Dat zijn toch sigarenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:13 schreef sig000 het volgende:
Willem 2 olé olé ken je nagaan wanneer ze Willem1 sturen.
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsersquote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef sig000 het volgende:
Voetbal is 2e sport in Tilburg, ijshockey staat dik op nr 1 daar.
Wacht maar totdat Sam Oomen de tour wint!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:16 schreef sig000 het volgende:
Voetbal is 2e sport in Tilburg, ijshockey staat dik op nr 1 daar.
Duitsers moet je vandaag niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsers
Spartacus Roosevelt Podcast, Episode 228: Steganography and Metadataquote:
Ik heb weinig met voetbal, maar als ze tegen Ajax moeten, mogen ze van mij ook altijd winnenquote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarmee mogen ze van mij alles winnen.. Maar dan nog stelt ijshockey niets voor .. Hoorde ik laatst van Duitsers
Een paleis zelfs!quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook, een voorvader van de huidige Willem liet ooit kasteel bouwen in Tilburg.
Ja, dit jaar nog welquote:Op zondag 5 mei 2019 17:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie niet naar de Giro met Tommeke dan?
Vergeleken met de echt grote landen niet.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit tilburgquote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie de Giro winnen toch.. Komt ie bij jou uit het dorp of uit TilB
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ie de Giro winnen toch.. Komt ie bij jou uit het dorp of uit TilB
Dat is toch een gevangenis geworden?quote:
Ben zelf wat dingen aan het draaien op de 40+ radio.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Spartacus Roosevelt Podcast, Episode 228: Steganography and Metadata
30-4-2019
http://tun.in/ti4PU2
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag net een dikke man in de supermarkt. Heb de bedrijfsleider erbij geroepen. Die zei dat-ie me begreep maar dat hij er ook niet veel aan kon doen. Heb 'm voorgesteld de toegangspoortjes smaller te maken.
1982 was ik er.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er ooit in de hal zitten blowen, tijdens de scholierenstaking in de jaren 80
quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Zag net een dikke man in de supermarkt. Heb de bedrijfsleider erbij geroepen. Die zei dat-ie me begreep maar dat hij er ook niet veel aan kon doen. Heb 'm voorgesteld de toegangspoortjes smaller te maken.
Zo normaal gebleven die scrut ...quote:Op zondag 5 mei 2019 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is niet normaal meer.quote:
De NEUSjes hebben maar een matig klein doekje.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
OK .. Ze kunnen wel naaien.. extra groot dekentjes
Textielstad.quote:Op zondag 5 mei 2019 17:53 schreef chufi het volgende:
OK .. Ze kunnen wel naaien.. extra groot dekentjes
Dat zal ik eens even op zettenquote:
Klopt, Hilvarenbeek is tof dorpquote:Op zondag 5 mei 2019 18:03 schreef pullup het volgende:
Kom net uit Tilburg, nou ja de Beekse Bergen en ik heb van iemand uit Hilvarenbeek geleerd dat je dat geen Tilburg mag noemen
Het leek wel of de helft uit eettentjes bestondquote:
Je bent op het plein geweest.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leek wel of de helft uit eettentjes bestond
Yes!quote:
Lijkt de Lage Vuursche wel. Hoogland en Hoevelaken mag je ook geen Amersfoort noemen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Het leek wel of de helft uit eettentjes bestond
Dat klinkt als een kloppartij maar dat zal het wel niet zijnquote:
Gratis festival was dat met toffe artiestenquote:Op zondag 5 mei 2019 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klinkt als een kloppartij maar dat zal het wel niet zijn
Ik kan in de keuken ook springen.quote:
doe danquote:Op zondag 5 mei 2019 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan in de keuken ook springen.
Alweer?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:17 schreef sacha het volgende:
[..]
doe dan![]()
met je hoofd tegen het plafond graag
Niet in het plafond, wel in mijn hoofd. Dat verklaard mijn opmerkingen hier als die afwijken.quote:
Wanneer is dat meestal?quote:Op zondag 5 mei 2019 18:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gratis festival was dat met toffe artiesten
Wanneer het in je hoofd mis is dan gaan wat stalen platen niet helpen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet in het plafond, wel in mijn hoofd. Dat verklaard mijn opmerkingen hier als die afwijken.
Niets kan mij nog helpen.quote:Op zondag 5 mei 2019 18:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het in je hoofd mis is dan gaan wat stalen platen niet helpen.
quote:
Ik dacht een kapstok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |