Zelfs als dat waar is, lijkt mij "beter dan generiek Nederlands" niet per definitie goed genoeg om het ESF te moeten kunnen winnen. Die lat moet hoger liggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doorsnee Italiaans is altijd beter dan generiek Nederlands!
Normaal -oerend hardquote:
Francesco had het ESF dan ook niet moeten winnen i.m.o. SALVADOR is de enige echtequote:Op zondag 5 mei 2019 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar is, lijkt mij "beter dan generiek Nederlands" niet per definitie goed genoeg om het ESF te moeten kunnen winnen. Die lat moet hoger liggen.![]()
En dan komt Francesco er al snel niet meer overheen imo.![]()
Maar ESF is normaal onder de rarequote:
Ik had liever Francesco gehad dan Salvadorquote:Op zondag 5 mei 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Francesco had het ESF dan ook niet moeten winnen i.m.o. SALVADOR is de enige echte
Ik ben uitermate blij met Salvador. Mijn favoriet allertijdenquote:Op zondag 5 mei 2019 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had liever Francesco gehad dan Salvador
Ik doelde niet alleen op dat jaar, ik doelde ook opquote:Op zondag 5 mei 2019 01:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Francesco had het ESF dan ook niet moeten winnen i.m.o. SALVADOR is de enige echte
waar ik het dus niet mee eens ben.quote:
slaap lekker!quote:Op zondag 5 mei 2019 01:08 schreef Charlotte3 het volgende:
Thnx @:naatje_1 voor de fijne set, ik ga slapen!
quote:Op zondag 5 mei 2019 01:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had liever Francesco gehad dan Salvador
Bijna elk ander nummer had ik liever zien winnen dan dat van Salvador. Het was mooi dat Portugal won, maar het nummer blijf ik nog steeds verschrikkelijk vinden.quote:
quote:
Ik had er in het begin ook niet veel mee.quote:Op zondag 5 mei 2019 01:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijna elk ander nummer had ik liever zien winnen dan dat van Salvador. Het was mooi dat Portugal won, maar het nummer blijf ik nog steeds verschrikkelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |