiden trainers waar ik nou niet echt van onder de indruk benquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Barcelona is de laatste jaren een echte koopclub geworden, daar waar Real Madrid de laatste jaren de hand op de knip lijkt te hebben.
Alleen zien Bartomeu en consorten hem handelen zoals ze het graag zien.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben ook beiden trainers waar ik nou niet echt van onder de indruk ben
Sportief directeur Pep Segura zit ook op schopstoel. Als hij ook weg moet is dat ook een groot verlies voor Bartomeuquote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
RAC1, Catalaanse Radio, meldt dat Valverde mogelijk vandaag (of morgen) ontslagen wordt. Dat zou een hilarische afgang voor Bartomeu en consorten zijn.
Vind dat sowieso maar een warrige constructie in combinatie met Abidal.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sportief directeur Pep Segura zit ook op schopstoel. Als hij ook weg moet is dat ook een groot verlies voor Bartomeu
Mag je best naar streven als je zoveel geld hebt, dan is alleen een landstitel met muah voetbal niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:10 schreef Dejannn het volgende:
Wat is dat toch bij Barça dat direct alle alarmbellen afgaan als er eens niet álles wordt gewonnen met oogstrelend voetbal. Het lijkt bijna wel alsof die periode onder Guardiola de norm moet zijn, iets dat gewoon compleet onhaalbaar is.
dan moet je als directie ook wel voor de omstandigheden zorgen met de juiste trainers en spelersquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je best naar streven als je zoveel geld hebt, dan is alleen een landstitel met muah voetbal niet goed genoeg.
De alarmbellen gaan al jaren afquote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:10 schreef Dejannn het volgende:
Wat is dat toch bij Barça dat direct alle alarmbellen afgaan als er eens niet álles wordt gewonnen met oogstrelend voetbal. Het lijkt bijna wel alsof die periode onder Guardiola de norm moet zijn, iets dat gewoon compleet onhaalbaar is.
Dat is mijn vrees, inderdaad. Valverde heeft het verreweg niet goed gedaan, maar tot de Presidentsverkiezingen van 2021 krijgt/krijgen de opvolger(s) net zo dikke problemen als de onevenwichtigheid van dit of vorig seizoen. Valverde werd al niet overdreven veel bij de transfers betrokken. Nu wordt Roberto Martinez als topkandidaat genoemd, tsja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je als directie ook wel voor de omstandigheden zorgen met de juiste trainers en spelers
Maar die mensen zijn incapabel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan moet je als directie ook wel voor de omstandigheden zorgen met de juiste trainers en spelers
Ik vind het vooral een beetje hautain overkomen. Barça speelt nog altijd prima voetbal en doet mee om alle prijzen. Elk seizoen willen zoals pakweg zeven a acht jaar terug is gewoon een compleet onrealistische verwachting, zelfs een onrealistisch streven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je best naar streven als je zoveel geld hebt, dan is alleen een landstitel met muah voetbal niet goed genoeg.
Alsof het zo'n onrealistisch streven is voor Barcelona om de treble te winnenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje hautain overkomen. Barça speelt nog altijd prima voetbal en doet mee om alle prijzen. Elk seizoen willen zoals pakweg zeven a acht jaar terug is gewoon een compleet onrealistische verwachting, zelfs een onrealistisch streven.
Bij Barça moeten ze er sowieso rekening mee gaan houden dat als Messi stopt ze waarschijnlijk ook wel een seizoen krijgen zoals Real dit jaar had.
Dat zeg ik niet, ik heb het woord treble niet eens genoemd. Natuurlijk kan Barça meedoen om alle prijzen, dat geef ik ook aan en dat hebben ze dit seizoen ook gedaan. Maar als dat dan mislukt, omdat je nu eenmaal niet elk seizoen álles kunt winnen met fabelachtig voetbal, is dat niet per definitie een reden voor keiharde paniek en ontevredenheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het zo'n onrealistisch streven is voor Barcelona om de treble te winnenzeker nu ze Messi nog hebben.
Bij elk club is er een ambitie en een uitgangspunt. Bij Ajax en FC Barcelona is dat de bal in bezit hebben en domineren. Aanvallend voetbal spelen met het liefst zoveel mogelijk goals. Jeugd laten doorstromen. Het publiek vermaken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:50 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb het woord treble niet eens genoemd. Natuurlijk kan Barça meedoen om alle prijzen, dat geef ik ook aan en dat hebben ze dit seizoen ook gedaan. Maar als dat dan mislukt, omdat je nu eenmaal niet elk seizoen álles kunt winnen met fabelachtig voetbal, is dat niet per definitie een reden voor keiharde paniek en ontevredenheid.
het probleem is dat het beide niet gelukt is, geen fabelachtig voetbal en geen CLquote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:50 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb het woord treble niet eens genoemd. Natuurlijk kan Barça meedoen om alle prijzen, dat geef ik ook aan en dat hebben ze dit seizoen ook gedaan. Maar als dat dan mislukt, omdat je nu eenmaal niet elk seizoen álles kunt winnen met fabelachtig voetbal, is dat niet per definitie een reden voor keiharde paniek en ontevredenheid.
Ik vind dat het vooral altijd enorm wordt overdreven. Messi en de tien andere amateurs ... spelers die er niets van kunnen en dankbaar zijn dat ze met hem op het veld staan. Verschrikkelijk dramatisch gedoe. Ook buiten Messi om heeft Barça gewoon kwalitatief zeer goede spelers onder contract staan.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij elk club is er een ambitie en een uitgangspunt. Bij Ajax en FC Barcelona is dat de bal in bezit hebben en domineren. Aanvallend voetbal spelen met het liefst zoveel mogelijk goals. Jeugd laten doorstromen. Het publiek vermaken.
Bartomeu is gekomen en zijn enige prioriteit is het winnen van Champions League. Jeugd (lees: La Masia) doet er niet meer toe. Er wordt met miljoenen gesmeten voor spelers die helemaal niet nodig zijn. Valverde heeft weinig in te brengen qua aankopen. Wel 40 miljoen uitgeven voor een tribune/bankspeler als Malcom (goede speler daar niet van) en vervolgens Kevin-Prince Boateng halen als wisselspeler voor Luis Suarez.
Onder Bartomeu/Valverde is het mensonterend geworden om naar Barcelona te kijken. Kwaliteit is er nog steeds, op elke positie. Bij vlagen laten ze zien, altijd onder leiding van Leo Messi, dat het er nog in zit.
Valverde speelt het liefst op safe en vertrouwt honderd procent op ingevingen van Leo. Uit speelt Valverde per definitie defensief en bij kleine voorsprongen in 2e helft weet je standaard dat Vidal erin wordt gebracht en Nelson Semedo om alles potdicht te houden. Barcelona is haar identiteit kwijt en uiteraard wordt er dan geklaagd.
Valverde heeft in afgelopen jaren geen duidelijk aanvalspatroon erin kunnen slijpen. Het enige waar Barcelona goed in was is onder druk uit te spelen dankzij hun keeper. Ter Stegen heeft ook ongelooflijk veel ballen gered die bij elk ander keeper erin was gegaan. Ik denk bijna zelfs dat ze op hun blote knieen God mogen bedanken dat ze nog zo ver zijn gekomen overal.
En dat is dus simpelweg iets dat kan gebeuren. Dan ga je het volgend jaar weer proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
het probleem is dat het beide niet gelukt is, geen fabelachtig voetbal en geen CL
dat kan maar misschien niet met deze trainerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 14:10 schreef Dejannn het volgende:
[..]
[..]
En dat is dus simpelweg iets dat kan gebeuren. Dan ga je het volgend jaar weer proberen.
Barca is sinds ca. 2008 wel op een bizar hoog voetstuk gezet, het is onvermijdelijk dat je daar een keer vanaf gaat vallen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is morgen weg dusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:44 schreef El-Stinho het volgende:
Bartomeu blijft achter Valverde staan, beste mensen. Nog een jaar Valverdeball.
Zou zomaar kunnen aangezien er om het half uur een ander bericht is te lezen. Valt echt niets van te volgen. Nu melden in principe alle drie grote radiostations dat hij blijft.quote:
Ik zag gisteren beelden van de presentatie en dacht iets in dezelfde richtingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs voor het lelijkste thuistenue ooit is alvast binnen
Mooi uitshirt voor Kroatië.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien hopen ze dat Rakitic er wat beter door gaat spelen.quote:
Wie bedenkt zoietsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Wat___quote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Zag gister dat het staat voor het ontwerp van Barcelona, dus opzich snap ik het wel en best orgineelquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf. Kroatië genotquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Utrecht doet het soms ook en keer wat orgineels mag best eigenlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en dan? Bij Ajax een paar grachten op het shirt, slaat toch nergens op
Vind juist wel kickenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 09:02 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Utrechtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom? Utrecht doet het soms ook en keer wat orgineels mag best eigenlijk
Midden jaren '90 beldequote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en dan? Bij Ajax een paar grachten op het shirt, slaat toch nergens op
Thuis shirt had hetzelfde, alleen lastiger te zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja uitshirt, vind ik toch heel wat anders
en dat vind je hetzelfde als van strepen blokjes maken? Is toch lang niet zo storend al verdient het ook niet de schoonheidsprijsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Thuis shirt had hetzelfde, alleen lastiger te zien.
[ afbeelding ]
Je klinkt als een boze Catalaanquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat vind je hetzelfde als van strepen blokjes maken? Is toch lang niet zo storend al verdient het ook niet de schoonheidsprijs
Dit hadden ze er beter subtiel in kunnen verwerken door een watermerk of maar een paar van deze op de mouwen oid.quote:
ik vind ze nog wel redelijk traditioneel, ook in de uitshirtsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel komen, het is dat de La Liga Chinese tekens verboden heeft
Dat roze laatst kon echt niet, we zijn geen Juvequote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind ze nog wel redelijk traditioneel, ook in de uitshirts
We?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat roze laatst kon echt niet, we zijn geen Juve
"Barcelona produceert sterren, Real koopt ze."twitter:FCBarcelona_cat twitterde op woensdag 17-06-2009 om 13:43:29El Barça fabrica cracks, el Madrid els compra. Interessant comparativa: http://is.gd/14pkz reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Barcelona produceert sterren, Real koopt ze."twitter:FCBarcelona_cat twitterde op woensdag 17-06-2009 om 13:43:29El Barça fabrica cracks, el Madrid els compra. Interessant comparativa: http://is.gd/14pkz reageer retweet
Alleen Messi toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Money money money. Jammer, het voetbal is kapot.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze kunnen ondertussen wel een aardige opstelling makenGriezmann er nu ook bij.
Genotsactiestwitter:KaizerT8 twitterde op zondag 14-07-2019 om 20:59:34Look at how impressed the senior players are with Kubo. He's killing it in every session. Can't believe we signed him for free without breaking a sweat.https://t.co/zEVZvEJlMN reageer retweet
dus wanneer zien we die bij Heerenveen?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
En volgende misser van Pep Segura
Kubo, nu onder contract bij Real Madrid, moest tijdje weg bij Barca vanwege overtreden van regels omtrent jeugdspelers. Barca wilde hem later niet meer en Real sloeg toeGenotsactiestwitter:KaizerT8 twitterde op zondag 14-07-2019 om 20:59:34Look at how impressed the senior players are with Kubo. He's killing it in every session. Can't believe we signed him for free without breaking a sweat.https://t.co/zEVZvEJlMN reageer retweet
quote:Bij Barcelona vergaderen mannen in pak lang over spelers die gehaald moeten worden. Het vermoeden bestaat dat bij die gelegenheden gedronken wordt en dat beslissingen pas laat op de avond worden genomen. Halverwege vorig seizoen kwam Kevin-Prince Boateng het trainingsveld opgelopen. Trainer Ernesto Valverde had om een reservespits gevraagd en dat had het transfercomité van Barcelona nogal letterlijk genomen. Mensen die geen idee hebben waarover ik het heb, raad ik aan Huesca-Barcelona in zijn geheel terug te kijken. Boateng slaagde er die wedstrijd in geen enkele bal goed aan te nemen. Bovendien liep hij elke keer precies de verkeerde kant op.
Acht jaar geleden werden in Zürich drie jongens het podium opgeroepen. Lionel Messi, Andrés Iniesta en Xavi stonden model voor het DNA van een club. Frenkie de Jong was twaalf toen er in Camp Nou maar één taal werd gesproken. Die van de bal. Zelfs met een blinddoek om kon je als supporter in die tijd zien. Je hoorde het aan het tikken van de bal. Als club was Barcelona onderscheidend. Dat is geweest. Barcelona is Barcelona niet meer. Barcelona is Paris Saint-Germain geworden. Barcelona is Manchester City. Barcelona is Real Madrid. Het had weinig gescheeld of het duel met Girona was vorig seizoen ergens in de Verenigde Staten afgewerkt. Barcelona was ooit een bastion waar je als romanticus een veilig heenkomen had. ‘Maar zij spelen met een goed doel op het shirt’, kon je zeggen als iemand vertelde dat de voetbalwereld verrot was of iets in die richting.
De transferpolitiek van Barcelona is verbijsterend
Niet meer. Al heel lang niet meer. De voetbalwereld is kapot. Definitief. Bij Barcelona kun je net als iedere andere Europese topclub kwartetten met spelers. Heb je voor mij Luis Suárez, Antoine Griezmann, Neymar en Lionel Messi? De transferpolitiek van Barcelona is verbijsterend. Hoe moet je iemand uitleggen dat een club met heel veel tromgeroffel Malcom, Ousmane Dembélé en Philippe Coutinho haalt en dezelfde spelers één of twee jaar later bij het huisafval naast het stadion zet. Nu komt het leukste van alles: zij worden ingeruild voor een speler die vorig jaar via een door Gerard Piqué geproduceerde documentaire heel theatraal liet weten niet te komen en een speler die twee jaar geleden tot verbijstering van iedereen bij de club 220 miljoen euro pinde bij de bank en een privéjet naar Parijs nam. Overigens stond Griezmann bij zijn presentatie heel misselijkmakend het logo van Barcelona omhoog te houden. Van mij mag het, maar sjiek is het niet. Daarbij stel ik me de vraag: is hij voetballer of gaat hij voortaan als acteur door het leven?
Barcelona dreigt een rondreizend voetbalcircus te worden dat mondiaal uitgevent moet worden. Marketing, meneer. Vorig jaar werd voorkomen dat het competitieduel met Girona in de Verenigde Staten plaatsvond, maar ik sluit niet uit dat in de toekomst bij een van die vergaderingen van die mannen in pak iemand tegen twaalven oppert of het geen leuk idee is om een wedstrijd op de maan te spelen. Ondertussen drijft de club steeds verder af van de jongetjes op straat in Terrassa of Santpedor. Voor hen was Barça meer dan een club.
https://www.vi.nl/pro/opi(...)zend-circus-geworden
tjezus. is dat nou een vi pro artikel ?quote:
Ja, in een column staan altijd enkel feiten.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:57 schreef manny het volgende:
[..]
tjezus. is dat nou een vi pro artikel ?
ik dacht die zich wat op de feiten zouden richten ipv de onderbuik.
ik snap wat een column is schatje. Punt is dat ik van Pieter Zwart het idee kreeg dat vi pro zich ging onderscheiden door de analyses, de feiten en de statistieken, die zou je in een column toch ook prima kunnen gebruiken ?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, in een column staan altijd enkel feiten.
Ik vrees toch dat je het concept column niet begrijpt.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef manny het volgende:
[..]
ik snap wat een column is schatje. Punt is dat ik van Pieter Zwart het idee kreeg dat vi pro zich ging onderscheiden door de analyses, de feiten en de statistieken, die zou je in een column toch ook prima kunnen gebruiken ?
Wauw.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef manny het volgende:
[..]
ik snap wat een column is schatje. Punt is dat ik van Pieter Zwart het idee kreeg dat vi pro zich ging onderscheiden door de analyses, de feiten en de statistieken, die zou je in een column toch ook prima kunnen gebruiken ?
toch wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat je het concept column niet begrijpt.
Hier zullen ze in Barcelona wakker van liggen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond Barcelona ooit een mooie club. Vond. Ik kijk alleen nog voor Messi maar verder..meh.
Més que un aidsclub.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
wel met je eens al kan ik ook van Busquets genieten maar qua spelconcept en beleid is het niet meer je van hetquote:Op maandag 15 juli 2019 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vond Barcelona ooit een mooie club. Vond. Ik kijk alleen nog voor Messi maar verder..meh.
Tja ach geld he.quote:
Wonderkind Xavi Simons vertrekt bij Barcelona.twitter:xavisimons twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 12:34:58¡Gracias @FCBarcelona_es!Força Barça! 🔴🔵 https://t.co/rDOw4ehcuT reageer retweet
Door Raiola.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wonderkind Xavi Simons vertrekt bij Barcelona.twitter:xavisimons twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 12:34:58¡Gracias @:FCBarcelona_es!Força Barça! 🔴🔵 https://t.co/rDOw4ehcuT reageer retweet
Optyphen dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geruchten dat hij naar PSG gaat ja.
Nja ik begrijp het wel, bij Barcelona kom je toch niet meer in het eerste vanuit La Masia.quote:
bij PSG vanuit de jeugd wel dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik begrijp het wel, bij Barcelona kom je toch niet meer in het eerste vanuit La Masia.
is die zo goedquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wonderkind Xavi Simons vertrekt bij Barcelona.twitter:xavisimons twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 12:34:58¡Gracias @:FCBarcelona_es!Força Barça! 🔴🔵 https://t.co/rDOw4ehcuT reageer retweet
Muah geen idee, hij is in elk geval een flinke jeugdhype. Maar kan ook dat hij gewoon de nieuwe Hachim Mastour is en over een paar jaar ergens in de Serie C speelt.quote:
Je verwacht het niet dat ie naar PSG gaatquote:
Net als FdJquote:Op dinsdag 23 juli 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah geen idee, hij is in elk geval een flinke jeugdhype. Maar kan ook dat hij gewoon de nieuwe Hachim Mastour is en over een paar jaar ergens in de Serie C speelt.
Die was niet zo een hype als 14 jarige hoor.quote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:48:29Patrick Kluivert en Barcelona zijn eruit: vanmiddag tekent Kluivert contract als nieuwe hoofd jeugdopleiding bij de Spaanse topclub. Straks meer op https://t.co/LgBxXdrdeB #FCBarcelona reageer retweet
Xavi? zou best kunnen maar dat heb ik hem zelden zien doenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die was niet zo een hype als 14 jarige hoor.
Je ziet nog steeds wel een beetje waarom: een lange pass of een schot heeft Frenkie de Jong niet. Het is allemaal kort en een dribbel (wat pas op latere leeftijd boven kwam drijven). Zo een Xavi had ook nog een pass over 40 meter in huis.
Die gaf ook gewoon bijna alles over de grond inderdaad. Wel soms lang dwars door linies heen, genot was datquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Xavi? zou best kunnen maar dat heb ik hem zelden zien doen
Dat hoeft niet met het spel van barca. Frenkie speelt moeiteloos mee bij Barcelona. Wordt nog een hele grote speler.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 20:50 schreef Klopkoek het volgende:
Die was niet zo een hype als 14 jarige hoor.
Je ziet nog steeds wel een beetje waarom: een lange pass of een schot heeft Frenkie de Jong niet. Het is allemaal kort en een dribbel (wat pas op latere leeftijd boven kwam drijven). Zo een Xavi had ook nog een pass over 40 meter in huis.
Nee hoor. Gaf regelmatig lange passes naar een opstomende Dani Alves.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het Barca van Guardiola (wat toch wel zijn beste periode was) ging ook echt alles over de grond. Ook omdat iedereen 3 turven hoog wasquote:Op donderdag 25 juli 2019 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een heel bijzonder verhaal.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:49 schreef Tarado het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 25-07-2019 om 10:48:29Patrick Kluivert en Barcelona zijn eruit: vanmiddag tekent Kluivert contract als nieuwe hoofd jeugdopleiding bij de Spaanse topclub. Straks meer op https://t.co/LgBxXdrdeB #FCBarcelona reageer retweet
begrijp ik ook niet al gun ik het hem wel hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een heel bijzonder verhaal.
Hoe krijgt die Kluivert het voor elkaar. Hele rare carriere. Zijn voetbal carriere was dat al, maar daarna ook de meest rare dingen.
Eerst bij PSG technisch directeur (of iets in die richting) en nu hoofd jeugdopleidingen. Waarop is het in vredesnaam gebaseerd dat hij dat kan?
Oh ik vind het ook wel prima.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik ook niet al gun ik het hem wel hoor
nu gaat Shane het eerste wel halenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Aangezien ze toch geen zier meer geven om de jeugd daar begrijp ik het dan weer wel . Symbolische baan voor een oude held
Lekker meedoen aan het einde van de competitie als de aankopen rust nodig hebben voor een halve finale CL.quote:
Die dan weer wedstrijdrimte missen en een wanvertoning laten zienquote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker meedoen aan het einde van de competitie als de aankopen rust nodig hebben voor een halve finale CL.
De schijn ophouden dat de jeugd een kans krijgt gaat voor het veel grotere doel .quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die dan weer wedstrijdrimte missen en een wanvertoning laten zien
Ja maar ho even, nu wordt onze Patrick hoofd jeugdopleidingen en komt alles goed. Binnen 5 jaar weer 8 spelers van eigen opleiding in de basis en de top 3 Balon d'or allemaal van La Masia.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De schijn ophouden dat de jeugd een kans krijgt gaat voor het veel grotere doel .
Wat een club is het ook tegenwoordig
quote:Op maandag 13 januari 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
Definitief.twitter:FCBarcelona_cat twitterde op maandag 13-01-2020 om 23:15:05Acord entre el FC Barcelona i Ernesto Valverde per la finalització del seu contracte com entrenador del primer equip.Gràcies per tot, Ernesto. Molta sort en el futur. https://t.co/h5LjdAwxOa reageer retweet
Nouja, dat dus.quote:Op maandag 13 januari 2020 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
Definitief allen. 2,5 jaar.twitter:FCBarcelona_cat twitterde op maandag 13-01-2020 om 23:18:05⚠️ ÚLTIMA HORA👋 Quique Setién serà el nou entrenador del FC Barcelona. Benvingut!🔵🔴 reageer retweet
Opvulling tot na het EK.quote:
Van Bommelquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
dat is dus keuze # 5? Na Xavi, Koeman, Pochettino, Martinez, wie hebben ze niet benaderd?
Ze hebben voor zover bekend met Xavi, Koeman en Pochettino gesproken. Waarschijnlijk ook met de B-trainer Pimienta op interimbasis. Koeman toen Xavi weigerde, Pochettino hebben ze gisteren kort contact mee gehad. Op het laatst ging het nog tussen Setien en Pimienta.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
dat is dus keuze # 5? Na Xavi, Koeman, Pochettino, Martinez, wie hebben ze niet benaderd?
meest storend is natuurlijk dat het allemaal op straat ligt, qua voetbal zullen ze er niet op achteruit gaan en misschien komt het ook nog wel aardig uit dat Suarez geblesseerd is, 2 spelers met privileges is er net 1 teveelquote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben voor zover bekend met Xavi, Koeman en Pochettino gesproken. Waarschijnlijk ook met de B-trainer Pimienta op interimbasis. Koeman toen Xavi weigerde, Pochettino hebben ze gisteren kort contact mee gehad. Op het laatst ging het nog tussen Setien en Pimienta.
Het is allemaal disturbing en willekeurig; nu ook opeens Setién tot 2022. Dat is in ieder geval tot na de Presidentsverkiezingen in 2021. Mocht Setién het zolang volhouden, is de ABC naar Xavi niet moeilijk te maken. Maar de Nederlandse media krijgen natuurlijk een stijve van het idee dat Koeman ze een keer traint.
Ja, klopt. In deze selectie zitten nog een hele hoop scheuren, maar dit team heeft nieuwe ideeën nodig. Zowel aan de bal als zonder bal. Het is de vraag in hoeverre Setien op de transfermarkt zal worden gesteund. Het is de vraag hoe Setien tactisch en menselijk zal handelen in mindere periodes. Het wordt interessant om te zien of en hoe hij jongens als Puig langzaam in de hoofdmacht integreert.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
meest storend is natuurlijk dat het allemaal op straat ligt, qua voetbal zullen ze er niet op achteruit gaan en misschien komt het ook nog wel aardig uit dat Suarez geblesseerd is, 2 spelers met privileges is er net 1 teveel
Het zou me niet verbazen als Koeman een beetje losjes gepolst is en lang niet de eerste kandidaat was. Alleen de nederlandse media vind het natuurlijk allemaal super interessant aangezien hij die clausule in zijn contract heeft staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ze hebben voor zover bekend met Xavi, Koeman en Pochettino gesproken. Waarschijnlijk ook met de B-trainer Pimienta op interimbasis. Koeman toen Xavi weigerde, Pochettino hebben ze gisteren kort contact mee gehad. Op het laatst ging het nog tussen Setien en Pimienta.
Het is allemaal disturbing en willekeurig; nu ook opeens Setién tot 2022. Dat is in ieder geval tot na de Presidentsverkiezingen in 2021. Mocht Setién het zolang volhouden, is de ABC naar Xavi niet moeilijk te maken. Maar de Nederlandse media krijgen natuurlijk een stijve van het idee dat Koeman ze een keer traint.
Ik denk dat je pas echt aan nieuwe ideeën toe komt als Messi weg is. Tot die tijd moet je alles om hem heen laten spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, klopt. In deze selectie zitten nog een hele hoop scheuren, maar dit team heeft nieuwe ideeën nodig. Zowel aan de bal als zonder bal. Het is de vraag in hoeverre Setien op de transfermarkt zal worden gesteund. Het is de vraag hoe Setien tactisch en menselijk zal handelen in mindere periodes. Het wordt interessant om te zien of en hoe hij jongens als Puig langzaam in de hoofdmacht integreert.
Koeman is de tweede kandidaat na Xavi.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Koeman een beetje losjes gepolst is en lang niet de eerste kandidaat was. Alleen de nederlandse media vind het natuurlijk allemaal super interessant aangezien hij die clausule in zijn contract heeft staan.
https://www.ad.nl/buitenl(...)iek-abidal~af04864f/quote:Spoedberaad Barça: president Bartomeu en technisch directeur om tafel na kritiek Abidal
De kritiek die technisch directeur Éric Abidal van FC Barcelona heeft geuit over het vertrek van trainer Ernesto Valverde heeft geleid tot een spoedberaad tussen president Josep Maria Bartomeu en Abidal zelf. Dat meldt het Catalaanse radiostation RAC1.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:04 schreef chufi het volgende:
De header van el Chiringuito vandaag
[ afbeelding ]
wat een clowns zijn het tochtwitter:SkySportsNews twitterde op donderdag 20-02-2020 om 11:33:51Barcelona sign forward Martin Braithwaite from Leganes on a four-and-a-half year contract for 18m euros La Liga gave Barcelona the chance to sign a striker outside of the transfer window due to injuries reageer retweet
Lol whutquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
wat een clowns zijn het tochtwitter:SkySportsNews twitterde op donderdag 20-02-2020 om 11:33:51Barcelona sign forward Martin Braithwaite from Leganes on a four-and-a-half year contract for 18m euros La Liga gave Barcelona the chance to sign a striker outside of the transfer window due to injuries reageer retweet
martin breedweet? wie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
Dat de kans veel groter is nu dat Leganes degradeert maakt daar helemaal niet uit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
Het lek is boven!quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
oefquote:
Waarom kut club? Wel gewoon slecht beleid gevoerd de afgelopen jaren, met veel miskopen en teveel geleund op het talent van Messi.quote:
https://www.foxsports.nl/liveblog/20200716/quote:'Barcelona hoopt op 'Zidane-effect' met Kluivert als vervanger Setién'
El Mundo Deportivo komt zondag met een opvallend gerucht over de trainerspositie bij Barcelona. Patrick Kluivert zou in beeld zijn als vervanger van Quique Setién. De Nederlandse oud-spits van Barcelona is momenteel hoofd jeugdopleiding bij de Catalaanse club en wordt gezien als een goede kandidaat om de onder druk staande Setién op te volgen. Kluivert was succesvol als speler, kent de club van binnenuit en zou een betere verstandhouding hebben met de belangrijke spelers. Concurrent Real Madrid bloeide op onder de populaire oud-speler Zinedine Zidane en Barcelona zou hopen op hetzelfde effect met Kluivert. De 44-jarige Amsterdammer was voor het laatst als hoofdtrainer actief bij Curaçao, daarna werkte hij als directeur voetbalzaken bij PSG en als assistent van Clarence Seedorf bij Kameroen.
real madrid kampioen 2020/2021quote:Op zondag 19 juli 2020 10:27 schreef Paul het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[..]
https://www.foxsports.nl/liveblog/20200716/
Leuk voor Kluivert als dit door gaat. Of hij nou de coach is om barca uit de modder te trekken..quote:Op zondag 19 juli 2020 10:27 schreef Paul het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[..]
https://www.foxsports.nl/liveblog/20200716/
https://www.voetbalprimeu(...)ti-n-ontslagen-.htmlquote:'FC Barcelona grijpt in na Champions League-vernedering: Setién ontslagen'
Er klopt weinig van bij Barça, maar een type Zidane had het toch beter gedaan met deze groep denk ik. Setien mist ook gewoon charisma.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het wat uitmaken. Deze trainer is slachtoffer van wanbeleid
Je weet het nooit van te voren. Ik wens 'm in elk geval veel succes toe want bij Barca instappen is nooit makkelijk. Hopelijk zit er een soort van Ten Hag in 'm. Die werd van te voren bij Ajax ook als zoveelste passant omschreven maar kreeg het daarna wel aan het draaien.quote:Op zondag 19 juli 2020 11:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Leuk voor Kluivert als dit door gaat. Of hij nou de coach is om barca uit de modder te trekken..
Ja en Messi rules... Maar hij was toch ook voor tijdelijk binnengehaald?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zou het wat uitmaken. Deze trainer is slachtoffer van wanbeleid
Zelden zoveel onzin gelezen. (om even een tipje van de sluier op te lichten; Atalanta Bergamo)quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 06:40 schreef Beathoven het volgende:
Zal een open deur zijn maar denk dat het hele coronagebeuren in Spanje ook wel zn tol heeft geeist mbt de kwaliteit van de competitie en individuele clubs.Als je soms ziet wat voor impact t op bedrijven heeft qua kwaliteit dan heb je met topvoetbal daar helemaal last van. Spelers hebben ook familie en kennissen die het kunnen hebben of arts zijn en onder veel stress opereren. Gedachtes overal aan werkt door. En dan is sport misschien een mooie afleiding maar afleiding is het idee van amateursport en niet van de klasse waarin Barca opereert.
Hoe langer t allemaal duurde en hoe heftiger t allemaal werd, des te groter de aanslag op het mentale deel en de fitheid van de zpelers. Je moet de jaren waarin Corona in het nieuws gaat pieken achteraf beschouwen als verloren jaren qua zo'n beetje alles. Het is een beetje vergelijkbaar met voetbal in oorlogstijd. En daarvan is later ook nauwelijks iemand geinteresseerd geweest.
Ik denk dat het ook beter voor Barcelona is als Messi vertrekt. Ze hebben gewoon te lang geleund op de bevliegingen van Messi. Die afhankelijkheid is veel te groot geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:06 schreef satecl het volgende:
Barca heeft 20 jaar genoten van een gouden generatie. Messi, Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol en Pique. Nu gaat Barca gewoon weer een matige subtopper als Arsenal worden. Hopen dat Messi weggaat. Nog even prijzen winnen ergens anders.
dat vind ik wel een te snelle conclusie, wel eens dat er een opruiming nodig is maar ze zullen in Spanje op z'n minst top 3 zijn dus zo diep als Arsenal zullen ze nooit zakken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:06 schreef satecl het volgende:
Barca heeft 20 jaar genoten van een gouden generatie. Messi, Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol en Pique. Nu gaat Barca gewoon weer een matige subtopper als Arsenal worden. Hopen dat Messi weggaat. Nog even prijzen winnen ergens anders.
Als je dit jaar in sport met een doorsnee jaar vergelijkt is er iets mis met je vergelijking.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin gelezen. (om even een tipje van de sluier op te lichten; Atalanta Bergamo)
Dat hele verhaal van jou raakt kant noch wal. HeT koMt dooR de CaronA. Alleen Barca heeft daar blijkbaar last van, en niet het zwaar getroffen Atalanta. (lol)quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je dit jaar in sport met een doorsnee jaar vergelijkt is er iets mis met je vergelijking.
Er zijn gebieden getroffen en het voetbal heeft te lang op zn gat gelegen en ligt dat virtueel nog steeds. Programma's lagen overhoop en sporters missen ritme en dat breekt ze op. Als je nu naast blessures ook spelers riskeert die door corona niet kunnen spelen (zie bijvoorbeeld feyenoord) dan kun je die extra handicaps niet ontkennen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hele verhaal van jou raakt kant noch wal. HeT koMt dooR de CaronA. Alleen Barca heeft daar blijkbaar last van, en niet het zwaar getroffen Atalanta. (lol)
Wat lees ik hier allemaal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zijn gebieden getroffen en het voetbal heeft te lang op zn gat gelegen en ligt dat virtueel nog steeds. Programma's lagen overhoop en sporters missen ritme en dat breekt ze op. Als je nu naast blessures ook spelers riskeert die door corona niet kunnen spelen (zie bijvoorbeeld feyenoord) dan kun je die extra handicaps niet ontkennen.
Leuk op zichzelf om als luie of bierbuikende supporter weer een stukje entertainment op de bank voor de TV erbij te hebben en je beperkte inzichten erop los te laten. Ook wel aardig om te analyseren welke clubs er beter uit de komen dan andere maar het voetbal in legere stadions met alle randperikelen eromheem is imho niet het voetbal van vóór 2020. En om die hele verandering vind ik het allerminst interessant om hier met de botte bijl in te slaan.
Je kunt nu niet hard afrekenen. Dat andere clubs pieken en verhoudingen anders komen te liggen is daarin ook geen verassende uitkomst.
Wow.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Er zijn gebieden getroffen en het voetbal heeft te lang op zn gat gelegen en ligt dat virtueel nog steeds. Programma's lagen overhoop en sporters missen ritme en dat breekt ze op. Als je nu naast blessures ook spelers riskeert die door corona niet kunnen spelen (zie bijvoorbeeld feyenoord) dan kun je die extra handicaps niet ontkennen.
Leuk op zichzelf om als luie of bierbuikende supporter weer een stukje entertainment op de bank voor de TV erbij te hebben en je beperkte inzichten erop los te laten. Ook wel aardig om te analyseren welke clubs er beter uit de komen dan andere maar het voetbal in legere stadions met alle randperikelen eromheem is imho niet het voetbal van vóór 2020. En om die hele verandering vind ik het allerminst interessant om hier met de botte bijl in te slaan.
Je kunt nu niet hard afrekenen. Dat andere clubs pieken en verhoudingen anders komen te liggen is daarin ook geen verassende uitkomst.
Ik ben hier beetje verbijsterd om. Deze ontwikkelingen bij Barcelona is absoluut niet van post-corona. Integendeel zelfs...quote:
Ze zullen in ieder geval wat jaren nodig hebben om hele team te renoveren. In LaLiga zullen ze wel gewoon blijven meedoen voor de top-4.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:06 schreef satecl het volgende:
Je ziet aan Bayern dat je er gewoon niet wegkomt met een beetje leuk kunnen voetballen. Je hele elftal moet fysiek topfit zijn. Als eentje niet meedoet met druk zetten dan ben je gewoon gezien op dit niveau.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 07:24 schreef raptorix het volgende:
Pfff net samenvatting gekeken, maar dit was niet alleen slecht, maar ook gewoon slap. De inzet die je bij Bayern zag op 4-1 zou je eigenlijk verwachten van Barça, ook basis zaken gewoon niet uitvoeren, bij de E-tjes leer je al dat wanneer de keeper een terugspeelbal krijgt, dat de 2 backs naar de zijkant uitvallen zodat die aanspeelbaar moet zijn, dat de laatste man iets naast de keeper gaat staan, zodat je 3 aanspeelpunten hebt, in het geval waar bij het net geen goal word, zie je dat er slechts 1 back zichzelf aanbied, en tersteegen moet wachten tot er iemand zich gaat aanbieden. Zou me niet verbazen als men van Dijk haalt.
Ja en nee. Lot van Bartomeu is zo ongeveer aan die van Setien verbonden, al is het moeilijk om een president te ontslaan. Setien heeft een contract tot zomer 2022 maar tegelijkertijd werd er meteen gezegd dat er tussentijdse evaluaties zou komen om te kijken of ze samen door willen. Op zich heeft Setien laten zien in verleden dat hij juiste filosofie wel heeft voor Barcelona.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Messi rules... Maar hij was toch ook voor tijdelijk binnengehaald?
Kan me dat niet voorstellen eigenlijk, bron?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona moet Liverpool dus nog 5 miljoen betalen als Coutinho de CL wint met Bayern
https://www.mirror.co.uk/(...)ol-transfer-22525250quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan me dat niet voorstellen eigenlijk, bron?
Wat een klotesite, maar dat is wel vrij domquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)ol-transfer-22525250
Ja ze gingen er niet vanuit natuurlijk dat ze hem ooit zouden verhuren aan een andere CL-kandidaat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat een klotesite, maar dat is wel vrij dom
Kluivert en Ten Hag als coach vergelijken lijkt me een hele grove belediging voor Ten Hag.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 03:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je weet het nooit van te voren. Ik wens 'm in elk geval veel succes toe want bij Barca instappen is nooit makkelijk. Hopelijk zit er een soort van Ten Hag in 'm. Die werd van te voren bij Ajax ook als zoveelste passant omschreven maar kreeg het daarna wel aan het draaien.
Hahaha.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 06:40 schreef Beathoven het volgende:
Zal een open deur zijn maar denk dat het hele coronagebeuren in Spanje ook wel zn tol heeft geeist mbt de kwaliteit van de competitie en individuele clubs.Als je soms ziet wat voor impact t op bedrijven heeft qua kwaliteit dan heb je met topvoetbal daar helemaal last van. Spelers hebben ook familie en kennissen die het kunnen hebben of arts zijn en onder veel stress opereren. Gedachtes overal aan werkt door. En dan is sport misschien een mooie afleiding maar afleiding is het idee van amateursport en niet van de klasse waarin Barca opereert.
Hoe langer t allemaal duurde en hoe heftiger t allemaal werd, des te groter de aanslag op het mentale deel en de fitheid van de zpelers. Je moet de jaren waarin Corona in het nieuws gaat pieken achteraf beschouwen als verloren jaren qua zo'n beetje alles. Het is een beetje vergelijkbaar met voetbal in oorlogstijd. En daarvan is later ook nauwelijks iemand geinteresseerd geweest.
dat gun ik ze welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Barcelona moet Liverpool dus nog 5 miljoen betalen als Coutinho de CL wint met Bayern
Ik had er al mijn bedenkingen bij, net als de ligt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wanneer gaat Frenkie in Nederland een keer serieuze kritiek krijgen? Wat een ontzettend saaie en creatiefloze speler is het toch eigenlijk.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 06:40 schreef Beathoven het volgende:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 06:40 schreef Beathoven het volgende:
Hij is als olie die een goed draaiend elftal beter laat draaien. Maar Barça draait totaal niet nu natuurlijk en er is wel meer aan de hand. Hij is geen speler die een doorbraak forceert of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 13:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wanneer gaat Frenkie in Nederland een keer serieuze kritiek krijgen? Wat een ontzettend saaie en creatiefloze speler is het toch eigenlijk.
Toch vraag ik mij wel af in hoeverre de Duitse clubs in het voordeel zijn omdat zij toch vier weken eerder zijn begonnen met de hervatting.quote:
Als je alleen goed draaiend elftal beter kunt laten draaien ben je wat mij betreft geen absolute topspeler. Als een team door het ijs zakt is Frenkie vaak de eerste die op het middenveld ook door de ondergrens keldert.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is als olie die een goed draaiend elftal beter laat draaien. Maar Barça draait totaal niet nu natuurlijk en er is wel meer aan de hand. Hij is geen speler die een doorbraak forceert of iets dergelijks.
Dat eerste ben ik met je eens. Maar als je allerlei dingen moet doen die niet je kracht liggen dan wordt het al snel lastig natuurlijk. Ik vind het onzin om hem zo zwaar op dit seizoen af te rekenen of staan er ineens alleen maar middelmatige spelers op het veld? Dit team heeft een frisse wind nodig van een trainer die zowel autoriteit als een sterk tactisch plan heeft. De spelersgroep (en vooral Messi) heeft gewoon teveel macht en dat is nooit gezond.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je alleen goed draaiend elftal beter kunt laten draaien ben je wat mij betreft geen absolute topspeler. Als een team door het ijs zakt is Frenkie vaak de eerste die op het middenveld ook door de ondergrens keldert.
Het bestuur is gewoon klote en dat de spelersgroep teveel macht heeft klopt ook. Messi is de meest getalenteerde speler ter wereld, maar het is niet voor het eerst dat Barcelona op energie afgetroefd wordt en hij is daar een voorname oorzaak van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 17:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens. Maar als je allerlei dingen moet doen die niet je kracht liggen dan wordt het al snel lastig natuurlijk. Ik vind het onzin om hem zo zwaar op dit seizoen af te rekenen of staan er ineens alleen maar middelmatige spelers op het veld? Dit team heeft een frisse wind nodig van een trainer die zowel autoriteit als een sterk tactisch plan heeft. De spelersgroep (en vooral Messi) heeft gewoon teveel macht en dat is nooit gezond.
Voor een club als Barcelona zou het niet moeilijk moeten zijn om zo'n trainer te vinden, maar bovenin het bestuur spelen ook weer vreemde krachten.
Die is dus weg.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:43 schreef PzKpfw het volgende:
Koeman schijnbaar gespot op het vliegveld van Barcelona.
100%quote:
Die heeft daar gewoon nog een huis hoor ... Maar ja ik las ook al geruchten over hem.quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:43 schreef PzKpfw het volgende:
Dat zie ik zo snel niet gebeuren.quote:Op zondag 16 augustus 2020 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
100%
Geruchten worden steeds hardnekkiger dat Messi hard op weg is om Barça te verlaten.
Zou je hem moeten vragenquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Had Koeman nou een clausule in zijn contract dat 'ie voor Barca weg kan?
Heeft die daar niet gewoon een huis?quote:Op zondag 16 augustus 2020 20:43 schreef PzKpfw het volgende:
Ik meen dat ie sowieso vastligt tot en en met het EK, daarna kan hij weg bij een goede aannieding.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Had Koeman nou een clausule in zijn contract dat 'ie voor Barca weg kan?
Barcelona is nu niet een heel direct aanbevolen reis vanuit de overheid.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heet die daar niet gewoon een huis?
Orienterende gesprekken, zeker nu er een vacature is daar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Barcelona is nu niet een heel direct aanbevolen reis vanuit de overheid.
Zal dus niet voor vakantie zijn.
En momenteel staan de minste ''negatieven'' aan zijn kant. Xavi wacht op de presidentsverkiezingen, Pochettino is een veeleisende trainer en heeft als Espanyol-man ook rare uitspraken gedaan over Barça.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Barcelona is nu niet een heel direct aanbevolen reis vanuit de overheid.
Zal dus niet voor vakantie zijn.
Die heeft een clausule. Ligt al lang en breed op straat.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik meen dat ie sowieso vastligt tot en en met het EK, daarna kan hij weg bij een goede aannieding.
Gewoon Lodeweges doorschuiven dan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft een clausule. Ligt al lang en breed op straat.
Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Ze zullen niet snel nog een keer op zn deur kloppen. Je kunt je afvragen of het een goede timing is, maar afin.
Vraag me eerder af wie ons op het EK gaat leiden.
Wedden dat ze v Gaal als eerste polsen? Daarna eventueel Bosz, al zie ik die niet snel uit de Bundesliga vertrekken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die heeft een clausule. Ligt al lang en breed op straat.
Je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Ze zullen niet snel nog een keer op zn deur kloppen. Je kunt je afvragen of het een goede timing is, maar afin.
Vraag me eerder af wie ons op het EK gaat leiden.
Kunnen ze Depay net zo goed nu al een dubbelfunctie geven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon Lodeweges doorschuiven dan.
Ik zat gisteren Andere Tijden Sport over Happel te kijken. Dubbelfunctie maakte ons bijna wereldkampioen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:12 schreef Paul het volgende:
Koeman moet bij oranje blijven en NIETS dubbelfunctie. Gewoon concentreren op het EK en NL kampioen maken
Bijnaquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zat gisteren Andere Tijden Sport over Happel te kijken. Dubbelfunctie maakte ons bijna wereldkampioen.
Ik verwacht dat het gewoon De Boer wordtquote:Op maandag 17 augustus 2020 10:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wedden dat ze v Gaal als eerste polsen? Daarna eventueel Bosz, al zie ik die niet snel uit de Bundesliga vertrekken.
Van Gaal nog een keer lijkt me fantastisch.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wedden dat ze v Gaal als eerste polsen? Daarna eventueel Bosz, al zie ik die niet snel uit de Bundesliga vertrekken.
Zo achterlijk zullen ze nu toch niet zijn bij de KNVB?quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het gewoon De Boer wordt
heeft toch dezelfde zaakwaarnemer als Koeman dus zo'n een-tweetje is zeker niet uit te sluitenquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo achterlijk zullen ze nu toch niet zijn bij de KNVB?
Als je Erwin van de Looi als B-trainer installeert, ken je sowieso geen schaamte.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft toch dezelfde zaakwaarnemer als Koeman dus zo'n een-tweetje is zeker niet uit te sluiten
Dat zou wel erg gemakzuchtig zijn in de zoektocht naar de best mogelijke kandidaat.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft toch dezelfde zaakwaarnemer als Koeman dus zo'n een-tweetje is zeker niet uit te sluiten
In Gudde we trustquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou wel erg gemakzuchtig zijn in de zoektocht naar de best mogelijke kandidaat.
Hoewel ik Bosz en Ten Hag betere trainers vind, is de stijl van De Boer wel een stuk makkelijker te implementeren in een team dat weinig samen speelt. Daarnaast is hij ook een grotere naam en heeft ie ervaring als assistent bondscoach. En hij is beschikbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo achterlijk zullen ze nu toch niet zijn bij de KNVB?
Maar hij heeft het tactisch vermogen van een doperwt, kan de kwaliteiten van spelers niet inschatten en met lastigere jongens kan hij niet omgaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoewel ik Bosz en Ten Hag betere trainers vind, is de stijl van De Boer wel een stuk makkelijker te implementeren in een team dat weinig samen speelt. Daarnaast is hij ook een grotere naam en heeft ie ervaring als assistent bondscoach. En hij is beschikbaar.
Het zou mij helemaal niets verbazen.
Dat ben ik allemaal met je eens, maar ik weet niet of de KNVB dat ziet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het tactisch vermogen van een doperwt, kan de kwaliteiten van spelers niet inschatten en met lastigere jongens kan hij niet omgaan.
En de "stijl" van De Boer is al de grootste reden om het niet te doen.
Ik ben vast te naïef maar kan het mij niet voorstellen dat de KNVB hem echt als serieuze optie ziet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ben ik allemaal met je eens, maar ik weet niet of de KNVB dat ziet.
zo bijzonder is Koeman toch niet als coachquote:Op maandag 17 augustus 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het maakt mij somber dat Koeman zijn klus niet gaat afmaken bij Nederland. Maar geef ons dan Bosz.
Fantasieloze trainer die helemaal niks gepresteerd heeft, op Ajax na waar mijn schoonmoeder ook kampioen mee zou zijn geworden. zou een hele slechte keus zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2020 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het gewoon De Boer wordt
Nou, nou, nou.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Fantasieloze trainer die helemaal niks gepresteerd heeft, op Ajax na waar mijn schoonmoeder ook kampioen mee zou zijn geworden. zou een hele slechte keus zijn.
Lijkt me niet te combineren.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:14 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een dubbelfunctie van Koeman tot en met het EK.
nee, volledig over naar barca. topmoment voor hem om in te stappen. Grote schoonmaak, opnieuw beginnen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:14 schreef Erasmus het volgende:
Ik hoop op een dubbelfunctie van Koeman tot en met het EK.
Hij is misschien iets te pragmatisch, maar hij is wel veeleisend, goeie people-manager en tactisch prima. Denk niet dat veel actieve Nederlandse trainers het beter zouden doen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo bijzonder is Koeman toch niet als coach
Vraag me af of Koeman dan geen loyaliteit voelt richting de spelers om het project af te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:19 schreef manny het volgende:
[..]
nee, volledig over naar barca. topmoment voor hem om in te stappen. Grote schoonmaak, opnieuw beginnen.
Jammer voor ned elftal, die leken in ieder geval voor hem te willen werken.
Soms heb je treinen die maar één keer in je leven voorbij komen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of Koeman dan geen loyaliteit voelt richting de spelers om het project af te maken.
Lijkt me dat hij wel heeft geleerd van dat geintje toen hij ook de club moest hervormen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms heb je treinen die maar één keer in je leven voorbij komen.
Of twee keer in het geval van Koeman.
Het is juist een vreselijk slecht moment om erin te stappen. Je moet een hele hoop spelers lozen en er is nauwelijks geld vanwege FFP-regels. Je kunt alleen maar falen komende jaren bij Barcelona.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:19 schreef manny het volgende:
[..]
nee, volledig over naar barca. topmoment voor hem om in te stappen. Grote schoonmaak, opnieuw beginnen.
Jammer voor ned elftal, die leken in ieder geval voor hem te willen werken.
Nouja ik zou het nu wel begrijpen.quote:Op maandag 17 augustus 2020 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij wel heeft geleerd van dat geintje toen hij ook de club moest hervormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |