Ja, daarom juist.quote:
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.quote:
Jajajajajajajajajajajajajajaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft eindelijk wat gevangen en het maakt haar niet uit, als hij maar stoer doet. Hij hoeft het niet te zijn. Hoor hem de hele dag janken over zijn gebroken teentje. Nou ik had ook een gebroken teen (tegen een commodekast met uitstekende poten aangelopen) en ben gewoon door blijven lopen. Later kwam ik er pas achter dat het gebroken was, toen ik er geen last meer van had.
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
quote:
Hahaha, het gaat erom dat hij heeft lopen janken, en jankt nog steeds. No big deal, hij kon gewoon lopen, een aansteller 1e klas is het. Baby. Punt gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
nadat hij in een rolstoel binnen kwamquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is er toch ook mee door blijven lopen?![]()
Als je dan een punt wil maken ...
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ivan, zou ik graag mee werken. Vertrouw hem en zou zo met hem op pad gaan, waar er geen gebaande paden zijn. Vertrouw hem als mens. Heb gezien dat hij een geweten heeft en zich niet boven een ander stelt. Hij is niet heilig, dat zeker niet, maar een toffe peer. Hij zou mijn pincode mogen weten.
Hij kwam al binnen met een gebroken teen. Lopend en wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nadat hij in een rolstoel binnen kwam
De eeuwige verhuister, Nomade Shelleyquote:
Dat weet ik niet,weet alleen dat Shell bij His intrektquote:
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Hiske en Shelley geen combo in een huisje
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met glurenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Shell had het gisteren al over het ontbreken van gordijntjes in het huisje van His en Chris , ik verwacht dat ze er nog wel wat veranderingen doorheen wil drammen
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Ik snap alleen niet waarom His nu in het bed van Chris gaat..
Kan ze lucht van Chris opsnuivenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Dan ligt ze bij het raampje, vanaf dat bed kun je het terrein (of in ieder geval een deel) overzien.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Het ontbreken van gordijntjes in dat huisje zei ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die gordijntjes hingen er niet. want cris had het elke dag druk met gluren
De geur van Chris nog willen opsnuiven misschien?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef espri het volgende:
Dat moet je zelf weten. Ik geef mijn mening met mijn onderbouwing, dit omdat jij ze in een aden/zin noemt. Jessie is prima als knuffeldier, maar niet voor mij en dat maak ik kenbaar. Ik hoef verder niets aan te nemen. Ik neem niets van je af. Ik zeg alleen dat Ivan ver boven hem staat, wat mij betreft. Een echte vent, die niet de hele dag op zijn borst klopt hoe geweldig hij niet is en wat voor typhus honden andere mensen zijn, die niet naar zijn pijpen dansen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waarom kun je niet accepteren dat ik zowel Jessie als Ivan geen goede leiders vind ipv met weer een heel verhaal als tegenargument te komen.
ik vind ook dat ivan mijlen ver boven jessie staatquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Ik geef mijn mening met mijn onderbouwing, dit omdat jij ze in een aden/zin noemt. Jessie is prima als knuffeldier, maar niet voor mij en dat maak ik kenbaar. Ik hoef verder niets aan te nemen. Ik neem niets van je af. Ik zeg alleen dat Ivan ver boven hem staat, wat mij betreft. Een echt vent.
Ze loopt de hele godganselijk dag te giechelen als een puber, walgelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Had ook niet verwacht dat ze zich zo ordinair en denigrerend zou laten behandelen. Ze hunkert naar aandacht van een man. Al die stelletjes daar, is ook niet niks. Ze wil niet achterblijven. Mike heeft niet gehapt, en terecht.
En die is er niet meer COSquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind ook dat ivan mijlen ver boven jessie staat
Als ik dat zo aanzie, denk ik, als ik mij ooit zo gedraag, mogen ze me afschieten. WRTW.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze loopt de hele godganselijk dag te giechelen als een puber, walgelijk
Mooie tt trouwens
Kleffie en beffie, ze zitten bijna aan elkaar geplaktquote:
Zal er altijd zijn.quote:
quote:
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik dat zo aanzie, denk ik, als ik mij ooit zo gedraag, mogen ze me afschieten. WRTW.
Nu mag Maikel lekker elke avond naar het gewiebel luisteren...quote:
Beter plekje zou het ook doen als ik haar was.....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Daar is een raam aan de zijkant dan kan ze gluren .
Niemand anders vindt hem aardig, dus hij kan niet meer teveel tegensputteren. Hij moet ook wel wat geven, anders wordt het linke soep. Hell has no fury like a woman scorned. Vooral als ze Merel heet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleffie en beffie, ze zitten bijna aan elkaar geplakt
Ze kan haar nog niet helemaal loslaten...quote:
Ik weet het niet, maar het is in ieder geval een gelegenheidscrush.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal te dik bovenop, is ongeloofwaardig en dus geloof ik het al niet
Ik zie geen verliefdheid bij Merel , ook niet bij Jessie
Verhaallijntje dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |