ik zat nu een muziekje testje te maken, maar nadat ik het had ingevuld moet ik het nog een keerquote:Op maandag 6 mei 2019 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen snoozer, dus voelde me niet geroepen om de test te doen.
Zat er wel aan te denken om foto's te maken om mijn gelijk aan te tonen, maar ja, dat kan je ook niet maken.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kan even boodschappen doen en dan hier verslag doen
Gebruiken jullie de Goggel nog steeds Fann?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat nu een muziekje testje te maken, maar nadat ik het had ingevuld moet ik het nog een keer
doen en dan je leeftijd en je postcode invullen dan kunnen ze dat vergelijen ofzoiets...![]()
https://tests.quest.nl/lifestyle/de-grote-vrolijke-muziektest
Ja DOEI!
ik heb wel een GoPro en hoofdband voor je. Dat zou moeten werken als een dolle. Geef je er lopende commentaar bijquote:Op maandag 6 mei 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken om foto's te maken om mijn gelijk aan te tonen, maar ja, dat kan je ook niet maken.
Elke dagquote:Op maandag 6 mei 2019 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruiken jullie de Goggel nog steeds Fann?
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb wel een GoPro en hoofdband voor je. Dat zou moeten werken als een dolle. Geef je er lopende commentaar bij
Live streaming!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb wel een GoPro en hoofdband voor je. Dat zou moeten werken als een dolle. Geef je er lopende commentaar bij
Later.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even naar Jeruzalem. Even een fotootje maken voor bij m'n artikeltje.
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]'opflikkeren, waggelende vetfabriek met je de Waard tent'
quote:
Je hebt een aanbidder! Geniet ervan!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit hier zo ongeveer een kwartier zo'n shoveldrol vanuit zijn cabine recht mijn huiskamer binnen te loeren. Ik weet dat ik knap ben, maar kom op zeg.
Nou ja wie weet, maar ik vroeg het me af..quote:Op maandag 6 mei 2019 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Elke daghoezo? ga je er toch maar eentje kopen?
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*trekzalf ende zuurvrije vaseline uit la grijpt*
Pas je wel op!? Je komt langs de muisquote:Op maandag 6 mei 2019 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even naar Jeruzalem. Even een fotootje maken voor bij m'n artikeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |