Wat was de vraag?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel belangrijker, waren er ook antwoorden?
ik zit niet op de radar van Petziquote:Op maandag 6 mei 2019 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze wilde weten of jij je bier al gebotteld had.
Ik denk wel dat Petzi blij is om dit te horenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik zit niet op de radar van Petzi![]()
Maar als jij het wilt weten....3 weken geleden, dus over 1 week mag ik proeven
ik ook. Heb er geen goed gevoel over omdat het zo raar ging met het gisten. Maar, we zullen zien.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Petzi blij is om dit te horen![]()
Ik ben benieuwd.
Ik ben geen snoozer, dus voelde me niet geroepen om de test te doen.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:20 schreef FANN het volgende:
Ik krijg de hele dag ''wegtrekkers''' die vraag zat er niet bij
Misschien heb je per ongeluk een hele nieuwe biervariant uitgevonden. Pauze-gegist bierquote:Op maandag 6 mei 2019 13:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ook. Heb er geen goed gevoel over omdat het zo raar ging met het gisten. Maar, we zullen zien.
Ik ben soms wel snoezigquote:Op maandag 6 mei 2019 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben geen snoozer, dus voelde me niet geroepen om de test te doen.
quote:
Ik zat tennis te kijken, zegt Kiki Bertens tegen dr coach Raymond Sluiter dat ie uit zn bek stinkt en dat ie maar een kauwgumpie moet nemen.. En ja gelijk daarna zit ie op een kauwgumpie te kauwenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat tennis te kijken, zegt Kiki Bertens tegen dr coach Raymond Sluiter dat ie uit zn bek stinkt en dat ie maar een kauwgumpie moet nemen.. En ja gelijk daarna zit ie op een kauwgumpie te kauwen
dan hebben we niets om over te pratenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voetbal was saai, avondeten, geen idee nog en UTO ligt me niet.
Goffer...quote:Op maandag 6 mei 2019 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat tennis te kijken, zegt Kiki Bertens tegen dr coach Raymond Sluiter dat ie uit zn bek stinkt en dat ie maar een kauwgumpie moet nemen.. En ja gelijk daarna zit ie op een kauwgumpie te kauwen
je kan even boodschappen doen en dan hier verslag doenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voetbal was saai, avondeten, geen idee nog en UTO ligt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |