Ja, daarom juist.quote:
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.quote:
Jajajajajajajajajajajajajajaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
quote:
Hahaha, het gaat erom dat hij heeft lopen janken, en jankt nog steeds. No big deal, hij kon gewoon lopen, een aansteller 1e klas is het. Baby. Punt gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
nadat hij in een rolstoel binnen kwamquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ivan, zou ik graag mee werken. Vertrouw hem en zou zo met hem op pad gaan, waar er geen gebaande paden zijn. Vertrouw hem als mens. Heb gezien dat hij een geweten heeft en zich niet boven een ander stelt. Hij is niet heilig, dat zeker niet, maar een toffe peer. Hij zou mijn pincode mogen weten.
Hij kwam al binnen met een gebroken teen. Lopend en wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat hij in een rolstoel binnen kwam
De eeuwige verhuister, Nomade Shelleyquote:
Dat weet ik niet,weet alleen dat Shell bij His intrektquote:
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Hiske en Shelley geen combo in een huisje
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met glurenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammen
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Ik snap alleen niet waarom His nu in het bed van Chris gaat..
Kan ze lucht van Chris opsnuivenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Dan ligt ze bij het raampje, vanaf dat bed kun je het terrein (of in ieder geval een deel) overzien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Het ontbreken van gordijntjes in dat huisje zei ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met gluren
De geur van Chris nog willen opsnuiven misschien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik geef mijn mening met mijn onderbouwing, dit omdat jij ze in een aden/zin noemt. Jessie is prima als knuffeldier, maar niet voor mij en dat maak ik kenbaar. Ik hoef verder niets aan te nemen. Ik neem niets van je af. Ik zeg alleen dat Ivan ver boven hem staat, wat mij betreft. Een echte vent, die niet de hele dag op zijn borst klopt hoe geweldig hij niet is en wat voor typhus honden andere mensen zijn, die niet naar zijn pijpen dansen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.
ik vind ook dat ivan mijlen ver boven jessie staatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Ik geef mijn mening met mijn onderbouwing, dit omdat jij ze in een aden/zin noemt. Jessie is prima als knuffeldier, maar niet voor mij en dat maak ik kenbaar. Ik hoef verder niets aan te nemen. Ik neem niets van je af. Ik zeg alleen dat Ivan ver boven hem staat, wat mij betreft. Een echt vent.
Ze loopt de hele godganselijk dag te giechelen als een puber, walgelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Al die stelletjes daar, is ook niet niks. Ze wil niet achterblijven. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
En die is er niet meer COSquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind ook dat ivan mijlen ver boven jessie staat
Als ik dat zo aanzie, denk ik, als ik mij ooit zo gedraag, mogen ze me afschieten. WRTW.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze loopt de hele godganselijk dag te giechelen als een puber, walgelijk
Mooie tt trouwens
Kleffie en beffie, ze zitten bijna aan elkaar geplaktquote:
Zal er altijd zijn.quote:
quote:
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik dat zo aanzie, denk ik, als ik mij ooit zo gedraag, mogen ze me afschieten. WRTW.
Nu mag Maikel lekker elke avond naar het gewiebel luisteren...quote:
Beter plekje zou het ook doen als ik haar was.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .
Niemand anders vindt hem aardig, dus hij kan niet meer teveel tegensputteren. Hij moet ook wel wat geven, anders wordt het linke soep. Hell has no fury like a woman scorned. Vooral als ze Merel heet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleffie en beffie, ze zitten bijna aan elkaar geplakt
Ze kan haar nog niet helemaal loslaten...quote:
Ik weet het niet, maar het is in ieder geval een gelegenheidscrush.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al niet
Ik zie geen verliefdheid bij Merel , ook niet bij Jessie
Verhaallijntje dus
Daar lijkt t wel op. Als er echt iets zou zijn dan hadden ze echt wel al gezoend hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al niet
Verhaallijntje dus
Ja, hoorde het ook ineens.......sta er niet eens van te kijken......beetje drank erbij......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Shel heeft van bezoekgehoord dat er fittie was tussen een vriendin van haar en Sanne.
En die niksnut Greet maar hangen ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef puzziepie het volgende:
'Haar' huisje aan het inrichten
[ afbeelding ]
Vanmiddag na zijn nederlaag met Brandon vroeg hij aan haar, vindt jij me nog wel liefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niemand anders vindt hem aardig, dus hij kan niet meer teveel tegensputteren. Hij moet ook wel wat geven, anders wordt het linke soep. Hell has no fury like a woman scorned. Vooral als ze Merel heet.
Ze krijgt wel Greet erbij...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, valt het niet zo op dat hij niks doet.....en gelijk weer sneer naar Mylene......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die niksnut Greet maar hangen ...
Ja daaromquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op. Als er echt iets zou zijn dan hadden ze echt wel al gezoend hoor.
Ze zijn alletwee onderhand geil, maar ben benieuwd waar het naartoe gaat. Als zijn prinsesje niet snel binnenkomt, gaat hij toch goud zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op. Als er echt iets zou zijn dan hadden ze echt wel al gezoend hoor.
Spuit 12 noemt hij Mylene. Hij is zo dom.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, valt het niet zo op dat hij niks doet.....en gelijk weer sneer naar Mylene......
Mooi excuus om veel bij die clown rond te hangenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan elkaar ook platonisch heel leuk vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verhaallijntje dus
Ja, die zat vaak in dat huisje, zal er nu nog meer zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar lag Hiske toch? Moet die ook nog eens veranderen van bed voor die mislukte clown?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat Merel wat meer gevoelens heeft. Maar ik zie wel een vriendschap. Ze zijn aan elkaar gewaagd zeg maarquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verhaallijntje dus
Nou, je vingers in andermans mond stoppen, wat Merel regelmatig doet ... Ik denk dat zij echt wel meer wil. maar hij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daaromHet komt zo ontzettend fake en afstandelijk , gemaakt over dat ik het bijna lachwekkend vind.
Het valt niet op, wat moet hij daar bij staan......heeft hij lopen sjouwen??quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mooi excuus om veel bij die clown rond te hangen
nee, is voor Hiske zelf. Bij het bed van christel zit een raampje, kun je over het terrein gluren.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar lag Hiske toch? Moet die ook nog eens veranderen van bed voor die mislukte clown?
En ik heb het idee dat Merel echt gek op hem is hoor. Gekker op hem dan hij op haar waarschijnlijk. Dat wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kan elkaar ook platonisch heel leuk vinden natuurlijk.
Ja, want hij was afgeblaft door die piemeltje van een Brandon en hij kon verder ook niet veel ermee. Stond hij met zijn gebroken teen, grote bek en gekneusd ego.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag na zijn nederlaag met Brandon vroeg hij aan haar, vindt jij me nog wel lief
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het valt niet op, wat moet hij daar bij staan......heeft hij lopen sjouwen??
Nee, ik denk dat Hiske dat zelf wilde......dan had ze een raampje......denk ook dat ze de keus toendertijd aan Cris liet.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar lag Hiske toch? Moet die ook nog eens veranderen van bed voor die mislukte clown?
Ze is aan het afvallen (alhoewel ik weinig resultaat zie) ..dat zegt al genoeg..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat Merel echt gek op hem is hoor. Gekker op hem dan hij op haar waarschijnlijk. Dat wel.
maak ik zelf uit muisjequote:
Nee, die mag tussen de muizen in de yurt als het aan Shelley ligt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Cees vanaf morgen in het Hiske huisje zou gaan slapen?
Nou oprotten mister dj.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Chris maakt Sjel even duidelijk dat dit huisje ook geen neukhol wordt.
Ja, dat was ff genieten, mag Brandon vaker doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, want hij was afgeblaft door die piemeltje van een Brandon en hij kon verder ook niet veel ermee. Stond hij met zijn gebroken teen, grote bek en gekneusd ego.
En terecht. Ze liep zo te zeuren over Mylene en Jens, alsof ze zelf moeder maria is.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Chris is er niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Waar ik Chris schreef bedoelde ik His.quote:
Wordt nog leuk als hij daar niet mee akkoord gaat...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee, die mag tussen de muizen in de yurt als het aan Shelley ligt.
Ja rot op kan ik ook zeggen maar dat doe ik nietquote:
Oh maar het is haske duidelijk dat ze elkaar mogen,quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Je kan elkaar ook platonisch heel leuk vinden natuurlijk.
Zie die twee nog liggen bij Sanne.......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En terecht. Ze liep zo te zeuren over Mylene en Jens, alsof ze zelf moeder maria is.
Ik hoop dat hij een beetje heeft gekeken en dat rare mens even de les gaat lezen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als hij daar niet mee akkoord gaat...
cris?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Erg he, hij blijft maar achter haar aan lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:58 schreef Rhosyn het volgende:
Wat doet die irritante Gerrit bij Shelly op bed. Opdringerige eikel.....rot op.
oke snap jequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar ik Chris schreef bedoelde ik His.
Hisquote:
wat jij wil muisjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rot op kan ik ook zeggen maar dat doe ik niet
Ik denk dat His in het bes van Chris wilde liggen , bij het raampje ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Taaide hij daarna nu meteen af?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, hij blijft maar achter haar aan lopen
Ze vindt Jessie stom, zegt Shel.
Vindt je mij ook stom, vraagt hij.
Nee, zegt Shel
Vindt je mij wel lief, vraagt hij weer
Nee, antwoordt Shel
Oke, zegt Ger en is gelijk stil
Stop de tijd.. (FF)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar ik Chris schreef bedoelde ik His.
Je kan zoveel zeggen, maar of je het moet zeggen, dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rot op kan ik ook zeggen maar dat doe ik niet
Hoe vaak gaat hij zichzelf nog voor lul zetten......quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg he, hij blijft maar achter haar aan lopen
Ze vindt Jessie stom, zegt Shel.
Vindt je mij ook stom, vraagt hij.
Nee, zegt Shel
Vindt je mij wel lief, vraagt hij weer
Nee, antwoordt Shel
Oke, zegt Ger en is gelijk stil
Ja, ik las het. Gelukkig is het haar eigen keuze. Dacht even dat die Shelley nog meer ging claimen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat His in het bes van Chris wilde liggen , bij het raampje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |