Altijd kloten zoiets. Overal is het wel wat. Vanmorgen hier drie grote vrachtwagen containers volgegooid met straatstenen door sjovels en opgehaald door vrachtwagens. Wat een herrie.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut. Maar alles beter dan de timmerman die naast mij woonde. Met z'n frees en gezaag de hele dag, midden in een woonwijk.
Niets hielp, dus uiteindelijk een wethouder erop gezet en toen zijn ze maar gaan verhuizen.
ik ga ook effe een wegtrekkertje krijgen.....quote:Op maandag 6 mei 2019 14:10 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik denk dat ik straks maar achter ga slapen, scheelt misschien.
Hij gaat al weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van herrie kan je aardig van slag raken.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ook effe een wegtrekkertje krijgen.....
Het went nooit. De herrie komt zelfs door de koptelefoon heen.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Altijd kloten zoiets. Overal is het wel wat. Vanmorgen hier drie grote vrachtwagen containers volgegooid met straatstenen door sjovels en opgehaald door vrachtwagens. Wat een herrie.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het went nooit. De herrie komt zelfs door de koptelefoon heen.
Mooie groene omgevingquote:
Zolang je dat kunt, geniet ervan.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tussendoor ben ik vaak bij mijn ouders om daar zelf wat lawaai te maken.
Ja, qua omgeving woon ik prachtig. Als ze uiteindelijk ophoeren met het lawaai is het weer een klein paradijsje.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooie groene omgevingEn daar rijden ze allemaal kriskras doorheen, scheuren zeg maar met die kraantjes, shit wat gaan die dingen snel.....
Nap ze, Amph. Later.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Same here![]()
Even de pillen erdoor jassen en toch maar even plat, ze zullen zo wel stoppen. Powernap
Met een komkommer, dat zal ze lerenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met een komkommer, dat zal ze leren
Zit eraan te denken om over te stappen en alleen internet af te nemen. Televisie staat amper aan en bellen met vaste telefoon doe ik nooit. T-Mobile zal het dan worden, Of Tele2.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah
ff checken of mij nieuwe box al onderweg is ...
Ja dat is een mogelijkheid ..quote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om over te stappen en alleen internet af te nemen. Televisie staat amper aan en bellen met vaste telefoon doe ik nooit. T-Mobile zal het dan worden, Of Tele2.
Allemaal zijn we anders. Ik bel heel veel vast en kijk veel 4k YT, net of ik daar dan ben, mooie natuur en mobiel bel ik zelden. En toch hoort het bij ons. Nu echt weg.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit eraan te denken om over te stappen en alleen internet af te nemen. Televisie staat amper aan en bellen met vaste telefoon doe ik nooit. T-Mobile zal het dan worden, Of Tele2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |