Heb jij breedbeeldscherm?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
We kunnen ook afspreken om voortaan eens in het kwartier een post te plaatsen.
Maar dan wel eentje van 14 meter.
Vanaf daar kan ie wat onopvallender bij je binnenkijken...met z'n telelensquote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hij is stiekem op de hoek gaan staan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Vanaf daar kan ie wat onopvallender bij je binnenkijken...met z'n telelens
Als ik niet beweeg heb ik geen pijn, dus dat doe ik zo min mogelijk. Vorig jaar een tijd lang alles met één hand moeten doen, dus het lukt me best om mijn linkerarm niet te belasten.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je pijn nu, of is het uit te houden?
Blijft erg vervelend allemaal, mooi dat je woensdag al terecht kan. En daarna hopelijk klaar met al dat gedoe.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Als ik niet beweeg heb ik geen pijn, dus dat doe ik zo min mogelijk. Vorig jaar een tijd lang alles met één hand moeten doen, dus het lukt me best om mijn linkerarm niet te belasten.
Ja, dat hoop ik ook!quote:Op maandag 6 mei 2019 15:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijft erg vervelend allemaal, mooi dat je woensdag al terecht kan. En daarna hopelijk klaar met al dat gedoe.
Er is hoop zou De Dees zeggenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Veel last van mollen ook:
[ afbeelding ]
Wat zijn ze aan het maken dan ?quote:Op maandag 6 mei 2019 15:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zijn geen gaten, alleen zand, dus ze kan maar aan graven.
Ik heb werkelijk geen idee wat ze al die tijd aan het doen zijn. Je ziet ze serieus alleen maar graven en het na een tijd weer dichtgooien.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat ze al die tijd aan het doen zijn. Je ziet ze serieus alleen maar graven en het na een tijd weer dichtgooien.
Of ze zoeken ietsquote:Op maandag 6 mei 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
Il weet niet wat er gestaan heeft, maar misschien de grond saneren?
Nee, waren kleine woningen.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:52 schreef cafca het volgende:
Il weet niet wat er gestaan heeft, maar misschien de grond saneren?
Ga ff vragen wat ze doen , dan weten we dat ookquote:Op maandag 6 mei 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, waren kleine woningen.
Er stond al zo'n Pipokar plus mobiel schijthuis en net hebben ze van die laatste nog eentje extra neergezet, dus meer activiteit waarschijnlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ff vragen wat ze doen , dan weten we dat ook
Ja, inderdaad! Nou zijn we allemaal nieuwsgierig!quote:Op maandag 6 mei 2019 16:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ff vragen wat ze doen , dan weten we dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |