Nou ja Aoibhin, dat kan je echt niet zomaar zeggen! Je overschrijdt hiermee duidelijk een grens!quote:Op zondag 5 mei 2019 00:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Il Volo is geen BLØFWant hun zijn kut en Il Volo is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meest gedraaide ESF nummer toch, of meest gecoverd?quote:
Oh dan is het ook een stomme vergelijking, want BLØF is kut en Francesco is tofquote:
Dat vind ik vanquote:Op zondag 5 mei 2019 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is de enige Italiaanse inzending sinds hun terugkeer in 2011 die ik echt niks vind
Mwah. Neh.quote:
Ik denk het niet, want BLOF maakt stomme muziek met de uitstraling van een aardappelquote:
quote:
De ESF'ers wel!quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja Aoibhin, dat kan je echt niet zomaar zeggen! Je overschrijdt hiermee duidelijk een grens!Het is nacht en dan mag alles!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Meh, Francesco is redelijk doorsnee Italiaans en BLØF is redelijk generieke Nederzang.quote:Op zondag 5 mei 2019 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dan is het ook een stomme vergelijking, want BLØF is kut en Francesco is tof
Dat is juist geweldig!quote:
Doorsnee Italiaans is altijd beter dan generiek Nederlands!quote:Op zondag 5 mei 2019 01:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meh, Francesco is redelijk doorsnee Italiaans en BLØF is redelijk generieke Nederzang.
Die vind ik dan weer overhyped. Wel een goed nummer, maar niet meer dan dat.quote:
Oké alvast bedanktquote:Op zondag 5 mei 2019 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ik bewaar trouwens Gutenacht Freunde voor de volgende ESF uitzending die niet freaky is, herinner mij daaraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |