Nah als ik jou was zou ik niet gaanquote:Op zondag 5 mei 2019 19:25 schreef MCH het volgende: [..] Is dat nieuwe in een oud jasje achter het station leuk?
Bedankt voor je (serieuze) antwoordquote:
Het leek me ook wel wat voor die josti van Roelvink.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n strakke licht getinte boy. Met zo'n streepje langs zijn kaak als baardgroei.
Die van de pointcam?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het leek me ook wel wat voor die josti van Roelvink.
Oh ja die past er zo in.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het leek me ook wel wat voor die josti van Roelvink.
Nee nog niet, jij wel?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Lees ik wel goede dingen over. Ben je in die van Amersfoort geweest, is net nieuw?
Ja, die met een negatief IQquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh maar ik was @:faxie al eens op fok tegengekomen...
quote:
Ga ik met oud-collega's nog weleens heen.quote:
Nee. Maar wel in jouw beschrijvingen van acteerprestaties.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Als ik iemand wil zien die 4 seizoenen lang kijkt alsof ze moet poepen, haar mond zo min mogelijk wil bewegen uit angst dat ze een natte ruft laat, dan kijk ik wel naar Cersei.
Ik moet naar de Kaakchirurg, ruilen?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet morgenochtend naar Deventer. Geen zin in
Bels?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n strakke licht getinte boy. Met zo'n streepje langs zijn kaak als baardgroei.
Historisch gezien een mooie stad.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet morgenochtend naar Deventer. Geen zin in
Hehe, als ik heb gekeken, wil ik wel wat zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in jouw beschrijvingen van acteerprestaties.
[..]
Godverquote:
Mouwen opgerold.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker gek voor als hij met z’n werkmaten op stap gaat
Ook wel voor Vinniiee die onzeker is over wat hij aan moet naar z'n date en dan maar dat kekke shirtje uit z'n pubertijd paktquote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind die overhemden wel wat voor losdop.
Bijtijds naar de kroeg op vrijdagmiddag en dan Jannie van het secretariaat doen op het invalidentoilet toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker gek voor als hij met z’n werkmaten op stap gaat
Ik las Janiequote:Op zondag 5 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijtijds naar de kroeg op vrijdagmiddag en dan Jannie van het secretariaat doen op het invalidentoilet toch?
Waarom niet gewoon boven n urinoir? Veel handiger.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijtijds naar de kroeg op vrijdagmiddag en dan Jannie van het secretariaat doen op het invalidentoilet toch?
Dat wel. 2 jaar terug rondleiding gehad door het centrum.quote:
Bwehehe, ik zou zoiets nooit dragenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook wel voor Vinniiee die onzeker is over wat hij aan moet naar z'n date en dan maar dat kekke shirtje uit z'n pubertijd pakt
Daar ben jij te jong voor. Meer iets voor iemand die in de jaren 90 ook kreuk overhemden droeg naar de dancingquote:
Toch nog ergens goed voor om jong te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar ben jij te jong voor. Meer iets voor iemand die in de jaren 90 ook kreuk overhemden droeg naar de dancing
Gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind die overhemden wel wat voor losdop.
Ik snap de haat van de heren hier idd ook wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja van wie niet. Potverdikke wat een vent.
Dat is wel een belediging aan het adres van de geschiedenisquote:Op zondag 5 mei 2019 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat wel. 2 jaar terug rondleiding gehad door het centrum.
Mooi centrum om gewoon rond te struinen. Mag morgen naar een bedrijventerrein. Ook leuk
Dus je bent echt dop?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Je onderschat mijn smaak, net dit kadertje in mijn onteiglijk.leulukke leasebak gesmeten.
https://www.racersportif.(...)hine-slr01-road-bike
Voor de rest draag ik alleen zwart en wit zo'n beetje.![]()
Was het gezellig?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik had net yoghurt met kaneel en nu wil ik meer
Even mijn yoghurt door je keel laten stromenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
eet je dat liever dan het zaad van Air?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Wel met een berg suiker.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even mijn yoghurt door je keel laten stromen
Jammerquote:Op zondag 5 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het smaakt niet naar brie ofzo.
echt fucking naarquote:Op zondag 5 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het smaakt niet naar brie ofzo.
2-3 uur. Vind het zelf wel comfortabel reizen ook, zeker omdat de wachttijden maar beperkt zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
3 uurtjes toch? Beetje vol te houden?
Zit te denken om met hemelvaart 2 dagen naar Parijs te gaan, beetje door de stad slenteren
En dan ga je 1ste klas?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2-3 uur. Vind het zelf wel comfortabel reizen ook, zeker omdat de wachttijden maar beperkt zijn.
Ja, wel prima eigenlijk. En met u?quote:
Goed! Nog een weekje werken en dan op vakantiequote:
Lekker! waar ga je heen?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Nog een weekje werken en dan op vakantie.
Belgrado. Hopelijk wordt t wel wat beter weerquote:
Lekker! Ja dat hoop ik ook voor jequote:Op zondag 5 mei 2019 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Belgrado. Hopelijk wordt t wel wat beter weer.
MKquote:
Ok thanks!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep![]()
Qua niveau valt het verschil tussen eerste en tweede klasse wel tegen.
Een moeraspoesquote:
quote:
Eh. Nou.. terug.. gewoon aanwaaien. Maar wie ben jij?quote:
Mooi ff langsgewaaid.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eh. Nou.. terug.. gewoon aanwaaien. Maar wie ben jij?
Versie van Hans is beter.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi ff langsgewaaid.
Wie zijn we? Wat doen we hier? Wat is het doel van dit nietige leven? Hoelang zal de zon nog branden totdat alles weer verdwijnt in een koude kille klomp steen zonder atmosfeer noch leven?
Jesus wat stel je direct moeilijke vragen.
Hee Faxquote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 05:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moest zaterdag op zee aan je denken. Heel het strand lag onder het schuim
Nu wel heel erg, maar de film was leukquote:
Ik dacht eerst ookquote:Op maandag 6 mei 2019 05:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moest zaterdag op zee aan je denken. Heel het strand lag onder het schuim
Welke ben je geweest?quote:Op maandag 6 mei 2019 05:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu wel heel erg, maar de film was leuk
[..]
Ik dacht eerst ook
Maar oké haha
In mijn geval was het niet waarschijnlijk, want had nog nooit een avengers film gezienquote:
Vond je het wat?quote:Op maandag 6 mei 2019 05:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In mijn geval was het niet waarschijnlijk, want had nog nooit een avengers film gezien
Kom je toch best dicht bij een facial.quote:Op maandag 6 mei 2019 07:30 schreef Samzz het volgende:
Een hap nemen uit je cracker, welke breekt waardoor je gezicht onder de jam zit.
Je was okay.quote:Op maandag 6 mei 2019 07:30 schreef Samzz het volgende:
Een hap nemen uit je cracker, welke breekt waardoor je gezicht onder de jam zit.
Je huis was toch al overal roodquote:Op maandag 6 mei 2019 07:30 schreef Samzz het volgende:
Hahaquote:Op maandag 6 mei 2019 07:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kom je toch best dicht bij een facial.
Haha verslapen?quote:Op maandag 6 mei 2019 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wekker vergeten te zetten is niet zo handig.
Normaal gesproken begin ik rond 8 en ben ik een van de eersten op kantoor, nu ben er er rond 9 dus niet zoveel aan de hand gelukkig.quote:
Genoten van ons aller AJAX?quote:Op maandag 6 mei 2019 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gesproken begin ik rond 8 en ben ik een van de eersten op kantoor, nu ben er er rond 9 dus niet zoveel aan de hand gelukkig.
Straf voor die mooie zomer van vorig jaarquote:Op maandag 6 mei 2019 08:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer hagel op mijn hoofd gehad zelfs
Try mequote:Op maandag 6 mei 2019 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we je hier opvrolijken.
Nee balanceren is met gewichtjes lood op de velg. Daarmee haal je onbalans uit het wiel.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:50 schreef Samzz het volgende:
Balanceren is niet t zelfde als de wielen uitlijnen, zeker.
*Zucht. Halve offertes.
Ja ik las het. Maar er moet wel uitgelijnd wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nee balanceren is met gewichtjes lood op de velg. Daarmee haal je onbalans uit het wiel.
Met uitlijnen passen ze je onderstel aan zodat de stand van je wielen goed is.
Dat moet zeker.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik las het. Maar er moet wel uitgelijnd worden.
Dat kan ook heel goed met mooi weer.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker binnen blijven en met niemand praten.
True.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met mooi weer.
Maar even antwoorden. Ik heb t nog duidelijk gevraagd.quote:
Volgens mij maakt het geen zak uit.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:27 schreef Samzz het volgende:
Zou kutweer in mei een mooie zomer voorspellen? Of juist een zomer met een hoop regen.
Dat kun je ook op meerdere manieren opvatten. Ik vond het vorig jaar al aardig in de buurt komen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Piet Paulusma zei in december al dat het de zomer des doods gaat worden!!!!!
Ik heb geen flauw idee. Zou t wel leuk vinden, weer zo'n warme zomerquote:
Toen was het nu al warmquote:Op maandag 6 mei 2019 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zou t wel leuk vinden, weer zo'n warme zomer.
Of enorme droogte dat we volgend jaar allemaal aan een hongerdood stervenquote:Op maandag 6 mei 2019 09:36 schreef Samzz het volgende:
Een zomer des doods kan ook enorme regenbuien, hagelbuien en stormwinden betekenen.
Afgelopen 3 jaar vierde ik de verjaardag van mn nichtje in de tuin. Dit was het eerste jaar dat het binnen was. (afgelopen weekend)quote:
Ja idd. Het grondwater staat nog veel te laag.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Vergeet niet dat afgelopen zomer kei lang duurde... Dus zou het ''logisch'' zijn dat het nu gewoon weer even wachten is. Daarbij zou het nog wel fijn om nog wat dikke buien te krijgen. Voor de tuin en zo.
Alles is gortdroog in de natuurquote:Op maandag 6 mei 2019 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Vergeet niet dat afgelopen zomer kei lang duurde... Dus zou het ''logisch'' zijn dat het nu gewoon weer even wachten is. Daarbij zou het nog wel fijn om nog wat dikke buien te krijgen. Voor de tuin en zo.
quote:
Dit dus.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd. Het grondwater staat nog veel te laag.
Ja absoluut waar.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.
De zon mag nog wel even wachten. Even een weekje regen is best welkom. Ook al heb ik natuurlijk ook liever de zon. Maar straks is het ineens weer kei lang warm en droog... dan hebben we een nog dikker probleem met die droogte.
Altijd eerst een metalen staaf naar buiten steken. Leuk voor tegen hoofd of borst of tussen de spakenquote:Op maandag 6 mei 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Godallejezus, je mocht hier in het centrum en dus bij mij in de straat alleen buiten winkeltijden fietsen. Niemand hield zich eraan, ik werd telkens van m'n sokken gereden zodra ik de deur uitging. Dus is er een tijdje geleden streng gecontroleerd, boetes uitgedeeld enzo, mensen erop aangesproken, borden opgehangen met verboden te fietsen.
Blijkbaar had het geen nut WANT NU MAG JE HIER GEWOON DE HELE DAG DOOR FIETSEN.
'O handhaving is te veel werk dus we halen gewoon de borden weg.'
Kan ik voortaan eerst voorzichtig naar links rechts links kijken voor ik de deur uit kan.
Ik las "je borsten tussen de spaken".quote:Op maandag 6 mei 2019 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd eerst een metalen staaf naar buiten steken. Leuk voor tegen hoofd of borst of tussen de spaken
Meteen wel een paar kilo lichterquote:Op maandag 6 mei 2019 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las "je borsten tussen de spaken".
Leek me onhandig.
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 6 mei 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Godallejezus, je mocht hier in het centrum en dus bij mij in de straat alleen buiten winkeltijden fietsen. Niemand hield zich eraan, ik werd telkens van m'n sokken gereden zodra ik de deur uitging. Dus is er een tijdje geleden streng gecontroleerd, boetes uitgedeeld enzo, mensen erop aangesproken, borden opgehangen met verboden te fietsen.
Kan ik voortaan eerst voorzichtig naar links rechts links kijken voor ik de deur uit kan.
RIP aan je nabestaanden.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
True.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde hier nog in ieder geval iets te vertellen. Jullie zijn gewoon dood.
Blegh.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
De Vlaamse Anne Faber
NWS / Alles wijst erop dat Julie (23) werd vermoord: bloed op kled
Valt me nog mee dat er niet al meerdere delen vol zijn gepost door de vaste speurneuzenkern.
Heus nietquote:Op maandag 6 mei 2019 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeerde hier nog in ieder geval iets te vertellen. Jullie zijn gewoon dood.
Die speurneuskneuzen zijn verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:52 schreef Chia het volgende:
De Vlaamse Anne Faber
NWS / Alles wijst erop dat Julie (23) werd vermoord: bloed op kled
Valt me nog mee dat er niet al meerdere delen vol zijn gepost door de vaste speurneuzenkern.
Nog geen conspiracy theories?quote:Op maandag 6 mei 2019 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die speurneuskneuzen zijn verschrikkelijk.
Pics!quote:Op maandag 6 mei 2019 12:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben echt trots op mezelf. Rok genaaid in een dagje en ik pas hem ook nog.
quote:
quote:Op maandag 6 mei 2019 07:01 schreef RapaNui het volgende:
Getuige op beeld moet zich melden:
[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.com/PZAntwerpen/status/1125185531585933312
quote:
Krijtstreeprokje. Lekker VVDquote:Op maandag 6 mei 2019 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als die in de was is geweest, hij staat nu nog vol blauwe krijtstrepen.
Ik noem ze altijd gewoon ramptoeristen.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die speurneuskneuzen zijn verschrikkelijk.
Echt he. Ik heb van die koude trage typvingersquote:
Kouwe jatten aan m'n lijf daar ril ik vanquote:Op maandag 6 mei 2019 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoop voor die mannen die naar de hoeren gaan dat ze wat warmer zijn dan dat het buiten is
Leuk!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De strepen waren voor het aftekenen van de patroondelen.
Heb ze even eraf gepoetst voor de foto.
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet zeker of ik die erop laat. Maar denk het wel, want heb ook wel een beetje truttige smaak.quote:
Ik vind het een mooie outfit voor de kerkelijke zondagenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik die erop laat. Maar denk het wel, want heb ook wel een beetje truttige smaak.
Wat knap gemaakt!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ook wel. Voor zolang ik nog niet in uniform mag.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie outfit voor de kerkelijke zondagen
Dank je.quote:
Weet ikquote:Op maandag 6 mei 2019 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik die erop laat. Maar denk het wel, want heb ook wel een beetje truttige smaak.
Huehuequote:Op maandag 6 mei 2019 13:24 schreef MissMSX het volgende:
Nu heb ik ook zin om wat leuks te naaien, maar eerst maar eens de gordijnen afmaken
Zou misschien ook wel leuk zijn ja!quote:Op maandag 6 mei 2019 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weet ik
Het is ook wer niet dat het misstaat ofzo
Mooie kleur bloes trouwens! Is eenzelfde kleur zoom onderaan de rok niet een idee?
Een borduurmachine is ook leuk voor dit soort effen stukkenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou misschien ook wel leuk zijn ja!
Sowieso heeft deze machine heel veel leuke afwerksteken erop, denk dat ik er daarvan eentje uitzoek om de zoom mee af te werken.
Inkoppertjequote:Op maandag 6 mei 2019 13:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Ons nieuwe alpha mannetje hoor omdat hij weer een keertje heeft gepopt
Vanochtend nog, en shirt is ook net gewassen.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Zeker niet gedoucht vanochtend jij vieze tatta
Ik heb ook zin om iets leuks te naaienquote:
Hij schijnt doorquote:Op maandag 6 mei 2019 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat zie jij wel weer he, ouwe snoeperd.quote:
Nieuw wasmiddel?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanochtend nog, en shirt is ook net gewassen.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zie jij wel weer he, ouwe snoeperd.
Wat interesseren mij die plangen nouquote:Op maandag 6 mei 2019 14:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker verfrissende regen, goed voor de plantjes.
Dan ga je maar lekker onder de zonnebank.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat interesseren mij die plangen nou
Bruin wil ik worden!
Heb ik al gedaan dit weekendquote:Op maandag 6 mei 2019 14:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker onder de zonnebank.
Stresszweet?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vanochtend nog, en shirt is ook net gewassen.
Gewoon paar keer niet vegen.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je dan stokjes tussen je bilhelften zodat je poeperd mooi bruin wordt?
Monty does not approvequote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat interesseren mij die plangen nou
Bruin wil ik worden!
Was je vader maar een incel.quote:Op maandag 6 mei 2019 15:59 schreef MCH het volgende:
Hoe gaat het met mijn favoriete clubje incellen vandaag?
Veranderd niks aan zijn uitspraak.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Jou bedoel ik niet vriend, jij probeert Faxie soms nog te helpen
Nee dan zou je wat meer respect hebben meegekregen in je opvoeding.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb twee moeders, mijn vader was een zaaddonerende incel
Jeetje, wat een haat en verwijten op de maandagquote:Op maandag 6 mei 2019 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dan zou je wat meer respect hebben meegekregen in je opvoeding.
Nee.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, wat een haat en verwijten op de maandag
Een bro ben je al helemaal nietquote:Op maandag 6 mei 2019 16:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Als bros moeten we toch uniten tegen de Kutnijd hier
Jeetje, jij bent wel echt geïndoctrineerd door crazy people. Sterker, je lijkt er nog vuistdiep in te zitten.quote:
Kom ze alleen hier nog tegen eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2019 16:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent wel echt geïndoctrineerd door crazy people. Sterker, je lijkt er nog vuistdiep in te zitten.
Ik ga dan altijd fokken, probeer nog een methode te vinden om ook te snoozenquote:Op maandag 6 mei 2019 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele dag meetings gehad zo ongeveer.
Weinig tijd voor gehad vandaag helaas.quote:Op maandag 6 mei 2019 16:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd fokken, probeer nog een methode te vinden om ook te snoozen
Moeite doen om je poeperd bruin te laten worden?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je dan stokjes tussen je bilhelften zodat je poeperd mooi bruin wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |