ik zat nu een muziekje testje te maken, maar nadat ik het had ingevuld moet ik het nog een keerquote:Op maandag 6 mei 2019 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen snoozer, dus voelde me niet geroepen om de test te doen.
Zat er wel aan te denken om foto's te maken om mijn gelijk aan te tonen, maar ja, dat kan je ook niet maken.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kan even boodschappen doen en dan hier verslag doen
Gebruiken jullie de Goggel nog steeds Fann?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zat nu een muziekje testje te maken, maar nadat ik het had ingevuld moet ik het nog een keer
doen en dan je leeftijd en je postcode invullen dan kunnen ze dat vergelijen ofzoiets...![]()
https://tests.quest.nl/lifestyle/de-grote-vrolijke-muziektest
Ja DOEI!
ik heb wel een GoPro en hoofdband voor je. Dat zou moeten werken als een dolle. Geef je er lopende commentaar bijquote:Op maandag 6 mei 2019 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zat er wel aan te denken om foto's te maken om mijn gelijk aan te tonen, maar ja, dat kan je ook niet maken.
Elke dagquote:Op maandag 6 mei 2019 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gebruiken jullie de Goggel nog steeds Fann?
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb wel een GoPro en hoofdband voor je. Dat zou moeten werken als een dolle. Geef je er lopende commentaar bij
Live streaming!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb wel een GoPro en hoofdband voor je. Dat zou moeten werken als een dolle. Geef je er lopende commentaar bij
Later.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even naar Jeruzalem. Even een fotootje maken voor bij m'n artikeltje.
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]'opflikkeren, waggelende vetfabriek met je de Waard tent'
quote:
Je hebt een aanbidder! Geniet ervan!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zit hier zo ongeveer een kwartier zo'n shoveldrol vanuit zijn cabine recht mijn huiskamer binnen te loeren. Ik weet dat ik knap ben, maar kom op zeg.
Nou ja wie weet, maar ik vroeg het me af..quote:Op maandag 6 mei 2019 13:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Elke daghoezo? ga je er toch maar eentje kopen?
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*trekzalf ende zuurvrije vaseline uit la grijpt*
Pas je wel op!? Je komt langs de muisquote:Op maandag 6 mei 2019 13:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even naar Jeruzalem. Even een fotootje maken voor bij m'n artikeltje.
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*trekzalf ende zuurvrije vaseline uit la grijpt*
4k lekker castenquote:
Met vaseline sporen?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dirk vindt zelfs dildo's tussen het zwerfafval.
Soort werkverschaffing of geld over de balk idee.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee wat ze nou allemaal aan het graven zijn hier achter. Zo'n beetje 2 jaar geleden begonnen ze met het slopen van een rij huizen en daarvoor in de plaats zou een park komen.
Het duurt nu zo lang dat het waarschijnlijk om een pretpark gaat.
Aambeisporen?quote:
Hier zijn ze al sinds 2013 aan het bouwen.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen idee wat ze nou allemaal aan het graven zijn hier achter. Zo'n beetje 2 jaar geleden begonnen ze met het slopen van een rij huizen en daarvoor in de plaats zou een park komen.
Het duurt nu zo lang dat het waarschijnlijk om een pretpark gaat.
Sja, er komt weinig werk uit handen. Ze graven wat, zijn een week weg en gooien het daarna weer dicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Soort werkverschaffing of geld over de balk idee.
Mijn vader zei altijd : Alles gaat over behalve de honger.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn ze al sinds 2013 aan het bouwen.
Het is wel bijna klaar, dat dan weer wel...
En jij straks met je hoofd uit het dakraam: Hier moet je wezen!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, die gast is van buitenaf de nok aan het afwerken.
Dat is behoorlijk lang, Mo. Aan de ene kant zeuren ze hier over de leegloop van jongeren en aan de andere kant is niets te dol en is er blijkbaar geld te over voor rotondes, parken en gebouwen die qua uiterlijk totaal niet in het geheel passen.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier zijn ze al sinds 2013 aan het bouwen.
Het is wel bijna klaar, dat dan weer wel...
Misschien dat het bedrijf dat de kabels zou komen leggen failliet is?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, er komt weinig werk uit handen. Ze graven wat, zijn een week weg en gooien het daarna weer dicht.De hele boel afgesloten en zo te zien sluiten ze een doorgang permanent af.
Verkeerde aanbestedingquote:Op maandag 6 mei 2019 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien dat het bedrijf dat de kabels zou komen leggen failliet is?
Nah, het is een stukkie verderop, qua lawaai heb ik er geen last van.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd : Alles gaat over behalve de honger.
Maar herrie in je omgeving is toch wel een stoorzender.
Beterquote:Op maandag 6 mei 2019 14:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, het is een stukkie verderop, qua lawaai heb ik er geen last van.
Absoluut. Maar alles beter dan de timmerman die naast mij woonde. Met z'n frees en gezaag de hele dag, midden in een woonwijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar herrie in je omgeving is toch wel een stoorzender.
Van herrie kan je aardig van slag raken.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut. Maar alles beter dan de timmerman die naast mij woonde. Met z'n frees en gezaag de hele dag, midden in een woonwijk.
Niets hielp, dus uiteindelijk een wethouder erop gezet en toen zijn ze maar gaan verhuizen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien dat het bedrijf dat de kabels zou komen leggen failliet is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |