Altijd kloten zoiets. Overal is het wel wat. Vanmorgen hier drie grote vrachtwagen containers volgegooid met straatstenen door sjovels en opgehaald door vrachtwagens. Wat een herrie.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut. Maar alles beter dan de timmerman die naast mij woonde. Met z'n frees en gezaag de hele dag, midden in een woonwijk.
Niets hielp, dus uiteindelijk een wethouder erop gezet en toen zijn ze maar gaan verhuizen.
ik ga ook effe een wegtrekkertje krijgen.....quote:Op maandag 6 mei 2019 14:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik denk dat ik straks maar achter ga slapen, scheelt misschien.
Hij gaat al weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van herrie kan je aardig van slag raken.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ook effe een wegtrekkertje krijgen.....
Het went nooit. De herrie komt zelfs door de koptelefoon heen.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Altijd kloten zoiets. Overal is het wel wat. Vanmorgen hier drie grote vrachtwagen containers volgegooid met straatstenen door sjovels en opgehaald door vrachtwagens. Wat een herrie.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het went nooit. De herrie komt zelfs door de koptelefoon heen.
Mooie groene omgevingquote:
Zolang je dat kunt, geniet ervan.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tussendoor ben ik vaak bij mijn ouders om daar zelf wat lawaai te maken.
Ja, qua omgeving woon ik prachtig. Als ze uiteindelijk ophoeren met het lawaai is het weer een klein paradijsje.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooie groene omgevingEn daar rijden ze allemaal kriskras doorheen, scheuren zeg maar met die kraantjes, shit wat gaan die dingen snel.....
Nap ze, Amph. Later.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Same here![]()
Even de pillen erdoor jassen en toch maar even plat, ze zullen zo wel stoppen. Powernap
Met een komkommer, dat zal ze lerenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met een komkommer, dat zal ze leren
Zit eraan te denken om over te stappen en alleen internet af te nemen. Televisie staat amper aan en bellen met vaste telefoon doe ik nooit. T-Mobile zal het dan worden, Of Tele2.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah
ff checken of mij nieuwe box al onderweg is ...
Ja dat is een mogelijkheid ..quote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om over te stappen en alleen internet af te nemen. Televisie staat amper aan en bellen met vaste telefoon doe ik nooit. T-Mobile zal het dan worden, Of Tele2.
Allemaal zijn we anders. Ik bel heel veel vast en kijk veel 4k YT, net of ik daar dan ben, mooie natuur en mobiel bel ik zelden. En toch hoort het bij ons. Nu echt weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om over te stappen en alleen internet af te nemen. Televisie staat amper aan en bellen met vaste telefoon doe ik nooit. T-Mobile zal het dan worden, Of Tele2.
Heb jij breedbeeldscherm?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We kunnen ook afspreken om voortaan eens in het kwartier een post te plaatsen.
Maar dan wel eentje van 14 meter.
Vanaf daar kan ie wat onopvallender bij je binnenkijken...met z'n telelensquote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij is stiekem op de hoek gaan staan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf daar kan ie wat onopvallender bij je binnenkijken...met z'n telelens
Als ik niet beweeg heb ik geen pijn, dus dat doe ik zo min mogelijk. Vorig jaar een tijd lang alles met één hand moeten doen, dus het lukt me best om mijn linkerarm niet te belasten.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je pijn nu, of is het uit te houden?
Blijft erg vervelend allemaal, mooi dat je woensdag al terecht kan. En daarna hopelijk klaar met al dat gedoe.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik niet beweeg heb ik geen pijn, dus dat doe ik zo min mogelijk. Vorig jaar een tijd lang alles met één hand moeten doen, dus het lukt me best om mijn linkerarm niet te belasten.
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijft erg vervelend allemaal, mooi dat je woensdag al terecht kan. En daarna hopelijk klaar met al dat gedoe.
Er is hoop zou De Dees zeggenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veel last van mollen ook:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze aan het maken dan ?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn geen gaten, alleen zand, dus ze kan maar aan graven.
Ik heb werkelijk geen idee wat ze al die tijd aan het doen zijn. Je ziet ze serieus alleen maar graven en het na een tijd weer dichtgooien.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat ze al die tijd aan het doen zijn. Je ziet ze serieus alleen maar graven en het na een tijd weer dichtgooien.
Of ze zoeken ietsquote:Op maandag 6 mei 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
Il weet niet wat er gestaan heeft, maar misschien de grond saneren?
Nee, waren kleine woningen.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
Il weet niet wat er gestaan heeft, maar misschien de grond saneren?
Ga ff vragen wat ze doen , dan weten we dat ookquote:Op maandag 6 mei 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, waren kleine woningen.
Er stond al zo'n Pipokar plus mobiel schijthuis en net hebben ze van die laatste nog eentje extra neergezet, dus meer activiteit waarschijnlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ff vragen wat ze doen , dan weten we dat ook
Ja, inderdaad! Nou zijn we allemaal nieuwsgierig!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ff vragen wat ze doen , dan weten we dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |