Ja, daarom juist.quote:
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.quote:
Jajajajajajajajajajajajajajaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
quote:
Hahaha, het gaat erom dat hij heeft lopen janken, en jankt nog steeds. No big deal, hij kon gewoon lopen, een aansteller 1e klas is het. Baby. Punt gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
nadat hij in een rolstoel binnen kwamquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ivan, zou ik graag mee werken. Vertrouw hem en zou zo met hem op pad gaan, waar er geen gebaande paden zijn. Vertrouw hem als mens. Heb gezien dat hij een geweten heeft en zich niet boven een ander stelt. Hij is niet heilig, dat zeker niet, maar een toffe peer. Hij zou mijn pincode mogen weten.
Hij kwam al binnen met een gebroken teen. Lopend en wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat hij in een rolstoel binnen kwam
De eeuwige verhuister, Nomade Shelleyquote:
Dat weet ik niet,weet alleen dat Shell bij His intrektquote:
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Hiske en Shelley geen combo in een huisje
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met glurenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammen
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Ik snap alleen niet waarom His nu in het bed van Chris gaat..
Kan ze lucht van Chris opsnuivenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Dan ligt ze bij het raampje, vanaf dat bed kun je het terrein (of in ieder geval een deel) overzien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Het ontbreken van gordijntjes in dat huisje zei ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met gluren
De geur van Chris nog willen opsnuiven misschien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik geef mijn mening met mijn onderbouwing, dit omdat jij ze in een aden/zin noemt. Jessie is prima als knuffeldier, maar niet voor mij en dat maak ik kenbaar. Ik hoef verder niets aan te nemen. Ik neem niets van je af. Ik zeg alleen dat Ivan ver boven hem staat, wat mij betreft. Een echte vent, die niet de hele dag op zijn borst klopt hoe geweldig hij niet is en wat voor typhus honden andere mensen zijn, die niet naar zijn pijpen dansen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.
ik vind ook dat ivan mijlen ver boven jessie staatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Ik geef mijn mening met mijn onderbouwing, dit omdat jij ze in een aden/zin noemt. Jessie is prima als knuffeldier, maar niet voor mij en dat maak ik kenbaar. Ik hoef verder niets aan te nemen. Ik neem niets van je af. Ik zeg alleen dat Ivan ver boven hem staat, wat mij betreft. Een echt vent.
Ze loopt de hele godganselijk dag te giechelen als een puber, walgelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Al die stelletjes daar, is ook niet niks. Ze wil niet achterblijven. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
En die is er niet meer COSquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind ook dat ivan mijlen ver boven jessie staat
Als ik dat zo aanzie, denk ik, als ik mij ooit zo gedraag, mogen ze me afschieten. WRTW.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze loopt de hele godganselijk dag te giechelen als een puber, walgelijk
Mooie tt trouwens
Kleffie en beffie, ze zitten bijna aan elkaar geplaktquote:
Zal er altijd zijn.quote:
quote:
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik dat zo aanzie, denk ik, als ik mij ooit zo gedraag, mogen ze me afschieten. WRTW.
Nu mag Maikel lekker elke avond naar het gewiebel luisteren...quote:
Beter plekje zou het ook doen als ik haar was.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .
Niemand anders vindt hem aardig, dus hij kan niet meer teveel tegensputteren. Hij moet ook wel wat geven, anders wordt het linke soep. Hell has no fury like a woman scorned. Vooral als ze Merel heet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleffie en beffie, ze zitten bijna aan elkaar geplakt
Ze kan haar nog niet helemaal loslaten...quote:
Ik weet het niet, maar het is in ieder geval een gelegenheidscrush.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al niet
Ik zie geen verliefdheid bij Merel , ook niet bij Jessie
Verhaallijntje dus
Daar lijkt t wel op. Als er echt iets zou zijn dan hadden ze echt wel al gezoend hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al niet
Verhaallijntje dus
Ja, hoorde het ook ineens.......sta er niet eens van te kijken......beetje drank erbij......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Shel heeft van bezoekgehoord dat er fittie was tussen een vriendin van haar en Sanne.
En die niksnut Greet maar hangen ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef puzziepie het volgende:
'Haar' huisje aan het inrichten
[ afbeelding ]
Vanmiddag na zijn nederlaag met Brandon vroeg hij aan haar, vindt jij me nog wel liefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niemand anders vindt hem aardig, dus hij kan niet meer teveel tegensputteren. Hij moet ook wel wat geven, anders wordt het linke soep. Hell has no fury like a woman scorned. Vooral als ze Merel heet.
Ze krijgt wel Greet erbij...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, valt het niet zo op dat hij niks doet.....en gelijk weer sneer naar Mylene......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die niksnut Greet maar hangen ...
Ja daaromquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op. Als er echt iets zou zijn dan hadden ze echt wel al gezoend hoor.
Ze zijn alletwee onderhand geil, maar ben benieuwd waar het naartoe gaat. Als zijn prinsesje niet snel binnenkomt, gaat hij toch goud zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op. Als er echt iets zou zijn dan hadden ze echt wel al gezoend hoor.
Spuit 12 noemt hij Mylene. Hij is zo dom.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, valt het niet zo op dat hij niks doet.....en gelijk weer sneer naar Mylene......
Mooi excuus om veel bij die clown rond te hangenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan elkaar ook platonisch heel leuk vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verhaallijntje dus
Ja, die zat vaak in dat huisje, zal er nu nog meer zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar lag Hiske toch? Moet die ook nog eens veranderen van bed voor die mislukte clown?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat Merel wat meer gevoelens heeft. Maar ik zie wel een vriendschap. Ze zijn aan elkaar gewaagd zeg maarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verhaallijntje dus
Nou, je vingers in andermans mond stoppen, wat Merel regelmatig doet ... Ik denk dat zij echt wel meer wil. maar hij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daaromHet komt zo ontzettend fake en afstandelijk , gemaakt over dat ik het bijna lachwekkend vind.
Het valt niet op, wat moet hij daar bij staan......heeft hij lopen sjouwen??quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi excuus om veel bij die clown rond te hangen
nee, is voor Hiske zelf. Bij het bed van christel zit een raampje, kun je over het terrein gluren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar lag Hiske toch? Moet die ook nog eens veranderen van bed voor die mislukte clown?
En ik heb het idee dat Merel echt gek op hem is hoor. Gekker op hem dan hij op haar waarschijnlijk. Dat wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kan elkaar ook platonisch heel leuk vinden natuurlijk.
Ja, want hij was afgeblaft door die piemeltje van een Brandon en hij kon verder ook niet veel ermee. Stond hij met zijn gebroken teen, grote bek en gekneusd ego.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag na zijn nederlaag met Brandon vroeg hij aan haar, vindt jij me nog wel lief
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het valt niet op, wat moet hij daar bij staan......heeft hij lopen sjouwen??
Nee, ik denk dat Hiske dat zelf wilde......dan had ze een raampje......denk ook dat ze de keus toendertijd aan Cris liet.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar lag Hiske toch? Moet die ook nog eens veranderen van bed voor die mislukte clown?
Ze is aan het afvallen (alhoewel ik weinig resultaat zie) ..dat zegt al genoeg..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat Merel echt gek op hem is hoor. Gekker op hem dan hij op haar waarschijnlijk. Dat wel.
maak ik zelf uit muisjequote:
Nee, die mag tussen de muizen in de yurt als het aan Shelley ligt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Cees vanaf morgen in het Hiske huisje zou gaan slapen?
Nou oprotten mister dj.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Chris maakt Sjel even duidelijk dat dit huisje ook geen neukhol wordt.
Ja, dat was ff genieten, mag Brandon vaker doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want hij was afgeblaft door die piemeltje van een Brandon en hij kon verder ook niet veel ermee. Stond hij met zijn gebroken teen, grote bek en gekneusd ego.
En terecht. Ze liep zo te zeuren over Mylene en Jens, alsof ze zelf moeder maria is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Chris is er niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar ik Chris schreef bedoelde ik His.quote:
Wordt nog leuk als hij daar niet mee akkoord gaat...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, die mag tussen de muizen in de yurt als het aan Shelley ligt.
Ja rot op kan ik ook zeggen maar dat doe ik nietquote:
Oh maar het is haske duidelijk dat ze elkaar mogen,quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kan elkaar ook platonisch heel leuk vinden natuurlijk.
Zie die twee nog liggen bij Sanne.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht. Ze liep zo te zeuren over Mylene en Jens, alsof ze zelf moeder maria is.
Ik hoop dat hij een beetje heeft gekeken en dat rare mens even de les gaat lezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als hij daar niet mee akkoord gaat...
cris?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Erg he, hij blijft maar achter haar aan lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:58 schreef Rhosyn het volgende:
Wat doet die irritante Gerrit bij Shelly op bed. Opdringerige eikel.....rot op.
oke snap jequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar ik Chris schreef bedoelde ik His.
Hisquote:
wat jij wil muisjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rot op kan ik ook zeggen maar dat doe ik niet
Ik denk dat His in het bes van Chris wilde liggen , bij het raampje ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Taaide hij daarna nu meteen af?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, hij blijft maar achter haar aan lopen
Ze vindt Jessie stom, zegt Shel.
Vindt je mij ook stom, vraagt hij.
Nee, zegt Shel
Vindt je mij wel lief, vraagt hij weer
Nee, antwoordt Shel
Oke, zegt Ger en is gelijk stil
Stop de tijd.. (FF)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar ik Chris schreef bedoelde ik His.
Je kan zoveel zeggen, maar of je het moet zeggen, dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rot op kan ik ook zeggen maar dat doe ik niet
Hoe vaak gaat hij zichzelf nog voor lul zetten......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, hij blijft maar achter haar aan lopen
Ze vindt Jessie stom, zegt Shel.
Vindt je mij ook stom, vraagt hij.
Nee, zegt Shel
Vindt je mij wel lief, vraagt hij weer
Nee, antwoordt Shel
Oke, zegt Ger en is gelijk stil
Ja, ik las het. Gelukkig is het haar eigen keuze. Dacht even dat die Shelley nog meer ging claimen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat His in het bes van Chris wilde liggen , bij het raampje ?
Misschien moet je een keer naar jezelf kijken. Commentaar op alles behalve streamsquote:
Echt welquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Merel wat meer gevoelens heeft. Maar ik zie wel een vriendschap. Ze zijn aan elkaar gewaagd zeg maarAlle twee nogal overheersend
In de aflevering van gisteren kwam naar boven dat hij dacht dat Shelley hem wel weer leuk vindt. Merel dacht dat ook. En ik geloofde Gerrit nog bijna toen hij in de caravan tegen zichzelf zei dat dit z'n laatste poging zou zijn. Flapdrol eerste klasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat hij zichzelf nog voor lul zetten......
als je mij genegeerd had had ik niets gezegd muisje. ik had het over ivan en jessiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je een keer naar jezelf kijken. Commentaar op alles behalve streams
Pfff met je Muisjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je mij genegeerd had had ik niets gezegd muisje
Ik had het ook niet gezien. Was 1 pot nat.quote:
Het is toch Soury?...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als je mij genegeerd had had ik niets gezegd muisje. ik had het over ivan en jessie
Van hem weet ik idd zeker dat hij niet wilquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, je vingers in andermans mond stoppen, wat Merel regelmatig doet ... Ik denk dat zij echt wel meer wil. maar hij niet.
Merel valt vooral op zijn status volgens mij.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat Merel echt gek op hem is hoor. Gekker op hem dan hij op haar waarschijnlijk. Dat wel.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie die twee nog liggen bij Sanne.......
De bom gaat vast nog wel barstenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van hem weet ik idd zeker dat hij niet wil
Of hij dacht misschien dat hij weer kans maakt als hielenlikker van Jessie......voelt zich ook zo belangrijk daar stumper.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Omdat hij geen sex meer krijgt van Shelley...#teamshelley!
nah denk dat ze hem echt leuk vind. aan haar gegiebel te horen. lacht om alles wat er uit zijn snater komtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Merel valt vooral op zijn status volgens mij.
En wederom heeft aangesproken op leugens..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
Bwandon de bwabbelaar wil niet bij Jessie slapen. De wandelende streamlock is zwaar beledigd dat Jessie hem heeft aangesproken op zijn nietsnutten gedrag
Kan Merel toch bij hem op de boot?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
Bwandon de bwabbelaar wil niet bij Jessie slapen. De wandelende streamlock is zwaar beledigd dat Jessie hem heeft aangesproken op zijn nietsnutten gedrag
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:05 schreef snetje het volgende:
[..]
En wederom heeft aangesproken op leugens..
Totdat hij commentaar krijgt dat hij eens wat meer voor de groep moet gaan doen..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:05 schreef yaello het volgende:
Adje vindt het echt zo spannend dat Cees komt morgen
welke leugens mazaru ik heb dat stuk gemistquote:
Ik heb zin in Ceesionequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Totdat hij commentaar krijgt dat hij eens wat meer voor de groep moet gaan doen..
Commentaar zal er komen met Cees....ook hier...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:06 schreef snetje het volgende:
[..]
Totdat hij commentaar krijgt dat hij eens wat meer voor de groep moet gaan doen..
Had Merel bij mij maar 1x moeten proberen die vinger ongewassen in m'n mond, ik had 'm erafquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van hem weet ik idd zeker dat hij niet wil
Weer 1 voor hun trouwalbum..quote:
Ben benieuwd of Franny het ook zo spannend gaat vinden want hij hield haar een behoorlijke spiegel voor tijdens zijn bezoek..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:05 schreef yaello het volgende:
Dat het een luie donder is die de hele dag doet alsof hij een keiharde werker is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welke leugens mazaru ik heb dat stuk gemist
Zij verpest het??.......hij geniet ervan ze is like a mama......kroelkroel....aai aai en doet wat hij wil.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:06 schreef Soury het volgende:
Best jammer want Jessie mag Merel echt en ze verpest het
Dit is dus wat er eigenlijk gebeurt als Jessie mensen denkt aan te moeten spreken. Ben ook geen fan van Brandon, maar ik heb dan nog liever Brandon. Doet me pijn om te zeggen, maar het is een kwestie van plussen en minnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:04 schreef mazaru het volgende:
Geen idee, had alleen geluid aan geen beelden.quote:
verbrand je vingers nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit is dus wat er eigenlijk gebeurt als Jessie mensen denkt aan te moeten spreken. Ben ook geen fan van Brandon, maar ik heb dan nog liever Brandon. Doet me pijn om te zeggen, maar het is een kwestie van plussen en minnen.![]()
Ik moet gaan koken.![]()
Die leert het nooitquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat hij zichzelf nog voor lul zetten......
Kweet het niet beetje overdonequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zij verpest het??.......hij geniet ervan ze is like a mama......kroelkroel....aai aai en doet wat hij wil.......
Of een pan op je teenquote:
cossen graagquote:
Bij de vorige werkdag beweerde Brandon dat hij niet mee kon helpen want de dakplaten moesten op het sanitair gebouw vanwege teveel wind (nog steeds niet klaar)..prima vond Jessie..nu kon Brandon weer niet helpen want sanitair gebouw (want het is nog steeds niet klaar)...maar bijna 2 uur lang schatgraven kon dan weer wel bij Brandon..tja indruk maken op Franny..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welke leugens mazaru ik heb dat stuk gemist
Ja Haha... maar als je dan toch verliefd bent geef je mekaar toch ook een kus.. maar nee ho maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef snetje het volgende:
De volgende voor
[..]
Weer 1 voor hun trouwalbum..
Dat kind schiet gelijk weer in haar depressie...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Franny het ook zo spannend gaat vinden want hij hield haar een behoorlijke spiegel voor tijdens zijn bezoek..
wat niet is kan misschien nog groeienquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
Hiske en Shelly is niet echt een goede combinatie
dank je snetjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij de vorige werkdag beweerde Brandon dat hij niet mee kon helpen want de dakplaten moesten op het sanitair gebouw vanwege teveel wind (nog steeds niet klaar)..prima vond Jessie..nu kon Brandon weer niet helpen want sanitair gebouw (want het is nog steeds niet klaar)...maar bijna 2 uur lang schatgraven kon dan weer wel bij Brandon..tja indruk maken op Franny..
En ondertussen is het sanitair gebouw nog steeds niet klaar waarvan Brandon toen beweerde dat het maar 2 weken zou duren...wat ook niet waar was volgens Brandon want hij had 1 maand gezegd...
Brandon beweerd dat je een afspraken kunt maken met Jessie en dat die niet kan luisteren..maar oordeel zelf...
Leugenaar Brandon...met zijn 1 maand sanitair gebouw af...mooie flashback hier met 2 weken..
Aflevering 1386: dinsdag 30 april 2.10 t/m 3.10
MET gebroken teen en al.quote:
Dat was het verhaal van Jessie. En je weet hoe Jessie zijn verhalen doet.quote:
Beter Shel dan die Trolquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
Ik heb gehoord dat Jessie zaterdag vroeg zijn jullie er dan dinsdag weer bij waarop Brandon antwoordde ja natuurlijk. Dus waarom er dan nu de ruzie is ontstaan kan ik niet zo goed plaatsen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Bij de vorige werkdag beweerde Brandon dat hij niet mee kon helpen want de dakplaten moesten op het sanitair gebouw vanwege teveel wind (nog steeds niet klaar)..prima vond Jessie..nu kon Brandon weer niet helpen want sanitair gebouw (want het is nog steeds niet klaar)...maar bijna 2 uur lang schatgraven kon dan weer wel bij Brandon..tja indruk maken op Franny..
En ondertussen is het sanitair gebouw nog steeds niet klaar waarvan Brandon toen beweerde dat het maar 2 weken zou duren...wat ook niet waar was volgens Brandon want hij had 1 maand gezegd...
Brandon beweerd dat je een afspraken kunt maken met Jessie en dat die niet kan luisteren..maar oordeel zelf...
Leugenaar Brandon...met zijn 1 maand sanitair gebouw af...mooie flashback hier met 2 weken..
Aflevering 1386: dinsdag 30 april 2.10 t/m 3.10
Zo dat ie poep kan lullen over Jessie zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:05 schreef yaello het volgende:
Het staat op beeldquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was het verhaal van Jessie. En je weet hoe Jessie zijn verhalen doet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef wildstar het volgende:
[..]
oww al klaar met koken...zeker magnetron
Jessie en Cees zijn 2 handen op 1 buik, dus samen tegen de rest scenario zit er wel in.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo dat ie poep kan lullen over Jessie zeker
Er schijnt vandaag iets afgesproken te zijn, wat bekend was. Brandon zei dat hij eerst Erik zou helpen, maar daarna gewoon kwam scheppen. Dat was voor meneer natuurlijk niet okay, want dan staat hij sowieso met een bek vol tanden, gezien zijn geschreeuw tegen Brandon.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:18 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Jessie zaterdag vroeg zijn jullie er dan dinsdag weer bij waarop Brandon antwoordde ja natuurlijk. Dus waarom er dan nu de ruzie is ontstaan kan ik niet zo goed plaatsen.
Nee, Adje kijkt gewoon tegen Cees op, hij vond hem heel interessant. Overigens denk ik dat Cees de vredesstichter wilt gaan zijn tussen Adje en Jessie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zo dat ie poep kan lullen over Jessie zeker
Ja, ik het heb gehoord. Ik weet ook wat er allemaal gezegd is.quote:
snelkookpanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ze wachten allebei tot de ander de eerste move maakt.quote:
Ik denk niet dat het "gezellig" isquote:
Ik vind Cees leuk , en een beetje afwisselijng is toch leukquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Commentaar zal er komen met Cees....ook hier...
Ik vind Cees ook leuk! Leuk dat hij komtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Cees leuk , en een beetje afwisselijng is toch leuk
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Cees leuk , en een beetje afwisselijng is toch leuk
Waar slaapt Maikelquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:22 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ze kan er altijd nog een schuifwand in bouwen
Hoorde dat hij inderdaad erbij zou zijn en dat ook gezegd heeft maar Erik had even zijn hulp nodig bij iets voor de natte ruimte dus Brandon is hem even gaan helpen.....en dat zinde Jessie niet toen hij zag dat hij Erik aan het helpen was en had luid commentaar erop toen ook nog eens hij even bij een ander groepje ging helpen om een grote steen op te tillen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:18 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Jessie zaterdag vroeg zijn jullie er dan dinsdag weer bij waarop Brandon antwoordde ja natuurlijk. Dus waarom er dan nu de ruzie is ontstaan kan ik niet zo goed plaatsen.
Dit is mijn eigen constatering... ga nu niet alles verdraaien...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was het verhaal van Jessie. En je weet hoe Jessie zijn verhalen doet.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen constatering... ga nu niet alles verdraaien...
Zie! Ik wist dat ik wat was vergeten...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:18 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Af en toe? Af en toe liggen ze stil.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oeps , lekker bij een stel dat af en toe wipt
Hij liep al te klagen over de sekslucht die in dat huisje hingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:24 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oeps , lekker bij een stel dat af en toe wipt
Nog erger dan , nog maar niet te praten van de lucht in het huisjequote:
Yep ik zet het net hier neerquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij liep al te klagen over de sekslucht die in dat huisje hing
Ik snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij liep al te klagen over de sekslucht die in dat huisje hing
Je kunt blijven draaien wat je wilt ..was het iemand anders geweest dan Brandon dan had diegene gelijk gekregen ..puur omdat het tegen Jessie was... in deze had Jessie gewoon gelijk..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er schijnt vandaag iets afgesproken te zijn, wat bekend was. Brandon zei dat hij eerst Erik zou helpen, maar daarna gewoon kwam scheppen. Dat was voor meneer natuurlijk niet okay, want dan staat hij sowieso met een bek vol tanden, gezien zijn geschreeuw tegen Brandon.
Binnen de kortste keren hebben die 2 motquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
Of Gerrit hangt in die hutquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Binnen de kortste keren hebben die 2 mot
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Je kunt blijven draaien wat je wilt ..was het iemand anders geweest dan Brandon dan had diegene gelijk gekregen ..puur omdat het tegen Jessie was... in deze had Jessie gewoon gelijk..
nou geen idee of gerrit zich laat weg jagen door Hiske .quote:
En toch zie ik het anders......het zijn daar geen kleine kinderen en als Jessie ook nog luid en duidelijk verkondigd dat hij bij het verkeerde groepje aan het helpen was met iets wat ontzettend zwaar was en zegt "zo is hij natuurlijk bij zijn vriendinnetje waar Franny mee bedoelt werd..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Je kunt blijven draaien wat je wilt ..was het iemand anders geweest dan Brandon dan had diegene gelijk gekregen ..puur omdat het tegen Jessie was... in deze had Jessie gewoon gelijk..
Dat zeg ik: hij jaagt Hiske wegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
nou geen idee of gerrit zich laat weg jagen door Hiske .
Matras op de grond en een neukpartijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die dikke geilaard naar dat atelier toe wil ...
Straks Tim over het hek en gild donder op met je inkt trutquote:
stempels verzamelenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
Wat doet die vieze frannie daar nou eigenlijk nog behalve de boel opvreten en een stervende pinguïn nadoen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:32 schreef mazaru het volgende:
Wat doet die vieze frannie daar nou eigenlijk nog behalve de boel opvreten en een stervende pinguïn nadoen?
[ afbeelding ]
Dat is pech hebben, maar ik zal niet piepen.quote:
Die sneer van "Je vriendinnetje" was inderdaad niet nodig..zo benadeeld hij Franny ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch zie ik het anders......het zijn daar geen kleine kinderen en als Jessie ook nog luid en duidelijk verkondigd dat hij bij het verkeerde groepje aan het helpen was met iets wat ontzettend zwaar was en zegt "zo is hij natuurlijk bij zijn vriendinnetje waar Franny mee bedoelt werd..
Kinderachtig van Jessie heel erg kinderachtig......
Jammer dan.quote:
Ze waren een rotsblok aan het uitgraven die er helemaal niet uit gehaald had hoeven worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
En toch zie ik het anders......het zijn daar geen kleine kinderen en als Jessie ook nog luid en duidelijk verkondigd dat hij bij het verkeerde groepje aan het helpen was met iets wat ontzettend zwaar was en zegt "zo is hij natuurlijk bij zijn vriendinnetje waar Franny mee bedoelt werd..
Kinderachtig van Jessie heel erg kinderachtig......
Ja, dat vind ik ook......en volgens mij was dat ook de druppel.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Die sneer van "Je vriendinnetje" was inderdaad niet nodig..zo benadeeld hij Franny ...
Bij jou misschien, maar niet in dit huishouden, brave borst.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:19 schreef wildstar het volgende:
[..]
goed afkoelen en niet piepenquote:
Hij moest toch dieper ingegraven worden anders was het pad een berg geworden.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren een rotsblok aan het uitgraven die er helemaal niet uit gehaald had hoeven worden.
Of begint over Adjes eigen inbreng mbt 'groepsprocessen'quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:06 schreef snetje het volgende:
[..]
hier ook niet brave borstinquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij jou misschien, maar niet in dit huishouden, brave borst.
vast welquote:
die net doet of ze het heel erg vindt, maar het maar al te leuk vindt, kan ze weer ff benadrukken dat ze de verloofde van Tim is, en dat Tim dat niet wilquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook......en volgens mij was dat ook de druppel.....
Heb je het filmpje van Cees gezien? Hij is duidelijk wat van plan.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of begint over Adjes eigen inbreng mbt 'groepsprocessen'
Cees weet waar Jessie tegenaan loopt met Adje, en wat ook terechte punten zijn van Jessie.
Ik hoop dat hij daar iig wel iets tegen Adje over gaat zeggen
Brandon vond dat erg......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die net doet of ze het heel erg vindt, maar het maar al te leuk vindt, kan ze weer ff benadrukken dat ze de verloofde van Tim is, en dat Tim dat niet wil
Brandon die tegen Jessie gilde dat hij zijn 'teringsmoel' en zijn 'muil' en zijn 'teringbek' moest houden was toch wel een stukje agressiever dan Jessie. Die nono denkt echt dat hij nu een soort Schwarzenegger is. Het was net zo'n kogelvis, hij blies zichzelf helemaal opquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook......en volgens mij was dat ook de druppel.....
Wat ik zag was dat er makkelijk gewoon overheen gestraat kon worden. 1 hobbeltje meer of minder maakt ook geen moer meer uit. Dat pad is 1 grote hobbelstraat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moest toch dieper ingegraven worden anders was het pad een berg geworden.....
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van Cees gezien? Hij is duidelijk wat van plan.
Sorry vindt het leuk dat Jessie er is....maar die nono was echt kwaad. Jessie ging echt veels te ver....had hij de hele ochtend al last van......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brandon die tegen Jessie gilde dat hij zijn 'teringsmoel' en zijn 'muil' en zijn 'teringbek' moest houden was toch wel een stukje agressiever dan Jessie. Die nono denkt echt dat hij nu een soort Schwarzenegger is. Het was net zo'n kogelvis, hij blies zichzelf helemaal op
Het was een mooie smoes om te stoppen met straten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik zag was dat er makkelijk gewoon overheen gestraat kon worden. 1 hobbeltje meer of minder maakt ook geen moer meer uit. Dat pad is 1 grote hobbelstraat.
Gefeliciteerd!quote:
goedeavond ffquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het was een mooie smoes om te stoppen met straten.
Tja, de waarheid kan aankomen. Zeker als je er niet tegen kan dat iemand je recht in je gezicht ergens op aanspreekt. Brandon is meer van het achter de rug om van mensen praten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry vindt het leuk dat Jessie er is....maar die nono was echt kwaad. Jessie ging echt veels te ver....had hij de hele ochtend al last van......
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi hoi.quote:
Beide filmpjes gezien , het stond al vast hoe eea ging lopen met Jessie en Cees.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje van Cees gezien? Hij is duidelijk wat van plan.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze waren een rotsblokSCHAT aan het uitgraven die er helemaal niet uit gehaald had hoeven worden.
Jessie was er met andere over aan het praten......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, de waarheid kan aankomen. Zeker als je er niet tegen kan dat iemand je recht in je gezicht ergens op aanspreekt. Brandon is meer van het achter de rug om van mensen praten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:44 schreef Bramenstruik het volgende:
normaal kon Merel gewoon underkaffer in het vliegtuig met dr huispak aan, dat kan straks niet meer
Eens. En het is toch ook zo, hij is voortdurend met Franny bezig dus vond zijn opmerking over 'zijn meisje' wel terecht in deze...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja, de waarheid kan aankomen. Zeker als je er niet tegen kan dat iemand je recht in je gezicht ergens op aanspreekt. Brandon is meer van het achter de rug om van mensen praten.
Juist ik laat het ook verder gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Joh, laat toch gaan. Zit een luchtje aan, want het kan alleen aanvallend zijn.
Maar wat hij tegen anderen zegt zegt hij ook recht in het gezicht. Jessie is de enige daar die dat doet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie was er met andere over aan het praten......
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat ziet ze bleek, nieuwe foundation of heb jij je kleuren verkeerd ingesteld?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
En Merel die de hele dag bezig is geweest met graven en stenen is nu weer bezig met het avondeten klaar maken. Voor iemand die nooit iets doet doet ze toch behoorlijk veel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
En Merel die de hele dag bezig is geweest met graven en stenen is nu weer bezig met het avondeten klaar maken. Voor iemand die nooit iets doet doet ze toch behoorlijk veel.![]()
[ afbeelding ]
Merel is altijd wel bezig...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:44 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat ziet ze bleek, nieuwe foundation of heb jij je kleuren verkeerd ingesteld?
Ja klopt. En ze zal ook nooit overdag in bed gaan liggenquote:
Please, een volwassen vent die met zoiets komt. Hoort in de fietsenstalling van groep 6 thuis.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. En het is toch ook zo, hij is voortdurend met Franny bezig dus vond zijn opmerking over 'zijn meisje' wel terecht in deze...
eensquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. En ze zal ook nooit overdag in bed gaan liggen
jessie zou dan ook gerrit moeten aansprekenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef mazaru het volgende:
Eric moet vaker aangesproken worden op zijn luiheid. Het is lang geleden dat hij om deze tijd nog niet op bed lag met een pul bier.
Bradon is een sneakquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eens. En het is toch ook zo, hij is voortdurend met Franny bezig dus vond zijn opmerking over 'zijn meisje' wel terecht in deze...
Cees komt morgenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef mazaru het volgende:
Eric moet vaker aangesproken worden op zijn luiheid. Het is lang geleden dat hij om deze tijd nog niet op bed lag met een pul bier.
Ja en dan moet dat hok af zijn. Maar je kan mij niet wijsmaken dat hij niet al weken weet dat het morgen af moet zijn.quote:
Brandon is iemand die ik wel snotsnuiver of dictator zie zeggen....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brandon die tegen Jessie gilde dat hij zijn 'teringsmoel' en zijn 'muil' en zijn 'teringbek' moest houden was toch wel een stukje agressiever dan Jessie. Die nono denkt echt dat hij nu een soort Schwarzenegger is. Het was net zo'n kogelvis, hij blies zichzelf helemaal op
Fluisterendquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Brandon is iemand die ik wel snotsnuiver of dictator zie zeggen....
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Brandon is iemand die ik wel snotsnuiver of dictator zie zeggen....
Doet de nachtploeg wel verderquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja en dan moet dat hok af zijn. Maar je kan mij niet wijsmaken dat hij niet al weken weet dat het morgen af moet zijn.
Dat zit er weer dik in en die alco gaat dan de eer opeisenquote:
En nog meer bierquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zit er weer dik in en die alco gaat dan de eer opeisen
Hij schijt bagger voor Ceesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:54 schreef mazaru het volgende:
Eric: Ik moet wel een beetje doorwerken... anders krijg ik weer commentaar en daar heb ik geen zin in![]()
Wat een triest kereltje is het toch
Fine.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Please, een volwassen vent die met zoiets komt. Hoort in de fietsenstalling van groep 6 thuis.
Ik hoop dat ze ruzie krijgen. Bij voorbaat ben ik dan al #TeamCeesquote:
Team Ceesionie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ruzie krijgen. Bij voorbaat ben ik dan al #TeamCees
mquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En onze Gerrit zit er al weer bij.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef BloesBloes het volgende:
Nou Shell is binnen. Over 2 weken ziet ze weer wat beters en wil ze dat weer claimen, maar voorlopig is ze binnen, de golddigger.
Wat een creepy UI heb jijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, die durft haar bek open te trekken tegen het dictatortje!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Die andrea doet echt helemaal niets daar he.
Heeft geen effect gelukkig...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja hoor, die durft haar bek open te trekken tegen het dictatortje!
Heel erg vind die trut het niet. Aandachtquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
En onze Gerrit zit er al weer bij.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |