Nah als ik jou was zou ik niet gaanquote:Op zondag 5 mei 2019 19:25 schreef MCH het volgende: [..] Is dat nieuwe in een oud jasje achter het station leuk?
Bedankt voor je (serieuze) antwoordquote:
Het leek me ook wel wat voor die josti van Roelvink.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n strakke licht getinte boy. Met zo'n streepje langs zijn kaak als baardgroei.
Die van de pointcam?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het leek me ook wel wat voor die josti van Roelvink.
Oh ja die past er zo in.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het leek me ook wel wat voor die josti van Roelvink.
Nee nog niet, jij wel?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Lees ik wel goede dingen over. Ben je in die van Amersfoort geweest, is net nieuw?
Ja, die met een negatief IQquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh maar ik was @:faxie al eens op fok tegengekomen...
quote:
Ga ik met oud-collega's nog weleens heen.quote:
Nee. Maar wel in jouw beschrijvingen van acteerprestaties.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Als ik iemand wil zien die 4 seizoenen lang kijkt alsof ze moet poepen, haar mond zo min mogelijk wil bewegen uit angst dat ze een natte ruft laat, dan kijk ik wel naar Cersei.
Ik moet naar de Kaakchirurg, ruilen?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet morgenochtend naar Deventer. Geen zin in
Bels?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n strakke licht getinte boy. Met zo'n streepje langs zijn kaak als baardgroei.
Historisch gezien een mooie stad.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet morgenochtend naar Deventer. Geen zin in
Hehe, als ik heb gekeken, wil ik wel wat zeggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee. Maar wel in jouw beschrijvingen van acteerprestaties.
[..]
Godverquote:
Mouwen opgerold.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker gek voor als hij met z’n werkmaten op stap gaat
Ook wel voor Vinniiee die onzeker is over wat hij aan moet naar z'n date en dan maar dat kekke shirtje uit z'n pubertijd paktquote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind die overhemden wel wat voor losdop.
Bijtijds naar de kroeg op vrijdagmiddag en dan Jannie van het secretariaat doen op het invalidentoilet toch?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
Lekker gek voor als hij met z’n werkmaten op stap gaat
Ik las Janiequote:Op zondag 5 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijtijds naar de kroeg op vrijdagmiddag en dan Jannie van het secretariaat doen op het invalidentoilet toch?
Waarom niet gewoon boven n urinoir? Veel handiger.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijtijds naar de kroeg op vrijdagmiddag en dan Jannie van het secretariaat doen op het invalidentoilet toch?
Dat wel. 2 jaar terug rondleiding gehad door het centrum.quote:
Bwehehe, ik zou zoiets nooit dragenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ook wel voor Vinniiee die onzeker is over wat hij aan moet naar z'n date en dan maar dat kekke shirtje uit z'n pubertijd pakt
Daar ben jij te jong voor. Meer iets voor iemand die in de jaren 90 ook kreuk overhemden droeg naar de dancingquote:
Toch nog ergens goed voor om jong te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar ben jij te jong voor. Meer iets voor iemand die in de jaren 90 ook kreuk overhemden droeg naar de dancing
Gvd.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind die overhemden wel wat voor losdop.
Ik snap de haat van de heren hier idd ook wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja van wie niet. Potverdikke wat een vent.
Dat is wel een belediging aan het adres van de geschiedenisquote:Op zondag 5 mei 2019 19:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat wel. 2 jaar terug rondleiding gehad door het centrum.
Mooi centrum om gewoon rond te struinen. Mag morgen naar een bedrijventerrein. Ook leuk
Dus je bent echt dop?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd.![]()
Je onderschat mijn smaak, net dit kadertje in mijn onteiglijk.leulukke leasebak gesmeten.
https://www.racersportif.(...)hine-slr01-road-bike
Voor de rest draag ik alleen zwart en wit zo'n beetje.![]()
Was het gezellig?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Ik had net yoghurt met kaneel en nu wil ik meer
Even mijn yoghurt door je keel laten stromenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
eet je dat liever dan het zaad van Air?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef MissMSX het volgende:
Wel met een berg suiker.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even mijn yoghurt door je keel laten stromen
Jammerquote:Op zondag 5 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het smaakt niet naar brie ofzo.
echt fucking naarquote:Op zondag 5 mei 2019 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het smaakt niet naar brie ofzo.
2-3 uur. Vind het zelf wel comfortabel reizen ook, zeker omdat de wachttijden maar beperkt zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 15:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
3 uurtjes toch? Beetje vol te houden?
Zit te denken om met hemelvaart 2 dagen naar Parijs te gaan, beetje door de stad slenteren
En dan ga je 1ste klas?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2-3 uur. Vind het zelf wel comfortabel reizen ook, zeker omdat de wachttijden maar beperkt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |