SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:KNVB-Beker
[ Bericht 2% gewijzigd door JR-Style-93 op 06-05-2019 16:49:30 ]Oh.![]()
Ik hoop dat het nieuwe uitshirt een grapje is.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Waren we Ajacieden aanwezig gister in de kuip?
Waar ik benieuwd naar ben, je bent toch in het stadion van de aartsrivaal. Nu schat ik FOK!supporters normaal in, maar hoe gaan de hooligans om in zo'n stadion van Feyenoord?
Worden er overal Ajax stickers opgepakt, gekrast etc? Of is dat niet aan de orde.
Voelt als Feyenoord er ook wel raar zoveel Ajacieden in je vertrouwde huis zonder dat je erbij bent..
Ben benieuwd.Love is in the air!![]()
Ik hoorde dat er genoeg urinoirs gesneuveld zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Waar ik benieuwd naar ben, je bent toch in het stadion van de aartsrivaal. Nu schat ik FOK!supporters normaal in, maar hoe gaan de hooligans om in zo'n stadion van Feyenoord?
Worden er overal Ajax stickers opgepakt, gekrast etc? Of is dat niet aan de orde.
Voelt als Feyenoord er ook wel raar zoveel Ajacieden in je vertrouwde huis zonder dat je erbij bent..
Ben benieuwd.-nee-![]()
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.![]()
100% Sissokoquote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zwart en rood was inderdaad mooier. Nu is het Ziggo kleur.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk alleen wel zwart en rood..Love is in the air!![]()
https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.htmlquote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef Landgeld het volgende:
Ben benieuwd.![]()
Ja zo bewerkt ziet het er altijd lelijk uit.quote:
Maar hoeft niet per se lelijk te zijn hoor, sowieso beter dan dat gifgele shirt wat we toen hadden met Gudelj o.a.Oh.![]()
elk shirt had lelijk gestaan bij gudelj. Ook van het thuisshirt walgde ik als hij hem droeg.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo bewerkt ziet het er altijd lelijk uit.
Maar hoeft niet per se lelijk te zijn hoor, sowieso beter dan dat gifgele shirt wat we toen hadden met Gudelj o.a.![]()
https://twitter.com/timot(...)660476313602/photo/1quote:Op maandag 6 mei 2019 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk alleen wel zwart en rood..
Daar staan de andere versie (in het rood).Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:54 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Als deze maar op het shirt staat![]()
![]()
Ziet er dik uit...quote:Op maandag 6 mei 2019 16:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
https://twitter.com/timot(...)660476313602/photo/1
Daar staan de andere versie (in het rood).Love is in the air!![]()
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.![]()
de 1-4 tegen Real.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.![]()
De uitwedstrijd in Madrid.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:58 schreef GwaiLow het volgende:
We krijgen wel weer onze Duitse vriend Brych als ref. Welke wedstrijd tegen Real of Juve hadden we hem ook alweer nog meer? Maakte een hele goede indruk op me toen.Oh.![]()
Hij floot toen erg sterk ! Maar goed, daar zal Real vast anders over denken. Zo werkt het meestalquote:![]()
https://www.goal.com/en/n(...)cdfq0sj1uo8kj79v3u5uquote:How Ajax hero Van de Beek overcame tragedy to become Champions League starLife is what you make it.![]()
Nee toch zeker.quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
1-0 verandert weinig aan hun situatie. Ze moeten sowieso 2 keer scoren..quote:Op maandag 6 mei 2019 16:51 schreef GwaiLow het volgende:
Is de verwachting dat Tottenham met Sissoko gaat spelen? Toen kreeg Ajax het wel een stuk moeilijker. Hoop dat Ajax snel die 1-0 maakt, dan moet Tottenham echt ruimte weg gaan geven.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Laten we dat Feyenoord er dan bij kopen, zijn we direct klaar. Max 15 miljoen.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)rdam-verwachten.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |