je hebt een volledige competitiequote:Op zondag 5 mei 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar hoe werkt het daar? ik zie maar 8 clubs bij de stand en 8 bij de degradatie poule
OKquote:Op zondag 5 mei 2019 11:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
je hebt een volledige competitie
dan gaan de 1e acht naar een kampioenspoule en de 2e acht naar een degradatie poule
dan gaan de punten door de helft en dan spelen die nog een keer tegen elkaar
@Coco. @Dj_Day-V @onlogischquote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens.![]()
Ik heb eiland 3 van Cuphead uitgespeeld!
@:lange_lans @:elan @:johannes_vermeer
Misschien kan je het de volgende keer streamen, we zouden maar wat graag live meegenietenquote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Kleuterquote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @GGMM.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Kleuter.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Zwakzinnige kommaneuker.quote:Op zondag 5 mei 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
Ziedend.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Alexieden/status/1125005624499159040
quote:Op zondag 5 mei 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Alexieden/status/1125005624499159040
GGMM streamed alleen op de dark webquote:Op zondag 5 mei 2019 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je het de volgende keer streamen, we zouden maar wat graag live meegenieten
Denk dat ik daar binnenkort ook aan moet nelisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
Die heeft er ook even flink wat botox tegenaan gegooid
[ afbeelding ]
Welnee.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Denk dat ik daar binnenkort ook aan moet nelis
Een Russisch vliegtuig?quote:
Ik las dat er iets brandend was neergestort in Moskou, met 13 doden, maar ik wist niet wat.quote:
Gefeliciteerd makkerquote:Op maandag 6 mei 2019 00:01 schreef GGMM het volgende:
@:lange_lans @:elan @:doublepain @:caland @:johannes_vermeer
Goed nieuws, Cuphead uitgespeeld!
ja dat vind ik zelfs te veel maar dat komt ook omdat er verder niemand speeltquote:Op maandag 6 mei 2019 07:10 schreef Doublepain het volgende:
Je wordt wel weer doodgegooid met ajax he
Kut Ajax
Goedemorgen Taradoquote:
Huil0nquote:Op maandag 6 mei 2019 07:10 schreef Doublepain het volgende:
Je wordt wel weer doodgegooid met ajax he
Kut Ajax
hij is het lekken van urine al gewendquote:Op maandag 6 mei 2019 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goedemorgen Tarado
Al een beetje nerveus voor woensdag of heb je dat niet meer op jouw leeftijd?
nog niet echt, komt nog wel op de wedstrijddag, ik heb er wel vertrouwen inquote:Op maandag 6 mei 2019 08:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goedemorgen Tarado
Al een beetje nerveus voor woensdag of heb je dat niet meer op jouw leeftijd?
quote:Op maandag 6 mei 2019 08:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hij is het lekken van urine al gewend
Grote kans dat je je zevende (?) EC1-inale gaat meemaken.quote:Op maandag 6 mei 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog niet echt, komt nog wel op de wedstrijddag, ik heb er wel vertrouwen in
8e, 69 was er ook nogquote:Op maandag 6 mei 2019 08:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Grote kans dat je je zevende (?) EC1-inale gaat meemaken.
Zou wel echt lekker zijn man. Woensdag naar Amsterdam, stamkroegje en daarna hopelijk een groot feest. Zo uniek dit.quote:
ik was ook van plan in de kroeg te kijken, probleem is dat het wel druk gaat wordenquote:Op maandag 6 mei 2019 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zou wel echt lekker zijn man. Woensdag naar Amsterdam, stamkroegje en daarna hopelijk een groot feest. Zo uniek dit.
Gewoon je rollator er doorheen douwen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was ook van plan in de kroeg te kijken, probleem is dat het wel druk gaat worden
dat is toch vrij normaal in de stad dat het druk is? Op de weg naar waar ik van het weekend was gestruikeld over 500 miljoen toeristen.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was ook van plan in de kroeg te kijken, probleem is dat het wel druk gaat worden
daar hoor je zelf ook bijquote:Op maandag 6 mei 2019 09:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is toch vrij normaal in de stad dat het druk is? Op de weg naar waar ik van het weekend was gestruikeld over 500 miljoen toeristen.
die komen er wel weer bovenopquote:Op maandag 6 mei 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Ah top, Boeing wist dus al van het mankement. https://nos.nl/artikel/22(...)eem-met-737-max.html
Daar gaat het aandeel.
Rip Boeing.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:02 schreef napoleonfour het volgende:
Ah top, Boeing wist dus al van het mankement. https://nos.nl/artikel/22(...)eem-met-737-max.html
Daar gaat het aandeel.
Misschien in de toekomst, als de DLC er ook is.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd makker
Nu opnieuw, op hard difficulty!
Was niet mijn keuze en ga daar liever ook niet heen, goos komt gewoon bij mij uit het dorp en 80% van de gasten die er waren wonen ook gewoon in het dorp dus helemaal naar amsterdam voor een matige kroeg was helemaal de druppel. Maar was eigenlijk meer dat die echte echte toeristen de hele tijd stoppen op een pad.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar hoor je zelf ook bijmaar er komen toch wel veel mensen om die wedstrijd in Amsterdam in de kroeg te kijken
GOEIE GENADE ZEGquote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over JanCees maar dagelijks ervaren we toch wat anders.
Dat denk ik ook. Werken ook echt bizar veel mensen daar.quote:
En dat praktisch elke airline van ze afhankelijk isquote:Op maandag 6 mei 2019 09:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Werken ook echt bizar veel mensen daar.
dat is wel onhandig inderdaad, is ook niet zo ver van het huis van de vriendin van Caland zag ik dus sowieso een beetje te vermijden gebiedquote:Op maandag 6 mei 2019 09:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was niet mijn keuze en ga daar liever ook niet heen, goos komt gewoon bij mij uit het dorp en 80% van de gasten die er waren wonen ook gewoon in het dorp dus helemaal naar amsterdam voor een matige kroeg was helemaal de druppel. Maar was eigenlijk meer dat die echte echte toeristen de hele tijd stoppen op een pad.
Heeft Caland een vriendin in amsterdam? Wat een flopshow die gast.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel onhandig inderdaad, is ook niet zo ver van het huis van de vriendin van Caland zag ik dus sowieso een beetje te vermijden gebied
@Calandquote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft Caland een vriendin in amsterdam? Wat een flopshow die gast.
Jet gaat ook lekkerquote:Op maandag 6 mei 2019 09:31 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
En dat praktisch elke airline van ze afhankelijk is
na Jezus en Mohamed toch wel de grootste dode melkkoequote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Werkt hij ook nog eens voor een halve amsterdamse bank.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
na Jezus en Mohamed toch wel de grootste dode melkkoe
Ik zie mezelf toch meer als ambtenaar.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Werkt hij ook nog eens voor een halve amsterdamse bank.
Deelt die gozer deelt het bed met een Israëlische?quote:Op maandag 6 mei 2019 09:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
uhh... okequote:Op maandag 6 mei 2019 09:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook over JanCees maar dagelijks ervaren we toch wat anders.
Deelt die gozer deeltquote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deelt die gozer deelt het bed met een Israëlische?
Vandaar z'n tweets over Ajax elke keer.
quote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deelt die gozer deelt het bed met een Israëlische?
Vandaar z'n tweets over Ajax elke keer.
zijn wel geilquote:Op maandag 6 mei 2019 10:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deelt die gozer het bed met een Israëlische?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |