Ja, daarom juist.quote:
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.quote:
Jajajajajajajajajajajajajajaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
quote:
Hahaha, het gaat erom dat hij heeft lopen janken, en jankt nog steeds. No big deal, hij kon gewoon lopen, een aansteller 1e klas is het. Baby. Punt gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
nadat hij in een rolstoel binnen kwamquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ivan, zou ik graag mee werken. Vertrouw hem en zou zo met hem op pad gaan, waar er geen gebaande paden zijn. Vertrouw hem als mens. Heb gezien dat hij een geweten heeft en zich niet boven een ander stelt. Hij is niet heilig, dat zeker niet, maar een toffe peer. Hij zou mijn pincode mogen weten.
Hij kwam al binnen met een gebroken teen. Lopend en wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat hij in een rolstoel binnen kwam
De eeuwige verhuister, Nomade Shelleyquote:
Dat weet ik niet,weet alleen dat Shell bij His intrektquote:
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Hiske en Shelley geen combo in een huisje
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met glurenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammen
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Ik snap alleen niet waarom His nu in het bed van Chris gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |