Weer gaan spijbelen net als 25 jaar geledenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is toch wel de mooiste van allemaal
Gremio in 95
idemquote:Op zondag 5 mei 2019 19:01 schreef R-woud93 het volgende:
Eens met de TT, tevens op Ajax getemd in de poll
Gelukkig wel ja. Hoor hie de presentatoren en analysten moeten schreeuwen..quote:Op zondag 5 mei 2019 18:58 schreef Doublepain het volgende: [..] Er zit een geluidsknop op je afstandsbediening he
Alkemade*quote:Op zondag 5 mei 2019 19:02 schreef Adames het volgende:
Leo alkema
Nu ben ik extra blij dat ajax voor staat
En natuurlijk de MLS met Zlatan en onze Nederlander DRANK DE BOER JAAAAAquote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef Nober het volgende:
FOX heeft alleen nog Eredivisie en Bundesliga en dat amateurvoetbal inclusief de keuken kampioendivisie.
Wat een treurnis.
*Kuchje*quote:Op zondag 5 mei 2019 19:00 schreef wdn het volgende: [..] Dat is toch wel de mooiste van allemaal
Gremio in 95
![]()
Als we gaan verlengen kun je nog een extra mannetje wisselen. Misschien toch het overwegen waard met het oog op Tottenhamquote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker 3 reserves erin knallen en uitspelen.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:08 schreef Doublepain het volgende:
Willem 2 Der Nederlanden zou zich omdraaien in zijn graf
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kristensen staat er al in.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haten op Hakim the dreamquote:Op zondag 5 mei 2019 19:14 schreef skysherrif het volgende:
Vraag me af hoeveel slechter je wordt van Odegaard in Ziyech Out
Doorgaan met deze shit!!quote:
Op die bekerfinale komen alleen maar van dat dagjesvolk op af.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Dus iedereen die in dat vak zit krijgt een mooi stadionverbodje
Zijn maar wat rookbommetjes hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Gutanoth het volgende:
Straks weer janken dat je op je bek gespoten wordt door een ME-blusser
'wat vuurwerk'... gek zijn ze.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Mensen die hier schuimbekkend mad worden om wat vuurwerk
Dit ja, triest achterlijk volkquote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Machielovic het volgende:
Jaja Ajax huiligans leven zich uit, mogen een keertje naar de kuip
Rust voor Veltman. Maar verder niet nee.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
Je heb echt helemaal geen kut aan die Kristensen hè
Praat het maar goedquote:
Ik ga niet zeggen wat ik nu denk.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ijdens-psv-ajax.html
Kunnen wel gevaarlijk zijn
Als je om wat rookbommetjes erop los slaat, ben je ook wel een tyfustokkiemongool.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Gutanoth het volgende:
Isquote:Op zondag 5 mei 2019 19:21 schreef ForzaMilan het volgende:
Beetje rook. Moet je is een wedstrijd van Legia kijken.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je om wat rookbommetjes erop los slaat, ben je ook wel een tyfustokkiemongool.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:19 schreef Gutanoth het volgende:
In een derde wereld land als Polen mag je dat soort dingen verwachten, hier hoort men zich beschaafd te gedragenquote:
Een soort van Mitchell Dijks maar dan nóg matigerquote:Op zondag 5 mei 2019 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
Wie heeft het over slaan? Gewoon wat fakkeltjes en rookbommetjes uitblussen. Dat er iemand die fakkel nog beet heeft is zijn eigen schuldquote:Op zondag 5 mei 2019 19:21 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je om wat rookbommetjes erop los slaat, ben je ook wel een tyfustokkiemongool.
Dafne Schippersgenotquote:Op zondag 5 mei 2019 19:22 schreef skysherrif het volgende:
De ligt is nog vrij snel voor zo'n lomp lichaam.
Goed moment om die andere Argentijn te brengen.quote:
Gabrich 2 ?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed moment om die andere Argentijn te brengen.
Goed moment om dan TOTO te zettenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Goed moment om die andere Argentijn te brengen.
Hij kopt ook met zijn neus op het achterhoofd. Niet fijn, maar minder pijnlijk dan vol met de slaap tegen je tegenstander aan oid.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:23 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat is een blok beton man, niet kapot te krijgen
Willem 2, visserdorp.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft iedereen vishoedjes op in het stadion
Omdat Willem II achter het net vist.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:24 schreef Paul het volgende:
Waarom heeft iedereen vishoedjes op in het stadion
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat Willem II achter het net vist.
Twee maanden na de CL-finale...lijkt me prima te doen.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:26 schreef Evertjan het volgende:
Lees net dat de wedstrijd van de JC schaal al op 28 juli is. Dat is wel erg vroeg
Misschien kan KNVB het schema even erop aanpassenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:26 schreef Evertjan het volgende:
Lees net dat de wedstrijd van de JC schaal al op 28 juli is. Dat is wel erg vroeg
Woest.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien kan KNVB het schema even erop aanpassen
Dat is waar. Was leuker geweest eigenlijk.quote:
Verrassend.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Vollenhoven het volgende:
begin juli beginnen de trainingen weer
wel triest voor de spelers van de Nations League. Geen wonder dat Duitsland en Frankrijk er geen zin in hadden
Godenvoer.quote:
Boeie. Schalen met deuken, bekers met roest. Geen probleem.quote:
lekker manquote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boeie. Schalen met deuken, bekers met roest. Geen probleem.
Willem 2 hè.quote:
Tja, een paar klassen beter dan de rest.quote:
boosquote:Op zondag 5 mei 2019 19:35 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nou, wat maakt PSV een indruk de laatste tijd .
"Godver, nu moeten we snel een deuntje voor Kristensen verzinnen"quote:Op zondag 5 mei 2019 19:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leuk dat ze nu willekeurig de namen van de spelers zingen. Heb me altijd al afgevraagd waarom dat niet vaker gebeurd i.p.v. alleen als iemand gescoord heeft of goed speelt.
ik ben voor ondanks deze goalquote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kunnen we niet stiekem Kristensen naar Barcelona sturen en zeggen dat dat Frenkie is?
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:20 schreef FireFox1 het volgende:
tijdens die hagelbui stortte er 1 door het beeld heenquote:
zou mij niks verbazen dat buitenlandse clubs zelfs voor de wisselspelers van Ajax tientallen miljoenen gaan biedenquote:
Ajax 7 waarvan 4 raakquote:
Ik zou ook klappen als mijn zoon 80 miljoen waard is.quote:
Hij is duidelijk van de melkboer.quote:
Goed zaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zou ook klappen als mijn zoon 80 miljoen waard is.
Volgende keer toch maar weer iets anders proberen.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef WethouderHekking het volgende:
De tactiek van Adrie Koster heeft goed gewerkt
Madquote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef Evertjan het volgende:
echte Ajacied die de Jong, met ze <100 wedstrijden voor het 1e
Met zequote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef Evertjan het volgende:
echte Ajacied die de Jong, met ze <100 wedstrijden voor het 1e
Ik blijkbaar ookquote:
Ok, en nu?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is toch zo? Hij komt niet eens uit de jeugdopleiding?
Nog zuurderquote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat hij een echte Ajacied is?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hij speelt ook vast beter haxball dan jij.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook![]()
Mijn zoon maait iedereen neer met Fortnite
Dat klopt inderdaad.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vast en zeker. Hij is echt bizar goed voor zijn leeftijd. Een betere en snellere gamer dan ik ooit zal zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij speelt ook vast beter haxball dan jij.
Ja dat zie je er wel aan af.quote:
Hoe oud is hij? (Ik vraag dit voor een vriend)quote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vast en zeker. Hij is echt bizar goed voor zijn leeftijd. Een betere en snellere gamer dan ik ooit zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |