je hebt een volledige competitiequote:Op zondag 5 mei 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe werkt het daar? ik zie maar 8 clubs bij de stand en 8 bij de degradatie poule
OKquote:Op zondag 5 mei 2019 11:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
je hebt een volledige competitie
dan gaan de 1e acht naar een kampioenspoule en de 2e acht naar een degradatie poule
dan gaan de punten door de helft en dan spelen die nog een keer tegen elkaar
@Coco. @Dj_Day-V @onlogischquote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.![]()
Ik heb eiland 3 van Cuphead uitgespeeld!
@:lange_lans @:elan @:johannes_vermeer
Misschien kan je het de volgende keer streamen, we zouden maar wat graag live meegenietenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Kleuterquote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @GGMM.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Kleuter.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Zwakzinnige kommaneuker.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Ziedend.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Alexieden/status/1125005624499159040
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Alexieden/status/1125005624499159040
GGMM streamed alleen op de dark webquote:Op zondag 5 mei 2019 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je het de volgende keer streamen, we zouden maar wat graag live meegenieten
Denk dat ik daar binnenkort ook aan moet nelisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
Die heeft er ook even flink wat botox tegenaan gegooid
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Denk dat ik daar binnenkort ook aan moet nelis
Een Russisch vliegtuig?quote:
Ik las dat er iets brandend was neergestort in Moskou, met 13 doden, maar ik wist niet wat.quote:
Gefeliciteerd makkerquote:Op maandag 6 mei 2019 00:01 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans @:elan @:doublepain @:caland @:johannes_vermeer
Goed nieuws, Cuphead uitgespeeld!
ja dat vind ik zelfs te veel maar dat komt ook omdat er verder niemand speeltquote:Op maandag 6 mei 2019 07:10 schreef Doublepain het volgende:
Je wordt wel weer doodgegooid met ajax he
Kut Ajax
Goedemorgen Taradoquote:
Huil0nquote:Op maandag 6 mei 2019 07:10 schreef Doublepain het volgende:
Je wordt wel weer doodgegooid met ajax he
Kut Ajax
hij is het lekken van urine al gewendquote:Op maandag 6 mei 2019 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goedemorgen Tarado
Al een beetje nerveus voor woensdag of heb je dat niet meer op jouw leeftijd?
nog niet echt, komt nog wel op de wedstrijddag, ik heb er wel vertrouwen inquote:Op maandag 6 mei 2019 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goedemorgen Tarado
Al een beetje nerveus voor woensdag of heb je dat niet meer op jouw leeftijd?
quote:Op maandag 6 mei 2019 08:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij is het lekken van urine al gewend
Grote kans dat je je zevende (?) EC1-inale gaat meemaken.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog niet echt, komt nog wel op de wedstrijddag, ik heb er wel vertrouwen in
8e, 69 was er ook nogquote:Op maandag 6 mei 2019 08:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grote kans dat je je zevende (?) EC1-inale gaat meemaken.
Zou wel echt lekker zijn man. Woensdag naar Amsterdam, stamkroegje en daarna hopelijk een groot feest. Zo uniek dit.quote:
ik was ook van plan in de kroeg te kijken, probleem is dat het wel druk gaat wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou wel echt lekker zijn man. Woensdag naar Amsterdam, stamkroegje en daarna hopelijk een groot feest. Zo uniek dit.
Gewoon je rollator er doorheen douwen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was ook van plan in de kroeg te kijken, probleem is dat het wel druk gaat worden
dat is toch vrij normaal in de stad dat het druk is? Op de weg naar waar ik van het weekend was gestruikeld over 500 miljoen toeristen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was ook van plan in de kroeg te kijken, probleem is dat het wel druk gaat worden
daar hoor je zelf ook bijquote:Op maandag 6 mei 2019 09:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is toch vrij normaal in de stad dat het druk is? Op de weg naar waar ik van het weekend was gestruikeld over 500 miljoen toeristen.
die komen er wel weer bovenopquote:Op maandag 6 mei 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Ah top, Boeing wist dus al van het mankement. https://nos.nl/artikel/22(...)eem-met-737-max.html
Daar gaat het aandeel.
Rip Boeing.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Ah top, Boeing wist dus al van het mankement. https://nos.nl/artikel/22(...)eem-met-737-max.html
Daar gaat het aandeel.
Misschien in de toekomst, als de DLC er ook is.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker
Nu opnieuw, op hard difficulty!
Was niet mijn keuze en ga daar liever ook niet heen, goos komt gewoon bij mij uit het dorp en 80% van de gasten die er waren wonen ook gewoon in het dorp dus helemaal naar amsterdam voor een matige kroeg was helemaal de druppel. Maar was eigenlijk meer dat die echte echte toeristen de hele tijd stoppen op een pad.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hoor je zelf ook bijmaar er komen toch wel veel mensen om die wedstrijd in Amsterdam in de kroeg te kijken
GOEIE GENADE ZEGquote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over JanCees maar dagelijks ervaren we toch wat anders.
Dat denk ik ook. Werken ook echt bizar veel mensen daar.quote:
En dat praktisch elke airline van ze afhankelijk isquote:Op maandag 6 mei 2019 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Werken ook echt bizar veel mensen daar.
dat is wel onhandig inderdaad, is ook niet zo ver van het huis van de vriendin van Caland zag ik dus sowieso een beetje te vermijden gebiedquote:Op maandag 6 mei 2019 09:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze en ga daar liever ook niet heen, goos komt gewoon bij mij uit het dorp en 80% van de gasten die er waren wonen ook gewoon in het dorp dus helemaal naar amsterdam voor een matige kroeg was helemaal de druppel. Maar was eigenlijk meer dat die echte echte toeristen de hele tijd stoppen op een pad.
Heeft Caland een vriendin in amsterdam? Wat een flopshow die gast.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel onhandig inderdaad, is ook niet zo ver van het huis van de vriendin van Caland zag ik dus sowieso een beetje te vermijden gebied
@Calandquote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft Caland een vriendin in amsterdam? Wat een flopshow die gast.
Jet gaat ook lekkerquote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
En dat praktisch elke airline van ze afhankelijk is
na Jezus en Mohamed toch wel de grootste dode melkkoequote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Werkt hij ook nog eens voor een halve amsterdamse bank.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
na Jezus en Mohamed toch wel de grootste dode melkkoe
Ik zie mezelf toch meer als ambtenaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Werkt hij ook nog eens voor een halve amsterdamse bank.
Deelt die gozer deelt het bed met een Israëlische?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uhh... okequote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over JanCees maar dagelijks ervaren we toch wat anders.
Deelt die gozer deeltquote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deelt die gozer deelt het bed met een Israëlische?
Vandaar z'n tweets over Ajax elke keer.
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deelt die gozer deelt het bed met een Israëlische?
Vandaar z'n tweets over Ajax elke keer.
zijn wel geilquote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deelt die gozer het bed met een Israëlische?
Ik heb Cuphead uitgespeeld!quote:Op maandag 6 mei 2019 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem aan dat de VBL SC weer massaal het songfestival gaat volgen? Het schijnt dat WE daar ook gaan winnen.
Ik had er laatst ook 1 in de tuin. Die heb ik weggetieft met eitjes en al. Vond ie niet zo tof geloof ik.quote:
is wel leuker dit keer omdat hamas ook mee doetquote:Op maandag 6 mei 2019 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem aan dat de VBL SC weer massaal het songfestival gaat volgen? Het schijnt dat WE daar ook gaan winnen.
Ik dacht dat dat gisteren was? En ik had toen gevraagd of je je progressie misschien zou kunnen gaan streamenquote:Op maandag 6 mei 2019 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Cuphead uitgespeeld!(ik had je wel ge-@, maar je had nog niet gereageerd… misschien was je het vergeten?)
Daar moet je altijd rekening mee houden op muzikaal gebied.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel leuker dit keer omdat hamas ook mee doet
Nee, toen had ik eiland 3 uitgespeeld. Inmiddels heb ik het hele spel uitgespeeld. (verdere progressie zal er dus ook niet meer komen)quote:Op maandag 6 mei 2019 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gisteren was? En ik had toen gevraagd of je je progressie misschien zou kunnen gaan streamenDus we zijn erg benieuwd @:iedereen
Welke game ga je nu spelen?quote:Op maandag 6 mei 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, toen had ik eiland 3 uitgespeeld. Inmiddels heb ik het hele spel uitgespeeld. (verdere progressie zal er dus ook niet meer komen)
Dat weet ik nog niet.quote:
Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden hierover.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Owlboy, Hollow Knight, Guacamelee 2, Final Fantasy 7, of misschien toch iets heel anders?
De tijd zal het leren!
Misschien kan je GGMMVis emotes maken voor je trouwe subscribers?quote:Op maandag 6 mei 2019 11:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.
Owlboy, Hollow Knight, Guacamelee 2, Final Fantasy 7, of misschien toch iets heel anders?
De tijd zal het leren!
Als we ons er maar wel gedragen ouwe reus.quote:Op maandag 6 mei 2019 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarschuw je mij nou? (lol)quote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we ons er maar wel gedragen ouwe reus.
[modbreak]Er is een zero-tolerance beleid m.b.t. trollen. VBL on tour is welkom maar wel binnen de kaders van het gestelde topic
Dat geldt dus ook voor jullie @:Scrummie2.0 @:JanCees @:Doublepain @:Lenny_Leonard @:GGMM @:Caland @:maxi-mus @:KingRoland [/modbreak]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2(Wat leuk, ik heb nu eindelijk eens de modbreak functie kunnen gebruiken. #Liefdagboek)
Laat mij hier gvd buiten ja.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[modbreak]Er is een zero-tolerance beleid m.b.t. trollen. VBL on tour is welkom maar wel binnen de kaders van het gestelde topic
Dat geldt dus ook voor jullie @:Scrummie2.0 @:JanCees @:Doublepain @:Lenny_Leonard @:GGMM @:Caland @:maxi-mus @:KingRoland [/modbreak]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2(Wat leuk, ik heb nu eindelijk eens de modbreak functie kunnen gebruiken. #Liefdagboek)
Ik tag alleen de notoire relschoppers.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:34 schreef Saind het volgende:
Ik ben tegenwoordig op facebook bevriend met de ietwat schwüle kaasboer hier, en die is insane songfestival fan en maakt iedere dag minstens 2 posts erover. Dus ik ben zeer goed op de hoogte en kan gewoon inhoudelijk meepraten
Iemand met 37 notes is toch geen relschopper?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik tag alleen de notoire relschoppers.
Ja ik quote jou toch ook nietquote:Op maandag 6 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
38.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Iemand met 37 notes is toch geen relschopper?
Noem het voortschrijdend inzicht makkerquote:Op maandag 6 mei 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag ouwe reus.
Krijg jij lekker de tyfusquote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lazer op debiel.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal nergens voor nodig. Ik waarschuw mijn vrienden gewoon.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:40 schreef GGMM het volgende:
Niemand lijkt onlogisch heel serieus te nemen.
krijg de teringquote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk. Doet Nederland mee?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag is de eerste tv show geloof ik. Dan loopt dat tot zaterdag door.
heb maar 453 notes lolquote:Op maandag 6 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Bij de bookies is hij nog een favoriet ook geloof ik.
Madquote:Op maandag 6 mei 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Hoewel, ik zet jou er ook bij. Dus mijn vrienden + jij.
Vrijdag was RAMBO erg leuk. @GGMM meestal mokergoed in Rambo.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima vooruitzicht ja. Maandag avonden. Hopelijk ben ik beter in vorm dan afgelopen vrijdag.
Ik heb al 2 weken ofzo geen note gehad. Hoezo noem je mij?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0-4 lol hahahahahaquote:Op maandag 6 mei 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken ofzo geen note gehad. Hoezo noem je mij?
Volgens mij vorig jaar wel een ban gehad bij Eurovisie. Onterecht. Altijd als we ergens anders posten is het meteen trollen omdat ik hier ook wel eens post.
Ziedend.twitter:Alexieden twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:53:37Lectuur voor de zondag. https://t.co/YxXV2W7sxI reageer retweet
Gisteren al vijf keer gepost, toch hartelijk dank.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ziedend.twitter:Alexieden twitterde op zondag 05-05-2019 om 13:53:37Lectuur voor de zondag. https://t.co/YxXV2W7sxI reageer retweet
@GGMM is gewoon goed in haxball, niet alleen Rambo. De onovertroffen haxballmeester, wat mij betreft.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrijdag was RAMBO erg leuk. @:GGMM meestal mokergoed in Rambo.
Hallo Lennyquote:Op maandag 6 mei 2019 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat. Gefeliciteerd.
Oh, dat zal.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gisteren al vijf keer gepost, toch hartelijk dank.
Hier zitten inderdaad een paar users tussen die ik eens goed in de gaten zou houden.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Leuke post, nog niet gezien. Dankjequote:Op maandag 6 mei 2019 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Waz>GGMMquote:Op maandag 6 mei 2019 12:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:GGMM is gewoon goed in haxball, niet alleen Rambo. De onovertroffen haxballmeester, wat mij betreft.
Ik let altijd erg goed op hem om ervan te leren.
quote:
Wat een zielig stukquote:Op maandag 6 mei 2019 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
Nee. Waz is mokergoed. Na Enix de beste. Maar Enix speelt nooit meerquote:Op maandag 6 mei 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Totaal niet. Waz kan er af en toe wat van, die piekt echter maar zelden. GGMM bijna elke sessie.
respectloos tov de paralympicsquote:Op maandag 6 mei 2019 12:57 schreef JanPawelII het volgende:
Heel goed in haxbal is zoiets als een medaille op de paralympische spelen
Toeleven was wel leuk. En sowieso wel mooi om met zo'n grote groep Tilburgers af te reizen naar de Kuip. Waar ik echt al lang niet meer was geweest.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lenny
Ik had het jou wel gegund. Heb je wel een mooie dag gehad? (Qua sfeer, toeleven naar de wedstrijd enz.)
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:57 schreef JanCees het volgende:
spurs 9/10 laatste uitwedstrijden verloren LOOL
Zo'n onwaarschijnlijke statistiek moet toch eens eindigen.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:57 schreef JanCees het volgende:
spurs 9/10 laatste uitwedstrijden verloren LOOL
Sfeertje in het w2 vak?quote:Op maandag 6 mei 2019 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toeleven was wel leuk. En sowieso wel mooi om met zo'n grote groep Tilburgers af te reizen naar de Kuip. Waar ik echt al lang niet meer was geweest.
Eerste half uur nog best een leuke pot. Maar na de 2-0 was het wel klaar.
Ik had het liever anders gehad uiteraard, maar ik had er niet meer van verwacht. Ajax is gewoon top op dit moment.
Prima doekje trouwensquote:Op maandag 6 mei 2019 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toeleven was wel leuk. En sowieso wel mooi om met zo'n grote groep Tilburgers af te reizen naar de Kuip. Waar ik echt al lang niet meer was geweest.
Eerste half uur nog best een leuke pot. Maar na de 2-0 was het wel klaar.
Ik had het liever anders gehad uiteraard, maar ik had er niet meer van verwacht. Ajax is gewoon top op dit moment.
Zag het naderhand ook (ik stond eronder). Leuk gedaan ja.quote:
Wisselend. In vak X stonden veel debielen. Die zich heel stoer vinden en de harde kern denken te zijn. En dan nog wat gasten van Bristol en Antwerp. Ik heb daar niks mee.quote:
vak X is waar normaal ook alleen van die kneuzen staan toch? Proppen ze dat expres dan gisteren ook vol met debielen?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wisselend. In vak X stonden veel debielen. Die zich heel stoer vinden en de harde kern denken te zijn. En dan nog wat gasten van Bristol en Antwerp. Ik heb daar niks mee.
In de ring daarboven was het een prima sfeer. Al zal dat op tv denk ik niet erg zichtbaar zijn geweest. Echt luidruchtig waren we niet.
Dat zijn die gasten toch die heel stoer kunnen kijken en in het zwart gekleed gaan?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wisselend. In vak X stonden veel debielen. Die zich heel stoer vinden en de harde kern denken te zijn. En dan nog wat gasten van Bristol en Antwerp. Ik heb daar niks mee.
quote:Op maandag 6 mei 2019 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
vak X is waar normaal ook alleen van die kneuzen staan toch? Proppen ze dat expres dan gisteren ook vol met debielen?
Die ja. En een hoop daarvan zo'n vissershoedje op. Waardoor ze er nog gehandicapter uitzien dan dat ze al zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zijn die gasten toch die heel stoer kunnen kijken en in het zwart gekleed gaan?
@Calandquote:Op maandag 6 mei 2019 13:03 schreef Saind het volgende:
[..]
vak X is waar normaal ook alleen van die kneuzen staan toch? Proppen ze dat expres dan gisteren ook vol met debielen?
jammer wel dat hele ultra kneuzen gedoequote:Op maandag 6 mei 2019 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ja. En een hoop daarvan zo'n vissershoedje op. Waardoor ze er nog gehandicapter uitzien dan dat ze al zijn.
Correct, prima vak. Lekker staan en je kan makkelijk 5 minuten na de aftrap binnenkomen.quote:
Het zag er inderdaad heel erg sneu uit.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die ja. En een hoop daarvan zo'n vissershoedje op. Waardoor ze er nog gehandicapter uitzien dan dat ze al zijn.
denk het niet, tenminste daar nooit gezienquote:Op maandag 6 mei 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
Waar zijn die vissershoedjes uberhaupt uit komen overwaaien, ook Zuid-Amerika?
Vind het wel het niveau mensen dat recht van het karpervissen het stadion in gaatquote:Op maandag 6 mei 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
doodvermoeiend die kereltjes, gisteren die van Ajax ook weer met die rookbommenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het wel het niveau mensen dat recht van het karpervissen het stadion in gaat
Ik heb hier niets mee te maken. Jij weet dondersgoed dat ik niet aan zondes doequote:Op maandag 6 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die staat toch ook vol in beeld. Kunnen ze makkelijk een boete opleggen toch?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
doodvermoeiend die kereltjes, gisteren die van Ajax ook weer met die rookbommen
Dan ben je een echte casual. Gewoon modedingetje joh, die jappen streetwear gasten dragen dat ook al 50 jaar ofzo.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:09 schreef Caland het volgende:
ik verbaas me er sowieso altijd over hoe makkelijk ze er mee weg komenquote:Op maandag 6 mei 2019 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die staat toch ook vol in beeld. Kunnen ze makkelijk een boete opleggen toch?
quote:Op maandag 6 mei 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal nergens voor nodig. Ik waarschuw mijn vrienden gewoon.
Oh, die had ik gemist. Bedankt maat.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal nergens voor nodig. Ik waarschuw mijn vrienden gewoon.
Ben benieuwd hoe onze specialist hierover denkt. @napoleonfourquote:Op maandag 6 mei 2019 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verbaas me er sowieso altijd over hoe makkelijk ze er mee weg komen
MAALTIJDSALADESquote:
is moeilijk aan te wijzen wie het nou heeft gedaan bij het strafrecht. Jurisprudentie is nog niet zo ver met dat soort dingen. Kuip doet het nu via de civiele kant wat voordeel is want lagere bewijseisen en kan je er gewoon eentje aanspreken en dan doet hij het maar delen met de rest middels regres.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe onze specialist hierover denkt. @:napoleonfour
Pasta is om de twee weken.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
verse pasta's en quiches zeker ook weer
iedere week hetzelfde
Klopt.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
verse pasta's en quiches zeker ook weer
iedere week hetzelfde
Deze is te geforceerd.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moeder heeft een leuke aanbieding deze week
Je moeder-grappen zijn sowieso uit de mode.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ben je op Curaçao ja? genotquote:Op maandag 6 mei 2019 13:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik forceerde hem gisteren nog flink bij je moeder
Nouja bij sommige ‘hoelieken-merken’ kan ik er nog wel inkomen dat mensen het mooi vinden maar die vissershoedjes zien er zo lachwekkend uitquote:Op maandag 6 mei 2019 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan ben je een echte casual. Gewoon modedingetje joh, die jappen streetwear gasten dragen dat ook al 50 jaar ofzo.
Welke pizzaquote:Op maandag 6 mei 2019 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
Wel afzetters want het type pizza dat ik moest kopen was er vorige week niet in de schappen maar vanaf morgen wel in de aanbieding.
8/10 call to actionquote:Op maandag 6 mei 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzonder staaltje marketing wel @:Kingroland
geenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:01 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:tarado wat is jullie mening over accenture?
Ken ik niet echtquote:Op maandag 6 mei 2019 14:01 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:tarado wat is jullie mening over accenture?
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey lenny, was het leuk gister?
hij heeft al verslag gedaan. Jammer dat je zijn posts niet leest.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan noemt Haags zich nog wel een allemansvriend.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij heeft al verslag gedaan. Jammer dat je zijn posts niet leest.
Jezus Haagsquote:Op maandag 6 mei 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welkom bij lenovo jaquote:Op maandag 6 mei 2019 13:32 schreef Saind het volgende:
Op mijn nieuwe laptop zitten de Fn en Ctrl knoppen andersom vergeleken met mijn oude laptop
Dit gaat volgens mij maanden duren voor ik eraan gewend ben
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe aflevering van GoT is écht heel slecht.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze lijken er echt compleet klaar mee. (En ik ben er nu ook klaar mee) Dat worden weer gezellige discussies in het GoT-topic.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Ik kijk eerst altijd op mijn werk naar het cijfer op imdb.De vorige aflevering had een 9,8 toen ik op die dag keek (lol) en deze een 7,8
Daarmee de slechts beoordeelde aflevering van GOT ooit. (en meestal daalt zo'n cijfer in de dagen erna nog een punt of anderhalf, omdat op de eerste dag enkel grote fans stemmen)
Ik hou mijn hart dus vast voor vanavond.(Dat wordt weer heerlijk klagen)
Kan jij even adviseren op welke manier ik het beste kan trollen in het got-topic (ik heb de serie nooit gezien)?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Ik kijk eerst altijd op mijn werk naar het cijfer op imdb.De vorige aflevering had een 9,8 toen ik op die dag keek (lol) en deze een 7,8
Daarmee de slechts beoordeelde aflevering van GOT ooit. (en meestal daalt zo'n cijfer in de dagen erna nog een punt of anderhalf, omdat op de eerste dag enkel grote fans stemmen)
Ik hou mijn hart dus vast voor vanavond.(Dat wordt weer heerlijk klagen)
Die komt weer terug op 2 juni.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dat idiote onderschrift hebt veranderd.
Ik trol niet in het GOT topic. Ik liever inhoudelijk kritiek.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij even adviseren op welke manier ik het beste kan trollen in het got-topic (ik heb de serie nooit gezien)?
Er zijn wat dingen gelekt.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan jij even adviseren op welke manier ik het beste kan trollen in het got-topic (ik heb de serie nooit gezien)?
Zelfs ik vond hem te slecht maar hij maakt hem gewoonquote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over je moeder, oke?
Uh, oké.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het nu even niet over je moeder, oke?
Ik heb het wel gezien maar de aflevering niet.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen maar volgens anderen ook uit latere afleveringen.
Ik stel voor dat jij de aflevering eerst even kijkt en dan praten we verder.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien maar de aflevering niet.
Hoe kunnen we dit het beste oplossen?
Dan weet ik het vanavond pas.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij de aflevering eerst even kijkt en dan praten we dan verder.
Niet geklikt.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Elan het volgende:
Kan trouwens iedereen die Narco's puik vond Fariña (TV Series 2018) - IMDb aanraden.
Dan heb ik helemaal weinig reden meer om aflevering 5 en 6 te bekijken.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan weet ik het vanavond pas.
Wat nou als ik je nu vertel wat er te zien is en dat jij bevestigt of dit inderdaad in deze aflevering voorkomt?
Het is toch Narcos? Zonder '.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Elan het volgende:
Kan trouwens iedereen die Narco's puik vond Fariña (TV Series 2018) - IMDb aanraden.
Na minder dan 2000 stemmen dus dat zegt bijzonder weinig.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
8.0 op IMDB, prima volgens jouw standaard.
Dat is voor een serie net op het randjequote:Op maandag 6 mei 2019 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
8.0 op IMDB, prima volgens jouw standaard.
Mwah 2000 stemmen geeft toch al wel een aardige indicatie of iets goed of slecht is.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na minder dan 2000 stemmen dus dat zegt bijzonder weinig.
quote:Op maandag 6 mei 2019 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Na minder dan 2000 stemmen dus dat zegt bijzonder weinig.
Je moeder doet het beter op hoeren.nl (met 3x zoveel stemmen)quote:Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwah 2000 stemmen geeft toch al wel een aardige indicatie of iets goed of slecht is.
Waarom verdween deze post en kwam hij er toen weer bij?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder doet het beter op hoeren.nl (met 3x zoveel stemmen)
Waarom zeg je dit tegen maxi-mus?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder doet het beter op hoeren.nl (met 3x zoveel stemmen)
BEDOELTquote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hou eens op mods. Hiervoor zijn jullie knopjes niet bedoelt.
bedoeltquote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt hé, wat een zwakzinnig figuur. Maar goed, wat verwacht je van iemand met een Angerfist UI.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:45 schreef Elan het volgende:
onlogisch zet zichzelf weer eens compleet voor lul, gras is groen.
Bedoeltquote:Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
lieverquote:Op maandag 6 mei 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol niet in het GOT topic. Ik liever inhoudelijk kritiek.![]()
Zolang je dat maar blijft volhouden zit je gebakken.
IK LIEVERquote:Op maandag 6 mei 2019 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol niet in het GOT topic. Ik liever inhoudelijk kritiek.![]()
Zolang je dat maar blijft volhouden zit je gebakken.
vond het 1e deel niet geweldig dus ben er mee gestopt, Narcos vond ik ook al niet zo, daar heb ik wel wat meer van gekekenquote:Op maandag 6 mei 2019 14:35 schreef Elan het volgende:
Ook goedemiddag maat.quote:
Inhoudelijk levert hij niet zo'n sterke reactie in het haxbaltopicquote:Op maandag 6 mei 2019 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je vanavond weer van de partij?(ik hoop van wel)
Reken er maar op vriend. Hopelijk voor jou zit je in mijn team want dat is (bijna) garantie voor 0 tegentreffers.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je vanavond weer van de partij?(ik hoop van wel)
zitten jequote:Op maandag 6 mei 2019 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Reken er maar op vriend. Hopelijk voor jou zitten je in mijn team want dat is (bijna) garantie voor 0 tegentreffers.![]()
Ik kijk er naar uit.
Ik moet zeggen dat je de laatste keer goed keepte.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Reken er maar op vriend. Hopelijk voor jou zitten je in mijn team want dat is (bijna) garantie voor 0 tegentreffers.![]()
Ik kijk er naar uit.
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een matige grap?quote:Op maandag 6 mei 2019 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inhoudelijk levert hij niet zo'n sterke reactie in het haxbaltopic
zitten jequote:Op maandag 6 mei 2019 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit.
Grapquote:Op maandag 6 mei 2019 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik inhoudelijk reageren op een matige grap?
Insgelijks. Zie je vanavond.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je de laatste keer goed keepte.(en niet zomaar je goal uitliep)
Dat wordt genieten!
Zitten je!
Dat. Echt weer mooie aanvallen gezien gisterenquote:Op maandag 6 mei 2019 15:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk best tof spelen vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |